Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

jak zabezpieczyć taki ładunek?

ID: 135877


Czołem,

Mam załadowany dość nietypowy ładunek.
Blacha stalowa 4mm na paletach po 2500 kg, szerokość 130 cm długość 8 metrów.

Rozrysowalem sobie juz rozkład ciężaru ładunku na naczepie, inaczej niż piętrowana w gore nie wejdzie, wiec jedyna możliwość załadowania to 8 palet do gory.

Łacznie 21 ton ładunku.

Rozplanowałem to tak, ze paczki będą dokładnie położone na środku naczepy (w połowie długości i szerokości) tak by do do drugiej kłonicy było 10 ton i reszta 11 ton za połową naczepy.

Jak to teraz zabezpieczyć poprawnie? Teoretycznie ograniczają mnie tylko otwory mocujące pasy w naczepie, co pół metra oczko.

Rozplanowałem to tak, by spiąć pasami paczki po trzy (trzy najniższe, potem trzy kolejne i dwie ostatnie) i zrobić z dwóch pasów i palety euro wraz z przekładami ścianę z przodu. Teoria mówi, ze będzie poprawnie, ale czy ktoś ma lepszy pomysł na zabezpieczenie?

Posty (14)

miodny
jak w temacie...
miodny
Dodam, że blacha wyszła zajebiscie wysoko wraz z podjazdami drewnianymi pod nią, ostatnia paczka jest na wysokości 170 cm od podłogi naczepy...
Alex:-}
w sumie ok.. załóż wszędzie narożniki i tyle pasów ile się da..
(do stali powinny być łańcuchy)
~Driver
Nie zabezpieczaj bo po co :)
~prins
palnik elektroda przyspawać do ramy naczepy śruby ściski wszystko pospawać najlepiej elektrodą 4
krystof
Najpewniejsze były by łańcuchy.
~kiero
Ty masz jechać a nie ładuj zabezpieczać w głowach się poprzewracało wam chyba sory może nie po polsku ale mówię do telefonu i sam drukuje tak i mam bajer w * *y
miodny
Jak zwykle trzymacie poziom chłopaki. Pozdro
~btk
ja bym jeszcze owinął pasami tak żeby pas wychodzący z lewej puścić pod blachą, później górą i z powrotem zapiąć do lewej, to samo z prawej, tak po dwa na każdą strone a a resztą jak pisał Alex
~Anonim
sam miód :)
~michał
gumy pod spód, to że jest wysoko to tez jest plus, bo kąt pasa do podłogi jest powyżej 45" a to daje 100% siły docisku z metki, tylko na przód daj więcej pasów tak żeby siły z metek stanowiły 80 % masy ładunku
~michał
z przodu mam na myśli zabezpieczenie przed przesunięciem do przodu, dwa pasy to za mało
~Piotr
21 ton i 170 cm wysokości to niebezpiecznie. Ja bym położył 4 palety na przód i postawił 4 z tyłu pionowo na
przekładkach ( kantówkach 8x8cm). To obniży ładunek i połowa będzie oparta o przednią ścianę.
~MAREK
s://hussar-innovatio ns. com/pl/p/STRONG-LOCK -2. 0-ocynk. /129
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.118.9.7

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels