Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Gdzie nie pójdę to 1680 zł, reszta pod stołem.

ID: 150331


Szukam pracy jako kierowca C+E ( 10 lat doświadczenia) w swoim rejonie i gdziekolwiek nie pójdę to wolne miejsca od zaraz, do wyboru kierunek jazdy - Włochy, Benelux, Skandynawia, Rumunia... do wyboru czy naczepa, czy tandem, czy chłodnia czy firana... system pracy w kółkach, czy przerzuty... czy meble czy samochodówka, można przebierać w firmach i wybierać co się chce... duża firma czy mała... ale u każdego przewoźnika na umowie najniższa krajowa na konto, reszta pod stołem - czy to z fikcyjnych diet czy z procentu od frachtu... bez różnicy - kierowca zawodowy na trasach międzynarodowych w zaświadczeniu o zarobkach ma mieć 1680 zł brutto. W przyszłym roku ma być 1750 zł - niewielka pociecha.
Podpowiedzcie jak to przeskoczyć i jakiej żądać umowy i czy są faktycznie w Polsce firmy które zatrudniają na uczciwych warunkach?

~znajomy
*.interkonekt.pl

Posty (132)

DriWer76
czesiek nawet tutaj pewnych spraw się nie ujawnia

1

BAGERA85
ELCOR to jest lysego psiewoznicza firma?
BAGERA85
Bo w sumie by sie zgadzalo wystarczy wpisac ELKOR Z KLESZCZEWA w wyszukiwarke etransu i pojechane troche ma ta firma a lysy sie nie wypowiedzial w temacie - wiadomo zeby sie nie ujawnic...
BAGERA85
Teorie soiskowe. pl heheh :)
A tak w sumie jakbycsie wydalo kto jest kim na forum i w realu, to nawet najbardziejckierowca bym tam nie chcial jezdzic :D
BAGERA85
To nawet najbardziej nieogarniety kierowca nie chcialby tam jezdzic#
~świetlicowa
i temu właśnie majory i menagery w pokrzywach stoją- embargo ruskie wprowadziły i Ł ysy nie ma co wozić na pribaltiki, bo do tej pory woził cóś dla jakiejś saszki
BAGERA85
Link wklejamy caly i usowamy spacje po "org/"
~Koczownik
Nie beczeć barany.
Na swoje śmigać - czas nadszedł !

1

~velvet
Iloraz inteligencji Łysego nie wystarczy na sprzedaż gaci w szczenkach, a prowadzenie firmy transportowej wymaga jednak umiejętności zatrudnienia przynajmniej 2-ch ludzi znających języki obce, czyli spedytora i kierowcę. Ten drugi powinien też znać się na mechanice pojazdu. Właściciel firmy transportowej zazwyczaj jest niewykształconym bucem, któremu wydaje się że jest pępkiem świata.
LuckyMan
Mi ostatnio zaproponowano 0, 37 z kilometra i 500 zł okres próbny 3 mieś a po tym okresie 700 zł, na międzynarodówce jazda z chłodnią południowe kierunki...
~Koczownik
velvet wykształciuchu - a co to jest "sprzedaż gaci w szczenkach"?

Robiłeś to?
Machałeś przy tym ogonkiem do starszych pań?
~velvet
~Koczownik
A po co mamy iść na swoje jak tylu baranów założyło firmy i teraz się prześcigają kto taniej weźmie fracht. Jesteśmy za inteligentni żeby wchodzić teraz w to stado.

