Korzystanie z terminala przypomina działanie terminali samoobsługowych, które są powszechne w restauracjach typu fast food: kierowcy mogą samodzielnie dokonać odprawy za pośrednictwem przyjaznego dla użytkownika interfejsu, który obsługuje wielu języków. Aplikacja mobilna i powiązane terminale zapewniają wysoki stopień elastyczności dla kierowców i personelu obsługi. Oszczędza to czas i zmniejsza obciążenia administracyjne.
Terminal Nagel Driver to ważny krok w kierunku modernizacji naszych procesów i poprawy ich wydajności. Pokazuje, w jaki sposób innowacje technologiczne nie tylko odciążają naszych pracowników, ale również poprawiają obsługę naszych kierowców mówi Jens Kleiner, dyrektor ds. operacyjnych w Nagel-Group.Po wstępnych testach w Borgholzhausen, planuje się wdrożenie terminalu w Groß-Gerau. Po dalszej optymalizacji jego funkcjonalności, rozwiązanie zostanie wdrożone w całej Nagel-Group. Projekt pilotażowy jest realizowany w ścisłej współpracy z firmą P3, specjalizującą się w usługach konsultingowych i tworzeniu oprogramowania.
Źródło: Nagel-Group
grafika poglądowa