ID: 140516
Mniej urazów dzięki Volvo
ID: 140516
ID: 140516
Z badań przeprowadzonych przez Volvo Trucks wynika, że ponad połowa europejskich kierowców samochodów ciężarowych uskarża się na bóle pleców, szyi i barków. Nowy Aktywny Układ Kierowniczy Volvo pozwala na kierowanie samochodem ciężarowym niemal bez wysiłku – i tym samym zmniejsza ryzyko urazów u kierowcy.
Z badań przeprowadzonych przez Volvo Trucks wynika, że ponad połowa europejskich kierowców samochodów ciężarowych uskarża się na bóle pleców, szyi i barków. Nowy Aktywny Układ Kierowniczy Volvo pozwala na kierowanie samochodem ciężarowym niemal bez wysiłku – i tym samym zmniejsza ryzyko urazów u kierowcy.
~etransport.pl
Posty (6)
~xyz | Dobre fizyczne obciążenie, sam dużo jeżdżę ale uważam że jazda aż tak strasznie nie męczy. Nie wiedziałem że praca kierowcy to robota fizyczna, nie jest może lekka ale są dużo bardziej męczące zajęcia | |||
~st01 | Kto jeździ volvem ten wie że piszą bzdury, chodzi tylko o to że za 2-3 lata elektryka będzie się psuła i serwisy będą kasować-zwłaszcza jak kable będą takie jak w chińczyku. | |||
~kiero. | to raczej zdrewienie miesni przez dlugotrwale delikatne napreżenie co wychodzi po czasie. Miesien nie dodtleniony przez wiele dni daje takie przyczyny ze zaczyna niby bez powodu bolec. Artykuł raczej sponsorowany. | |||
smutny44
| lozko w poprzednim modelu fh to rewelacja. jak mozna klepac taki bubel tyle lat | |||
~wazon | hahaha w AXORZE to dopiero gimnastyka mówie o wersji pod cysterną firmy klacska po 10 godzinach muszę dwie godziny odsiedzieć na taborecie aby myśli i narządy wewnętrzne uspokoić. | |||
~MST | Jeździłem 7 lat volvem FH, w tym czasie nic mnie nie bolało. Od dwoch tygodni nowym Manem TGX i bolą mnie plecy i kark, wole nie myśleć co bedzie dalej. Taboret jeszcze gorszy niż scania, czuć każdą nierówność, a volvo w porównaniu do tego g. płynie po drodze |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz