Transport żywności Polska / Anglia DMC do 3, 5t.
ID: 129922

Dzień dobry, jakie zezwolenia i licencje są potrzebne aby transportować żywność z Polski do Wielkiej Brytanii? kraje tranzytowe to Niemcy, Holandia, Belgia, Francja, wielka Brytania.

W Polsce to na pewno jest potrzebna licencja na międzyarkadowy przewóz rzeczy a w pozostałych krajach?

~Janusz
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (49)

~ktosik
2013-08-16 17:18:13
~Janusz
(2013-08-16 17:07:10) ~ktosik, jeździ tym busikiem i przewozi więcej niż tirem i co zabawne to wszystko legalne?

nie tirem, i nie wiecej. to pewne

"nielegalne " jest tylko to ze jest przeciazony
~Pan Henio
2013-08-16 17:18:25
Pamietam nie miałem musztardy i byłem zmuszony kupić u niego, normalna sarepska z ocetixu która kosztuje na półce u nas 1, 50 zł / u niego dałem prawie funta, to jest przebitka co? ; D
~ktosik
2013-08-16 17:19:11
Janusz
(2013-08-16 17:16:04) czyli nic jak tylko wsiadać w busa i ile fabryka dała do Anglii i z powrotem, żaden czas pracy kierowcy żadne licencje nie potrzebne

dokladn ie tak
~Pan Henio
2013-08-16 17:22:00
Nic tylko ładować busa a tam w torbe i latać po Londynie jako bezpośredni sprzedawca domokrążca
~~Janusz
2013-08-16 17:24:45
to może i nie tirem ale wywozi tego więcej niż solówką. Kupując tower tu od polskich hurtowni i sprzedaje je na fakturach VAT swojej działalności tu w Polsce z marżą to już jest jakaś tam zarobkowa działalność. Czy nie jest to zarobkowa działalność bo jeździ busami z tym towarem do 3, 5t?
~ktosik
2013-08-16 17:27:15
a co ma jedno do drugiego?
skoro dostaje zwrot VATu to musi miec jakas dzialalnosc
~~Janusz
2013-08-16 17:33:23
wozi tą żywność zarobkowo (bo z marzą) ale pojazdami do DMC 3, 5t.
~ktosik
2013-08-16 17:36:05
no to co?
europa
2013-08-16 17:47:15
Janusz, zrob sobie jakies badania, to Ci wiele wyjasni.
~~Janusz
2013-08-16 17:51:39
USTAWA z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
Art. 3. 1. Przepisów ustawy nie stosuje się do przewozu drogowego wykonywanego pojazdami samochodowymi lub zespołami pojazdów:

2) o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3, 5 tony w transporcie drogowym rzeczy oraz niezarobkowym przewozie drogowym rzeczy;
no to:
Napakować do busa tyle kiełby ile wejdzie a nawet więcej do kabiny Redbule i wio do Londynu na objazdówkę.
~ktosik
2013-08-16 17:54:02
no tak

oczywiscie zawsze istnieje ryzyko zatrzymania przez sluzby i wtedy jest wtopa
czyli
mandat
przeladunek
wynaj ecie dodatkowego transportu
~~Janusz
2013-08-16 18:09:49
wszystko jasne wątek do zamknięcia
~Murzyn
2013-08-16 18:20:58
Najlepszy moment to wypowiedź o busie co wiezie gość na nim 10ton...
~Helwet
2013-08-16 18:23:35
Janusz, napisz wprost o co ci chodzi.
~~Janusz
2013-08-16 18:27:59
Ciekawe
~~Janusz
2013-08-16 18:33:25
~Helwet, jest wszystko opisane. Jedynie co to nielegalne jest to są przeładowane busy. Ustawa nie dotyczy tego rodzajów busów nawet nie można wlepić kary za brak licencji jak bus przeładowany bo zarejestrowany jest do DMC 3, 5t. CMR'ki nie potrzeba jazda bez trzymanki.
~~Janusz
2013-08-16 18:37:43
~ Murzyn, nie na nim 10t tylko

cyt. Pojazdy są te przeładowane nawet powyżej 10t DMC
~~Janusz
2013-08-16 18:49:26
Ciekawe jak to się dalej potoczy, bo jak dalej będzie to wszyscy kierowcy wsiądą w busy do DMC 3, 5t mandaty wliczone w ryzyko i che ja po co licencje pozwolenia starania się o to jak wystarczy kupić busa zapakować tam żywności jakiej się da i che ja do zobaczenia w Londynie za 12 godzin, a za 24godziny z powrotem w kraju gotowy aby wystartować do Londynu. :)
~ktosik
2013-08-16 18:57:58
a uwazasz ze jest inaczej?
myslisz ze ameryke odkryles?

przecie z co 3 bus tak jezdzi
~adibus
2013-08-16 19:11:34
powoli konczy sie jazda z ladunkami 3, 5t na pace czy do jukeja czy po polsce
jacek-kuba
2013-08-16 19:37:52
Na mandacie się nie kończy, żeby odzyskać dowód należy się przeładować i ponownie zważyć. Bus izoterma do tego jeszcze agregat, jakaś winda, większy -pełny zbiornik, łącznik pedały-kierownica i można włożyć trochę chrupek i waty cukrowej. Czarno to widzę na dłuższą metę. Nawet jak będziemy robili koła zmieniając trasy. W de Policja naprawdę doskonale wie co się dzieje i będą nas mieli na oku. 1-2-3 się uda-potem już nie.
~adibus
2013-08-16 19:55:03
busem ktorym smigam ma ladownosc 875kg a zeby byla winda to chyba ta ladownosc wynosila by z 300kg heheheee
jacek-kuba
2013-08-16 20:27:38
Wiesz jak to jest z tą ładownością -ważą gołe auto przed zabudową a potem wychodzą jaja. Ostatnio przeładowywałem busa w de na parkingu-zabrali mu papiery i kazali przyjechać jak będzie zdolny do jazdy-zostawiliśmy jedną ep orzeszków ziemnych i było za dużo. Piszę naturalnie o izotermie z bajerami-kurnikami, windą agregatem -nowy model Iveco
jacek-kuba
2013-08-16 20:33:54
Jak wspominałem-teraz kierowca będzie ważył stówkę-bak ten większy jeszcze więcej i właściwie możemy wozić watę. W Polsce wszystko przejdzie-normą jest, że w papierach masz ładowność 1300kg, ale to jest chory świat. Tu nie ma siły -zapłacisz i masz co chcesz-ale w de możesz to koniowi jedynie tłumaczyć. Jak będziesz kombinował to dostaniesz dodatkowy mandat np. za pasy-bo okaże się, że 2 tony to one trzymaj. tylko pod odpowiednim kątem-ładunek będzie niższy lub wyższy i dowiesz się, że wówczas na 2 tony musisz mieć 2 pasy.
~ktosik
2013-08-16 20:37:49
a ty mu wtedy przed nosem otwierasz ksiazeczke z wytycznymi europejskimi odnosnie zabezpieczenia ladunku i mu mowisz zeby sie gonil.

ps. taka ksiazeczke w formie pdfu mozna pobrac stad:
://chomikuj. pl/Pracus/Aplikacje/ Dla+kierowcy

oczy wiscie spacje usunac
~adibus
2013-08-16 20:57:35
tam gdzie smigam szeryf cos wspominal ze bedzie rezygnowal, jesli znajdzie sie chetny z czyms wiekszym niz 3, 5dmc to bede podziwial jak utrzyma sie
~Skarbek
2014-04-08 20:22:51
bartoszskarbek@gmail . com
jeśli jesteście zainteresowani wożeniem jaj do Anglia to chętnie podejmę współpracę. Sprzedaje jaja.
Ferma Drobiu Gabriela Skarbek
~Adam
2015-03-03 00:25:53
Witam serdecznie czy orientuje sie ktoś czy jesli chciał bym przywiesc z polski busem odzywki wartości około 25tys złotych i sprzedać je znajomym. Czy na granicy bedą problemy z przewiezieniem tego z Polski jeżeli do kupie w Polsce w normalnym sklepie???

Chodzi mi i to czy na granicy bedą wypytywac po co to i ewentualnie nr rejestracyjny firmy itd??

Pozdrawiam i z góry dzieki za jaka kolwiek pomoc
~wojtek
2017-01-12 11:20:30
Przewożenie żywności powinno być dobrze zabezpieczone (utrzymanie temperatury). Warto pomyśleć o takich kapturach termoizolacyjnych: ://www. pro-trans. pl/produkty/kaptury- termoizolacyjne. html.
~ani62
2019-05-20 10:37:53
polecam skontaktować się z firmą www. transvoyager. pl
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.215.161.19

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce