ID: 226661
Jak uniknąć kary za błędy kierowców
ID: 226661
ID: 226661
Analiza przesłanek do zwolnienia podmiotu od odpowiedzialności administracyjnej za naruszenia przepisów ustawy o czasie pracy kierowców, ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy prawo o ruchu drogowym.
Analiza przesłanek do zwolnienia podmiotu od odpowiedzialności administracyjnej za naruszenia przepisów ustawy o czasie pracy kierowców, ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy prawo o ruchu drogowym.
~etransport.pl
Posty (112)
~maro | Nie tylko 2/2, w 3/1 też trudo o nadgodziny. | |||
~maro | Trudno o nadgodziny. | |||
~maro | Nie każdego dnia kierowca pracuje ma maxa przecież. | |||
~koko | Rysiek 777 dlaczego nie załżysz Firmy trans i będziesz płacił normalnie ( niewiem ile to jest|) szofer będzie jeżdził 2/2, ciągnik oczywiście max 2-3 lata - niewspomne o wekendach w domu i wczasach pod grusza itp. | |||
~maro | "Eunuch i krytyk z jednej są parafii- obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi. " | 1 | ||
~koko | kazdy Oszołom tylko nażeka jeżdził Jelczem było żle teraz jeżdzi nówką z zachodu też żle, zarabiał 2-3 tys było żle teraz 6-8 żle dlaczego tak jest - bo h, a ściska że właściciel wtedy jeżdził polonezem a on maluchem a teraz właściciel ma Audi Q7 a szofer 15 letniego grata z zachodu | 2 | ||
~Rysiek777 | maro nie zawsze ale często wiec 3/1 nie ogarniesz bez nadgodzin koko - mam przyzwoity etat i trudno być uczciwym gdy otaczają cie złodzieje | |||
~maro | Ryśku pewnie, że mogą być nadgodziny, ale nie jest to regułą. | |||
~maro | Wszystko da się dokładnie wyliczyć i sprawdzić. Nawet to że ktoś odjedzie od rampy i śpi 3 godziny na młotkach w tachografie. | |||
~Rysiek777 | maro a zabezpieczenie ładunku? czynności związane z dokumentami przewozowymi? zaplanowanie trasy przejazdu? to samo się zrobi? | |||
~maro | Ta jasne planowanie trasy przejazdu jest niezwykle ważne. | |||
~maro | Powrót na pusto na bazę, a ty pitolisz, że trzeba zabezpieczyć ładunek i zaplanować trasę. | |||
~Rysiek777 | ale czekaj - powiedz jak to sprawdzić że ktoś śpi na młotkach bo tego jeszcze nie słyszałem :) | |||
~maro | To proste Rysiek. Bardzo proste. | |||
~Rysiek777 | maro ja nie pitole i nie mówiłeś że chodzi o zjazd pusto po rozładunku na bazę wiec to zmienia postać rzeczy :) ale mimo wszystko zdarzyło mi się czekać na dokumenty po rozładunku kilka godzin bo ktoś musi sprawdzić towar : ( | |||
gustav
| Może uzupełnia dokumenty, wymienia żarówki tid. Itp. Jak, nie chcesz płacić to i tak powód znajdziesz... | |||
~Rysiek777 | maro a tak konkretniej? bo nadal nie wiem | |||
~maro | Bywa i tak na niektórych CD. | |||
~koko | Musi się zmienic mentalność Polaka jak na razie tkwimy w komunie czyli każdy chce coś sobie Załatwić i kombinować z paliwem, godzinami młotkami jeden ru.. a drugiego i to jest chore, brak zaufania a o sumienności wykonywania rzetelnie pracy już nie wspomne właściciel uważa że 6 tys jest ok a Szofer po kursie zaraz wylicza ile to Dziadowi zostało i straszy go że mu kluczyki zostawi w zbiorniku jak mu nie dopłaci. | 1 | ||
~maro | Ale w pewnym CD odjeżdżasz od rampy dopiero po przyjęciu towaru i odebraniu dokumentów. | |||
~maro | koko wyluzuj. | |||
gustav
| System płac jest wielkim problemem... . tylko w Polsce. | |||
~maro | gustaw nie jest to żadnym problemem. | |||
~Rysiek777 | koko - jest proste rozwiązanie tego problemu :) daj 2tyś podstawy plus 3tyś ryczałtu i na h wtedy komu młotki włączać? i czy to tak wiele w porównaniu do ofert które odbierają kierowców z polskiego rynku? ale jak się chce du/pe szkłem podcierać to tak jest że szukasz dziury w całym | |||
~maro | Wynagrodzenie jest za pracę, a nie za leżenie na wyrku. | |||
MarcinSE
| maro - już kilka razy dyskutowaliśmy o tym, ale ja wciąż niezmiennie, nie rozumiem tych kombinacji... już samo wprowadzenie tego równoważnego dla kierowców międzynarodowych, by nie płacić nadgodzin, jest dla mnie nie do ogarnięcia, do tego sprawdzanie każdego ruchu, każdego zapisu w tacho, czy nie jesteś oszukiwany to jest jakaś psychoza... ! maro, tak trzeba czy chcesz a może musisz? ? | |||
~maro | Rysiej u mnie pracują tacy co wrócili zza granicy. Wspomnienia mają niezbyt miłe, a teraz nie narzekają. | |||
~maro | Marcin to żadne kombinacje, takie są przepisy. Nie musisz ich rozumieć. | |||
~maro | Nie ma potrzeby sprawdzać kierowców z kilkunastoletnim stażem. | |||
gustav
| maro znam sporo firm poza Polską, wszystkie płacą za godziny, głupi czy rozrzutni? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz