ID: 135064
Symulowany odpoczynek kierowcy ciężarówki
ID: 135064
ID: 135064
Śląscy celnicy kontrolując ciężarówki w dzień i w nocy czuwają nad naszym bezpieczeństwem na drogach. Kierowcy ciężarówek, chcąc szybko realizować zlecenia transportowe, na różne sposoby fałszują wskazania tachometrów.
Śląscy celnicy kontrolując ciężarówki w dzień i w nocy czuwają nad naszym bezpieczeństwem na drogach. Kierowcy ciężarówek, chcąc szybko realizować zlecenia transportowe, na różne sposoby fałszują wskazania tachometrów.
~etransport.pl
Posty (26)
stike
| co to za kara 2000 zl? ?? jak by dostal jeden z drugim ze 4000€ to szybko by sie nauczyli przestrzegac przepisow, a dla szefa 10 razy wiecej, to sam szybciutko przypilnowalby zeby "murzyni" nie zakladali nagnesow i bylo by po sprawie !!! pl to dziki kraj dla dzikich ludzi !!! | |||
~~~~~~~~~; ) | Następny Maximilien de Robespierre. Tak mało Was tu jest jeszcze? | |||
zbychoo
| To znaczy że wszyscy opisani w artykule to symulanci; szef symulował pracę 2 kierowca symulował odpoczynek a celnicy symulowali łapanie kontrabandy :) | |||
~SID | DO JEZDZACYCH NA 2 KARTY; czy wyplaty dostajecie też DWIE. jeśli nie to jesteście wyjątkowe frajery | |||
~szoferak | Ale sukces ! Oni chyba odkrywają dopiero ten transportowy świat. Głupi był ten co mu zabrali karte bo lepiej opłaci się jechać na klej w obecnej sytuacji. Opłata 2000zł i zero innych problemów. | |||
~maro | Lepiej stac w dzien jak ten ciul na parkingu i szczekac na forum. | |||
~szoferak | Zapomniałem - dlaczego ktoś napisał, że kierowcy chcą szybko realizować zlecenia i fałszują? Skąd to wie, że kierowca chce? ?? Widać jakie ma pojęcie o tej pracy. Żądam przeprosin ! Najczęściej to klient, spedycja i termin dostawy wymuszają na kierowcy zaniechanie stosowania przepisów o czasie pracy. Jechać trzeba bo następnym razem nie będzie zlecenia albo po prostu nie zapłacą szybko bo terminy są na 60dni. Ogólnie robi się wielka awantura a ten w kabinie to ma do decydowania tyle czy jedzie i zostaje w pracy czy szuka sobie nowej. Nowej gdzie najczęsciej też będzie przeginał bo w Polsce to normalne. | 1 | ||
g-a
| A co to jest TACHOMETR? | |||
~~~~~~~~~; ) | To samo co tachograf. | |||
g-a
| ://pl. wikipedia. org/wiki/Tachometr falisty, doucz się, bo się z lekka ośmieszasz | 1 | ||
~sid | maro lepiej w dzień jechać a w nocy spac jak cywilizowany czwowiek. a nie caly czas leciec jak jaki zwierz | |||
~sid | niestety jeżeli chodzi o rzeczywistość szoferak ma racje | |||
~maro | No wlasnie sid, a zgodnie z tacho nie zawsze tak wychodzi, ze jedziesz w dzien a w nocy spisz. Wstedy trza kombinowac. | |||
~~~~~~~~~; ) | "szybki wydruk z tachografu cyfrowego i już było wiadomo" Daj na luz bo masz z górki; ) Tak a propos. Przecież na karcie są dane wraz z fotką więc wydruk potrzebny był dla "przypieczętowania" kierowcy. Lecz gdyby "przymknęli" oko i wyciągnęli konsekwencje z samej karty to by się bardziej obłowili. Brak urlopówek z 27 wstecz razy 2 tyś. | |||
~bandzior | Panowie wszyscy wiemy ze to biedni szefowie zmuszaja do lamania przepisow bo im ciagle malo i nic sie nie oplaci wieksze kary dla nich i wiecej odpowiedzialnosci za czas pracy kierowcy | |||
~bandzior | Inspekcja pracy wogule sie nie zajmuje takimi sprawami a jak juz przyjda na kontrole to wypisza mandat za 100 czy 200 zl reszte pod stolem w lape i jest ok tak doprowadzil nasz rzad ze zwykly robol niema nic do gadania | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | tankowanie, prace przy samochodzie, sprawy organizacyjne zwiazane z zaladunkiem i rozladuniem jak i one same na wlaczonym lozku to tez jest symulowany odpoczynek a to dzieje sie na porzadku dziennym | |||
~sid | bandzior odwazna wypowiedz | |||
~HANYS | JA TEZ JESTEM KIEROWCĄ I JAK WIDZĘ TE MAGNESY TO MYŚLE ZE SZOFER JEST CZYSTY DUREN ON NIE ROZUMIE ZE NIE ROBI DOBRZE SOBIE TYLO PRYNCYPAŁOWI I JAK SIE COS STANIE TO ON PÓJDZIE SIEDZIEC NIE PRYNCYPAŁ, I JESZCZE JEDNO CZY PŁACI ON CI DWIE WYPŁATY ZA MAGNES SAMI ICH TAK UCZYCIE I NAZEKACIE NA ITD ONI SĄ DLA NAS NIE DLA NICH- A CO DO KAR TO MOIM ZDANIEM MILION DLA SZEFA I PÓŁ MILIONA DLA KIEROWCY WTEDY SIE NAUCZĄ | |||
~sid | hanys bo w zdecydowanej większości niestety SZOFER JEST CZYSTY DUREN a ten co nie duren to roboty nie znajdzie. bo potrzeba durni | |||
Alex:-}
| jakby sobie zaaplikowali duraccela to mogliby pociągnąć 8 razy dłużej.. ; -} i głupawe uśmieszki tych super kierowców z lekka się wyprostowały ; -} tyle się o tym pisze ale widocznie są kolesie odporni na wiedzę ; -} | |||
Alex:-}
| i chciałbym jeszcze tylko wiedzieć czy nadal mają pracę? ; -} | |||
~stiwen | a czemu to celnicy tacho sprawdzaja? Ja bym im nie dał wogóle go dotknac tylko policajki i inspektory a reszta niech sie goni mimio tego nawet ze ja mam porządek na kółku | |||
Alex:-}
| podjedź do celników i się zapytaj ; -} | |||
~god | tacho to dla mnie głupi wymysł. czas Ci wychodzi i musisz stanąć o 18 co śmiało mógł byś jeszcze sporo pojechać. A później po 3 ruszasz i kombinujesz co tu zrobić by sen nie męczył, a według mądrych przepisów jesteś wypoczęty | 1 | ||
~white_driver | ktos wie ile grozi kary w belgii jak sie spedza czas 45godzin w ciezarowce |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.