ID: 11594
Obowiązki kierowcy w trakcie rozładunku
ID: 11594
ID: 11594
Powiedzcie proszę czy na kierowcy spoczywa obowiązek pomocy w rozładunku, czy tylko ma udostepnić pojazd do rozładunku?
Powiedzcie proszę czy na kierowcy spoczywa obowiązek pomocy w rozładunku, czy tylko ma udostepnić pojazd do rozładunku?
~Piciu*
*
Posty (22)
~Delure | Dołączam się do pytanie przedmówcy, jak to jest w świetle umowy o pracę rozwiązane? | |||
~max | Kierowca ma być przy rozładunku, pilnować co biorą, i nie dokonują innych zniszczeć, udostępnić pojazd, i potem zabezpieczyć auto. | |||
~Pan Profesor Parkingowy | w UK nic nie robisz, nie ładujesz nie zrzucasz nawet koła nie przekładasz jak ci się przebije, natomiast u nas czy też u niemca to robisz za magazyniera (kaufland, lidl) czyli zrzucasz sam a nawet na taśme podajesz... jak masz z kilometra to robisz to za darmo ku uciesze szefa bo przeważnie taki fracht jest większy o około 100 euro ale ty tego nie widzisz :) | |||
~Hajdi | Gdzie jest przepis mówiąćy o tym że kierowca ma obowiązek wystawić (przestawić) towar na skraj naczepy? ?? | |||
~Greg | 1. Otwierasz (drzwi/plandeke), podjezdzasz 2. Dasistdajnarbajt. Bytekomcumija wendufertichbyst. ichwajtaimkabine. 3. Jak głąb chce dyskutowac mowisz Becalenmijaject? WifiL? 4. idziesz na sniadanie (koperta) 5. Przychodzisz, podpisujesz, bierzesz kwit paletowy, zamykasz, piszesz sms ze rozladowane, odjezdzasz i parking (koperta). | |||
Pan_Ordynator
| Nie ma. Strony mogą się umówić że dostawca dostarcza towar z auta do strefy przyjęcia towaru. Wtedy dostawca wysyła tam swojego magazyniera lub zleca to przewoznikowi/kierow cy. Za opłatą oczywiście. | |||
~Pan Ordynator jest jeden! | Śniadanie i koperta? No już bez jaj. Rozumiem że oczekujesz na śniadanie, ale dłubiąc w nosie możesz też odpoczywając. | |||
~Donn Diego | Dopuki nie podpiszesz kwitow NIE WOLNO CI DOTKNAC TOWARU! Tak stoi w przepisach. W razie W nic cie nie ratuje. Jesli umowa pomiedzy stronami nie ustalila inaczej to nadawca ma zaladowac i zabezpieczyc ladunek. | |||
~Kierowca | Gdzie takie przepisy? | |||
~Greg | W razie W to nic Cie nie ratuje bo od razu jest Polizaja wzywana, bo nie chcesz pokazac dokumentow osobistych. Jak potrafisz powiedziec tylko nifersztejn, danke, czuzz, laden i beladen, to nie wybronisz sie. Kto nie lubi tego typu klopotow, temu polecam transport od nas do CZ/SK i spowrotem. Tam jezyk podobny, ale jak nie wiesz co to je ciurak i kokot, to moze lepi tylko po Kraju? | |||
Michael900
| Czasami w przypadku niektórych maszyn specjalistycznych wożonych TIRami lepiej jest jak kierowca rozładowuje wszystko - i jest to na rękę wszystkim stronom. Dostawca ma pewność, że sprzęt nie zostanie uszkodzony i odbiorca też z tego powodu jest spokojny. To się tyczy np. takich podnośników przegubowo teleskopowych (s://www. aaherkules. pl/wynajem/podnosnik -teleskopowo-przegub owy-elektryczny) Jakbyś był właścicielem takiego czegoś i prowadził wypożyczalnię, to raczej nie chciałbyś, żeby ktoś trzeci Ci to rozładowywał :) | |||
~kierowca | kierowca jest odpowiedzialny za powierzone mu mienie, jezeli podczas zaladunku uszkadza towar? idzie na twoje konto, bo podpisujesz sie na koncu ze towar zostal zaladowany prawidlowo i nie uszkodzony,... slowo prawidlowo, nie wstawilem przypadkiem, jak bedziesz mial przeladowana oske to bedzie twoja wina. wiec w twoim dobrze rozumianym interesie, dobrze jest byc przy zaladunku i miec oko na to, co i jak laduja, bo ty potem sie pod tym podpisujesz. jezeli mowisz ze cos jest nie tak wg ciebie, a zrobia po swojemu? mozesz niby teoretycznie odmowic przyjecia towaru, a w praktyce, podpisujac odbiór towary, dopisujesz, iz towar zostal zaladowany niezgodnie z zaleceniami kierowcy, dzwonisz do buca i przedstawiasz twmat z zapytaniem co dalej, i nie prada jest ze kierowca nie ma obowiaku dostarczyc towar do krawedzi naczepy... ma obowiazek umozliwic rozladunek, czasem sie to wiaze z laleciakiem i przytaszczenie go to krawedzi samochodu, inna zecza jest jak jest podpisana umowa na wykonanie zlecenia... pojedziesz do lidla czy cos, to kaza ci wypakowac wszystko na pole odkladcze magazynu, nalepki w jedna strone, palety rostawione zeby jasnie magazynier mogł przejsc jak sie w koncu zjawi ale to osobny temat | |||
~Greg | Dokladnie, bedzie uszk -Twoja wina. Kier jest ZAWSZ3 na samym koncu. Nie rozumiem po co ktos chce sie pchac do tego zawodu? Zeby móc obrywać? i całą młodość na autohofie przestać? | |||
~kiero | Nigdy nie miałem takiego problemu, a jeżdżę ponad 20 lat po różnych miejscach. Swoje robię a w c* ładować się nie daje jak wy cioty | |||
~kiero | Taki greg będzie wszedzie yebany | |||
~Greg | Dokładnie, więc takich gregów będzie coraz mniej. Bo coraz mniej ludzi guupich rodzi się co chcą z km i %u. | |||
~kiero | Jeździłem za km i za %. Zarabialem zawsze bardzo dobrze. | |||
~Greg | Co tego jak oczy na zapałki jak JaśFasola? i jazda nocą, gdy BAGśpi. Przy przyjęciu na kierowcę powinien być do napisania esej na 4 strony A4 na podany temat. To by odsiało tych bez wyobraźni. Chyba że szef też bez wyobraźni. | |||
~kiero | Nigdy nie jechałem ponad sily choćby. Nigdy też nie słyszałem tekstu że muszę gdzieś być na czas. | |||
~Greg | To było z % a z km? | |||
~kiero | To i to. Dla mnie to nie problem. Jak było za mało to chodziłem po podwyżkę stawki i zawsze dostawalem bo szefowie doceniali moja pracę. | |||
~kiero | Zmieniam roboty co 2 czy 3 lata bo tak lubie. Nie cierpię monotonii. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.