ID: 219099
Słabnie kondycja branży TSL
ID: 219099
ID: 219099
Spada liczba frachtów i jednocześnie wzrasta liczba upadłości firm TSL w Polsce.
Spada liczba frachtów i jednocześnie wzrasta liczba upadłości firm TSL w Polsce.
~etransport.pl
Posty (61)
~dziad | najważniejsze że sostka za 3/1 siodymka za 4/1 i 4-5 tys za 2/2 musi byc, bo przecież wszyscy wiedza, ze jak dziady popadaja to ktoś to musi przewieżć i tutaj jest miejsce dla przewożnikow z D, F, B, NL wjezdzajacych na białym koniu | |||
~xthx | Nikt myślący nie inwestuje teraz w Transport. | |||
Dawid87
| dziad ty to jednak na niczym się nie znasz, poczytaj troszkę to forum i będziesz wiedzieć, polski dziad padnie, a robotę przejmą niemiecki firmy nawet transport krajowy po Polsce, nasza szlachta będzie śmigać furami na niemieckich tablicach i zarabiając 3 tyś ojro, oczywiście od poniedziałku do piątku weekendy w 5 gwiazdkowych hotelach z spa | |||
~maro | Po 8 godzin i codziennie w domu. Tylko te dziady muszom paść. | |||
~Ł ysy | Zapomnieliście o jeszcze jednej prawdzie objawionej. " Im więcej firm padnie tym lepiej dla kierowców " - nie pamiętam, który to idiota wylansował powyższą tezę. Teza zajebiście wyborna. | |||
~maro | Nawiedzony wielki szu lub jemu podobny idiota. | |||
~Ł ysy | Szoferskich idiotów tu dostatek. | |||
~Ł ysy | Tylu kierowców brakuje, a te podłe dziady nie chcą płacić. Gdzie szukać przyczyny? W podłym charakterze dziadów? | |||
~Pan kierowca | Dafidku87 znów cię widzę na forum... aż tak długo nie widziałem żadnego Twojego wpisu że myślałem iż w końcu dostałeś sweterek taki biały z długimi rękawami abyś mógł sobie zawiązać kokardę na plecach... | |||
~x-man | problem jest bardziej zlozony niz to sie wydaje. kierowcow nie brakuje. brakuje tylko niewolnikow do pracy w tej branzy niestety mlodzi nie chca i wcale sie nie dziwie. ukraincy mieli byc lekiem a sie okazalo ze polowa to sie nawet do pluga nie nadaje. jak firmy zaczna normalnie placic to beda i kierowcy proste. branza zwalnia no niestety mam cykle koniunkturalne i w chodzimy w dolek powoli nic nowego. w pl branza siegnela dna albo zeszla ponizej dna i jest mule. platnosci masakra ryzyko wysokie rentowsnosc mizerna ale ta skutki zanizania stawek. do dzis pamieta jak jeden gumofilc przedsiebiorca w tv sie w 2004 chwalil jak to rozjedziemy europe bo mamy niskie stawki no i rozjechali. tylko zapomnieli ze musza sie tez wyzywic i sami sie teraz zjadaja. kolejny fakt na chwile obecna jest ok 20-30 % za duzo aut w stosunku do potrzeb przewozowych czyli mamy nadpodaz uslug. | |||
~maro | x-man na którym parkingu wykładasz teorię transportu? | |||
~dziad | x-men z ilością aut w stosunku do potrzeb się zgodzę, ale mógłbys to rozwinąć:" jak firmy zaczna normalnie płacic", normalnie czyli jak, ile? | |||
~Janusz | firmy zaczna normalnie płacic", normalnie czyli jak, ile? TO tyle ile płaci ŁYSY | |||
~rwe | Większego syfu od polskiego transportu to nie ma w świecie, cebulaki w gumofilcach porzuciły orkę w polu i wzięły się za "byznez", lepiej zamiatać ulice niż pracować u tych prymitywnych bezzębnych brudnych prostaków. | |||
ese
| Właśnie! Aż głupio się robi na samą myśl, że setki tysięcy inteligentnych i wyksztalconych ludzi robi w polskich firmach! | |||
~R2D2 | Czytam posty i zastanawiam się z czego niektórzy się cieszą? Że innemu Polakowi jest lub będzie gorzej? Czy naprawdę tak trudno zmienić stereotypy? Zawiść jest cechą, na której inne narody sobie z nas używają. Mam nadzieję że polskie firmy dadzą jednak radę a kierowcy znajdą swoją wymarzoną firmę. | |||
~rwe | Właśnie te cebulaki przez lata gardzili Polakami wykonującymi tą ciężką pracę i cieszyli się przy wódzie że inni mają źle. W żadnej innej branży nie było takiej pogardy dla pracownika - Polaka. To nie kwestia zawiści, to kwestia nienawiści na którą sobie to cebulactwo zasłużyło. Polskie firmy dadzą radę, kierowcy też a cebulacwto won. | |||
~koneser jabola | tylko cham i bydlę kąsa która go karmi.. | |||
~koneser jabola | tylko cham i bydlę kąsa rękę która go karmi. sory rękę zjadłem | |||
~Kieromen | Do koneser jabola Wiadomo od zawsze. Najwiekszym kapitalem firmy jest wykwalifikowana kadra pracownicza! Wiec kto kogo karmi?! | |||
~Obserwator | Jak już niemieckie i francuskie firmy wykończą polskie, to wtedy nie będzie konkurencji. A wtedy polscy kierowcy dostaną tyle ile się niemieckim firmą będzie podobało. Monopolista dyktuje warunki a kierowca nie będzie miał nic do powiedzenia. Czy wtedy kierowca będzie dalej wielki pan? Nie wiem. Zobaczymy. Myślę że wielkie korporacje przemielą wszystkich. | |||
~kier | W polsce brakuje podobno ponad 100tys kierowcow takze jak padnie czesc naszych firm transportowych to wszystko sie unormuje i bedzie pieknie. A ci co najwiecej skomleli na pracodawcow beda ich calowac po nogach po konczy sie dyktowanie warunkow przez kierowce. Szkoda ze nie wszyscy to rozumieja. Juz nie bedzie "siodemki" z przodu. Zapomnijcie o | |||
~X-man | Panie maro nie muszę wykładać na parkingach, prowadziłem firmę transportowa ładnych pare lat i wiem ja to wyglada większość z was nawet nie wie co to są odprawy itd. To jest moja subiektywna wypowiedz na podstawie lat pracy w branży. Znam doskonale przypadki jak ja z Włoch jeździłem po 1, 2 eur za km a jakiś gumofilc mnie wygryzła robiąc to samo za 0, 9 eur. Kto robi Włochy wie ile tam kosztują drogi itd. Teraz od ładnych kilku lat pracuje w de z polskim transportem skończyłem. Jest gonitwa tak samo jak w pl ale jakoś spokojniej i firma w której pracuje nie ma większych problemów z kierowca tylko sezonowo są braki w wakacje. Płaca nie w miarę normalnie choć nie ukrywam zeby mogli wiecej, ale to nie ja decyduje. Teraz larum jak ktoś sie dobrał do * tym co trzymają kierowców nie wiadomo ile tygodni w budzie. Panowie u mnie kierowca nie ważne jaki jak mieszka w de to w piątek jest w domu czasami w sobotę rano jak cos sie sypnie oni sie śpią w budach po x tygodni. Z Polakami nie mieszkającymi w de jest gorzej ale ich rozumiem bo jak do domu z Berlina 800 km to nie pojedzie na weekend to jest logiczne. | |||
~X-man | Polacy nie mieszkajacy w de jeżdżą maks 3/1 i nie opcji ze zostanie dłużej chyba ze chce albo ma to związek z jego prywatnymi terminami albo zaplanowanym urlopem w wtedy ewentualnie tydzien dłużej. Ale co ja tam wiem Wikipedia parkingowa wie wszystko lepiej. | |||
~maro | X -man byle jak pan prowadził tę firmę przez te ładnych parę lat, teraz pozostała robota dla niemca i wykłady parkingowe. | |||
~maro | X- man " jakiś gumofilc mnie wygryzła robiąc to samo za 0, 9 eur. Kto robi Włochy wie ile tam kosztują drogi itd. " Po tym wpisie widać, że nie znasz tematu. Kto jeździ to wie o co chodzi. Dymaj dalej dla niemca. | |||
gustav
| maro nie dla każdego transport jest jedynym co można robić, bez względu na zysk/straty. Nie każdy ma ojcowe hektary by dokładać do interesu... | -1 | ||
gustav
| Ostatnio Panowie Przewoźnicy prostowali mnie gdy powiedziałem o zyskach mojej byłej firmy. Oni twierdzą, że nigdy nie ma na +, cieszą się gdy minus jest mniejszy niż wcześniej!!! Jaka jest prawda? Ja zrezygnowałem z transportu gdy stawka spadła poniżej jednego Euro/km, dzisiaj na tym kierunku 65 centów jest super!!! Dajesz wiarę czy czekasz na kupca rolnego? | -1 | ||
~X-man | Gustav o to mi chodziło, o próg opłacalności. Niestety tutejszy mędrcy parkingowi wiedza lepiej. Nie miałem w pl własnej firmy tylko zarządziłem firma. Ifnirmacja dla maro mnie nie przeszkadza praca w de i dla niemieckiej firmy, pracuje tam gdzie mogę zarobić i godnie żyć. Wiec nie rozumiem tego sarkazmu i zlosliwosci. Wielu kierowców tez pracuje w de i "dymają" dla niemca | |||
~Wielki Szu | Jest mi przykro szanowne dziadtransy ale w amazonie płacą już lepszą podstawe. A gdyby tak przeliczyć roboczogodziny to wy szanowne dziady jestescie zerami. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.