ID: 207545
Dla polskiej branży transportowej kwestia płacy minimalnej nie stanowi bardzo dużego problemu
ID: 207545
ID: 207545
Jeśli chodzi o same wynagrodzenia – polscy przewoźnicy gwarantują dobre zarobki swoim pracownikom. Największym problemem są w tym przypadku wszelkie bariery administracyjne oraz możliwe sankcje, które są nakładane na przewoźników w przypadku nie zastosowania się do ww. przepisów- podkreślił Maciej Wroński prezes TLP.
Jeśli chodzi o same wynagrodzenia – polscy przewoźnicy gwarantują dobre zarobki swoim pracownikom. Największym problemem są w tym przypadku wszelkie bariery administracyjne oraz możliwe sankcje, które są nakładane na przewoźników w przypadku nie zastosowania się do ww. przepisów- podkreślił Maciej Wroński prezes TLP.
~etransport.pl
Posty (54)
~maro | Łysy po co? Jeśli ma jeszcze czas jazdy, a mimo to staje u niemca na pauze to do klozetu z nim. | 1 | ||
~Ł ysy | maro. W ten sposób myślą Pany Kieroffce. To świńska arystokracja. Nie mylić z kierowcami. | 2 | ||
~Ł ysy | maro. Piszesz o oczywistych sprawach, o pospolitych praktykach Panuff Kieroffcuf. Widzisz, tego typu praktyki mogą mieć miejsce miejsce tylko w firmach prowadzonych przez ćwoków. A tych Pany Kieroffce uwielbiają. Źle się wyraziłem, uwielbiają okradać takich kolesi. | 3 | ||
~transportowiec | według ostatnich orzeczeń sądu nie ma obowiązku wypłaty ryczałtu za nocleg także 37'5 eur odpada ale 49 euro może jakaś mega bogata firma płaci. Firmy raczej ustalają, że dieta po przekroczeniu granicy PL jest stała np 40 euro niezależnie od kraju pobytu. Do "łysy"- co to za problem naciągnąć dniówki za granicą. Na jednej firmie kieorwca napiszę do spedytora, że załadunek trwał 4 godz a w rzeczywistości 1, 5h. Potem ściemni, że zablokowali go rano na parkingu. Póżniej napiszę, że korki koło Hannowru :) a na końcu napisze " szefie nie stracy mi czasu nawet na dyche żeby dojść do Olszyny i już ma pauzę u Niemca. Co wtedy z takiego regulaminu, że musi stawać na granicy jak realia są inne :) | |||
~ksyzol | Dobrze Marcin już mi przeszło, teraz jest dobrze. | |||
MarcinSE
| Łysy bravo za system za poukladanie transportu co do godziny minimum... Łysy - napiszę ci wprost tak jak i ty to robisz - cała transportowa Europa z ciebie wali!!! :) :) :) :) | -3 | ||
~Wielki Szu | Kolega ł ysy placi z frachtu. On nawet diet nie placi. Kiedys dzwoniłem do niego jak kandydat do roboty. Stara jego odebrala. Tak ze ł ysek ty dietami sie nie stresuj. | -3 | ||
~Wielki Szu | Dziadtransy mysla ze to co w ich regulaminie pisze to ma jakies zmaczenie. Smiech na sali. Kiedys dziadtrans nie chciał mi dac jego smiesznego regulaminu zabrac ze sobą z jego biura-chlewni to zrobiłem fote jpg i zaniosłem swemu papudze. Ubaw był po pachy. | -2 | ||
MarcinSE
| Regulator transportu międzynarodowego, transgranicznego przez regulamin wewnętrzny firmy... Łysy ja jeszcze raz przeczytałem czy przypadkiem może ja źle odczytałem i chodziło ci o 100km w obrębie Tomaszowa, ale nie... :) :) :) :) | -2 | ||
ese
| ~Wielki Szu 2016-10-25 12:04:13 Kolega ł ysy placi z frachtu. On nawet diet nie placi... "- Jeśli są chętni do takiej roboty, to głupi by był gdyby im diety na siłę wciskał | |||
~LOGIC | Chcecie wiedziec dlaczego tak jest i to bez dorabiania ideologi? Otóż jak zjeżdża pan kierowca to jeśli już nie ma wypłacone (tygodniówki) to chce natychmiast. A rozliczenie kwitów nie in blanco zajmie minimum 2-3 tygodni, a przeciez szef złodzień nie płaci bo ja swoje zrobiłem. Dodatkowo tepe głowy nie pojmą za za dzień w PL dostaniesz gówno a w CH dostaniesz 400 PLN. Dlatego uczciwi szefowie umawiają się na dniowke średnią powiedzmy 250 PLN i wyplacaja prosząc o kwity in blanco, najczesciej kwoty sie zgadzają +- 5% | 1 | ||
~Zakręcony | ~Ł ysy 2016-10-25 10:01:34 Posłużę się drugim wyświechtanym frazesem. Wysokość zarobków wyznacza rynek. Ten podły rynek. Ciekawe, dlaczego podły '' Rynek " tak kiepsko wycenił pracę specjalistów. Może to nie specjaliści tylko robole wykonujący prosty zawód? Obaj dobrze wiemy, że poprzednie lata naprodukowały kierowców w większości przez p. u. p. y i w związku z tym zawód zszedł na psy. | 1 | ||
~Zakręcony | ~transportowiec 201 6-10-25 10:52:01 Podpis diet in blanco jest możliwy. firma nie ma określonego regulaminu pracy więc stosuje się do rozporządzeń w sprawie diet i ryczałtów. Na starych drugach delegacji jest rubryka "kwotę otrzymałem". Czy składanie podpisu in blano w tej rubryce przez kierowcę jest według Ciebie legalne? | |||
ese
| ~Zakręcony 2016-10- 25 18:23:20 ~transporto wiec 201 6-10-25 10:52:01 Podpis diet in blanco jest możliwy. firma nie ma określonego regulaminu pracy więc stosuje się do rozporządzeń w sprawie diet i ryczałtów. Na starych drugach delegacji jest rubryka "kwotę otrzymałem". Czy składanie podpisu in blano w tej rubryce przez kierowcę jest według Ciebie legalne? "- A dlaczego nie? Może nie być mądre, ale któż może mi zabronić nadpodpisywania kartek i porozdawania ich dowolnym ludziom? Osobna sprawa, że kolega przez taką podpisaną pustą kartkę dowiedział się po czasie, że zrzekł się na korzyść byłego wspólnika nieco ponad 47 tys. zł. W sądzie zaś gdzie szukał obrony pouczono go, że jego sprawą jest komu, kiedy i co podpisuje. | |||
~Zakręcony | ese... no cóż. Weksle in blanco są legalne. Czy druk delegacji stał się tego typu drukiem? | |||
ese
| Znajdź przepis, który mówi, że jest to nielegalne. Ja takiego nie znam. | |||
~Zakręcony | ese... mam Ci to znaleźć w KPK, czy na początek w innych? | |||
~Mariusz | Hehe, szmaciarze jeżdżą za 2 tys brutto i to "nie stanowi problemu". To za ile pracujecie na godzinę u polskiego dziada? 3 złote na rękę wam wychodzi? Tylko mi tu o dietach nie piszcie, bo to nie wynagrodzenie. | |||
ese
| ~Zakręcony 2016-10- 25 19:40:59- Nie wiem. Ja tylko powiedziałem, że nie znam przepisu, który by mi zabraniał podpisania czegokolwiek jeśli mam taką ochotę | |||
~Zakręcony | ese... nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności. Poświadczanie nieprawdy jest karalne. | |||
ese
| Jakiej nieprawdy? | |||
ese
| Rozumiem, że mówisz o podpisywaniu pobrania diet itp. których się na oczy nie widziało? | |||
~Zakręcony | ese... temat rzeka, jak to napisałem wcześniej. Chodzi Ci o podpisanie pobrania diety, czy też o podpisanie rozliczenia diety w rubryce "Kwituję odbiór"? | |||
ese
| Temat prosty. Jaki przepis/ paragraf zabrania mi podpisania kartki papieru? I jak i rozgranicza kartkę pustą, od wypełnionej treścią? Gdzie napisano, że nie mogę tego zrobić? | |||
~Ł ysy | transportowiec. O jakich ty ściemach piszesz? Można skorzystać z gps. Ale prościej jest pogonić naciągaczy. Zawsze jakiś przygłupiasty przewoźnik przygarnie hołociarza. | |||
~Mariusz | Nie wyobrażam sobie, by ktokolwiek ośmielił się mi proponować podpisanie odbioru czegoś, czego nie dostałem. Zabiłbym go już samym spojrzeniem. Czytam co piszecie i dopiero do mnie dochodzi jakimi szmaciarzami muszą być kierowcy co takie rzeczy podpisują. I jeszcze się bronią, "a co, nie wolno mi?" Obłęd! | |||
ese
| A nie wolno im? | |||
~Ł ysy | Mariusz. Jakim szmaciarzem musi być koleś, który dostał już kasę i jeszcze raz tę samą kasę chce wyłudzić? | 1 | ||
~Zakręcony | Łysy... księgowość ma różne formy nadużyć. | |||
MANnalegalu
| ALE ZASKOCZENIE!!!czyli po rocznym lamencie jednak ich stac???no naprawde sie nie spodziewalem... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.