ID: 133739
Fresh Logistic - poszukujemy przewoźników
ID: 133739
ID: 133739
Witam
Jak w temacie. Zachęcam do odwiedzenia strony ://fresh-logistics. blogspot. com/
Witam
Jak w temacie. Zachęcam do odwiedzenia strony ://fresh-logistics. blogspot. com/
~Krzysztof*.icpnet.pl
*.icpnet.pl
Posty (24)
nikodem01
| przewoźnikom odradzam. | |||
~Koczownik | Paru de-bili na swoim się znajdzie. Norma. | |||
~Koczownik | Wątek co prawda stary ale sezon polowań ciągle trwa. | |||
~Boss też złodziej | Super firma super stawki 2. 4zł za km, termin 90 dni płatnosci tylko jeżdzić. | |||
~prawda | 2, 4km? chyba za ciezarowke a nie ciagnik bo czytam te bzdury na forach to kazdy tylko pisze jak jest zle i odradza, czy ktos moze uczciwie napisac jak jest faktycznie? | |||
~joł | nie ma już nic, możemy iść :) | |||
~Koczownik | prawda - faktycznie szukają... de-bili. Możesz startować. | |||
~DŁUGI | Wbijaja sie na firmy ktore płaca w 2 strony ze oni jada majac placone w 1 strone a potem szukaja naiwnych bo nie ma jak sie z umowy wywiazac. | |||
Tomaszj
| Na początku wszystko ok jak przyszło do płacenia faktur to się zaczęło a że niby za późno wysłałem dokumenty, a to czegoś brakowało, a to znowu coś wymyślali żeby nie płacić. Pomógł mi super prawnik odzyskałem pieniądze, numer znalazłem na innym forum ale szybko kasują niepochlebne wpisy, jak ktoś w potrzebie to podaję numer 602492180. Będę ostrzegał wszystkich bo mi z nerwów odebrali kilka lat życia | |||
~Dolar | Panowie. Kończą się kierowcy a za nimi przewoźnicy i na końcu spedycję. Nie ma kierowców więc przewoźnik musi wyprowadzać auta bo niema kto jeździć. Nie ma samochodów więc spedycję nie będą mieli czym wozić towaru. Na końcu upadnie spedycja chyba, że coś zrobią ze swoją polityką biznesową. | |||
~KLP | Nic się nie kończy. Wręcz odwrotnie. Masę sfrustrowanych oszołomów parkingowych idzie na swoje. Czytać, pisać poprawnie nie potrafią ale będą nowe "sefy". To dopiero się zaczyna. | |||
~daro | prawda jest taka stawki we fresh logistics sa takie za ciagnik siodłowy 2. 15 za km za sredniaka 1. 50 za km za busa 1. 20 za km i nie inaczej powodzenia a i jeszcze bym zapomnial ale srednio scinaja jakies 1000 km z miesiaca | |||
polaczek
| To samo jest w FM LOGISTIC Magazynier zy na magnesie wózkami jeżdżą:) Ale tak na poważnie to nie wiem kto i za co przyznaje im te nagrody. Za ilość spraw sądowych z przewoźnikami, pewnie dostali by oscara. Do nie dawna też byłem ich przewoźnikiem, jednak po dwóch miesiącach zrezygnowałem. Może byłem głupi, a może lekko naiwny wierząc kłamliwym obietnicom Pana Tomasza Ś. i Adama B. z działu pozyskiwania przewoźników. Po prostu nie mieściło mi sie w głowie że ktoś może w tak prostacki i prymitywny sposób opowiadać głupoty żeby tylko podpisać z nimi umowę. W FM'ie stworzyli sobie taki system milczenia. Pracownicy niższego szczebla z którymi przewoźnik ma kontakt zwykle nie znają odpowiedzi na twoje pytania nie potrafią wyjaśnić brakujących kilometrów i standardowo odsyłają do osób siedzących wyżej w hierarchi np Pani kierownik która nic nie wie Emili N., a ta zwykle pozostawia pytania bez odpowiedzi. Nie wygodne pytania o sposób naliczania korekty paliwowej, czy mechanizm naliczania ( a raczej zabierania) kilometrów nigdy nie doczekały odpowiedzi. Że to jakiś program, że to nalicza się automatycznie itp, ale nikt nie wie jak... :) Tylko dziwisz się na koniec miesiąca że korekta taka wysoka, i że kilometrów brakuje więcej niż obiecane przy podpisywaniu umowy 6-7% Nie mniej jednak po dwóch miesiącach zrezygnowałem ze współpracy i teraz zaczyna się najlepsze. W połowie miesiąca policzono cały czynsz dzierżawny 1740zł plus amortyzacjia naczepy po dwóch miesiącach 1700zł ( zużycie opon i klocków), a ciągnik z retarderem. To jak po dwóch miesiącach koszt amortyzacji naczepy wyszedł 1700zł to strach pomyśleć ile wyniesie po roku czasu. Mechanik przy zdawaniu naczepy chodził z butelką z płynem i pryskał wszystkie pneumatyczne elementy podwozia, czego oczywiście nie pozwolono zrobić przy podpisywaniu umowy, ponieważ mają protokół z poprzedniego odbioru i w tamtym protokole nie ma zaznaczonych uszkodzonych siłowników i poduch więc są sprawne. Podpisując z nimi umowę wpada się w typowy mafijny system haraczy dla firmy (oczywiście uregulowany odpowiednimi zapisami w umowie) które przewoźnik musi płacić za to, że ma pracę i część swoich pieniędzy na czas. | |||
polaczek
| Stawka na chłodni jednokomorowej to 2, 78 Koszt dzierżawy 1410 netto W grudniu przejechane 13, 1tyś km, dali robotę na zachętę na pierwszy miesiąc. brakujące kilometry 1100 - 3058 Korekta paliwowa - 2600zł Paliwo do agregatu 400zł Koszt przeglądów naczepy 54zł/1mc Abonament Truck and coś tam ( Ich telefon) 76zł Viatoll 1753zł zwrot 1072 ( czyli urwali prawie 700zł) Amortyzacja naczepy według rozliczenia 850zł/1mc Wychodzi 27720/13, 100km Czyli jeździ się za 2, 09zł/1km Proszę mnie poprawić jeśli się mylę. | |||
~KLP | Trzeba być zje-bem genetycznym, żeby dobrowolnie wskoczyć do studni bez wody. Powodzenia... d. e-bile ! | |||
~marek | we freszu w Gliwicach było 3 zł za 1 km na zestaw teraz 2, 72 za 1 km dali aneks do podpisania jak nie podpiszesz to rozwiązują umowę z dniem 1 luty jak chcesz dac auto na serwis to nie wyrazaja zgody bo nie maja aut do obsady wszystko z giełdy przychodzi i biorą ładunki po 2, 80 zł /km nas w firmie nie podpisali i wycofują auta z fresza. | |||
~KLP | Hop ! | |||
~Kierowca | unikajcie tej firmy. umowa z aneksem, jak auta nie podstawisz, obciążają kosztami wynajęcia spedycji. Absurdalne kary. | |||
~Bolek | A miało być tak pięknie. I wyspa Rodos już w planach. | |||
~egon | ja nie widze problemu - jak komuś pasuje stawka 2, 5 zl / km niech jeżdzi ku chwale fresh tylko jakim trzeba być deb il em, żeby tak robić | |||
~oko saurona | Wszystko mieści się w jednym zdaniu! Trzeba czytać co się podpisuje, a nie płakać co się podpisało. takie przesłanie dla pokrzywdzonych! | |||
~Bigos | Osobiście nie znam nikogo kto latał pod Spedycją i sie dorobił pieniędzy no nie wiem może ktoś zna bo ja nie ! | |||
~Milioner | Czy dalej takie dziadostwo Czy coś się zmieniło. Ale patrząc na tabor przewoźników to same rupiecie powyżej 10 lat a miały być auta 7 latki i białe a tam kolorowo jak w cyrku. 80% wozów drabiniastych nie spełnia tych warunków to świadczy że dalej tam takie dziadostwo bo przewożników nie stać na nowszy tabor. Jak ktoś wyżej wspomniał nie znam nikogo co by dorobił się na spedycji - Trafi się jeden co ma układ z dyspo lub kierownikiem i jeszcze jako tako sobie przędzie reszta to robi dziadostwo i zbieraninę. | |||
~Transport | Nie dajcie się nabierać bo potem tylko problemy żeby zrezygnować. Na początek obiecywania żeby tylko wsadzić ciągniki a potem kombinacje. Odradzam nowym przewoźnikom |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.