Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Uwaga na firmę TAJ z Warszawy

ID: 102256


Jest to firma, która żeruje na kierowcach.
Firma wykonuje usługi w szczególności na Rosję naczepami gabarytowymi o wysokości 4, 12 m. za które masz, jak wiadomo dodatkowe opłatyna BY /bez kwitu - na kwit to 250 euro i nie wjedziesz lub wyjedziesz/.
Podpisują umowę na czas określony/próbny w wysokości 500 zł miesięcznie /podstawa/ plus 1600 netto za kółko PL-RUS-PL wformie diety wypłacane po każdym frachcie. I tu z tym już widać przekręt. Za 1 fracht płacą a później muwią, że będą wpłóacać na konto. A tam rzucają co i jak chcą.
Obiecują wyrównać podstawę do kwoty 1091, 86 złoty.
W rozliczeniu wynika tak, że otrzymujesz za 3 frachty - 2800 zł plus 500 złotych z umowy zlecenia.
i nic więcej.
Ponadto jak wiadomo są dodatkowe opłaty za wysokość gdzie brakuje pieniędzy, ktore otrzymujesz na przejazdy przez granice. Obiecują zwrócić, ale to następne oszustwo. Sam na dwóch frachtach dopłaciłem ok. 500 złotych i nie otrzymałem zwrotu żadnego.
Biorąc powyższe na tej firmie straciłem ok. 2591, 96 zł z zarobku plus swoje 500 zł co razem daje 3061, 86 zł.
Firma, moim zdaniem jest niewypłacalna.

Posty (21)

~Bodzio
Jak obecnie sytuacja w firmie?
~były pracownik
Teraz może jest lepiej ale musisz dłużej jeździć, bo jest tu sporo Ukraińców którzy nie mogą wjechać do krajów UE, tak więc zastanów się czy chcesz pracować po pięć albo sześć tygodni, zamiast 3/1 - zgodnie z przepisami. Szef nie przejmuje się karami ale za to można niezle beknąć.

1

~Aleksander
Ja pracuję w TAJu od ponad roku i nigdy mi się nie zdarzyło być w trasie dłużej jak 3. 5tygodnia. Głównie powyżej 3tygodni zostawałem na własne życzenie. Co do chłopaków z Ukrainy-nie ma co narzekać. Jeden radzi sobie lepiej, drugi gorzej, ale to nie tylko Ukraińcy :) jedynie gdzie nie mogą wjechać to do GB. Robotę swoją robią, ale co prawda jest ich spoooro.
~Kiero.
Były podwyżki jest ok
~Czuj czuj
Kiero jakie podwyzszki opisz co i jak jest teraz w tej firmie w ogole wszystko jak sie jezdzi za ile gdzie jakie systemy jaki sprzet do komunikacji i jak z urlopami itd.
~Patlub
Firma ok. Podstawa zawsze 10tego 1950, 00 plus diety 240 dniowki czy to teren pl czy Europa. Wypłata Max 14 dni po zjeździe. Trzy tygodnie w kabinie tydzień w Domu. Spedytorzy oraz kierownik bardzo dobrzy do dogadania oraz jak trzeba stają w obronie dobrego kierowcy. Jeden incydent z potrąceniem za niewielką szkodę lecz po rozmowie z szefem sprawa do dogadania. Firma jak najbardziej w porzadku.
~Ł ysy
driver1pl. Zapytam z innej beczki. Jak taki a*alfabeta jak ty zdał egzamin na C+E?
Mam rozumieć, że prawko teraz " dają " każdemu przygłupowi?
~Ł ysy
W swoim czasie woziliśmy dość dużo ładunków do Moskwy. Mieliśmy liczone od metra 3. Wysokość samochodów i przyczep była ustawiona na 4, 15 m. Nigdy nie płaciliśmy za nadgabaryt.
Może znalazłeś sobie dodatkowe źródło dochodu ładując szefa w rogi? I sprawa się rypła.
~zcx
napisz jeszcze coś ciekawego łysy?

moze jak to pierwszy raz zeskoczyłeś z dywanu na podłogę.
~Kierowca
Taki bystry a jelop nie zauwazyl, ze post z 2012 roku ; )
~Ronin
Tablice rejestracyjne na litere W, Litere E to wszystko dziady (nie mylic tablic leasingowych), 70% kierowców to Ukraina i Białorus
~Kierowca
Jak taka źle ta firma to na * tam jezdzicie
~Sebix
Witam, jak sie przedstawia sytacja w tej firmie bo chciałbym sie tam zatrudnic
~Darek
Dziwię się, że kierowcy chcą jeszcze pracować za zlodziejskie frachty czy procenty albo kilometrowki. To są zlodziejskie metody. Powinna być przejrzysta umowa, podstawa plus diety.
~Sdx
Takie ładne samochody a taki dziad...
~Ka4dia
Padli. Podstawy już nie płacą a diety obcięli na 50% a także wypłata co 2 miesiąc.
~Ka4dia
Ps. Praca była wcześniej naprawdę przyjemnością w tej firmie.
AlekseyDiesel
2 miesiące czekania na pieniądze. po tym, jak powiedzieli, że pieniądze za ostatni miesiąc pracy są gwarancją, że przyjdziemy. po przybyciu do biura tylko pieniądze. dokumenty nigdy nie zostały nam przekazane w biurze. tylko zagrożenia ze strony zarządzania. firma nie płaci pieniędzy za pracę i nie szanuje kierowców. odejdź z firmy tylko przez pip
AlekseyDiesel
lepiej ominąć tę firmę. oszukiwać i nie chce płacić pieniędzy. jeśli takie warunki ci odpowiadają, powinieneś pracować w Taj. czekać na zmianę kierowców co miesiąc
~Gucio
Kilka ekip z Taj robi teraz w Demotrans.
~Plum
To masz podstawe niższą od minimalnej miesięcznej?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.140.185.147

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels