ID: 147069
Polska przeciw pomysłom Francji
ID: 147069
ID: 147069
Francja chce ujednolicenia przepisów socjalnych w przewozie drogowym. Polska jest przeciw, bo zaszkodziłoby to konkurencyjności naszego sektora transportowego i byłoby tragedią dla wielu przewoźników - uważa wiceminister infrastruktury i rozwoju Zbigniew Klepacki.
Francja chce ujednolicenia przepisów socjalnych w przewozie drogowym. Polska jest przeciw, bo zaszkodziłoby to konkurencyjności naszego sektora transportowego i byłoby tragedią dla wielu przewoźników - uważa wiceminister infrastruktury i rozwoju Zbigniew Klepacki.
~etransport.pl
Posty (504)
~jaca | Europie są potrzebni dzikusy tacy jak my co za 0, 80 Centów będą przewozić ładunki. To ujednolicenie stawek zarobków pozwoliła by na godne życie kierowców a nie 3500zł za miesiąc w budzie ale oczywiscie Polska staneła za niewolinczą pracą kierowców | |||
~logo | Nasze DziadTransy długo by nieprzetrwały | |||
~g@pa | lobby transportowe dobrze się trzymie w polski rządzie!! Świnia wie jak swego koryta pilnować | |||
wezyr2
| a to sprzeciw całej polski czy tylko wiceministra klepackiego Siemiatycze › Transport › Transport Drogowy Klepacki Krzysztof może rodzina ciekawe | |||
~yan | Klepacki idiota nie potrafiacy odroznic pojecia nacisk na os a dmc... | |||
~wert | Wyrównują zarobki i połowa z nas nie ma roboty. I tyle w temacie. Można gardłować i się obrażać, ale taka jest prawda. | |||
~wert | Francuziki robia pod siebie, a na pewno nie po to, żeby dobrze zrobić polskiemu kierowcy. | 1 | ||
~mik | W Polsce od dawna mamy ceny z zachodu a wypłaty wschodnie więc wert nie pisz głupot dlaczego jakiś niewykształcony polaczek który dorobił się cwaniactwem kradzieżą i oszustwem ma mi płacić jak jemu się podoba a nie tak jak mówi prawo Niech to wreszcie ujednolica i dowalą solidne kary dla takich dziadów! | |||
~Forest glemp | Nacisk na os 60t??? Belkot przyglupich imbecyli w krawatach! Mik - 100% racji! | |||
~WASYL | Ludzie, gdybyście chcieli tego ujednolicenia, to polski transport zniknąłby z powierzch ziemii, bo skoro były by jednakowe stawki i wynagrodzenia, to po co np. niemiecka czy francuska spedycja ma podpisywać umowę na przewóz towaróz z polskim czy rumuńskim przewoźnikiem? Pomyślcie trochę, chyba lepiej mieć pracę niż jej w ogóle nie mieć? A ilu z Was zna inny język niż polski? Wszyscy wyjedziecie do pracy u Niemca, Brytyjczyka, itd.? Zastanówcie się trochę i trochę pokory. | 1 | ||
~g@pa | a niby pod kogo żabojady mają robić?? Im poszło w pięty gdy polski psiewożnik ze swym miszczem drajwer kabotażami po EU się zajoł, Socjal należy się każdemu z nas na równi z kiermanami z tzw starej uni. Tylko nasz bełkotliwy rządek niema nic przeciwko abyśmy murzynami w europie byli. | |||
~poltrans | Ludzie o czym wy tu piszecie.. ? Każdy kierowca na parkingu mówi że ma 50e diety + podstawę... to jaki problem jest pójść do hotelu który we Francji przy autostradzie kosztuje 43e za weekend obojętnie czy jedna czy dwie osoby. Także jak przez weekend ma 100e diety to wraz mu zostaje 57e w kieszeni. | |||
~mik | Wasyl głupoty opowiadasz boisz się o swój tyłek, masz lisingi kredyty i zrobisz wszystko żeby nie dać pracownikowi a spłacić banki. Zapominasz o tym że przerabialiśmy już w historii opisany przez ciebie scenariusz i ludzie źle nie mieli. | |||
~cdn... | poltrans, ciekaw jestem jakie hotele czy motele koszt 43 euro za weekend, chętnie się bym tam zatrzymał, chyba że kierowca ma zniżkę/nie kierowca jestem/. | |||
~wert | Obiema rękami podpisuje się pod postem Wasyla. Ludzie odpowiedzcie sobie na pytanie skąd się wziął ten boom na polskich kierowców po wejściu do Unii. Jestem za tym żebyśmy więcęj zarabiali. Choćby podstawa to powinna być minimum 3tyś. brutto dl każdego z nas, 1000 euro na międzynarodówce to też przegięcie na międzynarodówce. Ale jeszcze raz powtórzę jak zrównują pensje to połowę z nas traci robotę, bo połowa naszego transportu jeździ na przerzutach po Europie, a nie że obsługuje polski export-import | |||
~g@pa | wasyl pokłoń się swej głupocie! Uważasz że bankrutujący francuski przewożnik zadowolony jest że ty i tobie podobne leszcze do tego doprowadziły?? Chcesz mieszkać w budzie ze swiadomością iż żonke twą kominiarz obraca, to gnij i giń. | |||
krzychu88
| francuzy dobrze prawią ujednolicić i niech te nasze dziad transy się zawiną w końcu albo zaczną normalnie płacić | |||
~wert | wiecie co, przejrzałem na oczy po waszych postach. Ostatnim wyczynem Unii była likwidacja naszych stoczni i tym samym kilka tysięcy ludzi poszło na bruk, . Teraz niech unia zrówna socjal w transporcie i niech kilkadziesiąt polskich kierowców pójdzie na bruk i zbiera puszki po śmietnikach. No ale przynajmniej durne polaczki kierowcy będą mieli satysfakcję, że pod tymi śmietnikami będą spotykać swoich dawnych szefów. Typowo polskie myślenie | 1 | ||
~WASYL | To "krzychu88" podam ci przykład. Stawki takie same, firmy transportowe polskie bankrutują i Twoja firma, w której pracujesz też, więc zostajesz bez pracy. Szukasz gdzieś indziej ale nikt Cię nie chce zatrudnić, bo firmy ledwo ciągną koniec z końcem. Zarabiałeś powiedzmy 5000zł i domagałeś się aby zarabiać tyle, co np. Francuz a efekt jest taki, że Francuz zarabia jak zarabiał a nawet lepiej a Ty nie zarabiasz nic - ZERO. Chyba że się nauczysz francuskiego, to Cię taki czy inny Francuz zatrudni ale za połowę stawki (tak jak to jest w Niemczech). Z tym, że wcześniej nawet jeśli musiałeś dojechać osobówką do Francji, czy Belgii aby wziąść do ciężarówki, to szef płacił za paliwo a teraz to Ty musisz za własną kasę zatankować i przyjechać sobie do Francji. A dwa, jeszcze się nauczyć francuskiego, jeśli chcesz pracować. To taki przykład. To prawda, zarobki są zbyt małe ale wielu kierowców godzi się jeździć cały miesiąc po zachodzie za wynagrodzenie mniejsze niż 4000zł. Ja powiedziałem szefowi, że mnie nie interesują żadne stawki za km ani fracht. Nie obchodzi mnie, czy to będą diety, czy nie, jak zobaczę na koncie mniej niż 6000zł za miesiąc pracy, to się zwalniam. I czasem się pytam po parkingach, ile ludzie zarabiają, to powiem Wam, że nie wiem, czy mam się śmiać, czy płakać. Nie dalej jak tydzień temu kierowca z firmy z Legnicy mi mówi, że ma podstawę plus 30 groszy za km. To ile km musi natrzaskać, żeby wyjść te 5000zł choćby? Kierowcy sami obniżają wynagrodzenia, bo nabrali kredytów na dom, samochód i jak się szef o tym dowie, to wie, że taki kierowca musi robić, bo raty kredytu go trzymają, więc może mu zapłacić mniej. Najpierw na swoim podwórku przestańcie pozwalać sobie na wynagrodzenia rzędu 4000zł za miesiąc pracy po zachodzie a później można rozmawiać o np. ujednoliceniu. Pozdrawiam | 1 | ||
~gość | Polak nigdy nie będzie pracował tak jak Niemiec i dlatego nigdy nie będzie zarabiał tak jak Niemiec. Przejrzyjcie wreszcie na oczy ! | |||
~hallo | Popiszecie sobie bzdury, a i tak ZA GROSZE BĘDZIECIE JEŹDZIĆ. wasyl - a ty to widać, że całkiem masz rozumy pozjadane | |||
~świetlicowa | niemiec pracuje- polak zap ierdala ot taka różnica | |||
krzychu88
| Wasyl wszystko ladnie pieknie tylko ile jeszcze ja musze zapier.. dalac a taki niemiec francuz czy makaron ma na wszystko czas i wiecej zarabia ja ten rynek tak popsulem? nie to i nie mam zamiaru dluzej byc murzynem robiacym za miske ryzu we wlasnym kraju oczywiscie ktos powie nie pasuje to sobie wyjedz np do UK a niby czemu ja mam wyjechac niech sobie te wyzyskiwacze wyjezdzaja i od razu by sie poprawilo a nie normalni ludzie musza uciekac za chlebem | |||
~g@pa | wasyl uległ indoktrynacji. jest polskim katoprawicowym wyznawcą absurdu |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.