ID: 140704
Becker Revo 2
ID: 140704
ID: 140704
Wątek tylko dla zalogowanych więc reszta może tylko grzecznie czytać...
Opisuję w miarę świeży zakup nawigacji jak w tytule. Moje odczucia są tylko moje i każdy ma prawo do własnych. Proponuje rzeczową dyskusję na temat tego modelu bez wycieczek osobistych czy o innych nawi. Wątek nie ma za zadanie udzielić odpowiedzi czy warto ją kupić. Nie jestem też przedstawicielem czy pracownikiem Beckera.
Wątek tylko dla zalogowanych więc reszta może tylko grzecznie czytać...
Opisuję w miarę świeży zakup nawigacji jak w tytule. Moje odczucia są tylko moje i każdy ma prawo do własnych. Proponuje rzeczową dyskusję na temat tego modelu bez wycieczek osobistych czy o innych nawi. Wątek nie ma za zadanie udzielić odpowiedzi czy warto ją kupić. Nie jestem też przedstawicielem czy pracownikiem Beckera.
Posty (41)
Deen
| jak w temacie... | |||
Deen
| Becker Revo 2 ma sporo wad. Jak każda nawi. 1. Konstrukcja - Nawigacja została wsadzona w podstawkę! Do tego jest zdejmowany ekran. Chwalą się, że zrobili najcieńszą nawi... Bzdura, zrobili cienki ekran! Żeby ją używać musi byc złożona. więc aby pójść do kolesia i porównać trasy trzeba zabrać ekran + zdjąć podstawkę... 2. Przycisk powrotu - w dobie tabletów wymyślili, że przycisk to przyszłość... Używanie tego strasznie utrudnia pracę. 3. Po miesiącu używania jest problem z migającym ekranem. Albo wtyczka nie łączy albo ekran. Przy zamykaniu drzwi czy wybojach miga... 4. Trasy wyznacza co najmniej dziwnie. Z zamiłowaniem ściąga z autostrady albo ciągnie przez centrum miasta. Żaden tryb szybki, ekonomiczny, krótki nie poprawia mu myślenia. Trzeba kontrolować zaplanowana trasę. 5. Asystent objazdu najczęściej ma coś do powiedzenia na starcie, proponuje bezsensowną inną trasę ale tylko przez jedno skrzyżowanie, dalej pokrywa się to z wyznaczoną trasą. 6. Moduł TMC (ale tak maja pewnie wszystkie nawi) informuje o utrudnieniach (fajnie) ale zawsze to wyrzucam i jeszcze nigdy nie stałem w korku o którym mówi. Ale strasznie uparcie o tym informuje. Czasem trzeba z 10 razy to kasować. 7. Punkt przelotowy - nie można go dodać od razu na mapie jak przeglądasz trasę (jak np. w AM). Aby dodać PP trzeba wejść w menu, zażyczyć sobie takiego punktu i od nowa zacząć szukania gdzie to miało być... PP można dodać tylko jeden!!! 8. Ekran pojemnościowy (działa na palucha i tylko na palucha) nie mam palców jak 7 letni pianista więc wskazanie punktu przelotowego musze czasem powtarzać 3-5 razy co w czasie jazdy jest mało bezpieczne i wygodne. Przewijanie ekranu też bywa problematyczne. A to się nawi nie może dogadać z wskazującym więc trzeba serdecznym, jak nie idzie to kciukiem... 9. Ma coś takiego jak trasa alternatywna - wyznaczy każdą ale nie taką która prowadzi autostradami!!! Dopiero przełączenie w tryb osobówki o dziwo zmienia to i Becker dostrzega, że autostrady są fajne i szybkie! Ale wtedy zapomina o wiaduktach i tonażu... Chwilowo tyle o wadach. | |||
Deen
| ZALETY. 1. Procesor - szybki! Wyznaczenie trasy trwa krótko. Jak nie pojedziesz tam gdzie cię prowadziła za sekunde masz nową trasę. Nie wiem jak to jest przy trasach co maja długość 1000 czy 2000 km. Bo nie jeżdzę po takich. 2. Ekran ze szkła - odporny na zarysowania i zbyt mocny nacisk. 3. Dożywotnia aktualizacja map. Choć przy problemie z kablem i ekranem to może nie być długi okres czasu... 4. Pracuję na nim od listopada 2013 i nie wprowadziła mnie pod zakaz czy niski wiadukt. 5. Fajny i prosty program do aktualizacji. 6. Nie gubi sygnału w tunelach. Nawet przy 20 km tunelu, po wyjechaniu z niego zachowuje się jakby cały czas cię prowadziła. W tunelu pokazuje taki obrazek tunelu i wskaźnik ile jeszcze do końca. Więc można powiedzieć, że w tunelu też nawiguje. 7 Menu nawigacji. Nie ma zbyt wielu opcji jak AM. Ale jest proste, przejrzyste i szybko przełącza ekrany. 8. Oczywiście główna zaleta to opcja Truck z materiałami niebezpiecznymi. Choć nie sprawdzałem jak prowadzi przy ADR. 9. Głośna - nie ma opcji żebyś nie usłyszał komunikatu. | |||
Deen
| WADY Trzeba się przyzwyczaić do wyświetlanych tablic kierunkowych. Różnica pomiędzy tymi których masz słuchać a tymi których nie, jest bardzo mała. Prawidłowe kierunki są nieznacznie jaśniejsze od tych które trzeba pominąć. Zdarza sie, że np w niemczech wyswietla tablice niebieską (Autostradową) i żółtą (Landówka) rozróżnienie o która jej chodzi jest właściwie nie możliwe. Tak samo z asystentem pasa ruchu. Dopiero jak zmieniłem kolory na zielone to przestało mnie to stresować. Pokazywała prawidłowe pasy ruchu na czerwono... | |||
Deen
| WADY Producent piszę o wielu opcjach które ma jego produkt ale jak to zwykle bywa trzeba je dokupić ekstra! Nie ma info o radarach, realistyczne widoki skrzyżowań czy ulic to też zakup ekstra... | |||
Deen
| ZALETY Wspomniane tablice kierunkowe (te z napisami miast i strzałkami) można po dotknięciu zamknąć więc widać trochę więcej na ekranie. Dotknięcie górnej krawędzi ekranu powoduje, że pokazuje oddalenie trasy. | |||
Deen
| CENA To zasadniczo mało istotne. Zasada jest prosta czy lepiej zapłacić za nawi z aktualnymi mapami czy stać za granicą przed za niskim wiaduktem na ulicy jednokierunkowej w szczycie ruchu komunikacyjnego i czekać na przyjazd policji która pomoże wyjechać i dowali mandat za kilkaset euro... Taniej wyjdzie nawi! O stresie i przeżyciach nie wspomne, bezcenne... | |||
Deen
| ZAKUP Dlaczego zakup legalnej nawigacji? To oczywiste. To daje możliwość rozwoju producentowi. Którego poprzesz? Beckera, TomToma, Mio itd. Twój wybór. To jest narzędzie pracy. Gdybym dostał zapewnienie, że nigdy nie wprowadzi mnie pod zakaz i trasy będą wyznaczone idealnie byłbym gotów zapłacić 10 razy tyle, na raty... Oczywiście złodzieji nie brakuje. Zwłaszcza wśród wschodnioeuropejskic h kierowców. Ale to wynika głównie z krótkowzroczności i prymitywizmu tych ludzi. To ich różni od reszty europy gdzie każdy wie, że jak coś chce się mieć to trzeba to kupić, bo to jest czyjaś praca! Za pracę należy się płaca. dlaczego zachodnie społeczeństwa są bogate? Bo każdy robi co do niego należy i płaci za to co chce mieć. To napędza gospodarkę. Obrót towarów i pieniędzy... | |||
Deen
| UWAGA Ktoś płakał, że mu nawi gubi sygnał, najczęściej to było o TomTomie. Używanie transmitera zakłóca sygnał GPS!!! Wyłącz transmiter i będzie ok!!! | |||
Deen
| ZALETY Trzeba mu przyznać (Beckerowi), że ładnie to wygląda. Wyróżnia się na półce w sklepie. | |||
slaban
| Fajny i użyteczny opis :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.