ID: 103902
Wydruk z tachografu cyfrowego
ID: 103902
ID: 103902
Witam
Wykonuje wydruk z dnia pracy z siemens vdo z tym, że z włożoną kartą z 24h i nie zamyka mi pzrez to dnia znaczy nie pokazuje stanu koncowego kilometrów. Czy taki wydruk jest ważny w przypadku kontroli, czy np usłyszę że mogłem jeszcze niewiadomo ile jeżdzić po godzinie wydruku?
Witam
Wykonuje wydruk z dnia pracy z siemens vdo z tym, że z włożoną kartą z 24h i nie zamyka mi pzrez to dnia znaczy nie pokazuje stanu koncowego kilometrów. Czy taki wydruk jest ważny w przypadku kontroli, czy np usłyszę że mogłem jeszcze niewiadomo ile jeżdzić po godzinie wydruku?
~Gancu*.29.17.44.ipv4.supernova.orange.pl
*.29.17.44.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (18)
~Adam | witam panowie kto mi podpowie? odeszlem z firmy mialem 3 wydruki. czy byly pracodawca powinien mi zabrac wydruki czy ja powinienem je posiadac do kontroli? | |||
~la gondola | 28 dni wydruki przy d. upie, później zostają we firmie | |||
barracuda
| Opisane wydruki są własnością szefa. Kierowca-jak odchodzi z firmy - może dostać zaświadczenie. | |||
~Mario | Podpinam się pod pytanie. Co to oznacza że na wydruku dziennym nie ma końcowych km???I jak zrobić by one były na koniec dnia??Od czego tak się stało??Dzięki z góry za odp. | |||
~abc | 20 letni kierowca z długoletnim stażem, z komunikatywnym niemieckim, podejmie prace na atrakcyjnych warunkach, czyli podstawa plus diety, pierwszy miesiąc, zjazdy nie więcej niz 6/1, mam ce, w najbliższym czasie odbieram kartę, nie bardzo wiem co z tym zrobic ale naucze sie, w razie czego popisze na forum. po miesiacu, podstawa 7 na reke i 1300, - do zus | |||
~fryc | Końcowe kilometry pojawią się na wydruku dopiero po zakończeniu doby czyli po 24. 00 | |||
~fryc | Wraz z tym pojawia sie suma kilometrow przejechanych w całej dobie, nie w czasie jednej zmiany. | |||
~abc | a na moiej wykresówce nic sie nie pojawia i co 24 musze wszytko pisac... mam nadzieje ze robie to dobrze | |||
~Emeryci do widel | Wydruki są robione dobowo Od godz 00:00 do 24:00 Rozpiczecue I zakończenie nie ma tutaj żadnego znaczenia | |||
~abc | a ja mam ana. logowy, mam jaki mam i sie na nim znam bo musze, a cyfrowy? tez tacho, i skoro sie go urzywa tez sie powinno na nim sie znac, nie sadzisz? | |||
~fryc | Puchatek to zależy od konfiguracji. Tak samo jak to że po wyłączeniu silnika jeden rejestruje przerwę a drugi inną pracę. | |||
~abc | toc scania nawet ledwo była przyjeta po katolicku, 2005 czy 6, albo jakos taki gdzie ty proproku widzisz w niej emeryta? widziales choc jeden sprzet co by do emerytury w wieku 60 paru lat dociągnął? daruj sb juz picie, bo nie chce stac gdzies na drodze bo takiemu nie poszło i go z rowu zbierają a ja bede stał | |||
~abc | jak widac mlodzi, tak do 20... 30? moze, z 50 letnim doswiadczeniem za to wiedza wszytko... tylko... jak w poscie... co ja mam zrobic hihihi zenada | |||
~abc | z cyfrowym tachem tez jezdzilem spoko, ale nie mam problemów ani z cyfrowym ani z krazkami, nawiasem mówiac, wole wykresówki, co 24 trza wywalic, ale nie narzekam | |||
~abc | i dodam ze wim jak zakoczyc czas pracy, jak zrobic wydruk... bo wcisnac dwa guziki na krzyrz to zadna filozofia, no ale trzeba wiedziec jakie co nie? a nie tylko wsunac karte, wciskac bez sensu ok... ok... ok i kolego... mozesz troche szybciej bo wleczesz sie 88 a oma odciecie na 89 i placone od tony czy kilometra |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.