Co czeka branżę transportową w 2018 roku?
Konferencję organizują:
Patronat honorowy
O wydarzeniu:
Naszym celem zwiększenie wiedzy na temat aktualnych przepisów z zakresu prawa transportowego oraz zasad bezpieczeństwa. Wszyscy uczestnicy, prócz udziału w prelekcjach, będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad na stoiskach eksperckich.
Założenia:
Konferencja kierowana jest do właścicieli oraz kadry zarządzającej firm transportowych. Wśród prelegentów znajdą się specjaliści ds. rozliczania czasu pracy kierowców, radcy prawni specjalizujący się w prawie transportowym, przedstawiciele służb kontrolnych.
Dobierając tematykę konferencji, kierowaliśmy się tym, aby jej zakres dotykał kluczowych aspektów funkcjonowania branży transportowej na terenie Unii Europejskiej. Skupiając się na newralgicznych kwestiach, stworzyliśmy program, stanowiący odpowiedź na kluczowe potrzeby przedstawicieli branży, odpowiadający najczęściej pojawiającym się pytaniom i wątpliwościom.
Agenda:
DZIEŃ PIERWSZY | |
08.30-09.00 | Rejestracja uczestników |
09.00-09.10 | Powitanie |
09.10-09.30 | Pakiet przewozowy - aktualne informacje - radca prawny Karolina Goniowska |
09.30-10.00 | Płaca minimalna w Niemczech, Austrii, Czechach - najnowsze informacje, niezbędne dokumenty, itp. - prawnik Monika Dobosz |
10.00-10.15 | Nowe, bezpłatne dla Przewoźników rozwiązanie IT w sektorze TSL - Miłosz Królczyk |
11.00-11.15 | Przerwa kawowa |
11.15-11.45 | Zatrudnianie cudzoziemców - radca prawny Karolina Goniowska |
11.45-12.15 | Płaca minimalna w Belgii, Holandii, Luksemburgu - najnowsze informacje, niezbędne dokumenty, itp. - prawnik Karina Dumond |
12.15-12.30 | Przegląd najważniejszych prac legislacyjnych w zakresie przepisów dotyczących przewozów drogowych osób i rzeczy - zastępca dyrektora Biura Prawnego GITD Andrzej Najmanowicz |
12.30-13.00 | Przewóz odpadów - radca prawny Marek Kliś |
13.00-14.00 | Przerwa na lunch |
14.00-14.30 | Płaca minimalna we Włoszech, aresztowania pojazdów, problemy z zaświadczeniami z leasingu - adwokat Agnieszka Janusz i adwokat Agata Sobol |
14.30-14.45 | Stan bezpieczeństwa na polskich drogach - młodszy aspirant Paweł Kurek z Komendy Głównej Policji |
14.45-15.15 | Wypadek za granicą - jak się zachować? Prawa i obowiązki kierowcy - prawnik Karina Dumond |
15.15-15.45 | Problematyczne przepisy w prawie europejskim (m.in. . Ingerencja w tachograf - konsekwencje i kary, szkodnik w Portugalii - kara do 46.000 euro, licencja do 3,5t w Hiszpanii - kara 4.001 euro) - radca prawny Marek Kliś |
15.45-16.00 | Przerwa kawowa |
16.00-16.30 | prelekcja gościa specjalnego |
16.30-17.00 | Anglia - jak uniknąć kary za uchodźców? - prawnik Monika Dobosz |
DZIEŃ DRUGI | |
09.00-09.30 | Ryczałty za nocleg - omówienie wyroku TK i Sądu Najwyższego - radca prawny Marek Kliś |
09.30-10.30 | Jak rozliczać płace minimalne? - Krzysztof Nowakowski |
10.30-10.45 | Przerwa kawowa |
10.45-11.30 | Pułapki w zleceniach transportowych - na co warto zwrócić uwagę? - prawnik Monika Dobosz |
11.30-11.45 | Problemy z drukiem A1 - jak rozwiązać problem? - radca prawny Karolina Goniowska |
11.45-12.15 | Przerwa kawowa |
12.15-12.30 | Prelekcja gościa specjalnego |
12.30-13.00 | Płaca minimalna we Francji - aktualne informacje, podatek od pracowników delegowanych, SIPSI - radca prawny Marek Kliś |
13.30-14.00 | Najnowsze orzecznictwo dotyczące branży transportowej - uszkodzenie towaru / kradzież towaru na parkingu niestrzeżonym, czyli kiedy przewoźnik ponosi odpowiedzialność i czy ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie - radca prawny Marek Kliś |
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany niektórych tematów w przypadku pojawienia się istotnych zmian w prawie mających bezpośredni wpływ na branżę transportową.
Korzyści z udziału w Konferencji:
* Zapewniamy materiały pokonferencyjne i catering.
Miejsce:
Centrum Kongresowe Ossa to połączenie najwyższej klasy obiektu konferencyjnego z doskonałym zapleczem wypoczynkowym. Jest idealnym rozwiązaniem pobytu łączącego obowiązki służbowe z relaksem oraz odpoczynkiem.
Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości.
§1 Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
§2 Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§3 Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do godz. 22:00.
Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.
§4 Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi natychmiastową reakcję.
Hotel ma obowiązek zapewnić:
a) Warunki pełnego i nieokreślonego wypoczynku gościa
b) Bezpiecznego pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu
c) Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu
d) Sprzątanie pokoju i wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego
obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie
e) Sprawną pod względem technicznym usługę, w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być
usunięte, hotel dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób
załagodzić niedogodności
§5 Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a) Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą.
b) Budzenie o oznaczonej godzinie.
c) Przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu.
d) Przechowywanie bagażu, hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminie innym niż
daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego.
§6 Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
§7 Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytów recepcji. W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa powyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 14.11.1964 roku w sprawie ograniczenia odpowiedzialności osób utrzymujących zarobkowo hotele lub inne podobne zakłady (Dziennik Ustaw z 1965 roku nr 1 poz. 2) z późniejszymi zwrotami. W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa powyżej oddanych na przechowanie do depozytów recepcji hotelowej zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego wymienione w §6 punkt 1 niniejszego regulaminu. Za rzeczy pozostawione w sejfie pokojowym hotel odpowiada tylko wtedy, gdy utrata tych rzeczy jest konsekwencją przestępstwa popełnionego na szkodę gościa, powodującego zniszczenie zabezpieczenia sejfu pokojowego, stwierdzonego przez organ prowadzący postępowanie przygotowawcze stosowane do przepisów Kodeksu Postępowania Karnego. Za rzeczy pozostawione w pokoju hotelowym, a niezabezpieczone w sejfie pokojowym, które nie zostały wymienione w zdaniu niniejszego paragrafu, hotel odpowiada na warunkach i zasadach określonych w zdaniu poprzednim.
§8 Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa, jeśli pozostawiony został w innym miejscu niż hotelowy parking strzeżony.
§9 Zgodnie z ustawą o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia. Naruszenie zakazu spowoduje obciążenie Państwa kosztami związanymi z koniecznością dodatkowego odświeżenia pokoju.
§10 Za spowodowanie zniszczenia lub uszkodzenia mienia znajdującego się na terenie hotelu zostaną Państwo obciążeni kosztami naprawy, renowacji lub zakupu nowego mienia, w przypadku, gdy naprawa zniszczonego nie będzie możliwa.
§11 Za wszelkie dodatkowe zabrudzenia i zanieczyszczenia pokoi zostaną Państwo obciążeni kosztami doczyszczania.
§12 Pieniądze, biżuteria i inne kosztowności powinny być umieszczone w hotelowym sejfie. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za ich utratę.
Centrum Kongresowe Ossa usytuowane jest na skrzyżowaniu głównych szlaków komunikacyjnych, zaledwie 60 km od Warszawy i Łodzi.
Baza hotelowa:
+48 22 826 30 82
+48 46 814 60 57
+48 46 857 60 60