2

~velvet
~Koczownik
Chyba jesteś młody i nie pamiętasz szczęk. Jeśli umiesz obsługiwać przeglądarkę wójka googla to z pewnością znajdziesz.
~Koczownik
velvet - chyba jesteś niezbyt ogarnięty skoro nie czytasz/nie rozumiesz własnych tekstów.
Wiem co to były szczęki, natomiast ciebie wykształciuchu pytałem jeszcze raz co to są "szczenki".
By ja nie wiem.
Oświeć mnie specjalisto od googla.
~Koczownik
Jaj wam brakuje i odwagi.
To jest prawdziwa przyczyna.
~velvet
~Koczownik
Oj tam, oj tam. Czepiasz się o nieistotny błąd ortograficzny, który nic nie wnosi. Aptekarzem jesteś? Notabene "jaj i odwagi" to chyba obu tych przymiotów mamy więcej, bowiem firmę to każdy naleśnik może założyć, zwłaszcza transportową a kierowcą niestety nie każdy. Jeśli jesteś pracodawcą to przypomnij sobie jakie wymagania stawiasz kierowcom. Gdybyś je spełniał to poszedłbyś do pracy jako kierowca. Przecież twierdzicie że my tak dobrze zarabiamy a wy się znacie na robieniu interesów.
~Ł ysy
Faktycznie, bycie kierowcą jest zaszczytem, tylko dla wybrańców.
Dlatego kierowcami zostają budowlańcy, stolarze, piekarze, sprzątacze ciecie, wykształciuchy z dyplomem lecz bez głowy, dekarze itp itd.
~velvet
~Ł ysy
Dla wielu jest "byciem" kierowcą, dla wielu bywaniem, dla wielu wyborem z przyczyn finansowych, a dla wielu powołaniem. Ci ostatni jeździli by nawet gdyby im nie płacili. Nie możesz ludzi szufladkować wg własnego osądu. Ludzie nie są tacy sami, a przypomnę że kierowca też jest człowiekiem, o czym często zapominasz przy aktywności na tym forum.
Ł ysy
Rzeczywiście, kierowca jest człowiekiem, czego nie można powiedzieć o hordach przygłupów udających kierowców.
~velvet
~Ł ysy
Trudno powiedzieć czy więcej hord jest "przygłupów udających kierowców", czy więcej jest przygłupów udających pracodawców. Mam tu na myśli osoby które nieuczciwie prowadzą swój biznes w odniesieniu do pracowników, US i ZUS.

1

Ł ysy
velvet. Chcesz walczyć z hordami przygłupów udających przewoźników?
Bardzo proste zadanie, wystarczy nie podejmować w takich firmach pracy.
Ponoć pracy jest do bólu. Można wybierać, przebierać. Nawet można dopasowaćpod swój gust kolor gumofilców dziadtransa.
Ł ysy
velvet. Jaki masz problem?
~velvet
~Ł ysy
Rozwiązanie problemu nie polega na wyborze typu będę pracował u dziadtransa albo nie będę. Żeby się przekonać że to rzeczywiście dziadtrans to nie mozna polegać na opinii z tego forum, bowiem kierowcy często ze znanych sobie powodów piszą nieprawdę krzywdząc dobrego pracodawcę. Zatem szukając pracy jako kierowca i poznać "procedury" obowiązujące w danym przedsiębiorstwie, trzeba się zatrudnić. Dopiero po 2-ch, 3-ch miesiącach (zazwyczaj okres próbny wystarcza) można stwierdzić czy praca na obowiązujących warunkach jest satysfakcjonująca czy nie i dopiero wówczas podejmuje się ewentualną decyzję o zmianie pracodawcy. Postarałem się wyjaśnić jak to wygląda z punktu widzenia kierowcy.
~velvet
~Ł ysy
Doświadczenie każdego kierowcy i każdego pracodawcy jest inne. Każdy z nich "dmucha na zimne" bowiem wielokrotnie się sparzył. Pracodawca chce się uchronić przed zatrudnieniem kierowcy pijaka, brudasa i złodzieja, a kierowca chce się uchronić przed nieuczciwym pracodawcą oraz nierozgarniętym spedytorem. Na tego ostatniego by trzeba założyć osobny wątek.

1

Ł ysy
velvet. Jesteś kolejnym zakłamanym gnojkiem, który widzi świat po swojemu, innym wciska kity.
W dobie internetu nie ma krain szczęślwości. Wszyscy jeżdżą za podobne stawki. Jeżeli są różnice, to niewielkie.
Jak słyszę o, zaronkach na kraju w granicach 4 tyś zł zadaję sobie pytanie, magnes czh lewa karta?
Może co kurs nowa umowa o pracę lub lewa urlopówka.
Kto okrada kierowców? Nikt.
Kto okrada hołotę? Każdy przewoźnik.
Ciekawe dlaczego?
velvet skończ bicie piany. Każdy wie, kto teraz jeździ, co to za talenty i jak ta hołota się ceni.

1

~pipi
nie ma takich firm bo urzednicy robi pod siebie przepisy nie pod kierowcow kazdy wszystko wie a nic nie robi ktory kraj pozwala na to? ??

-1

~velvet
~Lolek
Spadaj dziadu z tym rynsztokowym językiem. Dajesz "wodę na młyn" tym którzy uważają nas za de*ili.

1

~Lolek
papierku toaletowy masz coś do napisania?
~velvet
Lolek, widzisz jaki jesteś cienki bolek, ucz się języków.
~velvet
~Ł ysy
Poczytaj posty J44 w wątku 'zarobie to podejme 8000zł'
Może zmienisz zdanie w kwestii "podobnych stawek"
Ponadto może zmień oponenta na Lolka. Z pewnością znajdziecie płaszczyznę (nie) porozumienia, bowiem obydwoje wyrażacie brak szacunku dla drugiego człowieka. Miłego dnia.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.15.14.245

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels