ID: 103902
Wydruk z tachografu cyfrowego
ID: 103902
ID: 103902
Witam
Wykonuje wydruk z dnia pracy z siemens vdo z tym, że z włożoną kartą z 24h i nie zamyka mi pzrez to dnia znaczy nie pokazuje stanu koncowego kilometrów. Czy taki wydruk jest ważny w przypadku kontroli, czy np usłyszę że mogłem jeszcze niewiadomo ile jeżdzić po godzinie wydruku?
Witam
Wykonuje wydruk z dnia pracy z siemens vdo z tym, że z włożoną kartą z 24h i nie zamyka mi pzrez to dnia znaczy nie pokazuje stanu koncowego kilometrów. Czy taki wydruk jest ważny w przypadku kontroli, czy np usłyszę że mogłem jeszcze niewiadomo ile jeżdzić po godzinie wydruku?
~Gancu*.29.17.44.ipv4.supernova.orange.pl
*.29.17.44.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (18)
~Adam | witam panowie kto mi podpowie? odeszlem z firmy mialem 3 wydruki. czy byly pracodawca powinien mi zabrac wydruki czy ja powinienem je posiadac do kontroli? | |||
~la gondola | 28 dni wydruki przy d. upie, później zostają we firmie | |||
barracuda
| Opisane wydruki są własnością szefa. Kierowca-jak odchodzi z firmy - może dostać zaświadczenie. | |||
~Mario | Podpinam się pod pytanie. Co to oznacza że na wydruku dziennym nie ma końcowych km???I jak zrobić by one były na koniec dnia??Od czego tak się stało??Dzięki z góry za odp. | |||
~abc | 20 letni kierowca z długoletnim stażem, z komunikatywnym niemieckim, podejmie prace na atrakcyjnych warunkach, czyli podstawa plus diety, pierwszy miesiąc, zjazdy nie więcej niz 6/1, mam ce, w najbliższym czasie odbieram kartę, nie bardzo wiem co z tym zrobic ale naucze sie, w razie czego popisze na forum. po miesiacu, podstawa 7 na reke i 1300, - do zus | |||
~fryc | Końcowe kilometry pojawią się na wydruku dopiero po zakończeniu doby czyli po 24. 00 | |||
~fryc | Wraz z tym pojawia sie suma kilometrow przejechanych w całej dobie, nie w czasie jednej zmiany. | |||
~abc | a na moiej wykresówce nic sie nie pojawia i co 24 musze wszytko pisac... mam nadzieje ze robie to dobrze | |||
~Emeryci do widel | Wydruki są robione dobowo Od godz 00:00 do 24:00 Rozpiczecue I zakończenie nie ma tutaj żadnego znaczenia | |||
~abc | a ja mam ana. logowy, mam jaki mam i sie na nim znam bo musze, a cyfrowy? tez tacho, i skoro sie go urzywa tez sie powinno na nim sie znac, nie sadzisz? | |||
~fryc | Puchatek to zależy od konfiguracji. Tak samo jak to że po wyłączeniu silnika jeden rejestruje przerwę a drugi inną pracę. | |||
~abc | toc scania nawet ledwo była przyjeta po katolicku, 2005 czy 6, albo jakos taki gdzie ty proproku widzisz w niej emeryta? widziales choc jeden sprzet co by do emerytury w wieku 60 paru lat dociągnął? daruj sb juz picie, bo nie chce stac gdzies na drodze bo takiemu nie poszło i go z rowu zbierają a ja bede stał | |||
~abc | jak widac mlodzi, tak do 20... 30? moze, z 50 letnim doswiadczeniem za to wiedza wszytko... tylko... jak w poscie... co ja mam zrobic hihihi zenada | |||
~abc | z cyfrowym tachem tez jezdzilem spoko, ale nie mam problemów ani z cyfrowym ani z krazkami, nawiasem mówiac, wole wykresówki, co 24 trza wywalic, ale nie narzekam | |||
~abc | i dodam ze wim jak zakoczyc czas pracy, jak zrobic wydruk... bo wcisnac dwa guziki na krzyrz to zadna filozofia, no ale trzeba wiedziec jakie co nie? a nie tylko wsunac karte, wciskac bez sensu ok... ok... ok i kolego... mozesz troche szybciej bo wleczesz sie 88 a oma odciecie na 89 i placone od tony czy kilometra |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz