ID: 172176
Zmiana zasad egzaminowania na kursach ADR
ID: 172176
ID: 172176
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju na swoich stronach internetowych opublikowało projekt z września 2015 roku dotyczący zmian rozporządzenia w sprawie szkolenia kierowców przewożących towary niebezpieczne ADR.
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju na swoich stronach internetowych opublikowało projekt z września 2015 roku dotyczący zmian rozporządzenia w sprawie szkolenia kierowców przewożących towary niebezpieczne ADR.
~etransport.pl
Posty (8)
~Diler | Kolejna zmiana pod tytułem jak zedrzec kasę z kierowców. | |||
~DGSA | kolejny bzdurny artykuł autora, który zapewne przygotowuje kierowców do egzaminu w ciągu jednego dnia ucząc ich rozwiązywania testów. Dziwne, że nikt nie zwraca uwagi, że w chwili obecnej już nie wolno podczas egzaminu korzystać z innych materiałów jak umowa ADR. Dobre przygotowanie przez ośrodek w ciągu 24 godzin, gwarantuje 100% zdawalności, bez zaglądania do przepisów. Lepiej jak by popracowali nad pytaniami tak aby sprawdzały wiedzę praktyczną nie a nie interpretacje przepisów. | 1 | ||
driverlodz
| dokładnie DGSA ale co wg. ciebie jest wiedza praktyczna???bo ja juz pare lat ADR-Y posiadam i jescze nie spotkałem praktyka ale tylko i wyłącznie teoretyka, który mówi mi taka a taka grupa te cyferki to i to CI mówia ale jak pytam jak zabezpieczyć beczki lub jakie i ile gum jest potrzebnych lub co ile trzeba odgradzać sztuki przesyłki lub czy opony napełnione azotem na feldze w ilości 2000szt. są wyłączone czy nie z konwencji ADR, itd. Dokument CMR a co to jest a jak to wygląda -to ja sprawsze czy można wpisać UN itd. ręce opadają tak jak to by być doradzą DGSA musisz mieć wykształcenie wyższe może byc historyk, politolog ale wyższe co ma być miarą wiedzy i doświadczenia doradcy DGSA | |||
driverlodz
| a jescze jedno znajdz mi egzamin państwowy bo on jest taki gdzie masz mozliwość udzielić 30%odp. nieprawidłowych to jest patologia, a przez to każdy kierowca ma adr, a nie którzy nie powinni -to powoduje że dewaluacje cen frachtów przewozu ADR-bo każdy ma!!! jedynie co sie nie dewaluuje to kary za jakiekolwiek przekroczenie przepisów | |||
~abc | każdy egzamin płatny... im mniejsza zdawalnośc tym więcej podejść... kasa leci. | |||
~abc | doradcą może byc gosc po AWF czy filozofi. wychodzą z założenia ze ilośc skończonych szkół świadczy o inteligencji i kwalifikuje jegomościa do takiej pracy. a ze w życiu cysterny nie widział to jest nie istotne | |||
~Pica | Haha a nie wspomniali że przy okazji chcą rozdzielić klasy ADR na egzaminach i że będziecie zdawali egzamin tylkona jedną klasę. Standart prawie jak lasami państwowymi. Z jednego robimy zadyme i przepychamy coś o wiele gorszego. Notabene ja zdawałem rok temu i nie mogłem mieć żadnych pomocy na egzaminie. Ironia co. | |||
transport_adr
| nikt na nikim nie wymusza zatrudniania doradców po filozofii czy też innych kierunkach mało związanych z branżą towarów niebezpiecznych. Zawsze można nawiązać współprace z doradcą, któremu taka tematyka nie jest obca, zna sie na tym i wie co robi. A jak chcecie mieć doradcę po to aby był, to takie są poźniej skutki. Mało jest doradców w naszym kraju, ktorzy chwalą sie swoim wykształceniem, każdy pisze, że ma świadectwo. a jak jeszcze ma swiadectwo przywiezione z Wiednia... jak masz zatrudniac historyka, wuefiste, filozofa, ekonomiste itd, to lepiej nie zatrudniaj wcale, szkoda kasy. jak zamierzasz placic, to chociaz odczuj to za co placisz i nie wylewaj żalu w komentarzach. Nie wywalac kasy w błoto! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.