ID: 137142
Man TGA 18. 430 silnik D20-wytrzymałość silnika??
ID: 137142
ID: 137142
Witam.
Posiadam Man TGA 18. 430 silnik D20 z 2006r.
Przebieg: 980 tys. km.
Z większych napraw wymienione zostały : wtryski, pompa wtryskowa i turbina.
Mam pytanie jakich awarii mogę się spodziewać przy tym przebiegu i jakie przebiegi kręcą te silniki?? ?
Witam.
Posiadam Man TGA 18. 430 silnik D20 z 2006r.
Przebieg: 980 tys. km.
Z większych napraw wymienione zostały : wtryski, pompa wtryskowa i turbina.
Mam pytanie jakich awarii mogę się spodziewać przy tym przebiegu i jakie przebiegi kręcą te silniki?? ?
Posty (41)
Nowy2000
| jak w temacie... | |||
~Nomad | Czas na sprzęgło i pompę wody. Reszta w rękach Pana ! | |||
~Nomad | Alleluja i do przodu. Generalnie to dobre maszyny. | |||
~Nomad | 1. 500. 000 jeśli pierwsza ręka i wszystko na bogato. Jeśli po jakimś kołchozie i ćwiczyli go de-bi-le to zgon na dniach. | |||
~egon | to najgorszy model d20, najbardziej awaryjny silnik - | |||
~ćieć z Pacanowa | wtryski i pompa pisz na konto polskiego diesla | |||
~STARY | przy 800 000km powinna być wymieniona pompa oleju... zalecenie MAN zacierają się na wale | |||
~ćieć z Pacanowa | jakie przebiegi kręcą te silniki?? W Afryce takie pojazdy przywoza wode ze studni. | |||
~PLĄBA | Miałem takie auto przez 3 lata, zwykła skrzynia. D20 bardzo oszczędny silnik, przy 800 tyś padły wtryski (regeneracja 3 tyś brutto) , pompa wody, sprzęgło. Generalnie bardzo wygodne auto, niestety zaliczyło dzwona i się skończyło :) | |||
~PLĄBA | a jeszcze amortyzatory kabiny 4 sztuki, to byl największy koszt 1600 brutto/sztuka dodam tylko że do Scanii taki amortyzator kosztuje 350 zł :) | |||
~ku-ku | Pląba - Wykopyrtnął się koło Briesen ! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.