REKLAMA

Spedycja ADAR OPINIE
ID: 144703

Witam, za dwa tygodnie moje auta zaczynają jeździć pod spedycją ADAR. Wiem, że firma jest z Elbląga i ma też siedzibę w Gdańsku. Różni znajomi co dla nich pracują mówili mi, że zawsze płacą terminowo. Stawki też mają przyzwoite. Chciałbym jednak dowiedzieć się coś więcej na ich temat, zanim zaczniemy wspólną pracę. Sprawdziłem, że są na rynku od wielu, wielu lat i większość firm ma o nich bardzo dobrą opinię, ale chciałbym zasięgnąć języka również tutaj. Co macie do dodania od siebie poza terminowymi płatnościami i stawką za kilometr?

~jan. s
*.174.51.6

Posty (803)

~monique
2017-11-14 12:01:10
i to od początku współpracy?
~kierowca
2017-11-22 17:13:05
Dawać tam Maćkowi i Sławkowi dobre frachty, niech się chłopcy rozwijają, niech powiększają flotę i pokazują że można i da się.
~Gdańsk
2017-12-01 15:39:50
Jezdze pod adarem i mam tam 3 zestawy. Sledze Macka i Slawka i zapisuje ile robia km i za jaka kase. Jak czegos nie zapisze to oni chetnie dsiela sie na provie. Jak sie okaze ze mlodzi przyszli i w zamian za reklame maja na dziem dobry lepsze frachty to bedzie cos nie tak. Przysiegam ze wtedy przenosze swoje auta do innej spwdycji i wypuszczam kilka odcinkow na YT ze szczegolowymi danymi co do mojej pracy. Pokaze wyzszczegolnione moje frachty z kilka mieiescy wstecz.
Apeluje o sprawiedliwe traktowanie wszystkich przewoznikow, moje zanieppkojenie wyrazilo juz kilku przewoznikow jezdzacy pod Adarem.
Pozykemy zobaczymy. Moze sie myle i taka mam tez nadzieje. Bo w przeciwnym razie ta reklama odbije sie czkawka, gdyz, starzy" wspolpracownicy beda sie buntowac.
~kierowca
2017-12-01 16:15:11
Ktoś się boi konkurencji?Jak ty możesz sprawdzać, kto, gdzie i za ile jedzie. To kwestia między spedycją a przewoźnikiem. Czytałeś umowę, podpisałeś to zgodziłeś się na te warunki jakie masz, co nie znaczy że każdy musi mieć takie same prawda.
~Gdańsk
2017-12-01 16:50:16
Umowe mają podpisaną taką jak ja 0. 8-1. 1. Min 10 tys. Chłopaki mówią o wszystkim nawet pokazują na priv dla dobrych znajomych. Okazało się, że mamy wspolnych znajomych. Reszta jak wyżej nic wiecej do dodania.
~kierowca
2017-12-01 17:21:43
Spoko myślałem, ze już masz ciepło bo konkurencja. Powodzenia dla wszystkich i oby Wam tam się wiodło jednym i drugim.
~Marek
2017-12-04 20:05:38
Dla was na przerzutach 0. 8 fo 1. 1e. To taki rarytas? Uczcie się liczyć. Cóż rynek potrzebuje frajerów
~Marek
2017-12-04 20:08:10
Co do Sławka i Maćka. Po ludzku życzę im jak najlepiej, ale nie widzę tego. Maciej to jeszcze gość w miarę z głową na karku. Ten drugi takie dziecko. Daje im czas do kwietnia i powiemy "sprawdzam"
~Rydzu
2018-01-05 20:51:25
"Zapisuje ile robią km... " ja *le jaka cebula xd
MarcinS
2018-01-30 16:06:29
Spedycja z zasadami. Złego słowa nie można napisać.
~Pan Mgr
2018-01-30 19:15:54
Jasne ze z zasadami 0, 9 na pedalskim kierunku to faktycznie rarytas. Nic tylko kupowac od razu 20 składów.
~Tuńczyk
2018-02-25 10:08:29
Współpracuje z nimi i nie narzekam na brak roboty tylko wiadomo stawka żaden rarytas ale jak wynegocujesz 1E i brak skonta z nimi to masz lux
~xyz
2018-03-17 09:51:08
He he a mi sie z tego wszystkiego smiac chce. Nie wiem kto komu robi lepsza reklame Adar gwiazdą youtube czy gwiazdy youtube Adarowi. Wszystko sprowadza sie do pewnego paradoksu. Adar zatrudniajac N i T liczy ze dzieki nim zlapie nastepnych chetych do jazdy pod swoja spedycja ale to wioze sie z pewnymi konsekfencjami, Daja lepsze stawki za km gwiazdą YT moga stracic przewoznikow ktorzy wspolpracuja z nimi kilka lat a z drugiej strony gdyby gwiazdy youtub zbankrutowaly to by byla jeszcze wieksza porazka wyszli by na dziad spedycje. Ale kazdy kto siedzi w transporcie wie ze najgozej okradaja nas kierowcow spedycje, szefowie, policja itd, panstwotakze szerokosci dla kumatych i dla etransport co usuwa moje posty
~kierowca
2018-04-16 22:22:31
Ja też śmigam pod tą spedycją jak Ci z youtuba i nie narzekam. Wziąłem sprawy w swoje ręce i od roku jakoś nie mam powodów do zmartwień. Sporo chłopaków jeździ z jednym zestawem max 3 i też dają radę. Jest więcej obowiązków jako sam w sobie, ale można to ogarnąć i da się żyć. Także odwagi koledzy, transport się rozwija i jak macie dorabiać kogoś, to może warto zacząć małymi kroczkami pracować na siebie.
~pks
2018-04-17 03:55:11
celebryty buhaha...
adar buhaha...
~Hulk
2018-04-17 17:11:19
PKS ty buraku. Zal Ci dupde scodka ze kazdy jezdzi a Ty stoisz tylko sezonowki lapiesz.
~pks
2018-04-18 01:37:02
Hulk co ty pajacu wiesz o stawkach i o frachtach?jak oglądasz pseudo reklamy adaru?
~Maciek
2018-04-21 20:07:08
Wozimy Dla Najlepszychhhhhhhh!! !
~Lisek
2018-04-21 22:10:18
Maciek robisz antyreklame
~2 lata
2018-04-23 20:11:16
Prawda jest taka że swoje zrobili w porównaniu do zeszłego roku na dzień dzisiejszy już mają jakieś 2tys więcej zleceń wystawionych więc ludzie łykneli. Bylo spoko robi się kibel ładunki szorty km coraz mniej A celebryci latają...
~kierowca
2018-04-23 21:49:24
Celebryty biorą po kolejnym zestawie tym razem Man i też koogel, a mięli już się skończyć. To chyba ktoś, kto ma trochę rozumu nie pchałby się w długi...
~Ł ysy
2018-04-23 22:00:47
Dawno nie czytałem tak siermiężnej reklamy. Z dala śmierdzi prymitywizmem, widocznie ukierunkowana jest na specyficzny rodzaj odbiorców.
Na prostaków.
Ludzie pomyślcie przez chwilę.
Czy normalny przewoźnik będzie reklamował spedycje, w której jeździ, podcinając sobie samego?
Posty pisame na zamówienie przez pracowników Adaru.
Wstyd.
~Ł ysy
2018-04-23 22:02:36
kierowca. Pożyjemy zobaczymy.
~Ł ysy
2018-04-23 22:04:03
kierowca. Bierz i ty. W czym problem? Współpraca z Adarem zapewni ci dostatnie życie.

1

~kierowca
2018-04-23 22:17:16
Właśnie żadnego problemu i tak jak wyżej pisałem też śmigam na swoim, pod nimi i owszem nie mam nie wiadomo ile, ale na moje życie wystarczy.
pawel744
2018-04-23 22:36:50
"ale na moje życie wystarczy. "

Tak, a niejednokrotnie lepiej to i z jazdy u kogoś będzie, i bez ryzyka...
~Kamil
2018-04-26 23:19:12
Panowie a co z wat7
~pks
2018-04-27 03:53:17
kamil vat7 to oni nie liczą wcale, bo komu i dlaczego zadajesz trudne pytania, tu się liczy zysk i reklama :) :) :)
~FischerTrans
2018-06-05 19:15:48
Vat7. Jeżeli ktoś zainwestował 100 000 zł to do momentu zarobku 100 000 zł nie płaci Vat7 bo jest na " - ". Nie Wiem kto to Sławek, Maciek, Karol, etc, ale jeżeli chcecie prowadzić własną firmą transportową, to podstawa księgowości się przyda. Narzekacie na "DziadTransy", że Dom, Samochód kupił Szef. Mam wrażenie, że jak Szefowi zostaje ze składu 15000 zł, to 10000 powinien oddać kierowcy, bo Szef nic nie robi tylko kasę liczy. Przecież możecie wynająć Zestaw na 36 ms-c za jakieś 2000E. Postarać się Leasing 60msc -1100E. Świat do odważnych należy.
~Tymek
2018-07-03 22:12:29
adar to obecnie jedyna uczciwa spedycja
możecie mnie atakować i pokazywać jak boli * ale to prawdy nie zmieni

-1

REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.224.103.239

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2018
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce