Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Elektryczny i elastyczny

Utworzona: 2023-07-21


ID. Buzz Cargo jest pierwszym bateryjno-elektrycznym pojazdem użytkowym marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Auto można dopasowywać do indywidualnych potrzeb użytkownika.

„Way to Zero” to misja marek Volkswagen i VW Samochody Dostawcze zakładająca podążanie w kierunku mobilności neutralnej dla klimatu i zrównoważonej, a przy tym dostępnej dla klientów. Koncern wyznaczył w niej kluczowe działania, wśród których znajdują się m.in. ogromne inwestycje w dekarbonizację, osiągnięcie zrównoważonego łańcucha dostaw i produkcji, o 40% zmniejszenie emisji CO2 na pojazd do roku 2030 (w porównaniu z 2018), wsparcie dla rozwoju energetyki odnawialnej, położenie nacisku na recykling baterii i dawanie im drugiego życia.

Droga precyzyjnie wytyczona

Zgodnie z przyjętym w ramach „Way to Zero” celem dekarbonizacji, firma zamierza stać się neutralna dla klimatu najpóźniej do 2050 roku. W planach jest przyspieszenie elektrycznej ofensywy w ramach strategii "Accelerate". Do 2030 roku marka zamierza zwiększyć udział samochodów elektrycznych w łącznej sprzedaży do minimum 70% w Europie oraz ok. 50% w Ameryce Północnej i Chinach.

Zmieszczą się dwie europalety

Auto jest standardowo wyposażone w sztywną ścianę oddzielającą przestrzeń pasażerską od ładunkowej. Ta ostatnia ma objętość 3,9 m3 i mieści dwie europalety. Długość przestrzeni ładunkowej na poziomie podłogi wynosi 2,20 m, maksymalna szerokość 1,73 m, a ładowność furgonu osiąga 719 kg. Przestrzeń ładunkowa zamykana jest od tyłu za pomocą drzwi skrzydłowych lub klapy. Dostęp do niej umożliwiają także przesuwne drzwi boczne.


Ładunki wewnątrz można standardowo zabezpieczyć za pomocą sześciu punktów mocowania umieszczonych w podłodze oraz opcjonalnie za pomocą szyn na ścianach bocznych. Podłoga w bagażniku jest wyłożona sklejką o grubości 5 mm z gumową wykładziną o grubości 15,5 mm. Specjalistyczna firma może wykonać wewnętrzną zabudowę (półki i szafki na ścianach bocznych), pod kątem wykorzystywania samochodu przez serwisantów.

Praktyczne wnętrze

Pojazd jest standardowo wyposażony w trzy miejsca z przodu – obok fotela kierowcy (z regulacją wysokości) znajduje się podwójna kanapa, natomiast opcjonalnie dostępny jest fotel pojedynczy. Wewnętrzne części siedzeń pokryte są ciemną, odporną na zużycie tkaniną, a zewnętrzne części i oparcia siedzeń równie wytrzymałą, ciemną sztuczną skórą. Kabel do ładowania samochodu jest przewożony w specjalnym schowku pod podłogą.

Indywidualnie dopasowany

Samochód można dopasowywać do indywidualnych potrzeb. Opcjonalnie dostępne są m.in. podłoga z szynami służącymi do mocowana ładunku oraz dodatkowe listwy mocujące na ścianach bocznych i przegrodzie działowej. Ta ostatnia może być opcjonalnie wyposażona w okno oraz otwór umożliwiający przewóz długich przedmiotów. Inne elementy opcjonalnego wyposażenia auta to hak holowniczy (składany i rozkładany elektrycznie) oraz gniazdo 230 V przy fotelu pasażera.


Źródło: Volkswagen Samochody Dostawcze
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
LESZEK Transport i Spedycja Daniel Leszek


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels