ID: 207545
Dla polskiej branży transportowej kwestia płacy minimalnej nie stanowi bardzo dużego problemu
ID: 207545
ID: 207545
Jeśli chodzi o same wynagrodzenia – polscy przewoźnicy gwarantują dobre zarobki swoim pracownikom. Największym problemem są w tym przypadku wszelkie bariery administracyjne oraz możliwe sankcje, które są nakładane na przewoźników w przypadku nie zastosowania się do ww. przepisów- podkreślił Maciej Wroński prezes TLP.
Jeśli chodzi o same wynagrodzenia – polscy przewoźnicy gwarantują dobre zarobki swoim pracownikom. Największym problemem są w tym przypadku wszelkie bariery administracyjne oraz możliwe sankcje, które są nakładane na przewoźników w przypadku nie zastosowania się do ww. przepisów- podkreślił Maciej Wroński prezes TLP.
~etransport.pl
Posty (54)
~kierowca | Godziwa płaca... jak kto patrzy. Najniższa krajowa tzw. zmywaka do emerytury !!! czyli dziad na starość a diety. ? ! nie liczą się ani do emerytury, chorobowego, urlopu... i cześć podpisuje czyste druki diet i napycha kieszenie, szefów, część diet jest oszukana, nadgodzin nikt nie widział, a ryczałty za nocleg w budzie to legenda... krzyk to tylko jak zawsze pracodawców bo tylko oni mają związki, zrzeszenia, i prawników !!! Kierowcy nie mają żadnej pomocy, wsparcia i prawa... tylko płacz i płacz dziad transów którym ciągle mało i mało... | |||
~ktosik | " polscy przewoźnicy gwarantują dobre zarobki swoim pracownikom. " ta, ale pod warunkiem ze nikt nie bedzie mogl tego sprawdzic. ale brednie | |||
~edek | Ale oni głupoty wygadują to są właśnie krętacze. Tym depilom dalej się wydaje ze 5 tys jest lepsze jak 7 tys z tym ze 2000 zabiera szefuncio. Kierowca płacony z akordu. To czemu Inne kraje wprowadzaja płace minimalną PRZECIEZ TO TA SAMA UE... żyd to umie skomleć trzepia kase kosztem innych. Zgodzili się otworzyć granice to od tego momentu trzepia kase i nie chcą się podzielić ale w sklepie pączka chce i w*ac | |||
MarcinSE
| Jak podpisują czyste druki diet??? Kierowca - możesz to wytłumaczyć???!!! | 1 | ||
~Zakręcony | MarcinSE... oni nie podpisują czystych druków, oni podpisują "in blanco". Prawda, że to inaczej brzmi? | |||
~Odkręcony | My już se nie podpisujem bo ni mamy kurna długoooopisia! | |||
MarcinSE
| Dla mnie in blanco to kombinatorstwo, coś niebezpiecznego... Nie ważne - DLACZEGO DAJĄ O DLACZEGO PODPISUJĄ??? | 1 | ||
~Zakręcony | MarcinSE... to jest właśnie ta patologia polskiego transportu o której się tyle ostatnio krzyczy. Wydaje mi się, że najbliższy rok przyniesie wiele zmian w branży, ale... poczekajmy. | |||
MarcinSE
| Patologia patologią, ale w jakim celu są dawne blankiety inblanco, skoro w jakiejś kwocie znanej kierowcy są wypłacane diety przecież???Może mi ktoś jak chłopu na roli to rozpisać?! | |||
~Pracodawca | Nikt nikogo do niczego nie zmusza. Można założyć własną firmę, wziąć auta w Leasing, zatrudnić kierowców i wypłacać płace minimalne, nadgodziny, ryczałty a najlepiej z góry co miesiąc po 15. 000zł na rękę czy się stoi czy się leży. U mnie kierowca jak pracuje uczciwie to dobrze zarobi. Nikt nie narzeka. Kto komu broni skoro wszyscy tacy mądrzy. Przecież to takie proste. | 1 | ||
MarcinSE
| Pracodawca - to co napisałeś jest wszystkim znane - wyświechtany frazes! My tu o podsuwaniu inblanco do podpisu delegacji i dlaczego... ? ! Pracodawca znasz na to odpowiedź? Ale zgadzam się, że nikt nikogo nie zmusza, ale czy niewymusza... Hmmm | |||
~Nero | Niby brakuje kierowcow na rynku, niby to dziady beda zwija interes, niby to pracodawca bedzie prosil sie kierowcow, zeby u niego pracowali. Po czym okazuje sie, ze jeden z drugim zamiast zmienic robote podpisuja cos in blanco... | 1 | ||
~Ł ysy | Posłużę się drugim wyświechtanym frazesem. Wysokość zarobków wyznacza rynek. Ten podły rynek. Ciekawe, dlaczego podły '' Rynek " tak kiepsko wycenił pracę specjalistów. Może to nie specjaliści tylko robole wykonujący prosty zawód? | |||
~ksyzol | Ja już na ten nie wytrzymam mam odruchy wymiotne. | |||
~ksyzol | Marcin, jeszcze napisz coś i będę żygał. | |||
~Ł ysy | Najwyższy czas zejść na ziemię | 1 | ||
~maro | podpis in blanco- to wymysł przygłupów forumowych czy tych parkingowych? :-) | |||
~dość | cudowna wspaniała praca zawód pasja hobby wynagrodzenie pracodawca | |||
~transportowiec | Podpis diet in blanco jest możliwy. firma nie ma określonego regulaminu pracy więc stosuje się do rozporządzeń w sprawie diet i ryczałtów. Kierowca po przyjeździe z trasy oddaje kartę delegacji z wpisanymi krajami docelowymi oraz gdzie spał. Składa takie oświadczenie z podpisem i na podstawie tego księgowa rozlicza ile należy się kieorwcy zwrotu za koszty podróży i tyle w temacie. Jak ktoś nie chce składać in blanco to proponuje poczytać rozporządzenie odnosnie diet i ryczałtów i od razu codziennie obliczy ile należy mu się diety i ryczałtu :) mniej pracy będzie miała księgowa to szef zaoszczędzi. To proste -> jedziesz po kraju to należy się 30 zł diety + 45 zl ryczałt za nocleg ale jak trafi się, że jedziesz nocą przynajmniej 6 godzin to ryczałt wpisujesz 0 zł ; ) i tak codziennie można sobie wyliczyć. Codziennie jest najlepiej bo potem w weekend leżeć i oglądać seriale to trzeba wypełniać temu "dziadtransowi" te chore papiery. hehe. Popytajcie niektórych szoferów, że często na powrocie kręcą pauzę przed granicą z PL zaraz gdzieś za Berlinem bo wtedy mają płacone 49 eur diety + 37, 5 eur za nockę. Czysty zysk ! | |||
~maro | dościu jest dokładnie tak jak napisałeś. | |||
~maro | Dziadowszczyzna to, aby dla kilku euro stać u niemca zamiast w kraju. | 1 | ||
Dawid87
| mają płacone 49 eur diety + 37, 5 eur za nockę- bu hahaha masz fantazje transportowiec | |||
~Ł ysy | Chcąc ukrócić takie praktyki wystarczy nanieść do regulaminu zapis o obowiązku odbierania odpoczynku dobowego w strefie przygranicznej do 100km po stronie polskiej. Wszystko w temacie. | |||
MarcinSE
| Dzięki - Transportowiec! Jak widać nie jest takie trudne by normalnie odpowiedzieć!! Ksyzolku, już milcze :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.