ID: 138790
cuda na magnesie
ID: 138790
ID: 138790
witam jestem mlodym kierowca, przyjalem sie do pracy na kraj i umowilem na legalna prace bez zbytnich przegiec ale zaczely sie regularne zaladunki na magnesie czyli praca po 20h i spanie po 4, 5h Moje pytania: czy to jest norma w polskich firmach czy ja tak pechowo trafilem bo nie wiem czy jest sens dalej szukac czy moze zajac sie czyms innym i czy ITD moze mi udowodnic takie zaladunki przy kontroli dzieki za pomoc
witam jestem mlodym kierowca, przyjalem sie do pracy na kraj i umowilem na legalna prace bez zbytnich przegiec ale zaczely sie regularne zaladunki na magnesie czyli praca po 20h i spanie po 4, 5h Moje pytania: czy to jest norma w polskich firmach czy ja tak pechowo trafilem bo nie wiem czy jest sens dalej szukac czy moze zajac sie czyms innym i czy ITD moze mi udowodnic takie zaladunki przy kontroli dzieki za pomoc
Posty (94)
scaniadriver
| Słuchaj nawet jak nie jezdzi sie 100% w tachu bo czasem nie ma problemu pare godzin dłużej być na nogach to nadchodzi czas, że wypada powiedzieć sory ale nie biore zadnych załadunków, do rana ide spac i koncze robote. | |||
PrzPrz
| "Naród wspaniały, tylko ludzie k*rwy. " Marszałek Józef Piłsudski (1867-1935) Mlodytrucker19: Nie rób z prostytuowania się - sposobu na życie... | |||
barracuda
| Podgląd konta Mlodytrucker19Mlodyt rucker19 (2014-01-25 20:58:50) Nie oceniaj innych-według siebie. Większość jeździ normalnie-przynajmie j wśród moich znajomych. | |||
krist80
| u mnie w firmie wogóle nie ma potrzeby używać magnesu a widziałem kilku pajaców co to robili byle nie stac 45 minut chyba jakieś stare nawyki im pozostały | |||
zetek
| Kosztem zdrowia swojego nie jeżdżę Mlodytrucker19. Po to są przepisy by z nich korzystać i korzystam chętnie. Tobie nie mogę niczego nakazać, życzę wielu kontroli, chyba się nie obawiasz. Choć mogło to zabrzmieć jak złośliwość. Jeszcze jedno, szukasz usprawiedliwienia dla siebie, dla ciebie łamanie prawa nie jest problemem. U mnie w firmie koledzy kierowcy korzystają z odpoczynków. | 2 | ||
~dorota | Jutro wam wyjdzie byczki wasze kozaczenie a potem po cichu powiecie Po co mi to było? | |||
kierowcamanusia
| Firma BURZEC Z RADGOSZCZY slynie z jazdy na magnesie!!! Oszusci i zlodzieje !!! Z daleka od tych oazustow i zlodzieji!!! | |||
~dorota | ; -) | |||
KIEROWCA-ZABKI
| przyzwczajcie się chińczyki :) sorki ze kogos obrazilem :) | |||
zetek
| Ależ skąd ząbek, ~dorota się nawet uśmiecha; -) | |||
~dorota | Chore króliki odkurzaja stare nnawyki | |||
~dorota | Nawet dywany piorą i teraz się usmiecham ; -) | |||
~dominik | mlodytrucker19, widac bo twoich wypowiedziach, ze jestes za glupi, zeby ci cokolwiek wytlumaczyc. Nie rozumiesz o co chodzi w jezdzie, myslisz baranie, ze jak bd zarabial 2 razy tyle niz na czysto, to jestes panem swiata? moze kiedys zasniesz za kierownica i gdzies wy*isz. szkoda nerwow na takiego buca jak ty ( ty- pisze z malej litery, nie z duzej bo nie zaslugujesz, a zreszta, pewnie nawet nie wiesz że powinieniem z duzej, bo jestes tepy | 1 | ||
zetek
| Nawet piorą sprzątają i gotują i na lodówce kleją magnesy; ) ~Dorota dopisuje humor, nie może być, rwę "włosy z głowy-) Najlepszy jest zając z piekarnika, byle nie za stary, królik też przynajmniej mi smakuje. | |||
~sid | markos ja miałem podobnie jak ty przeszedłem na stawki godzinowe i problem sam się rozwiazal teraz max 15/h pracy a kasa podobna | |||
Z-3306
| W Australii kierowców obowiązuje czas pracy, jednak różni się on trochę od naszego. Kierowca może jechać nieustannie przez 4 godziny, po czym musi zrobić minimum 30 minutową pauzę, a całkowity czas jazdy nie może przekroczyć 12 godzin w ciągu dnia. Odpoczynek dobowy musi wynosić minimum 8 godzin w obsadzie jednoosobowej. Najczęściej w jednym samochodzie można spotkać dwóch kierowców, przez co samochód jest praktycznie 24 godziny na dobę w drodze, bo podczas gdy jeden jedzie drugi odpoczywa. Przeciętny pociąg drogowy ciągnie za sobą 3 naczepy, a jego ładowność to 115 ton, taki zestaw osiąga długość prawie 50 metrów. Jednak można spotkać i dłuższe zestawy, które wyposażone są w 6 przyczep, o ładowności 180 ton. I teraz szoferzy z bożej łaski pytanie zasadnicze – czy przepisy Australijskie uchwalili idioci, cięmierżcy kierowców, kapitalistyczni krwiopijcy, mo*dercy drogowi, szukających usprawiedliwienia dla siebie lunatyków, oszustów, złodziei, a może przez mających problemy z zasypianiem? Czy którykolwiek z was kierowcy – leniwcy dałby sobie radę z takim zestawem nawet po 100 godzinach „ przerwy dobowej”, o tamtejszym czasie pracy kierowcy szkoda nawet wspominać. Monotonia i temperatury i ciągły stres dopełniają sens zasadniczego pytania kto i w oparciu o jakie weryfikowalne badania opracował obowiązujące w Europie limity, oraz dla kogo i w jakim celu stworzono rygor limitowania czasu pracy i odpoczynku kierowców, który w założeniu miał chronić kierujących ciężarówkami przed wykorzystywaniem ich przez pracodawców/przełożo nych, a penalizuje przede wszystkim ich samych, dając pracodawcom cały arsenał środków odwoławczo-ochronnyc h. A może tamtejsi kierowcy to inna rasa homo sapiens, mająca inne predyspozycje psychofizyczne? | 1 | ||
PrzPrz
| Z-3306: Możliwe, że jednym z celów R561/2006 (m. in. zakazującej odbioru odpoczynków w jadącym pojeździe, zaś tygodniowych regularnych - w kabinie pojazdu w ogóle) było nakręcenie koniunktury dla zaplecza hotelowo-parkingowo- usługowego w krajach tranzytowych (przede wszystkim Niemcy i Francja). Warto zwrócić uwagę, że w Europie w zasadzie nie są dopuszczone do ruchu zestawy złożone z ciągnika siodłowego z odrębnym przedziałem sypialnym oraz naczepy - za wyjątkiem Skandynawii, Rosji i Ukrainy, gdzie występują rozległe przestrzenie praktycznie bez żadnej takiej infrastruktury... Niemniej - skoro w grze pt. "transport drogowy" są pewne ściśle określone zasady obowiązujące WSZYSTKICH, to jeżeli ktoś je narusza - jest po prostu zwykłym, ordynarnym oszustem. W tym kontekście jest zupełnie bez znaczenia, czy zasady te są określone w taki, czy w inny sposób. | |||
~dorota | I ile dziś zrobiliscie australijczycy? | |||
~dorota | Przy przy puszczam ze marnie :O | |||
~burak | Francuzkie ZZ ponad 10 lat walczyli aby kierowca mial przerwy na odpoczynek. Polska obsrana gnida potrafila to obrucic w szambo zaraz po otwarciu granicy na Odrze. Do dzisiaj ten wrzod rosnie i nie da sie go wycisnac. | 2 | ||
~pocztowy:) | Swietna Analiza Panie PrzyPrzy, Oby takich Bylo Wiecej, Gratulacje za Obiektywne spojrzenie na Realia:) | |||
~pocztowy:) | Oj Tam, Oj Tam, zaraz Blokowanko Panie Mocher:), Trza sie bylo uczyc w Podstawowce:) | |||
Saper77
| Jadąc na tacho, jeśli hukowo się ułoży, można być równie zmęczonym jak na magnesie. Tyle, że "w razie czego" konsekwencje prawne są inne. | |||
~jarek | radzę omijać tę firmę szerokim łukiem, brak terminowych wypłat, brak terminowych zjazdów do domu będziesz gnił w kabinie po 6 tygodni a przy*sy pana Janka jężdżą na polskę częściej. Kto to jest Jan, ja jak tam pracowalem to mi się wydawało, że to jest gość który zna robotę i ci ma za zadanie pomóc, jak się okazało to stary wilk, który liże * frau Buck i pod*a na innych kierowców zwłaszcza swiezo zatrudnionych, taki polski niemiec najgorsze co może być ma chody w biurze bo pracuje tam już 13 lat, innymi słowami taki JUDASZ. Przychodząc do pracy nie dostaniesz nic nawet wypłaty przez 2 pierwsze miesiące śmieszne ale prawdziwe a pierwsze diety daje po trzech miesiącach pracy. Musisz sobie kupić, kask buty, okulary, kamizelkę kombinerki itd. itd. Auto jak ci się uda nie wskoczyć na zdezelowanego Mana to ci da jakieś z wypożyczalni jakiegoś axora na transport międzynarodowy. Jesli po miesiącu się zdecydujesz odejść to żadnej kasy nie dostaniesz pozostaje jedynie sąd. Robota to 170 tys kilometrów rocznie jazda na beczkach spożywczych załadunki rozładunk i na magnesach myjki też, a byli i chyba są jeszcze tam tacy, że i na magnesach jeżdżą po autostradzię. Jak zjedziesz na weekend do polski to przed tobą jeszcze rozładunek i zjazd bez karty albo na magnesie do domu. Jesteś tam nikim tylko cos fikniesz i lecisz z torbami na bruk nikogo nie obchodzi co będzie dalej z tobą. Załadunek rozładunek na magnesie to norma i jest zawsze wliczany w pauze czyli ładujesz 3 godziny to ci jeszcze 6 pauzy zostanie i cheja. W firmie nie ma kolegów jest ekipa cwaniaczków z fernlasta co zapieprza jak małe samoloty i się cieszą że robotę mają sprawa jest juz nadana do itd w polsce i bag w niemczech sprawą ma się zająć polski konsulat. Przychodząc tam do pracy myslałem że to mój wielki sukces ale okazało się że odejście z tej pracy to był sukces do dzisiaj nie dostałem kasy jakieś 600 euro za diety. | |||
jack1975
| magnesiarzom, dwu-kartowcom zycze czestych kontroli na drodze. | 3 | ||
Deen
| Szukaj dalej, pomyśl o wyjeździe za granicę. Zwyczajnie zmień coś w życiu. | |||
PrzPrz
| Deen: Idąc Twoim tokiem rozumowania - o wyjeździe z naszego pięknego kraju powinni pomyśleć wszyscy, dla których normy prawne i etyczne mają jakiekolwiek znaczenie... Czyli m. in. : kierowcy mający zdecydowane opory przed stosowaniem magnesów, jazdą na dwóch kartach, na "pstryku", na tarczce szefa, dziadka lub kolegi... Kto wówczas zostanie? Nieudacznicy, dający się wykorzystywać - oraz osoby pozbawione skrupułów... Chyba jednak nie tędy droga... | 2 | ||
~5-ty | Podgląd konta Z-3306Z-3306 (2014-01-26 00:05:24) Gratuluję. Fajnie pojechałeś miernotom transportowym. Zagrzały się ich marniutkie uzwojenia. 10/10 | |||
~5-ty | ps. miałem na myśli miscuf kjerofnicowych. Bo do transportowców im daleko jak z POlszy do Australii. | |||
scaniadriver
| PrzPrz Za granicę już też pojechali z magnesami żeby tam pokazywać jacy są "cfani" więc rynek zasrany jest wszędzie gdzie pojawia się nasz miszcz kierownicy. Czy tu czy tam sprowadzą to do jednakowego poziomu tylko że tam pare groszy więcej dostaną ale będac na miejscu i tak to wydadzą. Wyjdzie na to samo - stare dresy, brudne klapki i kolego, nie masz może papieroska bo nie chce mi sie iśc na stacje Hahahahaha Dziad będzie dziadem |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.