HEMOROIDY !!!
ID: 37347

MOZE TO WSTYDLIWY TEMAT ALE CZESTO CHOROBA DOPADA KIEROWCÓW. CZY OBEJDZIE SIE BEZ WIZYTY U LEKARZA?
CZY KTOS MA PODOBNE PROBLEMY, JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ?
MAŚCI I CZOPKI POMAGAJĄ ALE NA KRÓTKO.

~pawel
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (93)

~dr janowski
2016-10-19 11:20:06
po każdym klocku mycie i się nie powtórzy. Na 90% przypadków pomaga
~pijawka
2016-10-19 14:18:05
panowie ja polecam pijawki 100% skuteczne a ulga już po godzinie, jak ma ktoś trase przez Bełchatów to można zahaczyć o gabinet oczywiście wcześniej tel.
pozdrawiam
~fimak
2016-10-26 12:51:59
No właśnie ja zastanawiam się czy można sie hemoroidów na 100 % pozbć Czy ktos z Was moe wyleczył? Sam sie tego nabawilem, ogólnie kiedyś nawet nie brałem pod uwagę, ze mogę na coś takiego zachorować bo nie jestem stary ale jednak praca dała o sobie znać. Na razie jestem po pierwszej wizycie u proktologa. Mam przypisane dwa preparaty. Procto vitale do picia codziennie oraz Hemoral. Na razie poprawaw jest. Mam wizytę za miesiąc tak wiec jeszce się dopytam.
Tylko czy jak będę się stosowal do leczenia to mogę to dziadostro usunąć całkaiem?
dzidzi1965
2016-10-26 12:54:13
operacja i już 16 lat spokoju
~drell
2016-10-27 11:45:25
To zależy jakie są hemoroidy. Jak jest to początkowa faza to da się to wleczyć nieoperacyjnie za pomocą ziół oraz maści. Jendak jeśli się zapuścisz to tylko operacja pomoże. No i jest ryzyko nawrotów ale to zalelży od danej osoby. U jednej to wraca ale u drugiej nie. Procto vitale jak najbardziej. Dodatkowo pamiętaj o diecie. Robić przysiady i pić dużo wody.
Giraffal
2016-10-27 13:00:24
Maści pomagają doraźnie, najlepiej od razu iść do lekarza, bo jak to cholerstwo się rozwinie, to jest tylko gorzej.
dzidzi1965
2016-10-27 13:30:55
panowie zawsze można próbować maści, czopki itp, nawet zamrażają ale i tak to wraca, to kwestia czasu w tym zawodzie ja zbierałem się 6 lat do operacji ( więcej się wstydziłem niż bałem) i wreszcie się odważyłem mam już 16 lat spokoju i dalej jeżdżę bez bólu
~sid
2016-10-27 18:27:37
TRZA SIE MYC A NIE WIETRZYC

-2

dzidzi1965
2016-10-28 07:32:09
sid to dlatego tak śmierdzisz

1

~proktosedon
2016-12-08 10:20:33
myj odbyt dokładnie 2 razy dziennie i po wypróżnieniu też (lub chusteczki nawilżające) stosuj tylko czopki rano i wieczorem (maść słabo pomaga) a jeżeli hemoroida się wysunie z odbytu to ją wepchnij z powrotem (wiem że to śmierdzący temat i palec w gó-wnie lecz kto ci pomoże w kabinie?jak nie ty sam sobie) mam hemoroidy już kilka lat raz dokuczają raz spokój 2 lata ale to nawraca, no i nie dżwigaj, powoli pracuj. dlaczego proktosedon bo to jedyny lek co posiada antybiotyk i w miarę pomaga, to nie jest reklama leku, miesiąc temu też po ścianach chodziłem ale już jest ok, życze wszystkim zdrowia.
~mati
2016-12-08 13:03:37
miałem poważne problmy włącznie z krwawieniem, duzy dyskonfort nic nie pomagało, ale zaczołem biegać tak po 5 -6 km kazdego dnia i wszystko ustapiło, spacer z kijkami i bieg
~bric
2016-12-21 08:39:11
Procto vitale jest dobre. Miałem podejrzenie tej przypadłosci wśrod domownika jednego wiec skonsultowałam się w aptece i gość powiedział mi ze te ziola sa najlepsze. Co nie zmienia faktu, że warto jest jdnak wybrać się do lekarza.
~mariusz
2016-12-22 09:46:38
A stosuje się ten suplement sam czy w zestawieniu z innymi lekami?
~Sesek
2016-12-22 10:42:37
Wpisałem jako Bum-cyk ale ktoś usunął. Hm.
Mam również ta przypadłość ale mi to nie przeszkadza w żadnym stopniu. Guzki owe swędziały mnie i krwawiły byłem na badaniach kolonoskopii ale bez żadnych skutków. Siedziałam na wywarach z kory dębu, czopki se wtykałem, zamrażałem specyfikiem cudownym- nic. Przed kilkoma laty jednak wpadłem na pomysł by otwór ów przykrywać wacikiem do czyszczenia twarzy- taki okrągły, którego kobiety używają do demakijażu- cud, pomogło, eureka. Nic nie swędzi, nic nie piecze i krwawi. Wizyta u lekarza nic nie dała : (
~Sesek
2016-12-22 10:46:00
Mankamentem tego jest to, że w slipkach muszę chodzić gdyż inne bokserki nie trzymają wacika gdy się z pupy wysunie i można go zgubić np. w biurze; ) Tyłem myję po każdej wizycie w toalecie maczając papier toaletowy i na mokro wycierając a potem na sucho. Noszę zawsze w kieszeni zapasowe waciki, które dziele na pół dzięki czemu lepiej je wtykać w odbyt i nie są za grube jak całe. Pozdrawiam; )
Ps. Mankamentem poprawy mojego zdrowia i samopoczucia jest bardzo niska cena tej terapii bo kosztuje około 1 grosza dziennie.
~Sesek
2016-12-22 10:50:54
Należy również zwrócić uwagę na dietę. Potrawy ciężkie, sosy mocna kawa sprzyjają krwawieniu. Kierowcy jako, że sami sa sobie sterem mogą tak regulować jedzeniem jak chcą a nie jak rodzina se życzy- bo na obiad schabowy.
~Sesek
2016-12-22 11:00:40
sid
Masz rację
Trza myć- nawet zimną wodą zaraz po
Wietrzyć poprze dopuszczenie powietrza wkładając "tam" pół wacika, który po prostu spowoduje oddzielenie się fałdków skóry od siebie ; )
~bric
2016-12-23 07:30:51
mariusz możesz brać rowniez z innymi lekami. Procto vitale to ziola tak wiec nie wchodzą w interakcje z innym leczeniem. Sam często stosowałem dodaktowo maści.
~stary kiero
2016-12-23 07:39:18
To jak z temi rojdami kużiek?
spryciarz01
2016-12-23 21:25:59
hemoroidy są dziedziczone, ale ktoś kto chce zapomnieć o bólach to podstawą jest zapomnienie o kawie i mocnej herbacie
~zcx
2016-12-23 21:36:44
kto ci takich głupot naopowiadal?
~zcx
2016-12-23 21:40:54
to tak jakbys napisal ze zawal jest dziedziczny.
puchatek61
2016-12-23 21:41:02
~zcx
2016-12-23 21:36:44 kto ci takich głupot naopowiadal?

To dziedziczne.
~zcx
2016-12-23 21:48:57
wyprozniac sie regularnie, nie wstrzymywac to nie bedzie hemoroidow.

i nie gadac ze same hemoroidy sa dziedziczne.
puchatek61
2016-12-23 21:51:20
~zcx
2016-12-23 21:48:57 wyprozniac sie regularnie, nie wstrzymywac to nie bedzie hemoroidow.

i nie gadac ze same hemoroidy sa dziedziczne.

Miałem na myśli opowiadanie głupot.

1

~zcx
2016-12-23 21:55:24
puchatek

tak tez to przyjalem ; -)
~tom34
2017-02-15 09:44:52
Czy ja wiem czy jest to taki wstydliwy temat. Rozmawiałem raz z kolegami to praktycznie połowa z nich miała hemoroidy. U mnie na szczęście wszystko jest zaleczone. Znaczy się hemoroidy nie zniknęły całkowicie bo raczej nie ma możliwości usunięcia ich na 100%, ale przyznam, że zrobiła się z nich delikatna gąbeczka. Praktycznie niewyczuwalna. Aktualnie jedynie dla profilaktyki piję Procto vitale.
~walski
2017-02-20 11:02:06
łuska babki jajowatej co dzień łyżka, zapomniałem o problemia
~Grzesiek
2017-09-12 08:01:55
W jakiej formie pije się procto vitale? Zamówilem sobie wreszcie. Przyszła paczka i ok. Ale nie ma instrukcji jak pić. Wydaje mi się, ze raczej się tego nie zaparza ponieważ jest to abrdziej granulat niż zioła.
~broksi
2017-09-18 10:19:31
No nie zaparza się. Wystarczy rozpuścić w ciepłej wodzie i możesz od razu pić. Efekty poczujesz tak mniej więcej po tygodniu. Ogolnie hemoroidy to szerszy problem tak wiec leczy sie je kompleksowo. Jednak samo procto vitale duzo daje.
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.162.181.75

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2017
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce