~Unknown
| Jeździłem na wannie po pl i nrd po landach 30-35t i puste powroty dafem 95 380 na odcięciu i gaz w podłodze gps w zbiorniku. Jak spalanie przekraczało 50 to dopiero miałem telefon "noga z gazu" bez norm i oszczędzania. Najlepiej kierowniczki i "prywaciarze" Postawcie auta pod płotem to będą same oszczędności. Kierowcy wam kradną chyba wiecie ile im płacicie. | | | |
~kuś
| Rewia złodziei trwa. Premium 450 jest najoszczędniejszym pojazdem. Średnie spalanie przy ładunkach 10-24 tony max 30l. Dobry kierowca zmieści się w 28.
Wam złodziejom 40 będzie mało. | | | |
~kuś
| Ten portal jest jednym wielkim skupiskiem złodziei | | | |
~kierowca z uk
| spali tyle ile wlejesz, a złodzieje to ci co płaca najniższą podstawę do emerytury a może by tak panowie dziady płacić stawkę godzinowa jak prawo przewiduje | | | |
~TIR
| Wtedy by się stało i chlało, a kasa leci. Polak musi mieć bata, tumbsrdziej kierowca. | | | |
~TIR
| tym bardziej | | | |
~kierowca z uk
| w UK niema świadectwa pracy tylko referencje ze złą referencją nikt cię nie zatrudni mimo braku kierowców a w PL biorą każdego byle by tylko furę w trasę puścić a potem że pijak że złodziej | | | |
~gość
| -kuś. Dodaj człowieku, że to portal ofiar losu tzn transportu. Jak dzwonią kiermany w sprawie pracy, to tylko pytają "ile zarobię". Żaden nie pyta o normę paliwową. Jak ja zapytam, to słyszę, że tam gdzie jezdził nie było żadnej. | | | |
~Ł ysy
| gość. Nie było żadnej, szofer paliwa nie liczył, sam się zwolnił /nie mógł patrzeć na Q7 szefowej/ i dlatego szuka pracy.
Skąd ja to znam?
Zapomniałem, chęci do pracy odchodzą jak się szmaciarze dowiedzą, że będą rozliczani na podstawie gps i infomaxu I tu porażająca informacja dla szmaciarza : wskazania gps pokrywają się ze wskazaniami infomaxu. | | | |
~Ł ysy
| kierowca z uk. Gdzie ty żyjesz chłopcze, gdzie tak biorą każdego?
Prawda jest taka ; wyrzucona na zbity ryj hołota z polskich firm trafia do zachodnich.
W Polsce tałatajstwa już nikt z porządnych przewoźników nie zatrudnia. | | | |
~Real
| panowie nie da się czytać tych bzdur opowiadanych przez pseudo kierowców, kolego nawiązując do Twojego zapytania odnośnie spalania w biedronce, koniecznie auta muszą być wyposażone w telematyke optifleet - na bieżąco masz podgląd przez Netia gdzie jest auto, co robi kierowca jedzie, odpoczywa, czy zmienia się poziom paliwa w zbiornikach, zczytujesz karty kierowców online i widzisz w jakim stylu gość jeździ po czym masz dowód żeby go ukarać. Najlepsze spalanie o którym słyszałem w biedronce info od przewoźnika i producenta to 22, 3 l. Średnie zużycie jest na poziomie 25-26 litrów, mówię tu o autach Premium 460. 19t Eev. | | | |
~sid
| PRZESTANCIE JEZDZIC TO AUTA WAM SPALA 0 /100KM A ZA TRANSPORT WEZNA SIE FIRMY PRZEWOZOWE JEZDZACE POP 5, 5/KM U NICH WYSOKIE SPALANIE TO NIE PROBLEM | | | |
~Łukasz
| Real ten system o którym piszesz ile kosztuje i gdzie go można zalozyć | | | |
~adam81
| Darek na tym forum nic się nie dowiesz. Niewiem z jakiego rejonu jesteś ale na Rudzkiej Biedronce sa Premiumki bodajże LKW najlepiej pod magazynem z kierowca pogadać to masz większe szanse na rzetelna odpowiedz niż tu. | | | |
~sid
| czy to ważne ile pali. lepiej zainteresujcie się ile spedycja bierze prowizji. ch ch ch | | | |
~adam81
| Darek wejdź na forum wagaciezka temat BIEDRONKA codziennie nowe problemy. Pisal tam gostek nik SEBEK-rśl jezdzil Premiumka. Napisz do niego woze cos pomorze. A co do spalania to zależy jaka naczepa krotka czy dloga ale jak wszystko w kolo komina i więcej jazdy po miescie stania niż jazdy podjazdy pod sklep i inne *rele to 30-33 lyknie ale mogę się mylic. A teraz wszyscy pojada po mnie ze za dużo :-) | | | |
~sid
| my mamy bezposrednia robote i szef nie wnika ile auta pala jeden32 inny 35. jak kasa za transport kakretna to spalanie bez znaczenia | | | |
~sid
| a wy dorabiajcie portugalska bie dronke i polskich cwanych sped. | | | |
~Scania king
| premiumki to tani szajs | | | |
~NieZalogowany
| Pitu pitu szef czepiał się ciągle o spalanie mi z kółka 31l, przyszedł dzień że musiałem załatwić sprawę i sam szef pojechał po powrocie zdziwiony jemu 33l wyszło to więc jak to jest? szef do zwolnienia bo przepał? | | | |
~adam81
| Po co 460KM w dystrybucji jak raczej nie ładujecie 24t. Spalanie będzie zalezalo tez jakie przelozenie, z tego co się orietuje to w dystrubucji lepiej większe niż na dalekie trasy ale to diler ci powinien doradzić, no chyba ze jest pseldo dilerem. No i jak bedziez robic np. dwa sklepy w miescie to można by liczyc na godziny pracy silnika niż kilometry. | | | |
~dsa
| tez napisze cos od siebie... w zeszlym roku zakupilem premiumke 450 z 07 roku automat (ktoremu trzeba pomagac). Jazda po kraju, w tygodniu z 100km pustych nie wiecej. Ładunki od 7 do 24t i spalanie kolo 28, 29l. Raz wzial mi 33, 4 w styczniu tego roku jak była prawdziwa zima i cały tydzien od pon do pt targałem 23 24t... teraz jezdzi kierowca i przywozi po 33. rozliczam go do 30, reszta z wypłaty... ja nie bede dokladal do tego ze ktos jezdzi samochodem ciezarowym jak wyscigowym... pzdr | | | |
~super boss
| Wszyskie psewozniki to złodzieje i tępaki bez szkoły. | | | |
~Mgr. Parkingowy
| Ja na hiszpanie w dwie strony po 24t spokojnie mieszczę się w 24l. Raz wyszło mi poniżej 20l, ale calą drogę miałem wiatr w plecy. Tylko, że jezdzić to trzeba umieć. | | | |
~qqq
| norma co za kraj jaki kraj tacy pszewośniki jakie place tacy kierowcy 220 km 13godzin w pracy 110 dniowki | | | |
~volvo
| Tego złodzieja co się zwie się kuś znam to kawał. ... | | | |
~Jay
| Pod kurierka stala linia tonaz okolo 15 sredni spalanie od 22-25 w zaleznosci od pogody pory roku itp obecnie jezdze man thx euro 6 tez stala linia spalanie 21-23 | | | |
~lopez
| dsa ciekawe | | | |
~Andreas
| 33 to max... sam sobie smigam... 2008 r | | | |