ID: 142555
Belgia walczy z kabotażem.
ID: 142555
ID: 142555
Belgia chce walczyć z kabotażem. Chcą nowelizacji przepisów. Postój na belgijskim parkingu bez listu przewozowego dotychczas 50 ma być 1800 euro. Za weekend w kabinie 1800 euro. Za brak licencji 1800 euro. Płatne na miejscu, jeśli nie blokada na koło.
Belgia chce walczyć z kabotażem. Chcą nowelizacji przepisów. Postój na belgijskim parkingu bez listu przewozowego dotychczas 50 ma być 1800 euro. Za weekend w kabinie 1800 euro. Za brak licencji 1800 euro. Płatne na miejscu, jeśli nie blokada na koło.
~kiero*.ign.as
*.ign.as
Posty (111)
g-a
| wert, co jakiś czas temat wraca, jak i kilka innych | |||
~KKK | g-a te 2000 to podałem przykladowo nie wiem jakie sa stawki z tego co sie orientuje to u nas na budowie za 1600 juz robią (okolice Zielonej Góry). Mimo wszystko wydaje mi sie że 6 tyś za 3 tygodnie pracy to nie jest zła pensja. A tym wszystkim co na parkingu sie wymądrzają i narzekają to moge powiedziec tylko tyle ZMIEŃCIE ZAWÓD ALBO OTWIERAĆ WŁASNĄ FIRME!!! | |||
~burak | Protest belgijskich kierowców w Brukseli przeciwko tanim pracownikom z Europy Środkowo-Wschodniej, w tym z Polski. Około stu kierowców uczestniczyło w demonstracji wyrażając swój sprzeciw wobec dumpingu socjalnego. | |||
~Nowy kierowca | Panowie napiszcie coś o firmie van der wal Polska z Gniezna. Chodzi o prace na tandemach BDF. Na ich forum cisza i nikt nie daje znaku życia. Może ktoś coś wie o tej firmie lub tam jeździ. Zastanawiam się czy tam pójść. Wiem że to nie te forum ale proszę o jakies info czy warto bo jestem nowy w tej branży. | |||
~rysiek | No i dobrze że protestują. Wszyscy kierowcy z całej starej unii powinni. Bo to co robią im Polacy i reszta demoludów w pale się nie mieści | |||
~rysiek | 3/1, 4/1 6/2? ?? co to wogóle ma być? | |||
~rysiek | 21 dób w ciężarówce albo więcej? To lepiej coś przeskrobać i iść do więzienia, finansowo prawie to samo a nie trzeba pracować | |||
~Ambrozy | Powiem więcej, po co w ogóle pracować, można narobić dzieci i żyć z socjalu. | |||
~jarek | No to trzeba się cieszyć, przecież co to za odpoczynek w kabinie? Śmiechu warte. Swoją drogą powiem wam, że kilka firm w mojej okolicy systemu 3/1 już nie jedzie, jadą 2/1 a i kiero maja sustke :) ciekawe czemu przeszli na 2/1 hmmm A JAKA TO RÓŻNICA W JAKIM SYSTEMIE JEDZIESZ JAK RUSZYSZ GŁOWĄ TO PRZEZ MIESIĄC JESTEŚ TYLE SAMO W KABINIE CO I W DOMU a pozatym ja wole 3 i pracować 8 godz a dorobić tez moge w wolnych chwilach | |||
ManTga460
| Co nie ktorzy pomylili sie z powolaniem i za darmo chca pieniazki dostawac... za co chcecie dostawac pieniazki jak eam 3 tyg w budzie przeszkadza. Co nie ktorzy pewnie by chcieli dostac 6 tys za samo posiadanie prawka. Praca w tranporcie dalekobieżnym zawsze sie wiaze ze spaniem w kabinie... po to sa lóżka w kabinie. | |||
~... | TGV oni o tobie mysla identycznie i maja racje. Nastepnym razem sprawdz paszport temu Holendrowi, czy Belgowi, bo sie moze okazac, ze jest Polakiem. | |||
~... | Mantga460. Przy-glupie. Lozka sa do tego, zeby sie przespac w ciezarowce, a nie w niej zyc i zajechac do domu, tylko po to, zeby wyprac ciuchu i kupic konserwy w Biedronce na nastepne pare tygodni. Buractwo na traktory i wracac do uprawy swoich 5h! | |||
~... | TGV. Oni Ciebie maja za parcha i jak widzis sie nie myla. | |||
~rysiek | MAN TGA 460 ŻAL MI CIEBIE, kolega ponizej twojej "wypowiedzi" wyjaśnił ci tyle o ile po co jest łóżko w kabinie | |||
zukos1976
| ManTga460 i inni pracodawcy - przewoźnicy na tym forum... Wam się pooyebało niewolnictwo z dyspozycyjnością pracownika. | |||
~rysiek | do TGV jakby do twojej firmy przyszli kierowcy za 3, 3 tys zł to też byś miły dla nich nie był | |||
~rysiek | zukos jest dokładnie tak jak mówisz | |||
zukos1976
| Majątki, których się podorabiali w niespełna kilka lat są nie do osiągnięcia przez przewoźników w Belgii, Francji, Holandii i innych zachodnich normalnych państw. Chciwość i dążenie do pieniędzy przy jednoczesnym okradaniu kierowców z uposażenia jakie należy wypłacić dodatkowo oprócz pensji (diety, ryczałty za noclegi, nadgodziny) spowodowała, że sami stawki pozaniżali, a teraz jak będą musieli to wszystko płacić (prędzej czy później to nastąpi) to jest płacz i zgrzytanie zębami, że transport jest nieoplacalny :) Ot takich mamy biznesmenów. :) Pamiętam jak mój dawny pracodawca zaniżał stawki w okolicy bo jeździł na opale, a potem jak się czasy zmieniły to narzekał na stawki i ucinał pracownikom. | |||
~rysiek | w PL jest tak i to się nie zmieni chociaż wszyscy kierowcy o tym marzymy. Jest związek przewożników którzy trzymają stawke wynagrodzenia która jest taka sama plus minus bez względu na system wynagrodzenia. a związku kierowców który stoi za tym żeby nam było lepiej nie ma. Są związki zawodowe, ale one nie robią nic w naszym interesie. Rada dla wszystkich, uciekajcie z tego kraju chamów i dorobkiewiczów | |||
~Ambrozy | Jak jazda ciężarówka jest za trudna to wracajcie do wyuczonych zawodów. Mnie też łatwiej by było gdyby na rynku byli tylko kierowcy, a nie wyrobnicy nie mogący sobie w żaden inny sposób zarobić paru groszy, nie mający o tym zawodzie bladego pojęcia, nawet po kilku latach w "budzie". | 1 | ||
~zorientowany | A jest jakiś ustawowy przymus do bycia kierowcą??? Tylko, że większość motłochu nic nie potrafi robić, a prawko ma za masło :) | 1 | ||
zukos1976
| Ambrozy albo zorientowany... a czy ktos wogóle z was patrzy przy zatrudnianiu jaki kierowca ma zawód wyuczony, czy ma mature, czy jest po podstawówce, zawodówce, liceum, technikum itd? Czy jak masz kierowce-mechanika (wyuczonego) to go lepiej wynagradzasz? :) Nie rozśmieszajcie mnie. | |||
~Ambrozy | Sobie wyobraź, że kierowca, który nie przysparza problemów zarabia u mnie więcej. | |||
zukos1976
| Znając życie to bierzecie wszystkich jak leci byleby auto nie stało pod płotem. Potem jest narzekanie że kierowca jest zły, ze ma prawko za masło itd. Zarządzanie kapitałem ludzkim to jest dla was temat obcy. Rotacja kadrowa w każdej polskiej firmie transportowej to normalka. Inna rzecz to taka, ze często kierowca jest mądrzejszy od was i to wam też przeszkadza, bo za cwany. :) Takie życie. | |||
~Ambrozy | Zuku, nie chcesz odpłatnie szefom porad udzielać jak prowadzić firmę? | |||
~pijok | Ambrozy przyjmij mnie do roboty! | |||
zukos1976
| Co znaczy nie przysparza problemów?... nie odzywa się zapewne, bo to pierwsza rzecz jaka mi się nasuwa, bo ja swoją robotę wykonuję sumiennie, ale też się nie szczypię jak mam coś powiedzieć i tu jest pies pogrzebany. Zapewne zarabiałbym mniej u Ciebie :). Pomijam fakt, że za pracę o tej samej wartości, wymagającej tych samych kwalifikacji powinna być ta sama pensja. :) | |||
~rysiek | A nie prawdą jest że to maksimum tego co może dać pracodawca. wystarczy prześledzić rentowność jednego auta w PL i NL, B, czy F. Jeszcze do niedawna auto zostawiało właścicielowi 50% teraz 30, 20. I jest tak jak kolega wyżej napisał, że dorabianie się na zachodzie rwa latami pośród przewożników, bo tam kierowcę się wynagradza, a nie niewoli. Zresztą nie tylko kierowców tylko wszystkich, tyle że tam na straży tego stoi państwo, a u nas państwo stoi na straży... | |||
~Ambrozy | Nie mam wakatów. | |||
~zorientowany | Cwany a oszust, to różnica zukos... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.