ID: 144941
stal do 26 T na trasie Paryż - Zwickau. Jakie auto?
ID: 144941
ID: 144941
Witam, mam pytanie co byście wybrali wozi się główne cieżko do 26 T i górki od Giesen do Erfutu
w tej chwile jeżdzą DAF 460 Iveco 500 Man TGA 440 TGX 440 Volvo, w sumie to najlepsze splanie wychodzi na Manie TGA w manualu a najgorzej DAF-y w sumie to ten w automacie i ten w manualu to samo
Kolega namawia mnie na Actrosa MP3 440 podobno bardzo niskie spalanie, z drugiej strony podobno actrosy sa bardzo oszczedne ale na płaskim, a na górach zaczynaja kopcic strasznie i ledwo sie wciagaja
Witam, mam pytanie co byście wybrali wozi się główne cieżko do 26 T i górki od Giesen do Erfutu
w tej chwile jeżdzą DAF 460 Iveco 500 Man TGA 440 TGX 440 Volvo, w sumie to najlepsze splanie wychodzi na Manie TGA w manualu a najgorzej DAF-y w sumie to ten w automacie i ten w manualu to samo
Kolega namawia mnie na Actrosa MP3 440 podobno bardzo niskie spalanie, z drugiej strony podobno actrosy sa bardzo oszczedne ale na płaskim, a na górach zaczynaja kopcic strasznie i ledwo sie wciagaja
Posty (13)
magsteel
| jak w temacie... | |||
~dafcio | tylko nowe volvo 500km w automacie | |||
~scaniatop | najlepiej to znaczy ile pali? | |||
~norweg | mam Mana TGX 540 3 osiowy do tego ciagam naczepe 3 osiowa ze spedycji. . ladunki do 28 t. . trasy Karlstad (S) - Haugesund (N), Kopervik (N) w kołku. . spalanie tygodniowe 55, 4 / 100 km. . jezdze dla siebie wiec staram sie jezdzic oszczednie | |||
~norweg | wyviagnij wniosek dotyczacy spalania | |||
~gosc | zestaw wazy 40 ton wiec nie rozumiem ze ładunki bede woził pi 26 ton | |||
~woytek | Proponuje iveco 500 automat i naczepa lekka bergera, powinien wyjsc max w granicach 32, 1 litrow. Sam tego doswiadczylem na trasie Trento Koln z 26, 7 ton naczepa kolejowka | |||
magsteel
| Dokładnie ma 2 takie zestawy Iveco 500 z naczepa Bergera jeden zestaw wazy na pusto 13, 3 drugi 13, 5 z tym że manual mnie pali ogolnie to wychodzi im do 32 litrow, ale Man TGA zamyka sie w 29-30 | |||
magsteel
| a i nie mam na mysli auta nowego tylko 2011 rok, i teraz do wyboru Iveco Eco stralis 460 opinie pozytywne sprawdza sie na górach spalanie niskie, awaryjnosc mała, druga opcja Actros 1844, tutaj nie wiem, dafa juz nie chce bo po za tym ze duza kabina to pod gorki slabe, pala duza, i ogolnie wozy drabiniaste jak dla mnie, Renault mam uraz do tej marki podobnie jak scania, Volvo odpada bo serwis jest drogi i wiele rzeczy ktore mozna w innych autach zrobic na drodze u nich tylko holowanie, wiec wychodzi mi ze albo Iveco 500, albo Eco stralis 460, albo Actros 1844 ( nie wiem czy robia 1846? ) | |||
~ćieć z Pacanowa | a ja proponuje z Paryza na Hamburg-Berlin-Zwick au. nie ma gorek i Jelcz wystarczy | |||
~wygnaniec | Robili MK3 1846, teraz 1845 robią.. | |||
magsteel
| hej ale górą na Berli to nadłoży 200 km to oszczednosc na paliwie po płaskim nie zwroci takiego nadlozenia drogi | |||
~dlabaranów | 32 litry z z 26 t na pace to duzo? ahahaha |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.