ID: 145168
alarm "AL56" w Carrier Vector 1350???
ID: 145168
ID: 145168
Witam. Odebralem w tym tygodniu nowa naczepe chlodnie z agregatem Carrier Vector 1350. Zaladowalem towar i przez 24h bylo ok az do dzis rana. Agregat wylacza sie mniej wiecej co 2-3h z powodu alarmu 56? Książka serwisowa noc nie mowi o bledach. Co to moze być.? Z gory dzięki za pomoc
Witam. Odebralem w tym tygodniu nowa naczepe chlodnie z agregatem Carrier Vector 1350. Zaladowalem towar i przez 24h bylo ok az do dzis rana. Agregat wylacza sie mniej wiecej co 2-3h z powodu alarmu 56? Książka serwisowa noc nie mowi o bledach. Co to moze być.? Z gory dzięki za pomoc
~Piotr Frigo*.play-internet.pl
*.play-internet.pl
Posty (9)
~Piotr Frigo | jak w temacie... | |||
~abc | Nie jest to alarm krytyczny wiec nie powinien wyłączac agregatu. Przede wszystkim powinieneś go skasowac. | |||
zibi1906
| Dom O Usługi Skle p Części OEM Referencje Kon takt Blog Pomoc w nagłych wypadkach Kody alarmów Carrier Transicold Carrie r Transicold Hetero Jednostki zamienne - Najpopularniejsze 1 Supra 550 # 2 Supra 650 # 3 Supra 750 # 4 Supra 850 # 5 Supra 950 Carrier Transicold Trailer Jednostki zamienne - Najpopularniejsze 1 Ultima 53 # 2 Ultima XT / XTC # 3 XT / XTC 4 X 2100 5 X 2200 6 X 2500 Carrier Transicold Kody alarmów Defined: 1 niski poziom paliwa 2 NISKI POZIOM OLEJU SILNIKA NISKI POZIOM CHŁODZIWA 3 11 NISKIE CIŚNIENIE OLEJU SILNIK 12 WYSOKIE TEMPERATURY WODY 13 HIGH opróżniane pod ciśnieniem 15 ZA WYSOKIE NAPIĘCIA AKUMULATORA 16 zbyt niskie napięcie akumulatora 17 HIGH TEMP COMP ABSOLUTORIUM Ciśnie nia czynnika chłodniczego 18 LOW 28 Sprawdź chłodnicze SYSTEM 30 Nie można uruchomić minimalny czas Nie można uruchomić 31-AUTO MODE 32. Nie można uruchomić-INSTRUKCJA 34 SILNIK udało się zatrzymać 35 KONTROLA UKŁADU STARTER 36 KONTROLA TEMPERATURY WODY 37 CENY RPM niskiej prędkości 38 CENY SZYBKIE RPM 39 Check Engine RPM 40 CENY świec żarowych 41 SILNIK STALLED 51 Brak ładowania akumulatora 53 BOX TEMP POZA ZAKRES 54 ROZMRAŻANIE niekompletna 55 Sprawdź DRFROST AIR SWITCH 56 KONTROLA Przepływ powietrza 57 KONTROLA zdalnego przełącznika 1 58 KONTROLA zdalnego przełącznika 2 59 DATALOGGER Nie nagrywa 60 DATALOGGER CZAS ŹLE 61 DRZWI 71 BAD F2 lub F3 Bezpiecznik 78 Sprawdź OBIEG SV1 80 Sprawdź SV3 CIRCUIT 81 Sprawdź OBIEG FHR 82-CHK REMOTE OUT zakresie światła 83 Sprawdź PILOT ROZMRAŻANIE ŚWIATŁO 84 Sprawdź alarmu zdalnego ŚWIATŁO 85 Sprawdź UL1 odciążającego 86 Sprawdź UL2 odciążającego 87 Sprawdź upał światło PILOT 88 Sprawdź PILOT chłodne światło 89 Sprawdź PILOT AUTO ŚWIATŁO 93 KONTROLA START UP BUZZER 97 KONTROLA UKŁADU SV2 121 SPRAWDZ CZUJNIK POWIETRZA 122 Kontrola powrotu powietrza 123 Sprawdzić, czy dopływ powietrza 124 KONTROLA ROZMRAŻANIE TERM 1 SENSOR 125 KONTROLA COMP ROZŁADOWANIE SENSOR 126 KONTROLA UKŁAD PALIWOWY Ensor 129 Sprawdzenie płynu chłodzącego silnik SENSOR 130 Czujnik prędkości obrotowej silnika SPRAWDZ 132 KONTROLA ROZMRAŻANIE TERM 2 SENSOR 133 CZUJNIK TEMPERATURY ZDALNA KONTROLA 134 CZUJNIK TEMPERATURY ZDALNA KONTROLA 135 KONTROLA TEMP SENSOR 3 PILOT P141 PRETRIP zatrzymane przez użytkownika P143 KONTROLA UKŁADU SPRZĘGŁA P144 SPRAWDŹ UL1 obwodu P145 Kontrola prędkości Solenoid obwodu P148 SPRAWDŹ SV1 OBIEG P149 SPRAWDŹ SV3 OBIEG OBIEG P150 SPRAWDŹ SV4 P151 KONTROLA UKŁADU GLOW PLUG KONTROLA PALIWA P152 Obwód solenoidu P153 Kontrola powrotu powietrza P154 zasilania Sprawdzić powietrza P155 SPRAWDZIĆ COLLANT TEMP SENSOR VOLT P156 stanu baterii P157 stanu baterii BIEŻĄCE P158 SPRAWDZ CZUJNIK POWIETRZA P159 SPRAWDZIĆ ROZMRAŻANIE TERM 1 SENSOR P160 TEMP SENSOR zwrotnego na tłoczeniu P164 SPRAWDŹ UL2 obwodu P165 NIE odpompowanie P 174 KONTROLA niskiej prędkości obrotów P175 CENY SZYBKIE RPM P178 SPRAWDŹ UL1 odciążającego P181 SPRAWDZIĆ SV4 ZAWÓR P182 SPRAWDZIĆ ZAWÓR SV1 P183 SPRAWDZIĆ SV3 ZAWÓR P191 SPRAWDŹ UL2 odciążającego P192 SPRAWDŹ SV2 OBIEG P194 WYSOKIE CIŚNIENIE SSANIA P195 ciśnienie ssania LOW P196 HIGH opróżniane pod ciśnieniem P198 LOW opróżniane pod ciśnieniem P200 CENY CYLINDRY FRONT P201 CENY cylindrów w tylnej części P202 HIGH SIDE PRZECIEK P203 KONTROLA WYŁADOWCZA ZAWÓR P204 ciśnienie ssania LOW P205 SPRAWDZIĆ ROZMRAŻANIE TERM 2 SENSOR 223 SILNIK obsługa techniczna 225 OGÓLNE obsługa techniczna 226 Serwis wkrótce-PM nr 1 DUE 227 Serwis wkrótce-PM nr 2 228 Serwis wkrótce-PM nr 3 229 Serwis wkrótce-PM nr 4 230 Serwis wkrótce-PM nr 5 232 BŁĄD WART. ZAD BŁĄD 233 MODEL # JEDNOSTKA SERIAL # 234 BŁĄD 235 contorl SERIAL # BŁĄD 236 Trailer # BŁĄD BŁĄD 237 parametrów funkcjonalnych 238 BŁĄD KONFIGURACJI TECHNICZNE 1 239 BŁĄD KONFIGURACJI JE 2 BŁĄD 240 MOTOGODZIN 241 ALARM STSTUS BŁĄD 242 DIS BŁĄD KALIBROWAĆ PRASOWE 243 SUCT / BŁĄD KALIBROWAĆ EVAP 245 BŁĄD MICRO SW REV 246 Błąd zapisu EEPROM 247 BŁĄD KONFIGURACJI JE 3 248 CONFIG MODE / HP2 BŁĄD BŁĄD 249 MICROPROCE SSOR | 2 | ||
~ktosik | nowa naczepa, to i chyba obejmuja ja jakas gwarancja. moze maja na serwisach jakis telefon... | |||
~Piotr Frigo | Mam ustawiona prace ciagla agregatu. Juz 2 razy przestal chodzic a temp zaczynala rosnac. Bledu nie moge skasowac (moze robie cos zle?). Wylaczenie i ponowny start daja tak jak pisalem 2-3h spokoju PS Kolego nikt nie podnosi sluchawki pod numerem ktory powinien byc czynny 24/7 | |||
~Szron System | Powodem pojawienia się błędu AL56 może być oblodzenie parownika, ale ponieważ jest to nowe urządzenie na rynku serwisy autoryzowane agregatów nie mają wiedzy na temat tego produktu. Można domyślać się, że doszło do oblodzenia parownika. Trzeba byłoby sprawdzić konfigurację agregatu, by zobaczyć, czy jest prawidłowo ustawiony czas załączania defrostu. Czy agregat w ciągu tego okresu, w którym agregat pracował załączał defrost? Jaki był towar i na ile stopni? Proszę o odpowiedź na maila biuro@szronsystem. com i w razie dalszych pytań proszę o kontakt mailowy | |||
~Rafał B | Jest to wada oprogramowania. Należy podjechać do serwisu na bezpłatną aktualizację. | |||
~aall | Na serwisie muszą zamienic piny czyli kable oni otym wiedzą i wgrać nowy program | |||
~Pasza | Witam jakie wartości powinien mieć akumulator do chlodni Carrier vector 1350? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.