ID: 163146
MiLOG nie musi zaszkodzić polskiemu transportowi
ID: 163146
ID: 163146
Wszystko zależy od interpretacji przepisów.
Wszystko zależy od interpretacji przepisów.
~etransport.pl
Posty (138)
ese
| ~InzynierParkingowy (2015-04-02 12:48:22) niemiec stoi weekendy tak samo i ma 150 e za weekend + te diety obowiazkowe ale 150 to w kopercie dostaje.. "- Rety! Pod stołem?? Już się od sąsiadów ze wschodu nauczyli?? | |||
~pic | Chłopaki wracają stadami na święta. Każdy taszczy wór kasiory, setki ukradzionych du pe reli. Wreszcie kwiat szoferstwa naje się do syta. Są duże szanse na przypomnienie, jak ludzkie żarcie smakuje. | |||
~dfghj | niech i pracownikom produkcji do wynagrodzenia zaczną wliczać do podstawy: diety za pobyt na zakładzie, noclegi za ryczałt w po za stanowiskiem pracy i składki na Zus bedą mogli odprowadzać od 30 zł. A potem emeretura to będzie 8 groszy. | |||
~ojciec Mateusz | ostatnia moja wypłata u niemca na reke 1700eur podstawa z dietami system 3/1 co dalo na polskie 6. 998 zł szalu nie ma ale wszystko legal na koncie a nie koperty itp. jestem zadowolony... | |||
~ciapowaty | Inżynierze. O 12:46 popełniliście błąd. Poprawcie się. | |||
~Przewoznik | Ojciec Mateusz z dietami a te diety to 36e dziennie na miedzynarodowce w niemieckiej firmie licząc 3-1 21diet czyli 700e to same diety 1000e na reke z umowy także bez rewelacji u mnie chłopaki w firmie maja 6000-7000zl place i narzekają niema systemu trasa od 5 do 12 dni zależy jak się z chłopakami dogadam i później jak chcą 2dni dom lub 3 kwestia dogadania się wiec zarabiają tyle samo co ty u Niemickiego pana bez sensu dojazd jeszcze wiem ze kierowcy w Niemczech zarabiają troszkę więcej bo sam pracowałem jako kierowca wlasnie w Niemczech ale nie w systemach tylko kolka | |||
~świetlicowa | ~pic (2015-04-02 12:48:36) pic- ile sie zarabia jeżdżąc na pribaltiki pełno, powrót pusto ile kosztuje wynajęcie mieszkania na niebrowie o ceny w sklepach nie pytam bo są takie same albo niższe niż w niemcach | |||
Jenc_Braun
| Dieta i ryczalt wliczyć w wynagrodzenie? To chyba od tego trzeba odprowadzić składki. A budowlańcy, politycy itd. też mają diety wliczone w dochody?Bzdura | |||
~pocztowy:) | Śmietnikowe Redaktorzyny sieją Zamęt Informacyjny Panowie. Czytać, Czytać nie wierzyć Srzedajnym Śmiecią Forumowym:) | |||
~Wielki Szu | Siema poczta. Ogólnie to jest prawda co dziady piszą że u niemca zarabia sie podobnie co u polskiego pana tyle że proporcje są inne. U Niemca oskładkowane jest trzy czwarte wypłaty a u polskiego dziada jedna czwarta. Dzieki milog z pewnościa dziad będzie musiał więcej zusu zapłacić a to i tak w niego uderza. Na moje trzy czwarte dziadów klęknie w przeciągu dwóch lat. Pzostana na arenie silne okazy. Duże i silne. | |||
~pocztowy:) | Problem jest dość skomplikowany, Dziadostwo doskonale wiedziało iż od najniższej Krajowej to Komornik musiał uznać windykację za nieskuteczną. | |||
~pocztowy:) | Jak kwota będzie Normalna na Umowie o pracę to i Kierowca będzie Musiał jeździć wg Przepisów a co jest w niesmak Dziadą oferującym Wynagrodzenie z % za Fracht oraz grosiwa za km. | |||
~ciapowaty | Przetrwają szczury. | |||
~pocztowy:) | Dziadostfo samo ten Przekręt wykreowało podpowiadając POPiSowcą Bzdury:) | |||
~pocztowy:) | Ale Niemiaszki czytają Forum i się Zorientowali w czem Konsensus:) | |||
~pocztowy:) | Panowie, za ten cały Wał można podziękować PIS-owi, PO tylko to zaakceptowało bo było to im na Rączkę. | |||
~pocztowy:) | A Teraz Lipa, Rudy z tej Rączki je łaskawie łykając Eurodiety:) | |||
~ciapowaty | Milog, oraz le loi Macron najmocniej uderzają w duże zachodnie firmy zatrudniające kierowców poprzez swoje przedstawicielstwa (spółki córki ) w takich krajach jak Polska czy Rumunia. W drugiej kolejności uderzają w przewoźników z tych krajów, w których wynagrodzenia kierowców są najniższe (niższe niż w Polsce) Milog, to ratunek dla polskich przewoźników, którzy już przegrywali walkę z Rumunami i Bułgarami. | |||
~pocztowy:) | Wielki, teraz Kumasz dlaczego ta najniższa Krajowa?? Bo Komornik musiał Odpuścić:) | |||
~pocztowy:) | ~ciapowaty, jest to Prawda co Piszesz, jest mały Problem, od wyższych Kwot są wyższe Podatki oraz składki Ubezpieczeniowe które są Gwarantem Trwałości Państwa. Ale o czym oczywiście zapomnieli Dziady z Warszfki:) | |||
~pocztowy:) | Niemcy całą Państwowowość opierają na Matematyce, Bogate Społeczeństwo to Trwałość wpływów podatkowych i ubezpieczeniowych. Podatek Liniowy czyli od obrotu jest czytelny, prosty oraa przewidywalny, Budżet jest nie zagrożony bo Społeczeństwo jest swiadome i płaci podatki jak Bozia Przykazała:) | |||
~pocztowy:) | Niemcy całą Państwowowość opierają na Matematyce, Bogate Społeczeństwo to Trwałość wpływów podatkowych i ubezpieczeniowych. Podatek Liniowy czyli od obrotu jest czytelny, prosty oraa przewidywalny, Budżet jest nie zagrożony bo Społeczeństwo jest swiadome i płaci podatki jak Bozia Przykazała:) | |||
~g@pa | pocztowy aleś się rozwinoł! Gdyby kuffy postsolidarnościowe nie sprewatyzowały (sprzedały za bezcen) majątku wypracowanego przez naszych familiantów, byłoby z czym z niemcem powalczyć. Hmmmm ale ktoś to ścierwo do koryta pognał, i mamy bajzel z milogiem w tle | |||
~Zakręcony | W porównaniach powyższych chodzi przede wszystkim o różnicę w podejściu do kierowcy według pracodawcy niemieckiego i polskiego dziada. Pracujący Niemiec ma minimum 8, 5 euro za godzinę i dodatkowo jeżdźąc tylko po kraju ma 24 euro diety. Pracujący Polak ma 1750 zł na miesiąc i dodatkowo 30 zł diety. Licząc zarobek każdego z nich przy pracy bez nadgodzin wychodzi: 1900 euro w Niemczech i 2380 w Polsce. Zdaję sobie sprawę z tego, że część wyliczeń jest brutto, a część bezpośrednio na rękę, jednakże realia są bardzo bliskie powyższemu porównaniu. Ogólnie więc Niemiec zarabia około 3 razy więcej od Polaka. | |||
~pocztowy:) | A u nas Przekręty, Buble Prawne, Kombinacje Prawniczyn, Politykierów... Wystarczy poczytać Fanaberie Prawne jednego Gieniusia z Krakowa. Kancelaria Prawna Viggen. Wszystko na Temat. A jego Motto: Pomagać Słabszym. Kto tu jest Słabszy?? Kierowc a czy Psiwoźnik??? | |||
~ciapowaty | A na czyje życzenie po uchwale NS-7 z 2008 roku zmieniono ustawę o czasie pracy kierowcy i kto to zrobił. | |||
~Zakręcony | W porównaniach powyższych chodzi przede wszystkim o różnicę w podejściu do kierowcy według pracodawcy niemieckiego i polskiego dziada. Pracujący Niemiec ma minimum 8, 5 euro za godzinę, a dodatkowo w swoim kraju ma 24 euro diety. Pracujący Polak ma 1750 zł na miesiąc i dodatkowo 30 zł diety. Licząc zarobek każdego z nich przy pracy bez nadgodzin wychodzi: 1900 euro w Niemczech i 2380 w Polsce. Zdaję sobie sprawę z tego, że część wyliczeń jest brutto, a część bezpośrednio na rękę, jednakże realia są bardzo bliskie powyższemu porównaniu. Ogólnie więc Niemiec zarabia około 3 razy więcej od Polaka. | |||
~ciapowaty | Pocztowy. Ten geniusz z Krakowa to syn upadłego dziad-transa. | |||
~g@pa | kuffffa gdyby jaruzelski był smakoszem browara to czytając NIE, siorbałbym polski browar. A tak pozostaje mi unijne piffko rozlewane w starym browarze w poznaniu. Ponoć u belgusa kury nioski też ściółkowe JAJA "produkują". Niema z kim powalczyć o normalność i przyszłość. Taka PL właśnie, sprzedajna kufffa jak forum adminowo cenzuralne. Jak żyć, poczta, jak żyć?! | |||
~ciapowaty | G@pa, a nie mówiłem, że pocztowy jest inteligentny i niespokojnego usposobienia. Rozwinie się jeszcze bardziej, bo ma to zadatki. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz