ID: 145004
Egzamin C+E łuk
ID: 145004
ID: 145004
Wiadomo że jest na niego 5 minut z mozliwością korekt. Wie ktos czy jest na niego jedna próba czy dwie, jak w przypadku parkowań skośnego i prostopadłych??
Wiadomo że jest na niego 5 minut z mozliwością korekt. Wie ktos czy jest na niego jedna próba czy dwie, jak w przypadku parkowań skośnego i prostopadłych??
~tyhd*.49.40.130.ipv4.supernova.orange.pl
*.49.40.130.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (33)
~tyhd | czyli 2 próbę mam tylko w przypadku gdy nie zmieszczę się w czasie 5 minut? | |||
Mięsnyjeż
| Mi instruktor mówił, że jak przetniesz np linie to możesz robić jeszcze raz od nowa. Natomiast jak wjedziesz w tyczki to już koniec. Czy tak jest? Pewności nie mam. Zadzwoń do WORD-u. | |||
ese
| Oczywiście mówimy z przyczepą z obrotnicą? Nie czymś przyczepopodobnym na tandemie? | |||
Mięsnyjeż
| A jakie to ma znaczenie? Mówimy o egzaminie. ps. Egzaminy odbywają się na "przyczepopodobnym na tandemie" | |||
ese
| A takie to ma znaczenie, że po zdanym egzaminie jest się pełnoprawnym kierowcą który ma kwalifikacje by wsiąść w nowy zestaw i pojechać do Palermo, Lizbony, Nowosybirska czy innego Belmullet. Przynajmniej w teorii. A praktyka wygląda tak, że kursy nastawione są na zdanie egzaminy z minimalnymi wymaganiam, zaś umiejętności po tym są ma poziomie maluśkim.. Co oczywiście nie jest żadnym razie winą chcących uprawnienia uzyskać, a systemu szkolenia i egzaminowania. Kolejny raz przypomnę, że że calkiem blisko by stać się kierowcą ZAWODOWYM chodzi sie trzy lata do szkoły. TRZY LATA, nie tygodnie. No i kto widział, a i zdawał egzamin na zestawie z naczepą? A takie przecież na drogach przeważają. Co w żaden sposób nie zmienia faktu, że Kol. "tyhd" zyczę zdania egzaminu przy pierwszej próbie i zadowolenia z ewentualnej pracy. | 2 | ||
kornel_86
| Na obrotowym to ja nigdy nie widziałem egzaminy word... Chyba że na T zdajesz ; ) Możesz dwa razy, jedna korekta i 5 minut. Chociaź ja nie wiem co to można tyle robić na łuku | |||
~luz bluz | Teraz widac kto pisze na forum, same malolaty... ze pytaja sie o takie tematy... | |||
ese
| Małolaty też muszą mieć możliwość zapytać. A kogo mają pytać jeśli nie starszych kolegów? | |||
~tyhd | Teraz widac kto pisze na forum, same malolaty... ze pytaja sie o takie tematy" x odezwał się stary kozak :D chyba to forum o transporcie więc chciałbym się tu dowiedzieć kilku rzeczy | 1 | ||
kornel_86
| @ese W Zamojskim WORD mają mieć "normalny" zestaw do egzaminu. Jedna firma (WUREX) szkoli na MAN'ie TGA i na Scaniach (chociaż ostatnio widziałem DAF; a z Lką). Reszta firm wali za przeproszeniem na MANach TGA żeby tylko egzamin był zdany. W wurexie mają normalne jazdy z naczepami i podjazdy pod rampy. Jedna firma na kilka w mieście. Co komu z takiego zestawu zwykłego co jest na egzaminach jak potem musi się uczyć od nowa cofania itd. | |||
~Młody1988 | ja pikole panowie... po co rozkminy jakieś że "Teraz widac kto pisze na forum, same malolaty... " - kolega chciał zapytać co i jak na egzaminie jest, a tu jakieś durnoty. To nie wstyd że zapytał - wprost przeciwnie bardzo dobrze zrobił, wszyscy byliśmy młodzi i uczyliśmy się od innych więc odpuście chłopakowi powodz enia tyhd podczas egzaminu | 1 | ||
~Mikua | Możesz poprawiać sie ile chcesz, tylko zebyś wyrobił sie w czasie oraz nie najechał na linie oraz dotknął pachołka, | |||
ese
| I chwała im za to. Pewnie że trudniej będzie się nauczyć, ale co się nauczy to już się potrafi. Przyznaję, że z podziwem patrzylem na zestaw magnum z naczepą z "elka" który jako pierwszy, a i jeden z bardzo nielicznych kiedyś zobaczyłem | |||
~Bartek | Czas 5 min, do przodu musisz przejechać płynnie bez zatrzymywania, do tyłu możesz się zatrzymywać ile razy chcesz i poprawiać ile razy chcesz. Jak przetniesz linie, albo nie zmieścisz się w czasie, masz druga szanse, jak zahaczysz o tyczkę to masz po egzaminie. Egzamin zdajesz na tandemie. Sam przechodziłem przez to 3 tyg temu wiec mam w miarę świeże info, pozdro! | |||
~andrzej | takie egzaminy dobrze wychodzą w Łukowie, są specjalistami od tego. | |||
~zdallemcewpiatek | 5 minut masz tylko na cofnięcie. Liczy się od momentu ruszenia do tyłu. | |||
~Dagi | 5 min masz na cały łuk-przód i tył, do przodu trzeba płynnie jechać bz zatrzymania, do tyłu można korygować dotknięcie tyczki przerywa egzamin, jak przejedziesz linię lub czas minie, masz drugą szansę. Powodzenia :) | |||
~antyradar1 | Tak jak poprzednik pisał płynna jazda do przodu, do tyłu masz 5 minut korekty do woli masz się zmieścić w czasie. Jak widzisz że już nie dasz rady powiedz egzaminatorowi że zaczynasz drugą próbę, bo jak dotkniesz pachołka to już drugiej próby nie ma. Na końcu łuku możesz raz wyjść z auta i zobaczyć ile zostało ci miejsca do pachołków, jeżeli sprawdziłeś i ruszyłeś a pomimo tego nie zmieściłeś sie w wyznaczonym miejscu to przy drugiej próbie nie wolno już wyjść z auta | |||
visitors
| ese (2014-05-01 13:37:45) Oczywiście mówimy z przyczepą z obrotnicą? Nie czymś przyczepopodobnym na tandemie? ese (2014-05-01 13:57:19) A takie to ma znaczenie, że po zdanym egzaminie jest się pełnoprawnym kierowcą który ma kwalifikacje by wsiąść w nowy zestaw i pojechać do Palermo, Lizbony, Nowosybirska czy innego Belmullet znacz y ze do Palermo, Lizbony, Nowosybirska czy innego Belmullet nie wpuszczaja przyczep z obrotnica :D pojechales ese jak malo kiedy :D | |||
visitors
| aa w sensie ze odwrotnie. zdany na obrotnicy = kiero pelnoprawny zdany na tandemie = zakaz wjazdu do Palermo, Lizbony, Nowosybirska czy innego Belmullet jak dlugo, ze sie spytam ten zakaz obowiazuje? | |||
kornel_86
| BTW, ćwiczyć możesz też wirtualnie np w Scania Truck Simulator ; ) To chyba tam są takie zadania manewrowe i jako tako odpowiada to realnej jeździe (w obszarze kręcenia kierownicą) | |||
Mięsnyjeż
| Co do jazdy C+N kursie. Żeby zdawać na takim sprzęcie egzamin to pierwsze słyszę. Natomiast duże firmy szkoleniowe mają taki sprzęt. Używa się go do kwalifikacji wstępnej. Ja w programie miałem 8 godzin jazdy na TGA. | |||
~Anty ese | Do ese... Na jakim aucie zdawałeś kat B? Na maluchu, uno czy coś innego? Bo według Twojej teorii tylko takim autem możesz jeździć bo takim się uczyłeś i takim zdawałeś egzamin... Ręce mi opadają i słabo mi się robi jak czytam Twoje wypociny... | 1 | ||
~scania | Mięsnyjeż-Pewnie, że odbywają się egzaminy Na naczepie. Nie tak dawno ja zdawałem na takim zestawie w Tarnobrzegu. | |||
~:) | ludzie wszytko zalezy od Worda jakie oni auta maja w jednym zdawaja na zestawach a w drugim na tadema | |||
~fffrg | A czy cofając po łuku i dojeżdżając już do końca mogę mogę kilkakrotnie zatrzymywać auto, ocenić odległość od pachołków w lusterku i wtedy ruszać. Bo mnie na kursie uczyli że tak nie wolno, ze wyjeżdżając na prosto ma być już to płynna jazda Ale trochę to dziwne dla mnie bo przeciez przepisy mówią że możemy sie zatrzymywać dowolna ilosc razy tak aby zmieścić sie w 5 minutach | |||
~fffrg | wie ktoś? ? | |||
Mięsnyjeż
| Mi też tak mówili. Ma być płynnie. Możesz jeden raz wyjść z auta i ocenić odległość. Oczywiście jeden raz podczas całego manewru. | |||
Mięsnyjeż
| Do ese. Czy Ty naprawdę wierzysz w to co Napisałeś? Jaki kurs/egzamin nauczy cię być super kierowcą? Kursy mają nauczyć cię zdać egzamin. Przy okazji trochę wyczujesz gabaryt i pomachasz biegami ( tylko 8 biegów) | |||
~pawelic | Mi na egzaminie trudność sprawiało sprzęganie a konkretnie podjazd pod przyczepę. Na kursie jeździłem autem bez plandeki więc w lusterku można było trochę ocenić odległość a na egzaminie były już plandeki. W czasie cofania pod przyczepę chyba 4 razy wysiadałem żeby ocenić odłegłość |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.