jakie zarobki na busie 3, 5 miedzynarodowka?
ID: 125423

jak w temacie
0, 20gr za kilometr + podstawa to dobra kwota?

~mack
*.nstream.pl

Posty (292)

~Kierowca
2018-07-19 22:16:40
Witam mam prawo jazdy kat B D jestem w trakcie robienia c+e i szukania pracy jako kierowca ze wzgledu na rodzine dysponuje czasem 2/2 badz 2/1 jak by ktos mogl mi pomoc to prosze o kontakt pod nr tel 578020280
Pozdrawia m
~Adam 12
2018-07-20 09:27:19
Ta brańża to jedna patologia !!, Szefowie, to banda oszustow i złodzieji, gonią kierowcow ponad ludzkie mozliwości a potek trupy na drogach. Skąd ci frajerzy sie biorą co zgadzaja się na te samobujcze warunki pracy i tą nędzarska pensje, siedzenie po 4/5 tygodni w budzie? ??!!! Do tego kierowca placi za mandaty od predkości, przeładowania, złego mocowania ładunku i brak pojecia o tej brańzy... tak jak buraki wlaściciele co nioe maja przygotowania ani uprawnień ot byle fiut otwiera firemkę i udaję SZEFA. Najgorsza patologia i czas najfyższy aby żadac tachografow, minimalnych stawek i obowiązkowych szkoleń z pracy w przewozach !!! Skonczmy z tą chołota co prowadzi te, firemki, na granicy przestepstwa i patologi !!!
POL-SPED
2018-07-20 09:52:11
Wolne miejsce dla kierowcy w transporcie międzynarodowym.

Wyjazdy poniedziałek - piątek możliwe lub system 10 dni trasa - 4 dom.

Fiat Ducato 8 EP - zabudowa plandeka + backsleeper LAMAR.

Auto maksymalnie 2 letnie.

Bardzo dobre warunki finansowe do 6. 000 miesięcznie.

Najlepiej okolice Bolesławca + 250km.

Informacje pod numerem 517 223 668 lub polsped@interia. eu

Chłopaki jeżdżą od 4-5 lat - poszukujemy ze względu na rozwój firmy.
~kompost z gumioka
2018-07-20 14:27:07
nie pytajcie za ile tylko jak ta psęudo praca wygląda
~Kierowca
2018-07-20 20:03:49
To prosze opisac w skrocie jak to wyglada a jezeli znajdzie sie ktos kto pracuje w miare normalnej firmie to prosze o oddzew albo jakies namiary i czy istnialaby szansa jazdy 2/2
POL-SPED
2018-07-20 20:17:56
Kierowca tak jak w ogłoszeniu :) trasy busem 8 ep z sypialnią LAMAR z tyłu. Niemcy -Austria-Włochy - i koniec. żadnych wysp, landów, na wszystko czytniki albo winiety :).

Załadunki i rozładunki w DE- sporadycznie w PL zrzutki. Auto niestety stacjonuje u nas.
~Bartek
2018-12-29 16:35:40
Ma nowe Iveco 10 ep ładowność 900 kg plandeka, firana - międzynarodowka i czekam na ofery zleceń najlepiej w konkretnej firmie. Kierunek Niemcy - Holandia lub Niemcy, -Francja- Hiszpania w jedną i drugą stronę. Tylko poważne oferty. E-mail: bartekwesolowski@wp. eu
Bies
2018-12-29 16:47:29
Ładowność 900kg.
Czekam.
Tylko poważne oferty.

Nie chce psuć tego pięknego wpisu, ale zejdź proszę na ziemie. Jedyne czego możesz się spodziewać to odzewu, ale z jakiejś spedycji. Tylko wtedy zapomnij o 900kg, które napisałeś. I jak będziesz chciał tym sam latać, to juz plus. Ale zeby zarobić, zapomnij o tym jak wygląda dom ; )

-1

~TransPOrtowy JEŁOP (!)
2018-12-29 16:52:19
Nie jezdzice na km tylko-min na BUSie dniówka to PRZYNAJMNIEJ 200zl. Czy jedziesz czy stoisz i +krajowa. To absolutne minimum teraz na umowe. Koniec kropka. Pozdro.
~TransPOrtowy JEŁOP (!)
2018-12-29 17:52:42
A jak juz musicie i tak sie dogadujecie z Seffem na kilometry to za km powienień placić 0, 40-0, 50gr na ręke za km. I do tego przynajmniej najniższa krajowa. Jazda za mniej to oszustwo. Sa Młodziaki którzy nadal jeżdza za 0, 25gr a nawet 0, 20gr nadal sie spotyka takich mlodych i mniej starszych. Ale to jest SZOK!. A Ukrainców zaczynają robić tak ze płacą im nawet poniżej juz 0, 20gr. To jawne oszustwo i ŻEROWANIE na ludziach to istny WYZYSK i brak jakiego kolwiek szacunku dla drugie człowieka. POlskie Seffy-Nowobogaccy. NAJGORSZY CHAM JAK SIĘ Z DZIADA STANIE PAN!!!
~...
2018-12-29 18:09:36
ile by nie było to jest horror ta praca...
Max4
2018-12-29 18:17:56
Dobre czasy dla busikow minęły

-1

NIGHTvSTALKERbyROAD
2018-12-29 18:43:04
Hey. Ale dlaczego mówicie że czasy BUSików mineły jak w UE parkingi są pełne naszych polskich. Ja czasami prywatnie latam Polska-Hiszpania i odwrotnie i gdzie nie wjedziesz na parking to Kurniki nasze stoją a szczególnie w nocy. Wiecie 5lat temu też mówiono że się nie opłaca i to już powolny koniec i tak co roku ; -). Ale chyba większośc firm ma się dobrze jęsli dokupują albo wymieniają na nowe. A często słucha się że się nie opłaca ; > a w skrajnych przypadkach że trzeba dokładać... heh xD. Pozdrawiam.

-1

Max4
2018-12-29 19:09:45
Sam sobie odpowiedziałeś parkingi pełne busikow

-1

~Fantomas
2018-12-29 19:36:01
Przyjmę kierowcę 6/1 trasy międzynarodowe, świeże 4letnie ducato (lodówka we własnym zakresie) jestem w stanie zapłacić 90zl dniowki na rękę chętni 661331618
~sebastian
2018-12-29 20:01:33
Adam 12 otworz firemke i tez udawaj szefa
Chyba ze jestes juz tak zadluzony w bankach ze nawet Bocian ci nie da pozyczki
NIGHTvSTALKERbyROAD
2018-12-29 20:12:05
Jak to?? BOCIAN-Pożyczki to jest to... (!)

-1

~P. K
2019-01-02 17:30:31
Witam chciał bym zacząć jeździć w transporcie międzynarodowym najchętniej na własnej działalności pod jakąś spedycje proszę o informację na adres karwowskipatryk3@gma il. com
~TransPOrtowy JEŁOP (!)
2019-01-02 19:30:05
Witam. Gwoli informacji -WIELKOPOLSKA. Średnia z kilku firm:
1. Wypłaty na kraju od pon-pią (czasami wpada sobota albo niedziela) ogólnie weekendy w doma: 4500-5000zł NETTO.
2. Wypłaty na UE 2/2: 6000-6500zł NETTO.
3. -II- 3/1: 7000-7500zł NETTO.
4. -II- 4/1: 8500-9500zł NETTO.
To średnia z kilku firm za 2018r. Teraz od Stycznia mają być podwyżki-Ile tego nie wiem. Taka jest prawda ale oficjalnie mało kto mówi o tym a szczególnie tu na ET. Oficjalnie: WSZYSCY narzekają...
~czytelnik
2019-01-02 21:03:31
marzyciel 4 tyg i 9500, szkoda, że nie 15 tyś
~TransPOrtowy JEŁOP (!)
2019-01-02 22:09:10
Hey. 15koła to może bedzie za 10lat albo ciut dłużej. ; -)
~TransPOrtowy JEŁOP (!)
2019-01-11 04:33:34
Będzie będzie... -zobaczycie już niedługo.
~Xxx
2019-01-31 13:19:48
Srednie zarobki miesięczne na busie w moim województwie w systemach 2/1 czy 3/1 to od 4 do 5500 tyś na reke.
I teraz taki przykład, niedaleko mnie jest firma metalurgiczna (frezarki tokarki itp)
gdzie zarobki ludzi tam pracujących po 9h dziennie i 4 soboty wynoszą ok 4500 na rękę. Czy dajmy na to ten tysiąc więcej na busie przy dobrych wiatrwch jest warty naszej nieobecności w domu i zdania tylko na siebie? No chyba że firmy placa doświadczonym po 6-7 tyś na reke i o tym nikt nie powie to rozumiem. Ale poniżej 5500 moim zdaniem nie ma sensu się w to pchać
~Frank Major
2019-02-01 08:02:59
jak można się godzić szczególnie młodzi ludzie na takie niewolnictwo, jak ta praca wygląda nawet za te kilka tyś zł, jak można żyć po kilka tygodni w ciasnej kabince w europie xxl wieku, być poganianym w dzień i w nocy przez spedytora który pracuje w normalnych godzinach pracy i robi wszystko żeby człowieka wymielić do końca
~Rafał
2019-03-30 20:16:25
Xxx- kolego narzekaja traktorzysci, my kierowcy mamy sie bardzo dobrze :)
~Rafał
2019-03-30 20:19:38
Frank Major, widocznie nie znasz zycia... Ludzie maja rozne problemy i mozliwosci, a swoja droga to cie kur... a obchodzi ile kto jezdzi i jakie bierze za to pieniadze? ?? Zajmij sie zwoja du... pa a nie bedziesz mowil ile kto ma pracowac i za jaka stawke
~Chłop z mazur
2019-05-16 07:06:01
zlot de*ilnych troli
~Edi
2019-08-18 23:03:46
Tak
~Sancho Pancho
2019-08-26 09:52:18
Lepiej iść na ciecia niż jeździć busem na miedzynarodowce.
Czy ludzie tego nie widzą.
~Leszek Bajer
2019-08-31 13:49:03
Czesc wszystkim. Jesli nadal potrzebujesz pozyczki i nie wiesz, gdzie ja uzyskac, a Twój bank odmawia udzielenia pomocy, poniewaz jestes w rejestrze. skontaktuj sie z senatorrpwalter@hotm ail. com, aby uzyskac pozyczke. Nazywam sie Leszek Bajer (leszekbajer4@gmail. com) i otrzymalem od niego prywatna pozyczke.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.229.122.166

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce