ID: 142555
Belgia walczy z kabotażem.
ID: 142555
ID: 142555
Belgia chce walczyć z kabotażem. Chcą nowelizacji przepisów. Postój na belgijskim parkingu bez listu przewozowego dotychczas 50 ma być 1800 euro. Za weekend w kabinie 1800 euro. Za brak licencji 1800 euro. Płatne na miejscu, jeśli nie blokada na koło.
Belgia chce walczyć z kabotażem. Chcą nowelizacji przepisów. Postój na belgijskim parkingu bez listu przewozowego dotychczas 50 ma być 1800 euro. Za weekend w kabinie 1800 euro. Za brak licencji 1800 euro. Płatne na miejscu, jeśli nie blokada na koło.
~kiero*.ign.as
*.ign.as
Posty (111)
zukos1976
| Ambrozy... Nie chce. W PL szef jest najmądrzejszy. Liczy się tylko ile euro za km. Nic więcej, bo dalej z reguły wasz wzrok, inteligencja i czucie nie sięga dalej. | |||
~zorientowany | Pierwsze pytanie nowego do kierowców w firmie to jaka norma i ile wam auta palą : ( Kiero made in Poland : ( | 2 | ||
~rysiek | Nie przysparza problemów ha ha ha. Magnes? ok, przegięcie? ok, Posiedzisz jeszcze tydzień więcej w budzie? ok... | |||
~Ambrozy | Nie robię przerzutów, każdy weekend w domu, magnes zabroniony, ale i tak wiecie lepiej, więc po co dyskutować. | |||
zukos1976
| Bo obciążanie za paliwo stało się normą w wielu polskich firmach. Mało tego, norma paliwowa w zime i w lato jest taka sama. Kierowcy są karani np. za przepalanie auta w Rosji przy -30 stopniach czy używanie webasta zimą. Zapewne stąd taka trauma i wielu kierowców. Każdy liczy grosz i się wścieka że go szef karze za to że jest zima, bo nie kuma podstawowych zasad fizyki. Moze stąd takie pytanie. Nie jest to normalne ale ma dwie strony medalu. | |||
~Ambrozy | Jak już wyżej pisałem, po co się męczycie, zmieniać fajerę na łopatę, widły czy długopis. W czym problem? | 2 | ||
~burak | Protest belgijskich kierowców w Brukseli przeciwko tanim pracownikom z Europy Środkowo-Wschodniej, w tym z Polski. Około stu kierowców uczestniczyło w demonstracji wyrażając swój sprzeciw wobec dumpingu socjalnego. | 1 | ||
zukos1976
| Ambrozy takie podejście do sprawy jak zaprezentowałeś wyżej stosuje 99% sefów w PL. Brak argumentów to odrazu kontra typu jak się nie podoba to sobie zmień. Tu wlasnie pokazujesz jaki z Ciebie pracodawca. Rotacja, rotacja, rotacja. :) Ja się nie męcze. A jak już wy żej napisalem, mam prawo do wyrażania swojego zdania. | |||
zukos1976
| Równie dobrze można w ten sam sposób napisać, jak Ci nie pasuje, że w przyszlości będziesz musial krócej trzymać kierowcę w trasie bo nie będzie Cie poprostu na to stać (jak np. we Francji, Niemczech itp) to z szefa będziesz musiał wrócić do łopaty i wideł, albo otworzyć warzywniaka. Rozmowa na takie argumenty jest bezsensu. | |||
~burak | I maja racje bo polski insekt przyjezdza pracowac za darmo zanizajac krajowa stawke. Drapie pazurami wszystko co mu pod nie podejdzie. Nie jest dziwne ze inteligentni ludzie protestuja przeciwko wsiowemu "przemadrzalemu" naplywowi. Do tego brudnemu i nie myjacemu, chodzacemu zasmierdnietym. | 1 | ||
~Ambrozy | Ja jestem w każdej chwili to zmiany branży, mam 20 lat działalność w Polsce, niejednokrotnie musiałem już zmienić sposób działania, jestem elastyczny i dlatego dziwi mnie przywiązanie niektórych na siłę do kierownicy choć nienawidzą tej roboty. | |||
~Ambrozy | Coś przycięło, miało być:" jestem w każdej chwili gotowy do zmiany branży" | |||
~rusek | Bo unia nie jest za darmo | |||
~Ambrozy | No właśnie, co do tematu, "stu kierowców protestowało". Po to wzięto nas do unii aby mieć źródło taniej siły roboczej. I tak jak wam się wydaje, że powinniście zarabiać tyle samo co na zachodzie, tak samo tamtym stu się wydaje, że to polscy kierowcy są problemem. Problem tkwi o wiele wyżej niż sięga nasza wyobraźnia. Zachód nie dopuścił nas do swoich rynków po to żeby nam było lepiej, tylko po to, żeby sami mieli taniej i jak wiecie im się udało. | |||
zukos1976
| Ambrozy przyszłosc jest brutalna i dla Was i dla nas. Nastąpi przesiew. Ten kto tego nie rozumie to bardzo się zdziwi. Dlatego każdy z nas musi być na to przygotowany. Nie będzie na parkingach kilkadziesiąt polskich ciężarówek we Francji, tak jak nie ma francuskich, niemieckich czy brytyjskich w Polsce na parkingach. Zostaną najmocniejsi i najbardziej rzetelni pracodawcy i to samo będzie po stronie kierowców. Nie będzie jeździł piekarz, aptekarz, murarz - z całym szacunkiem dla tych zawodów. | |||
~... | Ambrozy. To zmieniaj branze i wracaj do uprawy ziemi. Znasz sie na transporcie, jak na wszystkich innych branzach w ktorych siedziales. | |||
~Ambrozy | Na razie nie muszę, jeśli będzie taka potrzeba będę uprawiał ziemię, nie boję się żadnej pracy. | |||
~... | Ambrozy. Widac to z daleka, ze nie boisz sie zadnej pracy, ale widac rowniesz, ze na wykonywanej aktualnie, rowniesz sie nie znasz. | |||
~Ambrozy | Z czego wnioskujesz? | |||
~... | Wnioskuje z Twoich tekstow zwiazanych z branza transportowa. | |||
~BOSS | co za durne pomysły. następny pomysł z uniwersytetu parkingowego. kierowca jest po to żeby jechał i stał po parkingach i to jest wszystko zgodne z prawem. | 2 | ||
~Mieciu | Nie podniecaj sie "BOSS". Wystarczy byc na bieżąco aby znać te fakty. | -1 | ||
~sid | już się tam poznali na polskich bissnesmenach w gumofilcach | |||
~ole | Tam cos o zakazach w Belgii. Usunąć spacje. ://40ton. net/belgia-vs-kabota z-weekend-parkingu-b rak-listu-przewozowe go-zaplacimy-1800/ | |||
leon
| ole... już ktoś wcześniej podawał ten link. Nic z niego nie wynika. Nic w przepisach się nie zmieniło. Jak na razie to tylko przymiarki. Tytuł wątku napisany "pod publikę". | 1 | ||
leon
| a za brak listu przewozowego, gdy towar na pace od zawsze się płaciło mandat. I to nie tylko w Belgii. | 2 | ||
~zenus | kodeks pracy w tym skansenie w * mozna sobie wsadzic. Inspekcja pracy w łodzi- jak pan podpisal umowe na njanizsza krajowa, to jest ok i nikt nic nie zrobi - instytucja ktora ma stac na strazy prawa- ma je w *. diety, godziny nocne- zero, stawka za fracht niezgodna z prawem? c* to kogo obchodzi. tyle w temacie. tez mam w * ten skansen. na górze oszołomy które tylko patrza ile nakrasc i maja w * kraj, ludzi, nizej znajomi królika po urzedach- zero kompetencji- szkody tylk orobia. oddajcie ten kraj w zarzad komisaryczny, czy jakis land np w d- tam maja politykow ktorzy sa by bylo lepiej w ihc kraju- tu oszolomy, populisci, itp itd - byle do koryta | -1 | ||
~dlugi | zenuś a kto ma odpowiadać za to że podpisałeś taką umowe?wszyscy winni tylko *ła co umowe podpisał nic nie musi | 1 | ||
~Helwet | Jeżeli podpisałeś powiedzmy przez nieuwagę (hehe) umowę w której treści jest napisane, że to ty masz płacić szefowi a nie on tobie, to będziesz musiał płacić. Trochę skrajny przykład, ale do przemyślenia dla tych co godzą się na warunki umowy kwitując to swoim podpisem. Tutaj nikt was nie oszukał, oprócz samych siebie. | |||
~firma | ja pierdzielę ale jesteście niedorobieni... jak wam szef da te 3000 oiro to chyba weźmie pożyczkę bo braknie. A włascicielowi co ryzykuje swoim majątkiem powinno zostać 2000zł??? Hahahahahahaha jesteście nienormalni | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.