ID: 226661
Jak uniknąć kary za błędy kierowców
ID: 226661
ID: 226661
Analiza przesłanek do zwolnienia podmiotu od odpowiedzialności administracyjnej za naruszenia przepisów ustawy o czasie pracy kierowców, ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy prawo o ruchu drogowym.
Analiza przesłanek do zwolnienia podmiotu od odpowiedzialności administracyjnej za naruszenia przepisów ustawy o czasie pracy kierowców, ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy prawo o ruchu drogowym.
~etransport.pl
Posty (112)
MarcinSE
| Przepisy są jednoznaczne- czas pracy kierowcy jest od zalogowania do wylogowania, minus 45 min dziennie i nie ma znaczenia czy wciska pocztówkę, sierpy czy leżak!! | |||
~Rysiek777 | kuku wynagrodzenie jest za prace - zgadzam się i podałem Ci prosty przykład jak pozbyć się spania na młotkach - po porostu zapłać tak żeby kierowca nie miał w tym żadnego celu i problem Ci zniknie :) | |||
~maro | Za godziny czego? | |||
gustav
| Weryfikują 1, 2 dni w miesiącu, później 1 na 2, 3 miesiące... . glupcy... | |||
~maro | Marcin podaj ten jednoznaczny przepis. | |||
gustav
| maro szczerze? Od zalogowania do wylogowania. | |||
~maro | Gustaw więc i ty podaj ten przepis, który to tak określa. | |||
gustav
| Ja piszę o swoich doświadczeniach u zagranicznych "głupców". Ty potrzebujesz przepis by nie płacić? | |||
MarcinSE
| Taa, maro... Ja pytam ciebie o to samo z tym równoważnym w połączeniu z AETR, kolejny raz... i bez przerwy słyszę - tak można!! Wstaję rano, palę moje paliwo by dojechać do pracy, jestem do dyspozycji pracodawcy od momentu wsadzenia do momentu wyciągnięcia i za ten czas wymagam zapłaty!! Ja jestem firmą dla mojej rodziny i dbam o swoje pieniądze! | |||
MarcinSE
| Jeśli pracodawca chce bym pracował ponad, również musi się liczyć z tym, że musi zapłacić! To samo tyczy się z pracą w niedzielę i świąteczne, nocne... musi zapłacić więcej! | |||
~maro | Marcin polecam lekturę polskiego kodeksu pracy i ustawy o czasie pracy kierowców. | 1 | ||
MarcinSE
| Inaczej maro - 15+13+13+15+13, ile według ciebie takich tygodni, kierowca może pracować? | |||
MarcinSE
| każdy weekend 45 pauzy... ! | |||
~maro | Co to jest to 15 i 13? | |||
MarcinSE
| maro - ja wiem, że dyskusja z tobą to odpowiedź pytaniem ale, nie ma problemu, ja będę odpowiadał, ty pytał... odpowiadam - czas pracy!! | -1 | ||
MarcinSE
| kierowca na pełnym etacie, może tak pracować według polskiego kodeksu? | |||
~maro | Nie możliwości 15 godzin pracy w czasie jednej zmiany. To taki mit parkingowy. | |||
~maro | Dlatego zapytałem co to te 15 i 13 | |||
MarcinSE
| Okeeej... czyli jak wygląda według ciebie tydzień pracy a nawet miesiąc?? | |||
~maro | Jeden dzień 12 godzin, drugi 4 godziny. Przeciętnie wychodzi więc 8. | |||
MarcinSE
| maro - miesiąc z pięcioma tygodniami, jak rozliczysz? | |||
~maro | Lub 2 dni po 12 godzin, trzeci wolny. Przeciętnie znów wychodzi 8 | |||
MarcinSE
| co to znaczy - drugi 4 godz?? | |||
~maro | Okres rozliczeniowy może być 3 miesiące. | 2 | ||
MarcinSE
| maro -ja rozmawiam o czasie pracy kierowców w transporcie!! Ty o czym?? | -2 | ||
~maro | 4 godziny pracy- co w tym dziwnego? | |||
~maro | Ja też o tym Marcin. | |||
~Rysiek777 | maro wolny to jest jak zjedzie na bazę i pójdzie do domu | |||
MarcinSE
| Maro - serio zatrzymujesz kierowcę po 4godz albo robisz mu przymus dnia wolnego z towarem na naczepie?? | |||
~maro | Wiesz Marcin, że kierowca może sam sobie ustalać godziny pracy? | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.