Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

de rooy

ID: 148203


Gdzie podział się wątek o de rooyu?

~alex
*.158.217.125.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Posty (394)

kulfon
de rooy - Cała prawda o firmie.
Piszę ten post z siedziby w SON, o firmie dowiedziałem się z internetu więc pojechałem. Czytałem dużo złych opinii w internecie ale mimo to chciałem spróbować. W Żarach mieliśmy spotkanie z dwiema osobami. Panem szkoleniowcem od teorii i panią od księgowości. Spotkanie trwało może 4 godziny a od poniedziałku rozpoczęliśmy szkolenie. Na szkoleniu rozmawialiśmy o: - godzinach pracy 56-34-56 (3h załadunek (tacho jako przerwa) 4, 5h jazdy (w teorii bo nie zawsze trafisz na parking więc jedziesz więcej) - 45min przerwy (na której masz sprawdzić stan załadunku) 4, 5h jazdy 3h przerwy (rozładunek lub załadunek w tym czasie a na tacho pokazujesz pauze) 1h jazdy i 9 h przerwy. Czyli 12h na dobę z czego faktycznie śpisz może 5h. Nie da się? Otóż da, firma już na bazie w SON informuje o drugiej karcie tacho którą dostaniesz na załadunki i na dojazdy do fabryki DAF (i inne). Pojazdy są w dużej części wyposażone w tacho a*alogowe gdzie często "giną" wykresówki. Kierowcy jeżdżą pijani lub pod wpływem narkotyków o czym świadczy stan pojazdów, smród w kabinie od alkoholu moczu i inne fekalia. Jeśli przejdziesz szkolenie w Żarach to jedziesz na SON, zaraz po przyjeździe dociera do ciebie jaki błąd popełniłeś. Baraki w których śpisz nazywają się "Auszwic" a budynek plenerów "Akwarium" gdzie również znajduje się "Szuflandia" w której będziesz pobierał swoje "pojazdy" w założeniu że przejdziesz szkolenie. Ubikacja i natryski, jak sama nazwa Auszwic wskazuje że nie ma na co liczyć, syf brud smród kiła i mogiła. Weźcie dobre klapki i środki do czystości w raz z papierem toaletowym bo naprawdę się przyda. Szkolenie w SON polega na obserwowaniu i nie rozmawianiu. Zadasz pytanie to cię oleją i ci nie odpowiedzą. Liczy się to co potrafisz i jak załadujesz pojazd na lawetę. Pamiętaj że to co wiesz w teorii i praktyce bierze w łeb jak tylko trochę popada lub będzie zima. Tak czy siak z mojej 13 osobowej grupy zostały 2 osoby, które i tak zostaną odesłane do domu. Dlaczego a dlatego, iż Unia sponsoruje szkolenia dla de rooya za organizowanie nowych miejsc pracy. Czyli defakto oni zarabiają na nas tym więcej im więcej jest kursantów.
Fakty:
Plusy- przyjmą bez doświadczenia, Dobre jedzenie w Żarach, Ładne sprzątaczki w SON :), Wynagrodzenie za szkolenie + Diety za szkolenie w SON, Jazda szkoleniowa nowymi ciągnikami na szkoleniu w SON, Przypomnienie teorii pracy i możliwości obchodzenia regulacji prawnych, Szkolenie z tacho cyfrowego i Bord Computera, Szkolenie na temat Winiet i Opłat, Tuneli i innych ciekawostek.
Minusy- Żary- brak, SON- szkoleniowcy nie mają zielonego pojęcia o tym jak przekazać swoją wiedzę, spadnie lekki deszczyk to nie potrafią wjechać pojazdem na platformę (lawetę) a oczekują że my tego dokonamy, Zachowanie pewnej pani Anny* (wysoka blondynka co według niektórych starych kierowców awansowała nie przez pracę... ) która próbowała nam wmówić, iż pijani rozwaliliśmy kuchnie w 13 chłopa w sobotę podczas gdy do bazy w Son dojechaliśmy w Niedzielę w nocy :/, Auszwic jest w opłakanym stanie prycze piętrowe śmierdzą alkoholem i moczem, prysznice zostały by spalone przez sanepid lub jednostkę epidemiologiczną. Pojazdy są uszkodzone i bite, jeździsz na tym na co trafisz, auta nie są przypisane do kierowców (patrz Szuflandia). Pijani i naćpani kierowcy. Utrudnienia pogodowe podczas załadunku cennych pojazdów (zrobisz szkodę to masz po premii), podwójne karty tacho (twoja i niewidzialnego kolegi z podwójnej obsady), Zaświadczenie o niekaralności w tej firmie nie istnieje przez co uważaj na to co do kogo mówisz. 6 miesięcy lojalka lub 10, 000zł kary za wypowiedzenie umowy. Ohydne jedzenie w SON. Brak pojazdów dla nowych kierowców którzy przeszli całe szkolenie i muszą czekać na Aszwic za marne grosze. Fałszowanie czasów pracy i jazdy. Czas pracy 15 godzin dziennie, czas jazdy 10godzin x 5. Pauza na tacho=ładowanie rozładowywanie pojazdów. Kryminaliści i polacy w akwarium którzy myślą że są lepsi od ciebie i dają ci to do zrozumienia tak samo traktuje cię firma.

Podsumowanie:
Mimo tego że ci mówią abyś się zwolnił od poprzedniego pracodawcy to nie rób tego zawsze masz gdzie wrócić a szkolenie możesz zrobić na chorobowym tak jak inni z mojej grupy. We Francji i Anglii jak cię złapią na przegiętym tacho to idziesz do więzienia. To i inne minusy przyczyniły się do tego, iż wypowiedziałem umowę. Prawa jazdy nie wygrałem na loterii. Tak czy siak firma nadaje się do kasacji
kulfon
powyższy post to cytat
~-ADI-
a jakie wynagrodzenie jest w czasie szkolenia?
~dfgh
wynagrodzenie w czasie szkolenia jest takie samo. Tak samo jak w Norbercie. 6-7 tys. zł.
~Misha
co lepsze norbiert detete czy deiroj
~dizel
chyba Heisterkamp
~ADI
Wybiera się ktoś w najbliższym czasie na szkolenie do de rooy
~dsadsadsadsa
Hej ADI jak bedziesz jechal nie zapomnij pąpki do spuszczania. Banki nie bierz ze soba, bo znajdziesz na bazie w krzakach dosyc duza ilosc :)
~orzel
Witam. Dalej jest CIEKAWIE I NIE NUDNO i przelewy na czas ja 2lata temu?
Poz dla kierowców de rooya
~XXXX
Czy przewidziane są jakieś zimowe przestoje? ktoś coś wie?
~zaba
Mam chustecze haftowana co ma cztery rogi
~mlody 87
tacho przeyebane jak widze te wynalazki z kurnikami na dachu albo jedzie jeden na drugim too i za 8tys na 3tyg by nie jezdzil wole 3/1 5kola irobotejak wczasy
~wtajemniczony
w kurnikach czesto jest niesprawne dewasto, takze polecam wziasc typowo zimowy spifur.
~ksen
Webasto nie dewasto czlowieczku bez szkoly
~kasjannek
DEWASTO bo w de rooyu jest zdewastowane webasto wiec DEwasto hehe
~młodzież
Czy w derooyu nadal biorą na szkolenie tylko po to żeby owalic, czy cos sie zmienilo?w jakim stopniu potrzebny jest u nich język obcy?
~BBBBB
W żadnym stopniu ; ) potrzeba tylko dużo siły ; )
~były kiero janka
I twardą dupę
~BBBB
Święte słowa ; ) i duzo cierpliwosci jeszcze bym dodała ; )
~młodzież
To jedno mamy jasne. Bez języka. A jak ma sie temat szkolen?Owalaja wszystkich ze wzgledu na dotacje, czy ktos u nich zostaje?
~-ADI-
Wybiera się ktoś w najbliższym czasie na szkolenie do Żar
~aaA
Język nie jest potrzebny, bo z planerami i tak się mię dogadacie, nawet po polsku. oni mają jakiś dziwny język. Kierują do Holendra żebyś sobie załatwił sprawę, a i tak nic z czego nie wyjdzie bo jesteś na bazie jak nikogo niema.
~aaA
Dajcie sobie spokój z tą firmą. No chyba że wycieczka na koszt Janka. Kulfon opisał tylko delikatne zarysy tej firmy. Syf kiła i mogiła. Naprawdę jest parę firm które przyjmą bez praktyki. I po co ryzykować? Dla 7tys.? Zastanówcie się.
~-ADI-
Jeżeli znasz firmy które przyjmują bez praktyki to proszę o podanie. Na razie widzę tu wpis jednej osoby która niby tam pracowała i wpisy osób które tam nie pracowały a powtarzają to co inni napisali. Jeżeli tam nie pracowałeś to nie wypowiadaj się bo nie wiesz jak tam jest. Pytam się osób które tam były w ostatnim czasie i kto jedzie w na szkolenie do Żar. UMIESZ CZYTAĆ?
~Adam
Pytanie który planer najlepszy? który najgorszy? ; )
~Adam
Wszyscy wiedzą jak tam jest ; ) to masakra nie firma ; )
pawelt1975
Jestem z Zar i parkuje auto na tym samym placu gdzie de roy prowadzi szkolenia, powiem szczerze że dziwię się kto dał prawo jazdy kierowcom-kandytatom ?w 80 % nie umiał cofnąć po łuku
pawelt1975
Tez tak słyszałem że firma ok, płaci dobrze i na czas, a że kabiny małe to taki urok autotransportera. Jeżeli auta są brudne i smierdzace to przecież nie wina firmy tylko kierowców. Ktoś wcześniej opisał, że trzeba ładować i rozładować i to problem, niech powie gdzie nie trzeba nic robić a dostaje się na rękę "7" z przodu za 3 tyg pracy to sam się zgłoszę. Aha na "flagowym"czyli aucie testujacym kierowców jest wielkie ogłoszenie że de rooy poszukuje kierowców którzy umia coś więcej niż tylko prowadzić ciężarówkę
~Adam
No tak tam tryeba byc ochroniarzem urzednikiem kierowca wszystkim... te pieniadze nijak sie maja do obowiazkow jakie trzeba wykonac... nie masz pojecia o czym piszesz...
pawelt1975
No właśnie mam pojęcie o czym pisze bo mój kolega tam pracuje. Mówi że jest ciężko, ale jeżeli się sprawdzi konto na koniec miesiąca to uśmiech pojawia się na twarzy, później zaciska zęby inflacja do pracy i tak już drugi rok. Jeżeli chce się tylko kierować przez 9 godz później chlac piwsko to nie ma co się dziwić że inna robota jest zła.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.224.199.201

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels