Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

MiLOG nie musi zaszkodzić polskiemu transportowi

ID: 163146


Wszystko zależy od interpretacji przepisów.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (138)

ese
~InzynierParkingowy

(2015-04-02 12:48:22) niemiec stoi weekendy tak samo i ma 150 e za weekend + te diety obowiazkowe ale 150 to w kopercie dostaje.. "-

Rety! Pod stołem?? Już się od sąsiadów ze wschodu nauczyli??
~pic
Chłopaki wracają stadami na święta. Każdy taszczy wór kasiory, setki ukradzionych du pe reli.
Wreszcie kwiat szoferstwa naje się do syta. Są duże szanse na przypomnienie, jak ludzkie żarcie smakuje.
~dfghj
niech i pracownikom produkcji do wynagrodzenia zaczną wliczać do podstawy: diety za pobyt na zakładzie, noclegi za ryczałt w po za stanowiskiem pracy i składki na Zus bedą mogli odprowadzać od 30 zł. A potem emeretura to będzie 8 groszy.
~ojciec Mateusz
ostatnia moja wypłata u niemca na reke 1700eur podstawa z dietami system 3/1 co dalo na polskie 6. 998 zł szalu nie ma ale wszystko legal na koncie a nie koperty itp. jestem zadowolony...
~ciapowaty
Inżynierze. O 12:46 popełniliście błąd. Poprawcie się.
~Przewoznik
Ojciec Mateusz z dietami a te diety to 36e dziennie na miedzynarodowce w niemieckiej firmie licząc 3-1 21diet czyli 700e to same diety 1000e na reke z umowy także bez rewelacji u mnie chłopaki w firmie maja 6000-7000zl place i narzekają niema systemu trasa od 5 do 12 dni zależy jak się z chłopakami dogadam i później jak chcą 2dni dom lub 3 kwestia dogadania się wiec zarabiają tyle samo co ty u Niemickiego pana bez sensu dojazd jeszcze wiem ze kierowcy w Niemczech zarabiają troszkę więcej bo sam pracowałem jako kierowca wlasnie w Niemczech ale nie w systemach tylko kolka
~świetlicowa
~pic
(2015-04-02 12:48:36)

pic- ile sie zarabia jeżdżąc na pribaltiki pełno, powrót pusto
ile kosztuje wynajęcie mieszkania na niebrowie
o ceny w sklepach nie pytam bo są takie same albo niższe niż w niemcach
Jenc_Braun
Dieta i ryczalt wliczyć w wynagrodzenie? To chyba od tego trzeba odprowadzić składki. A budowlańcy, politycy itd. też mają diety wliczone w dochody?Bzdura
~pocztowy:)
Śmietnikowe Redaktorzyny sieją Zamęt Informacyjny Panowie.

Czytać, Czytać nie wierzyć Srzedajnym Śmiecią Forumowym:)
~Wielki Szu
Siema poczta. Ogólnie to jest prawda co dziady piszą że u niemca zarabia sie podobnie co u polskiego pana tyle że proporcje są inne. U Niemca oskładkowane jest trzy czwarte wypłaty a u polskiego dziada jedna czwarta. Dzieki milog z pewnościa dziad będzie musiał więcej zusu zapłacić a to i tak w niego uderza. Na moje trzy czwarte dziadów klęknie w przeciągu dwóch lat. Pzostana na arenie silne okazy. Duże i silne.
~pocztowy:)
Problem jest dość skomplikowany, Dziadostwo doskonale wiedziało iż od najniższej Krajowej to Komornik musiał uznać windykację za nieskuteczną.
~pocztowy:)
Jak kwota będzie Normalna na Umowie o pracę to i Kierowca będzie Musiał jeździć wg Przepisów a co jest w niesmak Dziadą oferującym Wynagrodzenie z % za Fracht oraz grosiwa za km.
~ciapowaty
Przetrwają szczury.
~pocztowy:)
Dziadostfo samo ten Przekręt wykreowało podpowiadając POPiSowcą Bzdury:)
~pocztowy:)
Ale Niemiaszki czytają Forum i się Zorientowali w czem Konsensus:)
~pocztowy:)
Panowie, za ten cały Wał można podziękować PIS-owi, PO tylko to zaakceptowało bo było to im na Rączkę.
~pocztowy:)
A Teraz Lipa, Rudy z tej Rączki je łaskawie łykając Eurodiety:)
~ciapowaty
Milog, oraz le loi Macron najmocniej uderzają w duże zachodnie firmy zatrudniające kierowców poprzez swoje przedstawicielstwa (spółki córki ) w takich krajach jak Polska czy Rumunia.
W drugiej kolejności uderzają w przewoźników z tych krajów, w których wynagrodzenia kierowców są najniższe (niższe niż w Polsce)
Milog, to ratunek dla polskich przewoźników, którzy już przegrywali walkę z Rumunami i Bułgarami.
~pocztowy:)
Wielki, teraz Kumasz dlaczego ta najniższa Krajowa??

Bo Komornik musiał Odpuścić:)
~pocztowy:)
~ciapowaty, jest to Prawda co Piszesz, jest mały Problem, od wyższych Kwot są wyższe Podatki oraz składki Ubezpieczeniowe które są Gwarantem Trwałości Państwa.

Ale o czym oczywiście zapomnieli Dziady z Warszfki:)
~pocztowy:)
Niemcy całą Państwowowość opierają na Matematyce, Bogate Społeczeństwo to Trwałość wpływów podatkowych i ubezpieczeniowych.
Podatek Liniowy czyli od obrotu jest czytelny, prosty oraa przewidywalny, Budżet jest nie zagrożony bo Społeczeństwo jest swiadome i płaci podatki jak Bozia Przykazała:)
~pocztowy:)
Niemcy całą Państwowowość opierają na Matematyce, Bogate Społeczeństwo to Trwałość wpływów podatkowych i ubezpieczeniowych.
Podatek Liniowy czyli od obrotu jest czytelny, prosty oraa przewidywalny, Budżet jest nie zagrożony bo Społeczeństwo jest swiadome i płaci podatki jak Bozia Przykazała:)
~g@pa
pocztowy aleś się rozwinoł! Gdyby kuffy postsolidarnościowe nie sprewatyzowały (sprzedały za bezcen) majątku wypracowanego przez naszych familiantów, byłoby z czym z niemcem powalczyć. Hmmmm ale ktoś to ścierwo do koryta pognał, i mamy bajzel z milogiem w tle
~Zakręcony
W porównaniach powyższych chodzi przede wszystkim o różnicę w podejściu do kierowcy według pracodawcy niemieckiego i polskiego dziada. Pracujący Niemiec ma minimum 8, 5 euro za godzinę i dodatkowo jeżdźąc tylko po kraju ma 24 euro diety. Pracujący Polak ma 1750 zł na miesiąc i dodatkowo 30 zł diety. Licząc zarobek każdego z nich przy pracy bez nadgodzin wychodzi: 1900 euro w Niemczech i 2380 w Polsce. Zdaję sobie sprawę z tego, że część wyliczeń jest brutto, a część bezpośrednio na rękę, jednakże realia są bardzo bliskie powyższemu porównaniu. Ogólnie więc Niemiec zarabia około 3 razy więcej od Polaka.
~pocztowy:)
A u nas Przekręty, Buble Prawne, Kombinacje Prawniczyn, Politykierów...

Wystarczy poczytać Fanaberie Prawne jednego Gieniusia z Krakowa.
Kancelaria Prawna Viggen.

Wszystko na Temat.

A jego Motto: Pomagać Słabszym.

Kto tu jest Słabszy??

Kierowc a czy Psiwoźnik???
~ciapowaty
A na czyje życzenie po uchwale NS-7 z 2008 roku zmieniono ustawę o czasie pracy kierowcy i kto to zrobił.
~Zakręcony
W porównaniach powyższych chodzi przede wszystkim o różnicę w podejściu do kierowcy według pracodawcy niemieckiego i polskiego dziada. Pracujący Niemiec ma minimum 8, 5 euro za godzinę, a dodatkowo w swoim kraju ma 24 euro diety. Pracujący Polak ma 1750 zł na miesiąc i dodatkowo 30 zł diety. Licząc zarobek każdego z nich przy pracy bez nadgodzin wychodzi: 1900 euro w Niemczech i 2380 w Polsce. Zdaję sobie sprawę z tego, że część wyliczeń jest brutto, a część bezpośrednio na rękę, jednakże realia są bardzo bliskie powyższemu porównaniu. Ogólnie więc Niemiec zarabia około 3 razy więcej od Polaka.
~ciapowaty
Pocztowy. Ten geniusz z Krakowa to syn upadłego dziad-transa.
~g@pa
kuffffa gdyby jaruzelski był smakoszem browara to czytając NIE, siorbałbym polski browar. A tak pozostaje mi unijne piffko rozlewane w starym browarze w poznaniu. Ponoć u belgusa kury nioski też ściółkowe JAJA "produkują". Niema z kim powalczyć o normalność i przyszłość. Taka PL właśnie, sprzedajna kufffa jak forum adminowo cenzuralne. Jak żyć, poczta, jak żyć?!
~ciapowaty
G@pa, a nie mówiłem, że pocztowy jest inteligentny i niespokojnego usposobienia. Rozwinie się jeszcze bardziej, bo ma to zadatki.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.135.201.209

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce