ID: 140585
Skvader, czyli co?
ID: 140585
ID: 140585
Przez ponad stulecie przyzwyczailiśmy się do tradycyjnego podziału pojazdów użytkowych. Ciężarówki służą do transportu ładunków a autobusy do przewozu ludzi. Są jednak rejony na naszym kontynencie, gdzie od wielu lat z powodzeniem kursują konstrukcje łączące w sobie obie te funkcje, Czasem tych funkcji jest jeszcze więcej.
Przez ponad stulecie przyzwyczailiśmy się do tradycyjnego podziału pojazdów użytkowych. Ciężarówki służą do transportu ładunków a autobusy do przewozu ludzi. Są jednak rejony na naszym kontynencie, gdzie od wielu lat z powodzeniem kursują konstrukcje łączące w sobie obie te funkcje, Czasem tych funkcji jest jeszcze więcej.
~etransport.pl
Posty (6)
~santa claus | No i? ?? | |||
~and | No i nic nikt sie nie wypowie w tym temacie bo wiekszosc pseudo kiero nie potrafila by uruchomic tego cacka | |||
~Helwet | Oprócz ciebie oczywiście. | |||
~Pan Henio | W RTO Jelcz pękała rama czesto jak podwieszone było coś ciężkiego, silnik skody też miał zadyszki, z przerobkami zakładało się zwykły Jelczoski bez turbo | |||
lukas835
| Ah ci polscy kierowcy... Myślą młody to już nic nie potrafi. Zamiast go poduczyć, to lepiej wziąć od razu go poniżyć. | |||
~egon | w latach 80/90 było sporo jelczy rto przerobinych na ciezarówki, u nas w okolicy w spódzielni rolniczej mieli nawet autosana przerobionego - duza fajna kabina, spac było gdzie a i z 10 łepków do kabiny wchodziło wiec kierowca miał sporo kasy |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz