Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

To Polscy kierowcy zrobili z Pracodawców Dziadtransów!

ID: 204738


Dla mnie przy zatrudnianiu kierowcy podstawa to własna działalność i procent od tego co zarobisz lub płatne od kilometra, zarabiasz dla firmy? zarabiasz i Ty, kombinujesz ze zwolnieniami lub pauzami żeby tylko nie wyjechać na weekend - nie zarabiasz, większość firm w Polsce tak płaci. Na zachodzie jeszcze to nie jest tak popularne bo nie wiedzą że "Polak Potrafi " i się poźniej dziwią. A kierowcy na pracodawców w Polsce narzekają bo u Niemca inaczej, za chwilę i Niemiec się pozna na naszych kierowcach i ciekawe gdzie wtedy pójdą Polscy kierowcy jeździć.
Kierowca który chce jeździć i zarabiać dla firmy i też dla siebie zgadza się na to, problem mają Ci którzy nastawiają się na kombinowanie. Nastawiają się na mało pracy a duże zarobki, tak to niestety nie działa nie przyniesiesz firmie dochodu - nie będziesz dobrze zarabiał. Ja nie generalizuję są i bardzo w porządku kierowcy, dbają o samochód potrafią pomyśleć żeby pauzę zrobić jeszcze w Niemczech przed wjazdem do NL żeby nie płacić winiety za dodatkowy dzień a drugi ma to w d... I wjedzie na pół godziny bo firma płaci. Tylko że defacto firma to też Ty, zarabiasz razem z nią a jeśli masz to gdzieś to tacy kierowcy robią z naszych firm dziadtransy.
Ile razy miałem sytuacje jak kierowca opowiada że stoi w korku lub jest wypadek żeby tylko nie dojechać na załadunek w piątek bo chce weekend w domu, a drugi samochód w tym samym czasie jedzie bez problemu tą trasą. Kierowca weekend w domu a firma tysiąc euro kary za niepodstawienie samochodu pod załadunek, tak to wygląda. Gdy wie że od tego załadunku zależy wysokość jego wypłaty to najpierw się zastanowi czy mu się opłaci bardziej weekend w domu czy w pracy. Moim zdaniem najuczciwszy sposób wynagrodzeń bo powiązany z efektywnością.
A ja mam trochę złych doświadczeń jeśli chodzi o kombinujących kierowców chwalących się na parkingach jak to wydymali pracodawcę, czyli kogoś kto dał im pracę a później płaczą że wypłata nie w terminie i firma cienko płaci, skoro ją się okrada to nic dziwnego.
Polscy kierowcy zrobili z naszych firm dziadtransy a teraz zabrali się za niemieckie ; ) zapomnieli że nie kąsa się ręki która Cię karmi

~Ram
*.dynamic.gprs.plus.pl

Posty (247)

~Ram
@kryzol
To jest autentyczna sytuacja z autem, w którym wyskoczyły ze swoich miejsc drążki kierownicze przysięgam na wszystkich Bogów nawet z Allahem
Tak było! Chłopaki dali radę
~Ram
gustav
Zmęczony już jestem, daruj sobie
gustav
Allach Akbar!!!

-1

gustav
ksyzol to się da!!!
Jeden leży pod autem i się czołga, drugi idzie pieszo i daje znaki (ciekawe jak każde koło reagowało na dawane znaki?) i tak dojechali do Polski, to nie jest daleko.
W trzy lata daliby radę, o ile koła wykonywałby polecenia w/g dawanych znaków, bo ten za fejerą to może sobie w nosie podłubać, nic więcej!!!

-1

~ksyzol
Ok. Ram, odkręciły się samokontrujące nakrętki ze sworznia? Sworznie (jabłka) były aż tak wyje... że wypadły? Po włożeniu już nie wypadały podwiązane drutem przez 1500 kil.?

Ja kużwa jestem partyzant ale żeby aż tak.
gustav
Ciekawe jak po ci z podwójnej po swoje auto wrócili?
Jeden pieszo, a drugi się czołgał czy się zmieniali?

-1

~Ram
gustav
Autentycznie tak było a Allaha nie musisz wołać.
Drążki zostały spięte i auto dojechało, tak było!
~ksyzol
Ide smażyć leszcza... rybe na patelni.
~Zakręcony
Ram... Ty piszesz na poważnie, czy dziadka opowieści słuchasz?
~Ram
zakręcony
Poważnie pisze o rozpiętych drążkach, tak było!
gustav
A już myślałem, że to będzie nudny wieczór...
Nawet ET nie miałem zamiaru otwierać...
Co jak co, ale TAKICH ATRAKCJI TO BYM SIĘ NIE SPODZIEWAŁ.
Cóż życie w wirtualnej przestrzeni potrafi rozbawić do łez.

-1

~Zakręcony
Ram... wierzę Ci. Sam to przeżyłem jakieś 30 lat temu!
gustav
Ram więcej szczegółów, to będzie dobra komedia.
Ten co leżał zmieniał się z tym co dawał znaki, czy mieli pozycje wyznaczone aż do Polski?
Ile to trwało?
Wiesz, czołgać się do Polski to pół biedy, ale jeszcze obserwować koła i dawać znaki to już wyższa szkoła jazdy, sorry, czołgania się...

-1

~Zakręcony
Ram... w którą stronę skręcały koła bez drążka poprzecznego jadąc do przodu?
gustav
Teraz pomalutku i spokojnie wytłumacz, jak leżenie pod samochodem i obserwowanie zachowania się kół ma wpływ na ich sterowanie?

-1

gustav
Ludzie, wznośmy modły do Allacha lub do bogów jakich kto tam chce, że to tylko gimnazjalista.
Ja już teraz uciekam z drogi gdy widzę polską ciężarówkę, a co zrobię gdy to pisnesmen i ma takich samych sioferów?

-1

~Mietek
To proste takie same jak patrzenie na et i krecenie
~Ram
W tamtym roku jechał kierowca z ładunkiem i złapał gumę w ciągniku w tylnym wewnętrznym kole to dopiero na cb mu powiedzieli, że dym mu z tyłu idzie z konia.
Zatrzymał się, popatrzył się i dociągnął 10 kilometrów wolno do parkingu. Za nim jechały dwa auta pomogły zmienić koło. Ledwo wykręcili koło we trzech, potem szpilek wszystkich nie mogli, wkręcili tylko 3 czy 4 i też auto dojechało do bazy. Nie da się? Da się tylko trzeba chcieć!
Dla moich kierowców nie ma rzeczy niemożliwych jak widać:)
~Ram
zakręcony
Ja jestem szefem nie mechanikiem i nie pytałem się w którą skręcały ale chyba do środka
~Zakręcony
Ram... jak dym idzie z konia to proponowałbym zmianę paszy. Podchodząc z tyłu nie używać ognia!
gustav
KONIec!!!
Ram, dziecię piękne aczkolwiek nieszczęśliwe.
Chcesz leczyć fobie czy frustracje?
Idź na Naszą Klasę czy jakiegoś innego Facebooka.
Tutaj się nie popiszesz, na pewno nie dzisiaj.
Spróbuj w nocy, tak po cichu... będziesz sam, sam sobie panem i czymkolwiek zechcesz!!!
~Ram
gustav
nie wierzysz to twoja sprawa, chłopaki poradzili sobie z problemem w godzinę
~Zakręcony
Ram... czy o ludzi dbasz tak samo jak o powozy?
~bula cebula
Ram>a siofery to nawet na kwadratowych kołach pojada, to sa dopiero chopoki!
~Ram
zakręcony
Wtedy 3 lata temu mieliśmy jedno stare auto scanie, a tak reszta to była porcelana na kartę nowa albo dwuletnia, staram się dbać o wszystkich dobrze a szczególnie o dobrych kierowców.
~Zakręcony
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że wszystko co pisze Ram jest możliwe znając przedsiębiorczość dziadów i służalczość polskich pachołków.
abydoprzodu
Pewnego wigilijnego dnia kilometr przed bazą rywala mi się śruba łącząca drążek manetki ze skrzynia biegów robota góra na pół godziny ale ja się tego nie dotknalem bo to nie w mojej kompetencji cóż spoznilem się na wigilię ale przynajmniej nie ubrudzilem sobie rąk a premia świąteczna też dostałem
abydoprzodu
Zakręcony oby więcej takich ram-ów to w Polsce bagno będzie na wieki
~Zakręcony
Ram ramem, ale skąd ci idioci, którzy tam pracują?
~Ram
abydoprzoda
Widoczn ie nie spieszyło ci się na wieczór wigilijny bo może żyjesz z rodziną jak pies z kotem.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.225.36.146

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce