ID: 149232
Wypadek polskiego autokaru w Niemczech
ID: 149232
ID: 149232
Dziewięć osób zginęło, a 40 zostało rannych w wypadku z udziałem polskiego autobusu w okolicach Drezna.
Dziewięć osób zginęło, a 40 zostało rannych w wypadku z udziałem polskiego autobusu w okolicach Drezna.
~etransport.pl
Posty (75)
ROH
| niektóre łajzy nie zrozumieją że ze snem i zmęczeniem się nie wygra. A zawodowy kierowca nie powinien ryzykować. Kazdego miesiąca robie 12 13 tyś km ale zawsze przed zmianą muszę być wyspany, a jak nie jestem to zadna siła na świecie mnie nie zmusi do jazdy | 2 | ||
~edmund | tv info podało, że przed Dreznem kazali wszystkim wysiąść na dzikusie i poczekać, że niby autobus musi gdzieś na jakiś zaprzyjazniony warstat podjechać. (w nocy? ??) po 30 minutach autobus wrócił po ludzi wsiedli i pojechali. ale daleko nie zajechali. któryś pasażer rzekomo tak paplał. | |||
~prowokator | ale jesteście gamonie niby mądrzy a glupi jak bolka trampki. zaczekajcie złamasy ze swoimi opiniami do czasu jak, jak zakończy się śledztwo.. nie przyszło wam do łepetyn, że szower mógł zasłabnąć.. | -1 | ||
~bialwro | A ty Tołdi to jesteś as nad asy i niema lepszego od ciebie. Ty już wyrok wydałeś. Jak by poczula się twoja rodzina by ktos o tobie napisał ścierwo? Już znasz wyniki śledztwa. ? | 2 | ||
~ROH | nie przyszło prowokatorze, bo zdrowi ludzie nie słabną bez powodu. 2 Bo przewożąc ludzi powinni tylko zdrowi kierowcy. 3 bo każdy kiero podlega badaniu lekarskiemu które to stwierdza, . 4 bo każdy rozsądny człowiek nie ryzykował by zdrowia kilkudziesięciu niewinnych ludzi wiedząc ze nie jest na 100% sprawny. Dlatego to akurat nie przyszło mi do głowy | 3 | ||
~johan | Jak zwykle SINDBAD i drajwery za 1240 zł z urzędu pracy. | |||
~cdn... | Tołdi a skąd wiesz że to był bandyta a nie normalny kierowca, godzina 2 w nocy jest ciężka do jazdy/pasażerowie śpią, radio wyłączone/monotonia/ spotykałem się z kierowcami z SINDBAD nie widziałem młodego, tylko ludzie w wieku o/k 50 lat tak że trochę chyba praktyki mają, zostawcie to fachowcom co i jak czyja wina/co prawda nie wskrzesi to ofiar tego wypadku/. | 2 | ||
~cdn... | jochan, z UP to możesz wozić pieczywo czy pietruszkę, głupot nie pisz zrób sobie najpierw D i lataj po firmach co ćwiczą zagranicę, pewien jestem że nikt Cię nie przyjmie, najwyżej firmy krzak co dymają Częstochowa, Licheń, i ewentualnie dzieci na basen czy wycieczki/ale rodzice już tak się wycwanili że oprócz stanu technicznego przed wyjazdem ITD czy policja coś chcą wiedzieć czy to kierowca roczny czy trochę z praktyką. | |||
~ROH | wina kierowcy ewidentna, nie wiadomo tylko którego.. Bo autobusy za mln zł raczej same nie jeżdzą | |||
~cdn... | ROH a czy to ważne czyja wina? ważne że ludzie zgineli i to powiedz tym rodzinom ten się zagapił tamten przysnął to chyba jest w tym temacie nie ważne, nie każdy musi się na tym znać, tacha, sracha itp. | 2 | ||
~sid | singbad to singbad ale ci jego kierowcy jade kiedyś osobowka 95km/h a tu singbad mie wyprzedza | |||
~sid | nie nam oceniac kto zawinil lecz fakty mowia same za siebie | 2 | ||
~ROH | do cdn to własnie bardzo ważne, trzeba wyciągać wnioski z błędów porażek niepowodzeń, by śmierć tych niewinnych ludzi nie poszła na marne... żeby 2 poziomowym autobusem wartym k bańki z kilkudziesięcioma ludzmi na pokładzie przypirerdolić w inny pojazd to jest coś nie tak | |||
~ROH | i trzeba te błędy wyeliminować | |||
~astrolog | jezdze sindbadem pare lat jutro tez do polski sie wybieram i moge powiedziec ze kierowcy sindbada na zagranicy to elita byle burek co sie nie myje to moze tam najwyzej szyby umyc wiec nie pluc na kierowców sindbada, zawsze czysci i eleganncy nigdy nie słyszłaem by nawet ktos z nich sie zle odezwał natomiast eurolines to dopiero buraki z łapanki |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.