ID: 148203
de rooy
ID: 148203
ID: 148203
Gdzie podział się wątek o de rooyu?
Gdzie podział się wątek o de rooyu?
~alex*.158.217.125.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
*.158.217.125.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Posty (394)
~kjhgf | wątek zniknął dlatego że de rooy znów rozpoczął sezonowy nabór pracowników by ich zwolnić za pół roku i po wypisywać różne powody. | |||
~dizel | alexis, a jakie miałeś trasy, powtarzały się i od czego to zależało, odmowa do Rosji to aut? | |||
~putin | hej. jest ktos z nr z okolicy 1056. pracowalem ta kilka tat temu i szukam kontaktu | |||
~alex | 5 dni dom? śmieszne odliczcie od tego2 na dojazd... o ile zjedziecie do domu bo te auta wiecznie się psują także powodzenia. / Katastrofa... | |||
~marjan | witam, jak sytuacja na chwile obecna w tej firmie? Chodzi o atmosfere i wogole czy jest lepiej niz bylo. | |||
~kobyla | nie ma chetnych do pracy z doswiadczeniem za srednio 5. 5 tys na miesiac???! | |||
~karol | bylem robilem dziekuje | |||
~Śfierk | Z tego co wiem to nie jest lekka praca, ale placa diety i podstawe | |||
~yyy | wszyscy się zwalniają. nie bez powodu. z dnia na dzień coraz gorzej. wkrótce biuro będzie samo zapylać. jak ktoś chce tu pracować, niech się 10 razy zastanowi. podobną kasę można zarobić w tej chwili już w wielu firmach. | |||
kulfon
| Witam, z innego forum wklejam dobitny opis de rooya Rzeź niewiniątek czyli de rooy, cała prawda o » de rooy - Cała prawda o firmie. Piszę ten post z siedziby w SON, o firmie dowiedziałem się z internetu więc pojechałem. Czytałem dużo złych opinii w internecie ale mimo to chciałem spróbować. W Żarach mieliśmy spotkanie z dwiema osobami. Panem szkoleniowcem od teorii i panią od księgowości. Spotkanie trwało może 4 godziny a od poniedziałku rozpoczęliśmy szkolenie. Na szkoleniu rozmawialiśmy o: - godzinach pracy 56-34-56 (3h załadunek (tacho jako przerwa) 4, 5h jazdy (w teorii bo nie zawsze trafisz na parking więc jedziesz więcej) - 45min przerwy (na której masz sprawdzić stan załadunku) 4, 5h jazdy 3h przerwy (rozładunek lub załadunek w tym czasie a na tacho pokazujesz pauze) 1h jazdy i 9 h przerwy. Czyli 12h na dobę z czego faktycznie śpisz może 5h. Nie da się? Otóż da, firma już na bazie w SON informuje o drugiej karcie tacho którą dostaniesz na załadunki i na dojazdy do fabryki DAF (i inne). Pojazdy są w dużej części wyposażone w tacho a*alogowe gdzie często "giną" wykresówki. Kierowcy jeżdżą pijani lub pod wpływem narkotyków o czym świadczy stan pojazdów, smród w kabinie od alkoholu moczu i inne fekalia. Jeśli przejdziesz szkolenie w Żarach to jedziesz na SON, zaraz po przyjeździe dociera do ciebie jaki błąd popełniłeś. Baraki w których śpisz nazywają się "Auszwic" a budynek plenerów "Akwarium" gdzie również znajduje się "Szuflandia" w której będziesz pobierał swoje "pojazdy" w założeniu że przejdziesz szkolenie. Ubikacja i natryski, jak sama nazwa Auszwic wskazuje że nie ma na co liczyć, syf brud smród kiła i mogiła. Weźcie dobre klapki i środki do czystości w raz z papierem toaletowym bo naprawdę się przyda. Szkolenie w SON polega na obserwowaniu i nie rozmawianiu. Zadasz pytanie to cię oleją i ci nie odpowiedzą. Liczy się to co potrafisz i jak załadujesz pojazd na lawetę. Pamiętaj że to co wiesz w teorii i praktyce bierze w łeb jak tylko trochę popada lub będzie zima. Tak czy siak z mojej 13 osobowej grupy zostały 2 osoby, które i tak zostaną odesłane do domu. Dlaczego a dlatego, iż Unia sponsoruje szkolenia dla de rooya za organizowanie nowych miejsc pracy. Czyli defakto oni zarabiają na nas tym więcej im więcej jest kursantów. Fakty: Plusy- przyjmą bez doświadczenia, Dobre jedzenie w Żarach, Ładne sprzątaczki w SON :), Wynagrodzenie za szkolenie + Diety za szkolenie w SON, Jazda szkoleniowa nowymi ciągnikami na szkoleniu w SON, Przypomnienie teorii pracy i możliwości obchodzenia regulacji prawnych, Szkolenie z tacho cyfrowego i Bord Computera, Szkolenie na temat Winiet i Opłat, Tuneli i innych ciekawostek. Minusy- Żary- brak, SON- szkoleniowcy nie mają zielonego pojęcia o tym jak przekazać swoją wiedzę, spadnie lekki deszczyk to nie potrafią wjechać pojazdem na platformę (lawetę) a oczekują że my tego dokonamy, Zachowanie pewnej pani Anny* (wysoka blondynka co według niektórych starych kierowców awansowała nie przez pracę... ) która próbowała nam wmówić, iż pijani rozwaliliśmy kuchnie w 13 chłopa w sobotę podczas gdy do bazy w Son dojechaliśmy w Niedzielę w nocy :/, Auszwic jest w opłakanym stanie prycze piętrowe śmierdzą alkoholem i moczem, prysznice zostały by spalone przez sanepid lub jednostkę epidemiologiczną. Pojazdy są uszkodzone i bite, jeździsz na tym na co trafisz, auta nie są przypisane do kierowców (patrz Szuflandia). Pijani i naćpani kierowcy. Utrudnienia pogodowe podczas załadunku cennych pojazdów (zrobisz szkodę to masz po premii), podwójne karty tacho (twoja i niewidzialnego kolegi z podwójnej obsady), Zaświadczenie o niekaralności w tej firmie nie istnieje przez co uważaj na to co do kogo mówisz. 6 miesięcy lojalka lub 10, 000zł kary za wypowiedzenie umowy. Ohydne jedzenie w SON. Brak pojazdów dla nowych kierowców którzy przeszli całe szkolenie i muszą czekać na Aszwic za marne grosze. Fałszowanie czasów pracy i jazdy. Czas pracy 15 godzin dziennie, czas jazdy 10godzin x 5. Pauza na tacho=ładowanie rozładowywanie pojazdów. Kryminaliści i polacy w akwarium którzy myślą że są lepsi od ciebie i dają ci to do zrozumienia tak samo traktuje cię firma. Podsumowanie: Mimo tego że ci mówią abyś się zwolnił od poprzedniego pracodawcy to nie rób tego zawsze masz gdzie wrócić a szkolenie możesz zrobić na chorobowym tak jak inni z mojej grupy. We Francji i Anglii jak cię złapią na przegiętym tacho to idziesz do więzienia. To i inne minusy przyczyniły się do tego, iż wypowiedziałem umowę. Prawa jazdy nie wygrałem na loterii. Tak czy siak firma nadaje się do kasacji. | |||
~Znawca tematu | Jak tam w temacie rooya, po ile tygodni na urlopach siedzicie? udało się 4 tygodnie ; ) pozdrawiam twardzieli ; ) | |||
~koleso | w de rooy nie każdy może pracować, tu pracują silni jak niedźwiedź, pracowici jak pszczółka, harujący jak wół by potem zasnąć na 4godziny zmęczeni jak pies i już powinni pójść do weterynarza bo to osły. | |||
~niewiadomy | wiecie cos o pozwie zbiorowym odnośnie diet za noclegi? Firma na razie proponuje ugodę na 30tys. Troche to mało, w zasadzie 1/3, a ci co po Rosji jeżdżą to za każdy nocleg należy się 50E | |||
~marjan | 40 000 i sie ugadamy. | |||
~pastor | ~marjan (2014-07-30 12:31:22) 40 000 i sie ugadamy. Kwota już padła, wystarczy że ktoś z szefostwa przeczyta i już będą wypłacać | |||
~adar | pani Iza bedzie kazdemu wreczac koperte z ustalona kwota przed wyjazdem do pracy w piatek! Tak slyszalem wczoraj na kantynie w Son | |||
~witt | Skąd bierzecie te info? zazwyczaj są nieprawdą ') | |||
~adar | Kantynowi bajkopisarze!!! | |||
~ciotka klotka | koleso:) dobre:) | |||
~alex | Panowie jak po urlopach? wracacie po 3 tygodniach czy udało się dlużej | |||
~wojtek | Witam Panowie jaka była firma na anglii co jezdzila z ciagnikami, ciezarowkami? chodzi mi o firme cos typu de rooya, ale zapomnialem, bo pamietam jakas firma u angola byla co jezdzila i dosyc duzo tego bylo na autostradach. Z gory dzieki za odpowiedz, bo siedze na wyspach a chce sprobowac, i u janka mam doswiadczenie, wiec moze sie udac. | |||
~asd | richard long, niebieskie ciężarówki | |||
~dizel | Do Son można jeżdziś swoim autem czy tylko tym autobusem z Żar? | |||
~henk | Mozna. Ale pojedziesz do nl a mozesz wrocic np z itali busem i auto zostaje na bazie. | |||
~darek | Witam mam pracę dla kierowcy na Lorę z doświadczeniem -załadunek i transport aut z komisów nie wszystkie na chodzie i trzeba sobie poradzić -robota od zaraz kraj de tel 783098364 | |||
~tropek | Czy w związku z sytuacją na wschodzie nie ma wyjazdów do Rosji? | |||
~jola | tam tylko pare aut jeździlo do Rosji, w Rosji jest spokój, to wschód Ukrainy jest niestabilny a w związku z sytuacją na Ukrainie De Rooy ogranicza zatrudnianie Polaków. Za bardzo Polski rząd skacze na Rosje i mąci na Ukrainie to De Rooy boi się że Putin wejdzie do Polski i zamknie granice z zachodem i w przypadku gdy większość pracowników jest z Polski oznacza to bankructwo i wypłate odszkodowań dla firm za nie zrealizowane zlecenia. | |||
~astrolog | byłem w tym syfie pare lat temu znam niemiecki to na szkoleniu rozmawiłem sobie luzno z peruką inni ani słowa to patrzyli jak na kosmite olalem to szkolenie chciałem zobaczyc jak tam jest gorliwosc niektórych polaczków aby zdobyc tam posade to osobny temat jak mozna lizac * holendrom za pare groszy potem wyprowadziłem się z polski teraz pracuje w szwajcarii ta robota to inna liga i inny swiat mój numer z de rooy 2501 | |||
~astrolog | kumpla co był ze mną na szkoleniu obecnie najlepszy przyjaciel w polsce pozdro jarek jak to przeczytasz wyrzucili jak szmate jak spadł z lawety na rozładunku w szkocji miesiąc w szpitalu a ilu palce potraciło to tez osobna bajka | |||
~ponury | Mimo wszystko to chyba najlepsza firma jesli chodzi o zarobki. A jak ktos jest slabeuszem to niech nawet tam podania nie wysyla. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.