ID: 204656
Będę pracował dla solidnego pracodawcy, kto myśli tak jak Ja?
ID: 204656
ID: 204656
Solidny pracodawca jest w stanie zainwestować w pracownika?
Solidny pracodawca jest w stanie zainwestować w pracownika?
Posty (83)
Jaro47
| jak w temacie... | |||
Rysiu777
| każdy z nas bez inwestycji będzie pilnował roboty u dobrego pracodawcy ale takich prawie nie ma na rynku to i kierowcy mają lajtowy stosunek do tych co dają etat z jedzeniem | |||
jacek-kuba
| Nikt tak nie myśli bo tu sami pracodawcy są i każdy ma dziesiątki ciężarówek jak ich posłuchasz. | |||
Rysiu777
| żeby mieć oddanych i rzetelnych pracowników trzeba ich wynagradzać tak żeby mu przez myśl nie przeszło " pójdę sobie do... " a dziadom cały czas się wydaje że to oni mają przewagę na rynku pracy | -1 | ||
Jaro47
| Rysiu777 masz rację | |||
~maro | rysiu i jaro niewątpliwie jesteście solidnymi pracownikami, więc co możecie zaoferować takiemu pracodawcy?Jakieś kwalifikacje, doświadczenie itp? | |||
Rysiu777
| myślę że chyba wszystko czego może oczekiwać od kierowcy (tak myślę na podstawie opinii jakie mam u ludzie dla których pracowałem) | |||
Rysiu777
| silą rzeczy jak masz te kilka mln km nawinięte w zawodzie to choćby ucząc się metodą prób i błędów coś tych umiejętności przybywa | |||
~maro | wszystko czyli nic. | |||
~maro | rysiu konkretnie coś potrafisz? | |||
Rysiu777
| konkretnie czego oczekujesz? dyplomu? | |||
~maro | np czy potrafisz prawidłowo załadować towar, prawidlowo ustawić agregat przy chłodni itp | |||
abydoprzodu
| Możemy pogadać pomarzyć ponarzekać a jak już skończymy to podkulamy uszy i idziemy do dziada wierząc ze ten na pewno nas nie oszuka | |||
Rysiu777
| chłodnią jeździłem tylko na dystrybucji i tam była zasada że na noc na full z sieci i potem ma starczyć na cały dzień :) wiec w tym temacie jestem cienki, zabezpieczenie towaru czy jego rozmieszczenie nie są mi obce i z tym nie ma problemu, jestem też w stanie określić wszelkie kwestie awarii pojazdów z racji doświadczenia na warsztacie jak i przekazać je pracownikowi serwisu nie tylko w języku polskim, nigdy poniżej miliona w autach przeze mnie eksploatowanych nie były wymienianie klocki czy tarcza sprzęgła (w transporcie dalekobieżnym) , uczestniczyłem też w kilku szkoleniach doskonalenia techniki jazdy u różnych dilerów i zawsze osiągałem czołowe rezultaty, przez ostatnią dekadę nie przebywałem ani jednego dnia na zwolnieniu z powodu niezdolności do pracy - a wiecej nie chce mi się pisać bo i tak nikt tego nie kupi i wszyscy szukają po taniości a ja sie tanio nie sprzedam | 1 | ||
~maro | no to już coś :-) | |||
ksyzol
| nigdy poniżej miliona w autach przeze mnie eksploatowanych nie były wymienianie klocki czy tarcza sprzęgła Rysiuuu... ? ?? | |||
Rysiu777
| czegoś nie zrozumiałeś czy dla ciebie to abstrakcja? | |||
ksyzol
| klocki- milion km? | |||
Rysiu777
| i co cie tak dziwi? ?? od kierowcy zawodowego pracodawca ma prawo oczekiwać nie tylko przemieszczania się z punktu A do B ale także myślenia i ekonomicznego wykorzystania taboru jak i dbałości o niego | 1 | ||
abydoprzodu
| Rysiu to jesteś the best ciak ale czy możesz zagwarantować że w najbliższym czasie nie będziesz miał wypadku i nie rozwalisz składu? | |||
~maro | ksyzol zdziwiony? | |||
abydoprzodu
| Rysiu a czy jeździsz zgodnie z tacho i czy na pewno nie używasz magnesy? | |||
ksyzol
| Rysiu napisał- jestem też w stanie określić wszelkie kwestie awarii pojazdów z racji doświadczenia na warsztacie jak i przekazać je pracownikowi serwisu nie tylko w języku polskim, To ja poproszę po Polsku... Jak można bez klocków hamulcowych przejechać 700000 kilometrów??? Bo jako tebeściak to 300 przelatasz śmiało. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz