ID: 170076
rubetrans. de prosze o info o pracy u nich
ID: 170076
ID: 170076
prosze o info na temat pracy w firmie rubetrans. de tylko konkretnie,
prosze o info na temat pracy w firmie rubetrans. de tylko konkretnie,
Posty (29)
kierouk
| jak w temacie... | |||
~... | wyślij maila pogadamy | |||
kierouk
| jacekrusin@interia. eu | |||
~Michał | Też jestem ciekawy informacji o firmie. Jeśli ktoś coś wie to piszcie tutaj | |||
~remik | nikt nic? ?? | |||
~Remik | Niemożliwe :-) | |||
~kierouk | jade w ciemno. dzisiaj do mnie dzwonili. jak ktoś się bierze niech napisze na meila. podałem wyżej. | |||
~remik | napisalem | |||
~Michał | Do mnie niestety nie dzwonili a też miałem zamiar jechać w ciemno. Dużo osób dostało odpowiedź? | |||
~Remik | Potrzebowali tylko 6 kierowców | |||
~Michał | no i wybrali tych ze znajomością języka i dużym doświadczeniem zapewne | |||
~Michał | od kiedy zaczynacie pracę? | |||
~Remik | Jakbym chciał to od jutra :-) | |||
~luk | też dostałem info że mnie zatrudnią, ciekawe jak to bedzie? | |||
~Michał | Jak zaczniesz pracować to się dowiesz jak będzie. Musisz przekonać się sam. | |||
~??? | To nikt nic nie powie?? | |||
~roni | jak w temacie... | |||
~arex | Przyjęcia tylko z polecenia i nikt nic nie piśnie bo warunki są dobre i firma szanująca kierowców. | |||
~WKU | pracowałem... niepolecam ! ostatnia wypłata oszukana | -1 | ||
~WSK | SWIETA W KABINIE | |||
~chorzelak | kolorowo jest gdzie indziej | |||
~chorzelak | balagan, jak nie u niemca | |||
~Slashpacer | Pracuje w tej firmie od ponad 9 miesięcy, firma na wysokim poziomie. Szanują kierowców, system pracy 5/2 (5 dni w trasie 2 dni w domu). Wypłata zawsze na czas a czasami nawet 2/3 dni przed czasem tak samo z dietami zawsze na czas. Auta zadbane, jeżeli jest coś nie tak z autem wjeżdżasz na warsztat firmowy i auto naprawiane na miejscu lub wysyłane do serwisu (jeżeli większa usterka). Premie za jazdę nocą oraz za święta i weekendy. Ogólnie firma na +. No chyba że ktoś się zatrudnia jako nasz podwykonawca z swoim ciągnikiem siodłowym no to wtedy jest już inaczej, wszystko zależy jak się dogadasz. Duży plus zwracają za parkingi. | |||
~Volvo truck | Slahpacer, rozmawiałem z kierowca co u was pracuję i mówił że ma 2700 miesięcznie system 10 dni pracy i 4 dni w domu. zestawem zjeżdża do polski do domu i ma swoje auto. Mowil że tylko on ma tak a reszta Polaków to musi wynajmować mieszkanie w Niemczech i zarabiają max 2300. | |||
~Volvo truck | I no o wy macie ponoć dużo przepinke a on stale punkty. Pytanie moje to czy można się przyjąć na takich warunkach jak te n kolega bo 2300 i mieszkać w Niemczech to szału nie ma. | |||
~AREX | Seba to bajkopisarz, zmienia auta ze trzy dziennie, przepina kilka naczep dziennie w tym ma rozładunki i załadunki. Pierwsza opcja to wynajęte mieszkanie w niemczech: Pracę zaczyna się od 6 rano a kończysz o 20, 21. Mogą cię wysłać gdzieś dalej i wrócisz następnego dnia. Tacho masz wyrobić do samego końca. Zarobki 12/24 tzn jak codziennie wracasz na bazę to masz 12 euro diety jak dłuższy wyjazd to 24 zarobki 2000/2200 Druga opcja: Jak znasz komunikatywnie niemiecki i mieszkasz przy granicy PL-DE to możesz pracować w systemie 10 dni pracy i cztery dni w domu, jazda z punktu A do punktu B zarobki 2500-2700 podstawa plus dieta 24 plus premia za każdy weekend plus nocne. Na cztery dni wolnego w czwartek ściągają z ładunkiem do Polski a następnie w Poniedziałek z rana start. Rekrutacja :w języku niemieckim, Mareike Barna Menedżer ds. Zasobów ludzkich +49 5492 5574 222 | |||
~Slashpacer | Volvo truck, wygląda na to że jest u nas podwykonawcą gdyż z tego co wiem to wszyscy którzy tu pracują mają system 5/2 oprócz podwykonawców. Na Polske rzadko kto jeździ z tego co wiem, większość po DE. Jeżeli chodzi o przepinki to jeżeli zatrudnisz się jako kierowca "pomocnik" który nie ma własnego zestawu to za każdym razem jeździsz innym zestawem. Jeżeli potrafisz otworzyć usta i dogadać się z szefem to dostajesz stały zestaw jedyne przepinki to czasami gdy jedziesz ALDI z towarem z naszego magazynu wtedy robisz przepinke naczepy bo oni ładują naczepy u nas na magazynie a ty tylko przyjeżdżasz zmieniasz naczepe i możesz jechać dalej. Jeżeli chodzi o zarobki i traktowanie kierowców to mówię o tym jak traktują kierowców którzy dobrze znają niemiecki i tutaj mieszkają na stałe. (Jeżeli chodzi o ten system 10/4 to naprawdę nic mi o tym nie wiadomo no chyba że nie miałem jeszcze kontaktu z wszysktimi kierowcami z Polski. ) Firma kładzie duży nacisk na język bo podwykonawcy zepsuli już nam renome u wielu firm gdyż nie potrafią rozmawiać po niemiecku. (Podwykonawcy to Polskie firmy ale kierowcy z ukrainy. ) @AREX, jeżeli pracujesz jako pracownik to masz co chwilę przepinki. Jeżeli ktoś ma swoją stałą trasę lub jeździ w systemie 5/2 to przepina naczepę maksymalnie raz w tygodniu i to też nie zawsze. Ja aktualnie jestem uczniem w tej firmie więc nie mam stałego zestawu ale za to jak już jeżdżę jakimś zestawem to jeżdżę nim cały tydzień lub więcej. Gorzej jest na tourach z Danish Crown tam masz codziennie przepinke naczep gdyż odbierasz załadowaną, jedziesz na rozładunek na powrocie przeważnie bierzesz Leergut ze sobą i wracasz na Danish Crown tam zostawiasz naczepę robisz pauze i po pauzie bierzesz inną naczepę załadowaną. Ja piszę o tym co wiem od innych kierowców (niemców) i z swojego doświadczenia. Z polskimi kierowcami nie mam zbytnio kontaktu (oprócz jednego kierowcy z którym się dobrze dogaduje). Wiem też że mamy parę kierowców którzy wyjeżdżają w czwartek w trase w poniedziałek rano wracają na firme i jadą do PL i w czwartek znowu wracają do DE i jadą w trasę. ( Jeżdżą prywatnym autem do PL) | |||
~Volvo truck | Slashpacer, dzięki za odpowiedź ale już wcześniej rozmawiałem z Bartkiem (kierowcą z rubetransu) I mówił że tylko on ma taki fajny system 10 dni pracy i na 4 dni zjeżdża zestawem pod dom do Polski. Z tego co opowiadał to zapiernicz macie a ja właśnie chciałem się zatrudnić jak już wspominałem na takich warunkach jak Bartek. Dzwoniłem z zapytaniem, ale okazuje się że przyjmują ale warunki są takie jak wspomniałeś wyżej. Pozdrawiam. | |||
~chorzelak | Polska firma Redo z kierowcami z Ukrainy to już przeszłość w Rubenie, Zostały tylko polskie firmy z polskimi kierowcami i nic nie psujemy tylko robimy ta sama robotę co kierowcy z Rubena. Pozdrowienia |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz