Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Przegrałem w sądzie sprawę o ryczałt.

ID: 149170


Dużo tu się pisze ale nic nie wskuracie.. bo rocznej batali w sądzie przegrałem zwrot kosztów za hotele. Jak będę w kraju napisze sygnature i uzasadnienie. Ale walczcie bo może wam akurat się uda w co wątpię. Szkoda czasu i pieniędzy na adwokatów. Pozdro

~Piotr
*.cust.tele2.se

Posty (153)

~wordzinia
niech żyjom kierowcy bez wykształcenia, nie ch żyjom

1

~FELEK
jakie te polskie sefy sa wspaniali, uczciwi... do kosciola chodza i co... dno
~olek
To tak samo jak z kierowcami wspaniali uczciwi do kościoła chodzą biedne robaczki
~Zofia
-do ese
Ad 1 -? ??
Ad 2 - Zgoda
Ad 3 - Zgoda
Ad 4 - spostrzegasz, że osobowość kierowcy po*da. To desperacja i odreagowywanie tylko na sprawy zawodowe, nazwijmy to" osobowością pracowniczą ". Po chłopsku : " Jak mnie kopią to i ja kopie ". Każde zachowanie ma swój motyw, powód. Nawet zwykła złośliwość nie może zaistnieć tylko z powodu osobowości. Musi powstać impuls, a kwestia reakcji, braku tejże lub tłumionej jest wieloaspektowa. Zależna czy to od cech charakteru, doświadczeń, wieku, płci czy też danej chwili... Nie ma iskry - nie ma ognia. Piszesz " zawód został sprowadzony do poziomu... " i masz racje. Zawód. Nie - osobowość - natomiast, którą z tym łączysz. To efekt uboczny. Zawód się dewaluuje, a dopiero w następstwie pracownik. Pytanie, czy tak też jest z zawodem kierowcy? . Mam wrażenie że nie, że trzyma się całkiem dobrze.
"Zerowy poziom fachowości" odbieram za lekką przesadę lub wygórowane oczekiwania, nieudolność w zatrudnianiu a może braku doświadczenia. Dowodem mogą być polskie i zagraniczne firmy chcące zatrudniać polskich kierowców i to nie tylko z przyczyn finansowych.
Aby poznać poziom frustracji osób ze zgrozą patrzących na - wykonujących zawód kierowcy - należałoby przyjrzeć się teraz firmom, które są - małymi wyjątkami - i nie są opluwane.
ese
Światowid miał mniej twarzy. Zaczekam na zalogowanie
A poziom fachowości oscylujący w pobliżu zera jest skutkiem braku szkól do zawodu przygotowujących. Bo w ciągu kilku tygodni można przygotowac pracownika do szczegółnie prostych czynności. Co widać w pytaniach i wątpliwościach, głównie czasu pracy/wypoczynku co najwyżej sięgających

3

~robert
ja wygralem 36tys walczcie chlopy bo warto a ci co pisza ze nie da rady to wlasciciele firm znam jednego to po nocach spac nie moze
~sobek
wygrac to nie sztuka ale potem je odzyskac to juz cos jeszcze sie nie ciesz
~maxx
Są jeszcze komorniki albo zgłoszenie do KRS
~J44
maxx czy chodzi o Komorniki koło Poznania?
~maxx
tak kolego. A możesz polecić którąś z firm bo widzę ze jeździ ich dużo. Globtroter, long vehicle albo TOP LINE. Która wybrać? ?? Możesz doradzic
~olek
najlepiej placi Stralis i TGA
~astrolog
koledzy jak ostatni dziad pójdzie z torbami to nareszczie zaczna dobrze płacic dawac ich na widły komornicy nareszcie bendom robote mieli
~xxx
Jak te "dziady" padną to gdzie ci koledzy "bendom" pracować?

2

~Zofia
Bez przesady - na pewno kilka firm transportowych padnie. Nie każdy zna się na biznesie, albo celowo kombinuje. Ale śmieszne jest straszenie tym kierowcy. Zwolnienie i idzie do domu. Mamy kapitalizm i krachy w branżach to normalność - kwestia ich częstotliwości. Z problemem zostaje właściciel firmy - tylko on. Takie są realia.
Straszenie kierowcy likwidacją firmy ( transportowej z branż typowo mobilnych ), jest działaniem na własną szkodę. Na takie wiadomości kierowca natychmiast poszukuje następnej.
Znajdzie szybko mając uprawnienia i doświadczeni. Dodam przesadne jest wymaganie tworzenia szkól zawodowych o profilu kierowca. To jakiś anachronizm. Nie sprowadzajmy umiejętności kierowania pojazdem do rangi absurdu.
ese
~Zofia
(2014-07-18 19:47:20) "... Dodam przesadne jest wymaganie tworzenia szkól zawodowych o profilu kierowca. To jakiś anachronizm. Nie sprowadzajmy umiejętności kierowania pojazdem do rangi absurdu.. ". -

To właściwie wystarczy jako ilustracja fachowości.
Zadałem kiedyś proste pytanie, czy można użyć druku CMR do transportu z jednego miejsca w kraju, do drugiemo. Może więc Fachową odpowiedź w koncu uzyskamy? Jeśli "przesadne jest wymaganie tworzenia szkól zawodowych o profilu kierowca. To jakiś anachronizm. ".
Czas-Start.

3

~świetlicowa
można użyć ceemerki ese, można- tylko nie wszędzie chcą podpisać
a co do szkół to przecież były takie szkoły, sam kończyłem klase pekaesu w tomaszowie- zawodówke a potem technikum trzyletnie
tylko se wyobraź jakiś ćwok wymyślił że liceum ogólnokształcące to najlepsza szkoła i zawodowe szkoły polikwidowali
ese
~świetlicowa
(2014-07-18 21:47:00) -

Dobra rada: Nie kompromituj się.
Czekam na odpowiedź z właściwej strony.. Rozumiem, że będzie fachowa.

2

ese
~świetlicowa
(2014-07-18 21:47:00) - Oczywiście pierwszej częsci wypowiedzi to dotyczy. Bo do drugiej właściwie wiele zastrzeżeń nie mam.

2

ese
Swoją drogą mamy próbkę "fachowości" :"~świetlicowa
(2014-07-18 21:47:00) można użyć ceemerki ese, można- tylko nie wszędzie chcą podpisać"

A dlaczego nie chcą podpisać? Mają prawo nie podpisac czy nie? Czy niepodpisanie rodzi jakieś skutki prawne?
To tylko tak na marginesie. Czekam na odpowiedź z zamierzonej strony
~świetlicowa
jeździłem kiedyś dla znanej spedycji z hamburga- ktoś z tej spedycji wymyślił sobie że kierowca pisze cmr, i nie ważne czy robiło się międzynarodówke czy jakieś powroty po kraju
list przewozowy listem a i tak cmr na druku tejże spedycji trzeba było wypełniać i firmy podbijały nie raz z niechęcią
ese
~świetlicowa
(2014-07-18 22:11:18) - Powtarzam sugestię. I naprawdę bez zarozumiałości jakiejś czy złośliwości, o powstrzymanie sie od kolejnych rewelacji. Bo następna z nich "... ktoś z tej spedycji wymyślił sobie że kierowca pisze cmr, .. "- dodatkowo pogrąża

1

~świetlicowa
dobra, ja napisałem co wiedziałem - teraz ty sprostuj
Beess
ese- nie do końca w tym przypadku masz rację. Podaję przykład : Klient z Katowic, kupił towar w W-wie i wysyła go do D. Dla producenta z W-wy nie jest ważny CMR, bo on sobie nie odpisuje vat-u, dodam więcej On nawet nie zna ostatecznego miejsca przeznaczenia. Natomiast dla Klienta z Katowic jest on jednym z najważniejszych dokumentów. Za każdym razem kierowca sam wystawia CMR
ese
~świetlicowa
(2014-07-18 22:22:55) - Zaczekam na odpowiedź ze strony gdzie oczywistym jest, że " "przesadne jest wymaganie tworzenia szkól zawodowych o profilu kierowca. To jakiś anachronizm. ".
Bo już widzimy, że mając doświadczenie w kierowaniu (tego nie neguję), świadomość prawnych skutków (wybacz, bo nie chcę Cię urazić) niedouczenia jest duża. Z reguly jest tak, że sie daje wszystko czego zawołają, podpisuje to co na biurku położą itd. A tymczasem sam moment udostępnienia listu przewwozowego rodzi określone skutki prawne. I tego m. in. powinno się pradeptow do tego zawodu uczyć.

2

ese
Beess
(2014-07-18 22:29:18) ese- nie do końca w tym przypadku masz rację. Podaję przykład : Klient z Katowic, kupił towar w W-wie i wysyła go do D. Dla producenta z W-wy nie jest ważny CMR, bo on sobie nie odpisuje vat-u, -

Sorry, ale to nie ma nic do rzeczy

2

ese
Kient może fakturę wyrzucić do kosza, ale obowiązkiem sprzedającego jest ją wystawić.

2

Beess
nawiązałam do tego
Podgląd konta ese
(2014-07-18 22:15:56) ~świetlicowa
(2014-07-18 22:11:18) - Powtarzam sugestię. I naprawdę bez zarozumiałości jakiejś czy złośliwości, o powstrzymanie sie od kolejnych rewelacji. Bo następna z nich "... ktoś z tej spedycji wymyślił sobie że kierowca pisze cmr, . . "- dodatkowo pogrąża

co do szkół się nie wypowiadam
~świetlicowa
takie tam pi erdolenie stosujesz - wiem ale nie powiem
tak z ciekawości zapytam - ile lat za kółkiem spędziłeś czy tylko teoretyk?
ese
~świetlicowa
(2014-07-18 22:33:56) - 1. Czekam na odpowiedź z określonej strony. 2. jasne że jeśli zechcesz, to pokażę gdzie jest problem. ale nie publicznie, przynajmniej do chwili uzyskania odpowiedzi na którą czekam. 3. Ci którzy mają wiedzieć, wiedzą. Wszystkim tłumaczyć się nie muszę.
4. Sam widzisz, że mając praktykę (której nie neguję) masz już u podstaw braki.

2

ese
Beess
(2014-07-18 22:29:18) "... Natomiast dla Klienta z Katowic jest on jednym z najważniejszych dokumentów. Za każdym razem kierowca sam wystawia CMR... "-

I to, że "kierowca sam wystawia CMR" jest już wystarczającym dowodem, argumentem na to że tak można? Czy że trzeba?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.139.87.113

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels