FIRMA ARRA GŁOGÓW
ID: 119530

Panowie co powiecie o tej firmie? pracował, pracuje ktoś? jakie warunki, ile km? jaka stawka?jaki czas jazdy?

~MARIOR
*.master.pl

REKLAMA

Posty (57)

~kierowca2
2016-10-08 21:10:54
do kierowcy.. pewno jeździsz u Adriana.. czyli nie jeździsz.. hehehe zacznij jeździć tak jak inni po 20 godz i zobaczysz jak jest fajnie.. pieniądze to nie wszystko.. i nie pisz słów na ch bo możesz kogoś obrazić. Ekspres jest ok i mówi prawdę z perspektywy czasu myślę, . pozdrawiam..
~kierowca
2016-10-09 09:13:00
Słabe ogniwa jesteście Darek po takim czasie doszedłeś do wniosku że ci tak źle było
~kierowca2
2016-10-09 11:41:54
Darek?? dobre...
~Ekspres
2016-10-09 12:11:57
To chyba strona - Arra opinie a nie Arra pochlebstwa. Jak ci dobrze to siedz ale nie kazdemu jest dobrze a kazdy ma prawo do swojej opinii.
~Darek M
2016-10-10 21:26:11
hello.. do kierowcy.. ''słabe ogniwo'' super!! jak zasuwałem po 40- parę dni i zjeżdżałem na 2-3 dni żeby wyprać ubrania i jechać dalej jak pomagałem innym - nowym żeby nie zmoczyli d.. jak robiłem po 20 parę tys w miesiącu. . jak ie spałem po 35-40 godz to nie byłem słabym ogniwem.. ale jak się zwalniam SAM to już jestem tym złym.. przedstaw się i zobaczymy co Ty sobą reprezentujesz czy jesteś tylko pochlebcą ja k to było wcześniej pisane.. pozdrawiam. . Darek M
~Darek M
2016-10-10 21:45:07
starałem się robić swoją robotę dobrze i myślę że tak było a jak ktoś chce mnie oczerniać to niech się przedstawi i powie mi w ''oczy '' że są lepsi. . ja to przyjmę ''na klatę'' pokaż że jesteś lepszy.. hehehe
~Darek M
2016-10-16 00:39:48
do kierowcy.. dałeś radę. . hehehe pokazałeś jaką prawdę piszesz.. nie potrafisz się przedstawić bo wiesz że napisałem prawdę.. może nie jesteś kierowcą z Arry tylko kimś innym (może z biura). . cienias.. pozdrawiam..
~Jay_Jay
2016-12-10 21:36:53
Witam. Prosze o odpowiedz jak wyglada praca wewnątrz na kat. CE?
1. Jak wypłaty? (kiedy płacone, jak rozliczaja)
2. System pracy (ile w trasie, ile w domu, czy można wyjazd skrócić/wydłużyć ze względów okolicznosciowych, zjazd autami itp. )
3. Czy są potrącenia i za co? (paliwo, uszkodzenie towaru)
4. Jak są naprawiane auta i bierząca wymiana? I czy są limity np. zuzycie opon, klocków hamulcowych itp.
5. Jakie głowne trasy? (autostrady płate/nie płatne, czy narzucaja z góry trase, stałe trasy itp)
Bede z góry wdzięczny za rzetelną odpowiedź
~Kierobelo
2017-07-14 00:52:12
4200zl za 23 dni na start jak z tego ma wyjsc 230zl dniowki?
~Kinzo
2017-08-08 11:49:20
Szkoda ze nikt nie napisal ze na umowie najnizsza krajowa a po dlugim czasie max 2300 brutto reszta wyplacana w delegacjach czyli w razie urlopu/choroby wyplata naliczana od najnizszej krajowej!!!
~Spedytor
2017-09-28 12:11:58
Jak wygląda praca spedytora? jak z wypłacalnością? pensja na czas? widzę że szukają nowych ludzi i zastanawiam się nad złożeniem CV, pytanie czy warto?
~Ewa
2018-01-04 14:19:05
Jeśli dajesz sobie radę "od wypłaty do wypłaty", ale na większe wydatki Ci brakuje - daj znać. 512 310 938
~Nowy
2018-02-04 00:08:35
Tak czytam wasze posty w wiekszosci zadowoleni jak i poo znajomych ktorzy staraja sie o miejsce Pwiem wam tak szukam roboty ale boje sie miedzynarodowki doswiadczenie wiadomo zerowe startowac czy dac spokoj a co do kolegi Kinzo bo najnizsza krajowa tak w transporcie zawsze wygladalo nic nowego znajdz zaklad ktory da ci ponat 4000 brutto to uscisne ci dłon
~Nowy
2018-02-04 00:15:03
w dodatku placz o spalanie jak sie zapierdziela po 130km/h tro wiadomo ze spalanie wzrosnie przy takich gabarytach widywałem te samochody czesto we Wrocławiu teraz sobie dolicz pojemnosc mam nadzieje ze przy sprincie to 3. 0 mamy kurnik skrzynie winde agregat calosc swoje wazy i ladunek a ty mi tu placzesz o spalaniu do 90km/h jedziesz spokojnie i nic ci nie jest w stanie nic powiedziec a jak zatrzymujesz sie co 100 km na macka to juz nie moj problem
~Grzesiek
2018-04-24 12:37:39
Mam 2 znajomych co tam pracują, jeden rok drugi 1, 5 roku, jak rozmawiamy o pracy to mi mówią ze pracowali już u nie jednego dziada ale w arra wszystko ułożone, dobre pieniądze i warunki pracy, jedynym minusem są wyjazdy na minimum 23 di.
~~OnaKierowca
2018-04-24 15:24:04
Czy w Arra jest możliwość pracy w podwójnej obsadzie? Mają również solówki czy tylko ciągniki?
~przyszly arrowicz
2018-04-25 16:35:41
panowie kierowcy i panie zeby nie bylo :) czy w arra tak jak w Jasku i innych duzych firmach busowych takze jest spedycja 24 h i ci dzwonia jedz nie spij jak np. w Jasku to przerabiałem?
