Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Ile powinni zarabiać kierowcy

ID: 138357


://www. youtube. com/watch?v=vuAdn3b8 qZ4

~pier
*.40.28.194-rev.hti.pl

Posty (93)

~pier
11 lat temu
wpiszcie w youtube, Ile powinien zarabiać kierowca w Polsce.,

-2

~kierowca za funy
11 lat temu
tyle tez zarabiaja kierowcy, tylko polski kierowca jezdzi za co laska u polskiego dziada za kilometr czy za 1680 plus diety u polskiego farbowanego przewoznika z korzeniami z francji, wloch, niemiec, belgii czy austrii. Jak dozyje do emerytury to bedzie zebral pod kosciolem, albo zbieral puszki na okolicznych smietnikach. Za te 1680 wykonuje prace kierowcy, ciecia powierzonego zestawu, obsluguje komputer transicsa, skanuje dokumenty celne, wypelnia cmrki i czesto ponosi pelna odpowiedzialnosc materialna za powierzone mienie. Naraza sie dodatkowo wystawiajac swoja twarz i swoj portfel za pseudoprzewoznika wystawiajac sie na wieotysieczne kary za drobne przewinienia, np niewlasciwe wypelnienie dokumentu cmr. Jak bedziecie ciule podpisywac odpowiedzialnosc materialna to spytajcie swojego pana jaki % udzialow w jego dziadfiremce czy dziadkolchozie oferuje z zamian za te 1680
ese
11 lat temu
Temat bardzo prosty. Ponieważ siatek płac od dawna nie ma, to teraz każdy może sobie sam taką siatkę stworzyć. A wniej w rubryce "wynagrodzenie minimalne" wpisuje się dowolną kwotę. N. p. 6000zł. netto do ręki plus 60 euro za każdy dzień od momentu wyjazdu z firmy. następnie wystarczy znaleźć firmę która tą pozycję w siatce płac zaakceptuje i temat na prostej.
Opcja inna: Idzie się do fiormy. Nie patrząc na umowę, albo nie chcąc widzieć, że jest tam najnioższe dopuszczalne wynagrodzenie podpisuje się ją biorąc jeden egzemplarz ze sobą, a w godzinę po wyjściu, a najpóźniej po zakończeniu miesiąca podnosi się lament że okradają, oszukują, płacą ZUS od najniższej dopuszczalnej i taką samą na konto przelewają itd.. A lament ten tym głośniejszy im dalej od firmy. Bo po powrocie przecież się upomnieć o wyższe wynagrodzenie, choćby składając wymówienie, to za trudne. Moze ktoś inny by to załatwił..

2

KIEROWCA-ZABKI
11 lat temu
~kierowca za funy własnie jednego wpuściłem ktory zbiera puszki. Pewnie znajdzie :)
KIEROWCA-ZABKI
11 lat temu
Podgląd konta eseese, kim Ty jesteś. Powiedz nam Kierowcą, czy spedytorem. Czy pracodawcą, ujawnij się jak na AA. Pozdrawiam ese
~jasnieoswiecony
11 lat temu
Za funa - poleję Ci. Ja też śmieję się każdemu kiermanowi za km czy %. Dawno temu skończyłem z tego typu waleniem w ch. Szkoda tylko, że PL musiałem opóścić. No ale niestety. Tak jak Łysy pisze nie raz - większość durni ma umysł na poziomie ameby - do przodu i do tyłu. No i kope zrobić, nie koniecznie w kiblu. A teraz zmykam bo "ameby" mnie zacznął kąsać. Pzdr

2

~kierowca za funy
11 lat temu
patrzac na to obiektywnie praca kierowcy MIEDZYNARODOWEGO nie wymaga zbytniej inwencji, zadnego wyksztalcenia, a znajomosci przepisow drogowych i podstaw przepisow celnych obowiazujacych w roznych krajach, oraz posadania prawa jazdy, ktorego koszt to ok 7tys zl z podstawowym adr. Porownujac, taki operator wozka widlowego zarabia srednio w tym dzikim kraju ok. 1700zl netto, a jego uprawnienia sa warte 500zl i znikoma odpowiedzialnosc, oraz ryzyko finansowe. Zakladajac ze wynagrodzenie kierowcy bedzie proporcjonalne do poniesionych wydatkow i ryzyka, to na polskie obecne warunki powinno byc jakies 2500-3000 netto plus ekwiwalent ( dieta) za kazda noc spedzona poza domem. Dla jednego jest ona warta 100zl dla drugi nie polozy sie w budzie nawet za 1000zl
~gnebca gamonii
11 lat temu
z tym wozkowym widlowym to faktycznie dobry przyklad
~kierowca za funy
11 lat temu
kierowca widlaka ponosi koszta typu 500zl za szkolenie z egazminem udetuyle, za 500zl robimy adr, z kat B wsiadamy do vana rozwozic np farby juz mamy prwo zadac minimum 2000netto z uwagi na wieksze ryzyko do operatora sztaplra np poniesienia kar finansowych. Pomijam koszt badan psychologicznych, ktore wymagane sa zarowno w stosunku do kierowcy jaki i operatora, oraz prawa jazady kat. B, ktore dostaje sie na 18 urodziny
~pier
11 lat temu
mój brat jest wózkowym i ma na rączke 2500tyś 8 godzin pracy dziennie...
~kierowca za funy
11 lat temu
ale trzeba przyjac srednia, oczywiscie ze to 2500 mozliwe na jakims specjalistycznym wozku w dobrym regionie, np rejon warszafki, ale bialostocki renifer czy podkarpacki farmer zarobi tysioNca na umowe zlecenie, a blizej cywilizacji np w jakims powiecie tomaszowskim przypuscmy w smardzewicach z 1200
KIEROWCA-ZABKI
11 lat temu
~kierowca za funy, dieta krajowa 33 zł (nie wiem, nie interesuje mnie to ) kierowca międzynarodowy 45 euro. Gdzie my zyjemy :)

-1

KIEROWCA-ZABKI
11 lat temu
Ty minusie życiowy ujawnij się :)
JanKos
11 lat temu
Jeszcze jak żyję nie słyszałem o takiej firmie co by płaciła kierowcy tyle ile On by oczekiwał.

1

KIEROWCA-ZABKI
11 lat temu
a ja słyszałem, jako packer w angli 5, 83 funta :) byłem zadowolony
~kierowca za funy
11 lat temu
Polska to trzeci swiat, transport to taka galaz gospodarki gdzie srednia wyksztalcenia to niepelne zawodowe wiec latwo takich leszczy dymac. Osobiscie uwazam ze 2500 netto plus dieta zagraniczna 45euro przy weekendowych odpoczynkach w kraju powinna w pelni zaspokajac zakusy kieroFcow przy obecnych ( zaznaczam chorych polskich realiach placowych). Jak ktos kwitnie tygodniami co jest chore dodatkowo z 5e do diety. Uwazam ze przecietny kierowca ( bez zlodziejksich nawykow) nie zasluguje na wiecej.
~Ambrozy
11 lat temu
Podziwiam Was, uważacie, że inwestując 7000 złotych polskich w siebie powinniście conajmniej tyle na miesiąc zarabiać, zapłaciłem 11500 pln za AC na jeden zestaw o całej reszcie w ogóle nie wspominam, to ile powinienem żądać?

2

~kierowca za funy
11 lat temu
ale za kicanie zajacowanie na tasmie za 5, 83f to chyba cameron wyplaca ekwialent kolo 50 f tygodniowo z socjalu zeby zapewnic minimlany poziom egzystecji. W republice buszostanie minster... Kamysz stwierdzil ze 1200zl to w zupelnosci wystarczajca kwota do egzystencji pozwalajaca jeszcze cos zaoszczedzic. Powinni wszelkich poslow, ministrow, oraz osoby sprawujace funkcje publiczne w republice zielonego przyladka buszostanu dopisac do tej tworzonej ustawy dla pedofili i umiesczac po uprzednim badaniu w osrodkach zamknietych
~asd
11 lat temu
Pajace mówią że nawet małpę można nauczyć kierować, ale to że wyjedzasz i możesz już nie wrócić bo trafisz na zawałowca cukrzyka pijanego to już jest h... Ma Ci się udać!
~3-ci
11 lat temu
Śmieszą mnie pajacyki piewcy funta i tamtejszych warunków.
Trzeba miec trochę wiedzy historycznej w powiązaniu z geograficzną, żeby móc obiektywnie odnieść się do zagadnienia.
Szkoda, że polskie miernoty po złapaniu angielskiej marchewki nie wiedzą jak ona wyrosła.
Gdyby nie otwarcie angielskiego "zamkniętego" rynku to do dzisiaj zamiataliby polskie ulice.
A teraz jaśnie-państwo za cudze.

1

~kierowca za funy
11 lat temu
nie zrozumiales mojego porownania ambrozy: operator sztaplara - kierowca CE. Inwestycja w uprawnienia to najmniej istotny czynnik, najwazniejszym czynnikiem jest ponoszone ryzyko zawodowe, ryzyko kar finansowych, a na koncu uprawnienia. Kazdego stac zrobic uprawnienia na sztaplarke, na CE juz biora kredyty i podpisuja lojalki. A defacto jednym i drugim nauczymi kierowac nawet dobrze rozwinietego orangutana, byle pozytywnie pokazal obrazki na psychotestach
~3-ci
11 lat temu
Poskładajcie tam miernoty tą fortunę i wróćcie do "ojczyzny" zakładając tu firmy.
Niech każdy zmierzy sie z polskim syfem - wtedy porozmawiamy.
Zobaczymy wtedy czy moc w ręku czy tylko w pysku.
~kierowca za funy
11 lat temu
sie POlska pchala do Uni to ma, nie trzeba byc piewca funa, euro, korony, bo nawet krajanie za lity i ruble pracuja na lepszych warunkach niz polskkie kalmuki. Przebijaja ich tylko swieza europejska krew pobierajaca wynagrodzenie w lejach.
KIEROWCA-ZABKI
11 lat temu
~Ambrozy to nie jeździj za 0, 5 euro, tylko za 1, 5 euro. W czym mamy Ci pomóc
KIEROWCA-ZABKI
11 lat temu
trzeba nową piosenkę utworzyć słowiańska krew :)
~3-ci
11 lat temu
Żyję w tym goownie zanurzony po szyję i nie mam w zasadzie wpływu na nic.
A już najmniej na POlitykę.
Jedyne co mogę zrobić to powtórzyć sukces 'brejdika".
To i tak za wiele nie zmieni.
~kierowca za funy
11 lat temu
3-ci zeby ci jakis emigrant spedycji nie otworzyl bo bedziesz skomlal o robote jak kilka late temu skomleli pod drzwiami "pana ministra kancelarii Kaczynskiego" a dzis... W transport i wykywanie uslug przy obecnych realich rynkowych wchodza Ci ktorzy nic nie potrafia ! Jak jest burakiem to tylko potrafi kierowce okrasc z wynagrodzenia, bo czuje sie upodlony przez spedycje :D
KIEROWCA-ZABKI
11 lat temu
sorki my słowianie
~3-ci
11 lat temu
ząbki - zaczynasz pie-tolic farmazony o stawkach i fochu.
Czas zakończyć uczestnictwo w tej szopce.
Nara.

1

KIEROWCA-ZABKI
11 lat temu
no jak polacy pracują na takich stawkach, to powinna być piosenka "my słowianie "
Cleo! Donatan! Ref: My, Słowianie, wiemy, jak nasze na nas działa,
Lubimy jak poruszasz tym, co mama w genach dała.
To jest ta TANIA krew, to jest nasz słowiański zew.
My, Słowianki, wiemy, jak użyć mowy ciała,
Wiemy, jak poruszać tym, co mama w genach dała.
To jest ta TANIA krew, to jest ta uroda i wdzięk!
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.14.66.238

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels