~Zbychu
| no i takiego wyjasnienia potrzebowalem. dzieki a jeszcze jedno pytanie. Mozna jakis konkrety przyklad tej dyspozycyjnosci? rozumie ze to dla 2 obsady bo jak inaczej to mozna zastosowac w jezdzie pojedynczej? | | | |
~actros1845
| ja rozumiem wszystko ale na kwalfikacji jest omawiana obsługa tachografu... na zdrowy rozum jade ustawiam na młotki leże na wyrku wstawiam H tyle w temacie | | | |
~Zbychu
| uczylem sie na cyfrowym jak jezdzilem z kumplem tam nie bylo takich cudow tarczki wypisywanie kilometry przelanczanie wkladales karte i tyle ropoczecie pracy zakonczenie pauza | | | |
~actros1845
| dlaczego uwazasz ze dla podwójnej tylko? a jak stoisz pod rampa i czekasz na zaladunek czi rozladunek to co?? łóżeczko wcisniete??? | | | |
~Zbychu
| tylko ze na cyfrowym mlotki oznaczaja inna prace a kierownica jazde i to mnie zmylilo po jakims czasie postoju samo z kierownicy przelancza sie na mlotki a tu trzeba jezdzic widze na mlotkach to mnie zmylilo bo caly czas szukalem tej kierownicy no ale dzieki dzieki | | | |
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
| nie ma znaczenia na co ustawisz jak jedziesz to i tak tachograf kresli jazde bo to jest tachograf automatyczny ana logowy. cienka kreska pauza-lozko, grobsza kreska kwadrat koperta czuli inna praca, jeszcze grubsza kreska mlotki czyli praca a najgrubsza kreska jazda czyli kierownica. | | | |
~actros1845
| skoro nie ma znaczenia to na jakiego czorta te przełączniki tam??? | | | |
~actros1845
| Zbychu
(2014-05-05 22:21:20) to zamaluj mlotki a narysuj kierownice i nie bedziesz wiecej szukal | | | |
~Zbychu
| ma znaczenie bo mi rysowal na kopercie a jechalem przeciez widze | | | |
~Zbychu
| ja bede ustawial mlotki jak jade koperte jak pracuje a nie jade a h jak pauze dla mnie to brzmi logicznie zreszta doptytam na cb | | | |
~Zbychu
| a to o czym mowi /////// to moze w innych tachografach bo ten co jest u mnie ma 4 rubryki i w zaleznosci co ustawisz tam maluje | | | |
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
| zbychu wez tarczke do reki i dobrze sie przyjzyj a poznie sie wymadrzaj. | | | |
~actros1845
| tak wlasnie musisz robic zbyszku :D | | | |
~Zbychu
| przeciez widze //// te kreski grube cienki itd sa na kazdej tarczce nawet czystej. Nad nimi sa 4 rubryki a jeszce nad nimi predkosc i maluje w tych 4 rybrykach w zaleznosci co ustawisz. Tak jest przynajmniej w tym tacho moze w innych jest inaczej nie wiem | | | |
~Zbychu
| ciekawi mnie poco jest na gorze 100 km/h skoro i tak tyle nie pojedzie chyba ze z gory a tak jak przekroczysz to namaluje i dostaniesz gratis kilka stówek. Skala moglaby konczyc sie na 80 a reszte co bys smigal nie byloby notowane i moznaby z gory przycisnac :) | | | |
~actros1845
| Zbychu dobra rada udloz juz ta tarczke bo nie bedziesz mogl spac w nocy bo bedziesz zabijal sobie glowe pytaniami typu a dlaczego to jest 100km/h skoro nie pojedzie tyle, a dlaczego na tarczce sa 4 rubryki a na tachografie tylko 3 funkcje, na co ustawic zeby nie bylo kary.. wiecej luzu kolego i powodzenia | | | |
~Zbychu
| racja :) rowniez powodzonka dzieki | | | |
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
| na dzien dzisiejszy wszystkie tarczki sa combo czyli do tachografu a*alogowego automatycznego i zwyklego i dla tego ma te cztery rubryki.
tachograf zwykly ma oscylator czytaj przelacznik z czterema funkcjami: kierownica, mlotki, koperta i lozko. kazda czynnosc rysuje w innej rubryce.
natomiast tachograf automatyczny z trzema funkcjami: mlotki, koperta i lozko, czwarta funkcja kierownica czyli jazda wlacza sie automatycznie z chwila ruszenia a czynnosci zapisywane sa w postaci cienkiej, grubszej, jeszcze grubszej i najgrubszej kreski. | | | |
~actros1845
| nie ma sprawy | | | |
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
| zbychowi to sie tarczki beda snic i to jeszcze nie jeden raz z takim rozumowaniem. | | | |
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
| o wiedzy nie wspominajac. | | | |
~actros1845
| \\\\\\\\\\ \ oj to napewno, ale tutaj wystarczy tylko ruszyc glowa to nie boli | | | |
~nick
| po co te problemy ustaw na loze i jezdzisj i nigdy wiecej nic nie przestawiaj | | | |
~actros1845
| zbychu jest wyjscie z sytuacji a wiec jesli nie chcesz miek klopotow z tacho i tarczkami to... przesiadz sie na busa. | | | |
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
| zbychu gdzie zaslyszal ze w tachografie sie czyms kreci i on tez by tak chcial. | | | |
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
| do tego nie wie co poszczegolne piktogramy oznaczaja do czego sluza czego dowodem jest stwierdzenie cyt. "tylko ze na cyfrowym mlotki oznaczaja inna prace". | | | |
~actros1845
| odnosze wrazenie ze zbychu ma tyle wspolnego z transportem co ja z krawiectwem | | | |
~Maciek
| Zbychu
"... a ty odrazu byles królem egiptu? Jeżdze od tygodnia ciezarowym dzisiaj zauwazylem ze rysuje mi na kwadracie bo sam tak ustawialem myslalem ze to jest ok. "
Pytanie: Stało sobie auto to sobie tak po porostu wsiadłeś i jeździsz od tygodnia, czy miałeś wcześniej szkolenie jakieś. Bo mnie takich podstawowych bądź co bądź rzeczy uczyli na kursie na prawo jazdy kat C. A jeszcze po drodze do auta miałem kurs na przewóz rzeczy (teraz KW), tam też to było.
Jak Cię ten materiał minął to masz, (usuń odstępy) : ://www. witd-opole. infra. pl/images/poradnik. pdf | | | |
~zbychu
| A ja odnosze wrazenie ze coraz wiecej na tym forum burakow. I mam wrazenie ze niektorzy tutaj wlasnie maja mniejsze pojecie jak ja. Na kursie to sie mozesz gowna nauczyc zapamietujesz i zapominasz kto byl na studiach wie jakie sa zelazne zasady studenta. Na cb nikt o dziwo sie z takich rzeczy nie smieje kazdy pomaga jak może. Nie mniej jednak dzieki za wszystkie rady jakbym was kiedys spotkal na drodze to napewno bym pomogl jakbym mial czas i wiedze (ktora przyjdzie z czasem) Pozdrawiam kierowcow empatycznych ktorzy widza wiecej niz czubek wlasnego nosa. Nie wiedzialem glupi temat wiem ale najlepiej siedziec nic nie robic a niech urzad mops placi. Powodzonka | | | |
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
| zalozyles watek posiadajac zerowa wiedze na temat tachografow-czego dowodem sa twoje wpisy a nastepnie sie wymadzasz i sprzeczasz ze ty wiesz lepiej. jestes zalosny | | | |