~Grzesiek
2018-04-29 12:51:52
Z tego co mi wiadomo to teraz tam nie ma jazdy na wariata, kilometry w 23 dni to 12 tyś, czyli jak na busa to nie ma tragedii?
~Krzysztof
2018-06-06 21:25:28
Słyszałem że firma potrzebuje kierowców do jazdy po kraju na ciężarówkę. Czy może się ktoś wypowiedzieć na ten temat? Jazda od poniedziałku do piątku czy codziennie w domu?
~Kris
2018-06-12 09:43:49
Ja polecam, nie narzekam. Kasa zawsze w kilka dni na koncie od rozliczenia, nigdy nie usiałem się prosić. flota spoko wiec też narzekac nie mogę na to. co do kasy to placone dniówki i nie trzeba km przeliczac na złotówki hehe.
RedBaron75
2018-06-18 09:15:26
Powiem tak. Jestem po 3 kółku i szykuje się na 4. Co do kilometrów, w 23 dni teraz zrobiłem 9 tyś. km.. Czy to dużo? Jak dla mnie nie. poprzednie kółka to 11 i 13 tyś. km. w 26 dni. Trasy raczej tak zrobione że lecąc 95-110km/h (tempomat) spokojnie się dolatuje i jest jeszcze czas na sen. Jak ktoś szuka pracy gdzie chce spać po 12h to sorki ale nie ta branża. Lepiej niech idzie na magazyn a nie pisze głupoty. Pierwsza umowa na 3 miesiące (jak jesteś świeży w branży nie licz że będziesz od razu zarabiał niewiadomo ile), następna na rok i tu już się robi się sympatycznie. Co do niby przeładowywania hmm, tak czasem może tak być ale niech pokażą mi firmę w której auto lata tylko z ładunkiem rzędu 150-200 kg. (ciekaw jestem jak by to takiej firmie się opłaciło). No i nie piszą ci co płaczą o jednej ważnej sprawie w temacie przeładowania (tu polecam się dowiedzieć na miejscu, ci co pracują wiedzą o co chodzi $ ; ). Nie prawdą jest że kierowcy nie są szanowani. Może warto zadać sobie pytanie czy ci co to piszą szanowali osoby po drugiej stronie telefonu?
Umówmy się każdy popełnia błędy, jedni mniejsze drudzy większe. Wszędzie znajdziemy osoby bardziej bądź mniej profesjonalne w tym co robią. Jest takie powiedzenie "nie myli się ten co nic nie robi".
Jak dla mnie firma OK. Fajni driverzy, generalnie atmosfera OK.
~Roman
2018-06-20 13:18:52
Tutaj Rafał kierowca gdzie indziej kandydat... aby firma cię zatrudniła to wypada przyjść z CV na rozmowę. Z dziennikarzem w trasę? trochę ciężko sobie wyobrazić dwóch w busie przez trzy tygodnie no ale nie wiem jakie masz doświadczenia, i czemu akurat z tvn? czyżbyś był z firmy gdzie ta stacja program kręciła?
~Zenek
2018-06-26 21:36:46
Panowie a jak płacą na dużych oferują system 2na 1 jakie kierunki. i tak dalej. Doradźcie panowie. Pozdrawiam
~Niewspominam
2018-11-13 10:30:40
Witam, pracował w tej firmie jakieś dwa lata temu. Jako spedytor. Miałem niby jasny zakres działań lecz chcieli abym wyrażał innych. Kierownik choleryk, firma z przerosnietym ego korpo. Smieszne szkolenia, a pieniądze marne.
~Ktos
2019-07-26 22:47:46
Hhe auta tylko dla nowych kierowców a reszta na trupach
wilfredo
2019-10-25 09:53:14
Jakby ktos pytal to place to wyglada to tak, 1900 netto + diety, 20 euro dla niemajacych doswiadczenia, po 3 miesiacach 30 euro, a po roku 45. Zero socjalu i za wszystko musisz placic ( parkingi, prysznice itd ), srednio na 1 wyjazd przypada 15-17 tys km. wiec za takie pieniadze to sie nie oplaca. Acha i wymagaja Adr, za ktore sam placisz z wlasnej kieszeni
~Kierowca ce
2020-05-30 14:34:52
Piszę po raz kolejny opinie na temat pracy w tej firmie bo widzę że kogoś ewidentnie boli to że piszę prawdę na temat pracy w Arra bo już po raz kolejny znika wszystko. Tak samo jak znikają posty na ich temat na fb tak opinie znikają z innych portali.
A więc..
Pracowałem w Arra jako kierowca C+E przez ponad rok czasu.
Kasa w sumie na czas jeśli chodzi o wypłatę.
Podstawa liczona od 1wszego do 1wszego i do każdego 10 dnia miesiąca przelewem na konto. Dieta liczona do 7dni max po zjeździe i przelew na konto.
System 2/1 i przesiadki po autach ew., 2/weekend i przypisane auto do kierowcy.
Jeśli chodzi o tabor to było 26 dużych, praktycznie same actrosy mp4, 2 dafy xf 106 a reszta to się już nie nadaje na jazdę po UE i latają po Polsce...
Pracował bym tam dalej ale zaczęły się spięcia, nikt nie potrafi do dzisiaj zrozumieć że kierowca też ma swoje zycie swoje plany i obowiązki w domu że ma dzieci itd...
Oni mają to w *.
Kierowca ma jeździć i najlepiej się nie odzywać wgl..
Jakieś śmieszne szkolenia, ankiety to u niech na porządku dziennym. Wszystko robione pod firmę nic dla kierowcy.
Firma trochę z przerośniętym ego która uważa się za pioniera w branży farmaceutycznej..

Ja jeździłem w systemie 2 na 1.
Wyjazd z Głogowa z bazy.
Zawsze spedytor lub spedytorka informowała kiedy wyjazd jakim autorem o której godzinie.
Ja zawsze w dniu wyjazdu ew., dzien góra dwa dni po wyjeździe z bazy informowałem spedycję że zjezdzam za dwa tyg., aby pamiętali o tym i zapisywali sobie to gdzies żeby nie było puzniej żadnego ale.
Na początku wszystko było fajnie.
Terminowe zjazdy do domu, tak jak było ustalone.
Czasami wiadomo że gdzieś się przestało z różnych powodów czy to zaladunek czy rozładunek lub korek no i ten dzień puzniej się wracało. No taki jest transport.
Ale po ok. 5msc zaczęły się przeciągania w trasie zamiast 2 tyg w trasie kierowca byl 3 tyg.
Potrafili poinformować dzień przed planowanym zjazdem ze nie mają ładunku na powrót i czekać..
Raz dzwoni spedytor, ja już 13 dni w budzie, wiem że zaraz rozładuje i jadę do domu a On : "mam powrót dla Ciebie ale będziesz za tydzień w domu bo przez Hiszpanie pojedziesz... " a stałem w Niemczech 400 km od kranicy.. No idiota..
Dużym problemem jest u nich servis aut za granicą, nie chcą ściągać kierowcy na servis i aby tylko jechał dalej.
Cały czas stała gadka "jak będziesz zjeżdżał to Ciebie na servis wyślemy".

Bardzo często m blokowane są karty paliwowe i płatnicze takie jak dkv czy tankpol.
Po prostu nie ma na nich środków.

Sam miałem sytuację gdzie na bramkach w Polsce na autostradzie Pani z obsługi kazała mi zgasić auto i zaczekać na kierownika zmiany.
Okazało się że karta była na liście kart zastrzeżonych i do zatrzymania.
Powód : oczywiście brak środków na karcie i terminowych spłat przed firmę.
A miałem 40 zł zapłacić...
Karty paliwowe też mają często po lokowane lub są nakładane limity.
50, 100 litrów i odcina.

Kierownikiem spedycji jest Pan Bartosz T.
Spedycja siedzi we Wrocławiu.
Facet ma wiecznie problem.
Nagina swoje prawa troszkę w stosunku do pracowników.
Często się wydziera, sprawdza telefony innym, każe spędzać w pracy więcej niż 8 h dziennie.

Przez ponad rok czasu przemial ludzi na stanowisko spedytora był ogromny.
Przynajmniej raz na 3 msc zmieniał się spedytor. Każdy widział czym to śmierdzi i uciekał, lub nie wytrzymywał z nim.
Pewnego razu gdy już ją nie wytrzymałem i zjechałem na bazę na pusto 600 km w między czasie rozmawiałem z Bartoszem T. przez telefon i nie zapomnę do dzisiaj jak pewny siebie przez telefon mi powiedział tu cyt. " a gdzie Ty masz w umowie zapisane ze jeździsz 2na1? ! Ty masz 1/1 etatu i co?! Ja sam ta umowę pomagałem stworzyć to wiem co mogę a co nie"
Och jakie było moje zaskoczenie gdy to od niego usłyszałem.
Ale jeszcze większe było jego gdy poinformowałem go ze nagrywam rozmowę.
Facet po prostu myśli za każdy będzie skakał i grał tak jak on tego chce.
Ja sobie nie dam wejść na łeb bo znam swoje obowiązki i swoje prawa i wiem co mogę a czrgo nie mogę, co muszę a czego nie.
W biurze też mają swoich cyngli którzy zamiast zająć się praca to siedzą na Facebookach i szukają tylko każdego posta jakiego ktoś napisze na temat Arra.
~VVV
2020-07-08 13:47:53
To prawda, głogowska firma które ma wielkie ego i odzywki jak w wielkich korporacjach, to jest komiczne momentami. Kierownik Bartosz musiał mieć wyjątkowo ciężkie dzieciństwo, słaby, zakompleksiony człowieczek który jest zły na cały świat, stąd taka rotacja spedytorów, jednak Głogów trzyma tego wiejskiego gburana stanowisku. Niezrozumiałe.
~Artur
2020-07-09 21:04:41
Firma kasuje większość negatywnych postów, to samo robi na goowork, jeździłem tam busem, kiedyś ego szefa roz... I go od środka, nie wiem czy jest sens coś dopisywać, nie polecam!
~pracownik
2020-07-31 23:24:31
Teraz parę słów do tych, którzy chcieliby iść do tej firmy na C+E na kraj. Odradzam. Kwestie finansowe pozostają wiele do życzenia, niektórzy na firanie po kraju zarabiają więcej niż my na chłodni. Tak naprawdę do mamy ok. 1000 zł więcej niż chłopaki na busie. Śmiech na sali. W ogłoszeniu było "wszystkie weekendy wolne". Wolne, jak Cię ściągną i pod warunkiem, ze się im postawisz, bo inaczej każą siedzieć w budzie na weekend 500 km od domu. Często wracasz w soboty między 8-12, czasem wyjazd w niedzielę koło południa, bo leki trzeba w Wadowicach załadować. Po podwyżki nie ma co iść, bo jęczą, ze wirus itp., ale nie przeszkadza im to nawiązać współpracy z innym przewoźnikiem, który pod nami jeździ. Mu ku*wa stoimy po 15-30h w oczekiwaniu na robotę, a tamci fruwają aż miło. Kategoryczny zakaz jazdy płatnymi autostradami. Zrozumiałbym "kulczyka", ale ku*wa A1 czy A4 też nie wolno Ci jechać bez zgody spedytora. Kiedyś za*ałem z Wrocławia do Katowic 94, masakra. Patrzą tylko na zaoszczędzone opłaty, a nie widzą, ze tyle samo w paliwie oddają na krajówce. Kategoryczny zakaz tankowania na autostradach. Ani litra ropy czy adblue. Ciekawe tylko czy się obudzą jak zaczną się sypać prośby o pozwolenie na zakup bańki adblue, bo człowiek dystrybutora nie znajdzie. Fajna będzie oszczędność, bo z bańki płacimy ponad 3zł/l Na każdy wydatek poza paliwem musisz miec zgodę spedytora. Nawet na parking płatny. Ciekawe co będzie jak skończy mi się czas pracy i stanę na płatnym. Najgorszy dziad w jakim pracowałem. Odradzam dołączanie, bo zaraz im tak obije szajba, że będa domagać się dokładania do paliwa, bo norma za wysoka itp. Norma na kraju do ok. 28, 5 l/100km. Kierowcy już są w*ieni, kwestia czasu, aż posypią się wypowiedzenia.
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.236.59.154

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2020
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels