REKLAMA

morawiec glogowek
ID: 122542

Co slychac u morawca dalej orka?

~koles
*.customers.d1-online.com

Posty (210)

~kupie turbo
2017-12-09 13:44:07
Co panie kawa tez sie zwalniasz slepy ci magazyn ukrucil i juz czesci na lewo nie mozesz wynosic wielki mechanik z bialymi skarpetkami
~kiero
2017-12-17 19:43:11
Witam czy u morawca sa przujecia na miedzynarodowke
~123
2017-12-23 05:22:05
tak
~Dzik
2018-01-04 13:39:12
Witam jakie są zarobki u Morawca i jakie są zarobki na krajówce? :) Podrawiam
~Kier
2018-01-06 01:06:44
Przyjecia sa, ale musisz byc twardy bo załadunek i rozładunek odbywa sie w 90% na magnesie. Zaopatrz sie w napoje energetyczne i duzo mocnej kawy i mozesz dzialac. Dostaniesz mana tgx z naczepa na bebnach i ruszasz w droge. Gdy wrocisz w sobote rano do domu to wekend juz masz. Problem w tym ze do godz 16 odsypiasz caly tydzien zapier. dal. ania na rzepie a z niedzieli na poniedziałek trzeba wyjezdzac.
~Dzik
2018-01-06 19:37:24
A ładunki jakie są? Biorą wszystko czy zbieranina pojemników po całej Polsce? I dzięki za odpowiedź.
Atest
2018-01-13 01:08:22
Zbieranina jak kurjer... zapierniczasz po 15 godz a wypłata 4 tyś nie polecam może inni mają lepiej lepsze trasy itp więc będę pisać że jest ZAJEBISCIE... pokazali jak się lata na m... ie i teraz to wykorzystują...
~Dzik
2018-01-13 20:54:54
Dziękuję za info. :)
~123
2018-02-24 21:24:59
telewizor
~Damian
2018-03-02 15:48:37
Nie wiem czy tam aż tak źle, skoro nawet kobiety tam jeżdżą i dają rady. Mam do tej firmy 8 km i zastanawiam się, bo teraz jeżdżę 4/1 i do pracy 250km.
~???
2018-03-03 21:19:44
gdzieś ty biedaku pracujesz?
~NowyKiero
2018-03-05 18:10:44
Witam przyjmują u Morawca bez doświadczenia? Dzięki i pozdrawiam.
~tran
2018-04-19 22:48:40
tak przyjmuja
~Stary Drajver
2018-09-09 10:24:10
Dobra Robota Polecam.
~Ogieńna Tłoki
2018-11-19 10:51:19
Polecacie robotę w tej firmie bo jak patrze na kom wasze to nie wiem co myśleć :)
~mela
2018-11-26 17:25:09
zeby dostac KARPIOWE trzeba pokazac PIT!!!
~wkurzony
2018-11-27 16:49:58
Spedytorzy porażka prosisz się o kursy no chyba że jestes dupowłazem !liczą sie emeryci
~Skaut
2018-11-30 17:25:41
Kto mądrzejszy to spiernicza. Kiedys praca tam była zaszczytem teraz szału nie ma kto więcej lizodupstwa ćwiczy to jeździ. Andrzej spoko gość też odszedł!!!Nic dziwnego.
~Tomeczek
2018-12-05 15:53:55
Widać jak Fred docenia ludzi Jak już Andrzej odszedł z firmy Teraz zatrudni byłego burmistrza i jego zastępczynie Co wogole zero pojęcia o pracy
Zapraszam kierowców do firmy Eko Okna Wypłata cała na konto zero wałów Legalna jazda bez żadnego magnesu Jestem bardzo zadowolony
~uuuu
2018-12-18 22:50:43
hahahaha dobre jakbyście nie sciemniali i wyjeżdżali swoje godziny na tachu tak jak pozwalają na to przepisy to by robota była a jak się chodźcie po krzakach po 7 godz jazdy albo nocki się nie chce jechać to tak niestety jest jak się nie podoba to wypad szlaban się otwiera w dwie strony Panowie roboty jest na tyle a nie płakać jak mi to strasznie źle a dalej się pracuje
~Rrr
2019-01-15 20:52:26
Tak źle a ci co odeszli wrócili z podkulonym ogonem
~Rer
2019-01-28 14:52:36
To jak jest w końcu źle i Ch... O czy w miarę dobrze?
~EmAeN
2019-01-28 15:56:36
Właśnie chciałem się tam pytać o pracę ale sam nie wiem po tych komentarzach co robić. Może niech ktoś powie w końcu jak jest na prawdę :)
~ola
2019-02-26 12:04:44
super jesli masz chody u spedytorow jest segregacja i wazeliniactwo!
~Gość
2019-03-04 16:44:15
popieram spedycja porazka mają w d... kierowce myślą ze są bogami nieroby tylko aby 8 godzin zlecialo!!!
~Red
2019-04-07 09:56:24
Piszecie że wracają niech powie kto ze starych kierowców nikt nie wruciła tylko nieudacznicy. Jest to jedyna firma w której szef pozwala podkładać drugie karty i magnesy i to legalnie ITD nie rusza w okolicy
~Byznesmen Wiejski
2019-04-07 15:10:53
Wozimy Dla Najlepszych !!!
~wwwww
2019-05-12 23:09:05
hej jestem korki szukam dziewczyny
~Grzegorz Kunc.
2019-08-11 09:43:32
Cześć. Poznałem kiedyś małożeństwo z tej firmy, pracują tam jeszcze.
~abc
2019-10-13 20:24:52
niestety juz nie
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.228.24.192

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce