ID: 145753
Francja zadecydowała – 30 000 Euro kary za spanie w kabinie
ID: 145753
ID: 145753
W dniu 30 kwietnia 2014 roku Senat przyjął projekt zmiany do ustawy o transporcie (Code des transports) wprowadzający odpowiedzialność finansową i karną za nieprzestrzeganie zasad o których mowa w art. 8 pkt 8 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 561/2006, zgodnie z którym w pojeździe dopuszczalne są odpoczynki dzienne i skrócone tygodniowe.
W dniu 30 kwietnia 2014 roku Senat przyjął projekt zmiany do ustawy o transporcie (Code des transports) wprowadzający odpowiedzialność finansową i karną za nieprzestrzeganie zasad o których mowa w art. 8 pkt 8 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 561/2006, zgodnie z którym w pojeździe dopuszczalne są odpoczynki dzienne i skrócone tygodniowe.
~etransport.pl
Posty (574)
~Rysiek | o Francji też i wszystko jest kwestią organizacji, ale dziady by chciały żebyś jechał na 9. 59, bo tyle można i wtedy być może, nie trafisz pod hotel?, osobiście nie mam potrzeby spania w hotelu -wole w domu, ale skoro ładunek jest tak pilny, że musi być dowieziony na poniedziałek gdzieś tam, to płać za mój hotel, także wszystko zmierza w kierunku normalności i temu żeby wam się nie opłaciło wysyłać auta na wekednd !! | |||
~Rysiek | Tępiciel dziadów- ten zakaz dotyczy całej unii i nie ważne gdzie stoisz to u żaby zapłaci dziad za to że cie nie szanuje i każe siedzieć w budzie !!! także idziemy w dobrym kierunku | |||
~Tołdi | damian - z takimi ćwokami nie podyskutujesz. Wg nich polski transport ma padać po każdym jednym otwarciu rynku pracy w kolejnych krajach starej unii, po każdym wprowadzeniu dodatkowych opłat (ViaToll), po każdej jednej nowelizacji prawa. Oj już mi się nawet nie chce liczyć tych "upadków" dziatransów i ogólnie polskiego transportu, bo wyszło by tego więcej niż wszystkich polskich powstań zbrojnych, tyle że jakoś nic nie upadło. Jedno jest pewne - szefy im robią na złość, bo nie chcą zwijać interesów i jak na złość funkcjonują nadal. | |||
~dziadtrans | jak dziady padną to Wy razem z nimi. | |||
~Rysiek | dzadtrans - jak padną dziady to się odrodzi transport w niemczech czy francji i nas kierowców wchłonie ! gorzej z wami bo co miałbyś tam robić?? dłubać w nosie? ?? | |||
~dziadtrans | Zanim grupy schudnie, to chudy umrze. Za mali jesteście żeby konkurować z mądrzejszymi | |||
~TIR | Dziadtransy nie padną, ale wielu de*ili trafi do obozów pracy. Kołchozy na swoich bazach postawią nowe baraki, w których elita polskich kierowców znajdzie godne warunki do spędzania weekendów. Już widzę piętrowe łóżka, kolejki do sracza. | 2 | ||
~Rysiek | gruby musi mieć i jak się go odsunie od cycka to szybko zdechnie a chudy zawsze miał bidnie to pociągnie dłużej !!! także dziady pod ścianę i ręce na głowę bo koniec nachodzi | |||
~dziadtrans | TIR?, te barany myślą, że cos się zmieni. Najpierw trzeba mieć cos w głowie, żeby cokolwiek zrozumieć, a potem dyskutować. | |||
~TIR | W ostatnim czasie ten zawód wchłonął cały motłoch z rynku pracy. Stado prymitywnych głuptaków zawsze dyskutuje o sprawach nie mając zielonego pojęcia i to co przeraża, są gotowi zabić w imię swoich głupawych racji. | 2 | ||
~Rysiek | no jak się ma w głowie tylko wyzysk jak każdy dziad to daleko nie ujedziesz | |||
~ADA | RYSIEK A CO TY MASZ W GLOWIE? WYLOZ PIENIADZE NA AUTO, PALIWO, OPLATY, ZUSY. VAT-Y I DOPIERO ZABIERAJ GLOS. POMYSL SOBIE CO TY OD SIEBIE DALES DO OBECNEJ FIRMY CO JEZDZISZ? | |||
~Virtus | Moment, jednego nie rozumiem.. Kierowca nie będzie mógł spać w nawet przystosowanej do tego kabinie? Czy ten przepis dotyczy tylko kabin nieprzystosowanych, w których już teraz kierowca nie powinien spać? | |||
g-a
| Pytałem wczoraj jednego "napalonego" na tym watku o link do PODSTAWY PRAWNEJ... nie doczekałem się do teraz. Podejrzewam, że takowego nikt nie znajdzie, bo cała ta sprawa to... wymysł jakiegoś nudzącego się na parkingu przygłupa. | |||
szofer_jp1961
| ATR. 8 punkt 8 USTSAWY 561/2006 - Jeżeli kierowca dokona takiego wyboru, dzienne okresy odpoczynku i skrócone tygodniowe okresy odpoczynku poza bazą można wykorzystywać w pojeżdzie, o ile posiada on odpowiednie miejsce do spania dla każdego kierowcy i pojazd znajduje się na postoju. | 4 | ||
visitors
| Virtus (2014-05-15 13:02:09) nie ma znaczenia jaka jest kabina. kierowca nie moze odbierac w niej regularnego odpoczynku tygodniowego. kazdy odpoczynek tygodniowy ( bez wzgledu na dlugosc trwania ) bedzie taktowany jako odpoczynek tygodniowy skrocony. problemem pozostanie o ile trezba bedzie oddac godz jesli bedzie sie stalo powiedzmy 50h, a francuzi potraktuja to jako skrocony.. moze bedzie nowy zapis w 561/06 - odpoczynek tygodniowy skrocony, ale bez rekompensaty ; ) | |||
maryś
| g-a żródło tego samego tematu - ://www. csk. szczecin. pl/component/content /article/40/238 | |||
~michał | łukasz : ... PO 9 GODZINACH WYGLADACIE JAK BLADE D... . . - no właśnie czemu? przecież tylko siedzimy przez 9 godzin? ! | |||
~michał | no i żeby ze 100 tyś euro kary było, bo jakoś to wam umyka ta KARA JEST DLA SZEFA - NIE DLA KIEROWCY !!! ... " kara pieniężna oraz zagrożenie więzieniem będzie dotyczyło nie kierowcy, lecz właściciela przedsiębiorstwa"... | |||
~mała firma | chyba nie ma sensu byc na tym forum, mam pytanie do kierowców-przeciwnik ów firm transportowych, dlaczego górnicy strajkują przeciw zamykaniu kopalń, stocznioecy stoczni itp? czym sie różnią od kierowców, bo zarobkami Was nie przewyższaja (tych którzy cos potrafią), sadze, że nie ma tu dobrych kierowców, oni sa poprostu w pracy, żegnam | |||
~żuk | do ADA... wystarczy ze oddal swoj cenny czas dla firemki. . a ty co wielce wylozylas? swoje pieniadze? kobieto zyjesz z tych ludzi... silent | |||
visitors
| mala firma - daj przyklad, zacznij strajkowac | |||
g-a
| maryś - zdaje się, że szofer_jp1961 podał podstaw prawną, ale odwrotną do tego o czym tu piszemy | |||
~bng | a niech placa nawet po 5 mil euro kart dziad transy, kierowca the best | |||
~bng | kar | |||
~Wielki Szu | Łysy- w owym rozporządzeniu nie ma słowa o spaniu w hotelach czy na wyrach piętrowych. Tu chodzi o zjazdy na baze firmy do macierzystego kraju. Zwyczajnie służby kontrolujące bedą żądały w czasie kontroli urlopówek. To wszystko. Jak pajacu z pierdziszewa dolnego czytac nie potrafisz to sie nie udzielaj- kmiocie. | |||
~Wielki Szu | Tir - twoje złomy Francji nie widziały. Bo kto by je miał potem holować? | -1 | ||
~Wielki Szu | Nawet gdyby wszystkie dziady miały sie wyłożyć to żaden normalny szofer po nich nie zapłacze. Komu szczury są potrzebne? | |||
~przed się biorca | Odbijemy sobie podwójnie: 1. Podnosząc ceny frachtów - dodatkowe koszty związane z częstszymi zjazdami. 2. Na kierowcy - dodatkowe koszty związane z częstszymi zjazdami.. | |||
visitors
| przed się biorca (2014-05-15 14:40:07) Odbijemy sobie podwójnie: 1. Podnosząc ceny frachtów - dodatkowe koszty związane z częstszymi zjazdami. dlaczego dopiero teraz? :D wczesiej nie byly potrzebne pieniazki? ; ) przeciez nadwyzka to czysty zysk bylby :d |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.