ID: 119697
LPG do tira?
ID: 119697
ID: 119697
Założył ktoś instalacje LPG do tira? Podobno bardziej się opłaca, zwraca się już nawet po 3 miesiącach. Jakie są wasze wrażenia i jakie firmy, które to zakładają polecacie?
Pozdrawi am
Założył ktoś instalacje LPG do tira? Podobno bardziej się opłaca, zwraca się już nawet po 3 miesiącach. Jakie są wasze wrażenia i jakie firmy, które to zakładają polecacie?
Pozdrawi am
~Michał*.rzeszow.vectranet.pl
*.rzeszow.vectranet.pl
Posty (24)
lpghousepl
| Szanowny Panie Trzy Kropki :) Proszę się nie obawiać, roboty mamy pełne ręce, bo wiemy jak ją robić w taki sposób, żeby wyniki były. Jeśli zapłacił Pan za instalację 9000 to z pewnością kupował i zakładał ją Pan u kogoś innego (u nas jest znacznie droższa), w związku z czym nic dziwnego, że nie ma Pan żadnych oszczędności i zauważył Pan tylko niewielki wzrost mocy. Zapraszamy do nas na poprawki i kalibrację, z pewnością będziemy mogli Panu pomóc, albo wskazać przyczynę braku oczekiwanych wyników. :// www. lpghouse. pl/pl/kontakt Pozdr awiamy gorąco w nowym roku! :) | |||
~mlody. szpec | znaczny wzrost mocy O. O moze to Nitro a nie podtlenek LPG zakladają :D dłuższa żywotność na gazie. . haha śmiech na sali. . | |||
~szef | a jawam powiem tak musicie sami sprawdzic poprostu zachwalaja tylko ci co maja takie firmy ja mialem to w 2 samochodach zero oszcednosci kasa wydanana darmo | |||
~szef | ale zakladajcie i niech kazdy sie przekona | |||
~kiero | w osobowym zwraca się gaz po 10 latach, wątpię żeby w większym po 3-ech miesiącach, tylko nikt nie pisze ile kosztuje remont silnika po gazie. | |||
~niedaj | Kolego, jeżeli jeżdzisz po płaskim (północne DE, NL) to gaz jak najbardziej. Nie radzę w górki tym jechać. Testowałem, gdy robiłem u Holendra. Był jeden taki prototyp na LPG. Jak ktoś pisze, że jest wzrost mocy, to znaczy, że sie nie zna, lub chce Cię naciągnąć. Gul miał jedno auto. Gdyby to się opłacało, napewno wszystkie by były na LPG | |||
~szef | jak na zachodzie to lepiej walnac norme 19+ 0. 2 od tony zaplacic 30 gr z km i miec to w du. pie niech placi za swoje nie dosc ze jezdzi autem to jeszcze mu za to placic? siofer za free ma jezdzic | |||
~A-TRANSPORT | NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ PANOWIE !!! | |||
~A-TRANSPORT | CHYBA NIE DODAŁO MOJEGO POSTU... NIE CHCE MI SIĘ ZNÓW ROZPISYWAĆ... PANOWIE I PANIE NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ... CIŚNIENIE KTÓRE POWODUJE LPG W SILNIKU WYKAŃCZA GO... NA POCZĄTKU JEST MOC A PÓŹNIEJ KOSZT NOWEGO SILNIKA 60TYSIĘCY ZŁOTYCH... WIEM COŚ O TYM PIERWSZA AWARIA PO 50 TYS KM... NIKT NIE POMYŚLAŁ ŻE TO WINA LPG TYLKO ŻE SILNIK BYŁ STARY TO MIAŁ PRAWO BO AUTO 3 LETNIE... WŁOŻYLIŚMY NOWY SILNIK PO 120TYS KM KOLEJNY SZLAK TRAFIŁ... POWOŁALIŚMY BIEGŁEGO RZECZOZNAWCE... I SIĘ OKAZAŁO... LUDZIE NIE MA ZAROBKU NA TYM JEST TYLKO STRATA TEN KTO MYŚLI ŻE MA ZAROBEK TO NIE UMIE LICZYĆ... PROBLEM DLA FIRMY I DLA KIEROWCY... KTO JEST TYRAN NIECH SIĘ MĘCZY JAK NIE SŁUCHA... KIEROWCA CIĄGLE MUSIAŁ PO PRZEGLĄDACH SIĘ SZLAJAĆ... FIRMA TRACIŁA KASE NA PRZEGLĄDY TĄ CO NIBY OSZCZĘDNOŚĆ MIAŁA BYĆ... MIAŁAM OSZCZĘDZAĆ 2000ZŁ MIESIĘCZNIE OKOŁO... A DOŁOŻYŁAM 60TYSIĘCY 2X... I NIE BYŁA TANIA TA INSTALACJA BO 14 TYSIĘCY ZŁOTYCH... WTOPA JAK NIC... WIELE NA TYM UTRACILIŚMY... WIĘC JAK CHCECIE OSZCZĘDZIĆ TO BĄDZCIE LUDŹMI KIEROWCY TEŻ SĄ LUDZMI DAJCIE IM PREMIE I POPROŚCIE O NOGE Z GAZU... BY NIE SZALELI... ODRAZU OSZCZĘDNOŚĆ... A JAK CIĘŻKO DAĆ PREMIE TO ZAŁÓŻCIE SONDY NA BAKI I PO SPRAWIE... ale taniej wychodzi jak z kierowcami żyje się jak z ludźmi... ani ja ani oni nie sa lepsi jesteśmy równi bo jak oni nie pojadą to my nie zarobimy a jak oni pojadą to i oni i my zarabiamy... | |||
~pietrek | Pracuje na gazie 6lat tzn na stacji z gazem dobrej jakości i tankowalem juz nieraz scanie.. a jeżeli tankujecie po kosztach u znajomego gdzieś w kurniku na wsi bo cena niska to sie nie dziwcie ze silniki padają... | |||
~tyuiop | ~A-TRANSPORT załóż okulary skoro nie widzisz małej czcionki | |||
~palacz zawodowy | Pietrek, też pracowałem na gazie aż mnie prawko ćwiknęli i po robocie. | |||
~john | a wiec tak spalanie on 50% mniej reszta gaz a wiec oszczednosci sa, moc lepsza jest zywotnosc silnika spada... | |||
~Jacek | lpg w ciezarowce to badziewie, jakby takie dobre bylo to by zakladali masowo, mial kolega w dafie to zadnych oszczednosci nie bylo, biorac pod uwage cene instalacji | |||
~szef | ja tam wole z szofera sciagnac za przepal i mam oszczednosci wieksze jak na tejj instalacji gazowej | |||
~DUŻY | U NAS W TEŻ POZAKŁADALI I SZYBKO ZDJELI. ŻADNEJ OSZCZĘDNOSCI TYLKO JEDEN KURS I 2 DNI REGULACJA I TAK W KÓŁKO | |||
~Jacek | ale z drugiej strony rozkmina zajebista jak o*lic oszczednosci gazu :D | |||
~Ambrozy | Mam w dwóch autach, jeden przejechał 140tyś km, a drugi 120. Nie zauważyłem aby miało się coś złego w silnikach dziać, natomiast oszczędności mizerne, jakieś są, ale przy takim koszcie instalacji niewielkie. Więcej nie założę już do żadnego auta. | |||
~gejovca | jak ktos jest madry to niech zaklada lpg do diesla... nowoczesne systemy common rail i pompowtryskiwacze pracujace na duzych cisnieniach smarowane tylko i wylacznie paliwem na pewno doskonale znosza lpg, pomijam fakt ze oprocz zacierania sie wtryskiwaczy i pompy wc, lpg dodatkowo powoduje korozję tych elementów. Takze na pewno przedluza zywotnosc silnika, sprawdzone. | |||
KBC
| Przepraszam ale czy ktos w Polsce przerabia auta na gaz ziemny CNG lub LNG? ? | |||
~mirok | Zawsze będą przeciwnicy i zwolennicy. Jednym auta oszczędzają a drugim " instalacja nie na rękę". Ja załozyłem stopniowo do wszystkich swoich aut. Teraz już wiem że najważniejsze to trafić do dobrego warsztatu. Mi montowali w borówcu firma cartech pod poznaniem i jak widać nie żałuję wyboru. Auta jeżdzą już prawie dwa lata i przynoszą zyski. Takze z czystym sumieniem polecam. | |||
~d-car | zapraszam do warsztatu w okolicach Radomia i Kielc www. d-car. pl montaż, serwis, naprawa LPG w TIR-ach serwis serowników Solaris diesel i Zenit diesel | -1 | ||
~Marian | Ja założyłem u siebie. Jeżdżę na sterowniku Zenit Pro Diesel. Oszczędności są i to spore. Ważne żeby w dobrym warsztacie Ci to zrobili | |||
~pastor | ~Marian (2014-11-19 16:28:56) Ja założyłem u siebie. Jeżdżę na sterowniku Zenit Pro Diesel. Oszczędności są i to spore. Ważne żeby w dobrym warsztacie Ci to zrobili No to super, teraz możesz jeszcze bardziej zbić stawkę za kilometr |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz