Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Dostęp do danych kierowcy

ID: 143165


W Niemczech każdy pracodawca ma wgląd do danych nowo przyjmowanego kierowcy. Gdy zauważy, że delikwent zmienił około 5ciu firm w swoim plugawym żywocie to mało który a praktycznie żaden pracodawca go nie chce zatrudnić. Uważam, że w Polsce powinna powstać jak najszybciej podobna baza danych, ponieważ większość kierowców to smyki co zmieniają firmy jak rękawiczki. Tysiące z nich mają na sumieniu pracę u kilkunastu pracodawców i ciągle płaczą, narzekają jacy ich chlebodawcy paskudni i źli a sami są winni. Jeden z drugim chciałby kończyć w piątek o 13-tej i pić alkohol cały weekend a potem jechać skacowany w poniedziałkowe popołudnie, kraść paliwo, opisywać pracodawców na forum etransport (jaki to dziadtrans), płakać jak przyjdzie sunąć dach, podłączać laptopy i inne satelity a potem płakać:"szefie te baterie to szmelc", nie szanować opon na zakrętach w naczepie i zawracać gdzie popadnie a potem żądać wypłaty na czas i to w całości. A pracodawca niech ponosi wszystkie koszty.

~Ludwig MTD Mikołów
*.167.91.94

Posty (91)

~cdn...
kierowca, lekarz też ma jakąś odpowiedzialność inżynier, architekt budujący domy, mosty też, a rozłąka to własny wybór, Ja też byłem rozłączony z rodziną, kolegami 2, 5 roku/armia czynna służba/ i od domu 400km, ale później szukałem takiej pracy żeby być z rodziną jak najczęściej/nie zawsze to wychodziło/ i rozłąka z domem to nie tłumaczenie, nie raz lepiej miej sianka i być często w domu, coś za coś.

1

~kierowca
a ile lekarz czy inżynier zarabia? 1500zł?
~kierowca
ja mam takie zdanie że jeżeli pracodawca jest uczciwy to żaden normalny kierowca nie będzie kradł czy zaniedbywał pracy chociaz zdarzają sie odstępstwa
~cdn...
kolego mam córkę lekarza/staż 25 lat/ i trochę się orientuje ile ma młody lekarz, syn prawnik i zarobki lekarza a prawnika to kosmos, tak powinni rodzice kształcić dzieci na starość jedno i drugie jak znalazł.
~ŻYCZLIWY
JEŻELI PRACODAWCA PŁACI NA CZAS I NIE WYKORZYSTUJE PRACOWNIKÓW TO NIKT OD NIEGO NIE ODEJDZIE. NAJLEPIEJ JAK KIEROWCA BĘDZIE ROBIŁ DODATKOWO ZA MECHANIKA, NIE BĘDZIE ZJEŻDŻAŁ DO DOMU, NIE BĘDZIE DOMAGAŁ SIĘ WYNAGRODZENIA I WTEDY ZOSTANIE PRACOWNIKIEM ROKU!
~ŻYCZLIWY
MAJĄC TAKIEGO PRACODAWCE, TO CZŁOWIEK MA WĄTPLIWOŚCI, CZY TRAFIŁ DO PRACY, CZY DO OBOZU PRACY. TYLKO WSPÓŁCZUĆ LUDZIOM TAM PRACUJĄCYM.
kierowca_z_przypadku
ale jak wam pracodawca moze placic na czas, jak on sam podpisal jeszcze bardziej kr*ynską umowe ze spedycją, niz wy z nim?Nie widzicie, ze tranport przyciąga leszcze, którzy liczą na szybkie wzbogacenie się, minimalnym nakładem pracy własnej, a maxymalny nakładem pracy kierowcy?Kasa za frachty spływa do leszczy z kilkumiesięcznym opóźnieniem, a leasingi trzeba płacić, za paliwo też trzeba płacić. Kierowca jest na końcu. Co trzeba w tym kraju zrobić zeby zacząć być sefem transportu?Miec 9tyś euro zabezpieczenia na licencje i 5 tysiecy euro na kazde auto. To co to jest za zabezpiecznie?
O czym my tu mówimy i kto powazny się teraz zajmuje transportem?Jedne firmy padają, drugie się otwierają... Kierowca miał 5 pracodawców to już pewnie dziad i złodziej. Tylko, że kierowca najczęściej się zwalnia sam i ma czyste świadectwo. A jak w firmie rotacja taka, że co dwa miesiące nowych kierowców się zatrudnia, bo nikt nie chce jeździć, to to jest wina kierowców tak?A ile wystawiles sefie świadectw z dyscyplinarką?A ile w ogóle wystawiles swiadectw, w ktorych było wpisane, ze powodem rozwiązania umowy jest zwolnienie przez pracodawce?Bo ja mam 10 swiadectw pracy i wszystkie są wystawione "za wypowiedzeniem umowy przez pracownika". To o czym to swiadczy, ze ja zlodziej jestem?Do pracy mozna pojsc i z pracy mozna zrezygnować i to jest moje swięte prawo.

3

~kierowca
swiete slowa
drivani
dobry driver jest wierny swemu panu, nie pyta o diety, bierze tylko zaliczki na konto wpływa mu minimalna krajowa, reszta pod stołem, auto spala mu 25 litrów zestaw, wszystkie naprawy robi sam, czuwa pod tel 24g-zawsze trzezwy-omija drogi płatne biorac na klate drogi z zakazami :)
~prowokator
Ludwiku do rądla
to nas oświeciłeś swoim durnym wpisem.
widać na oko, że z ciebie szower jak z koziej doopy traba.. :)
kierowca_z_przypadku
drivani. .
i zaponialeś dodać, że nigdy nie potrzebuje na nic pieniędzy, bo w przeciwienstwie do jego szefa, któremu "wiecznie koszta rosną", to drajverowi maleją, bo życie drajvera i jego rodziny jest coraz tańsze przecież ich podwyżki nie dotyczą.

1

wesolek
L ysol
złamasie, inteligencją umysłu jednak nie grzeszysz.. :)
wesolek
modelator
nie kombinuj jak koń pod górę.
wrzuć na luz. :)
ese
kierowca_z_przypadku
(2014-03-29 12:30:54) "... Co trzeba w tym kraju zrobić zeby zacząć być sefem transportu?Miec 9tyś euro zabezpieczenia na licencje i 5 tysiecy euro na kazde auto. To co to jest za zabezpiecznie?
O czym my tu mówimy i kto powazny się teraz zajmuje transportem.. "-

A jak to wygląda "poza tym krajem"? Na przykład w Czecjach? Albo Portugalii? Albo Węgrzech? Albo choćby w Niemczech czy Holandii? Warto by porównać.
Co do Niemice za to, to wiem, że by zostać ZAWOWODYM kierowcą, trzeba skończyć trzyletnią szkołę. TRZYLETNIĄ, nie dwa miesiące.
Ale ciekaw jestem róznic w dostępnie do zawodu przewoźnika. Liczę, że się dowiem.
ese
* w Czechach
~mario
Ciekawego dlaczego w wiekdzosci zachodnich firmach nie ma takiego problemu? Bo tam sa z gory ustalone zasady i kierowca nie robi za magazyniera i mechanika, tylko jak zlapie kapcia to przyjada i wymienia. Holender czy belg takie ewentualnosci przewiduje i ma z gory dodane procentowo do frachtu, nasz dziadtrans mysli dopiero gdy zlapie kapcia i okazuje sie ze nie ma na opone.
kierowca_z_przypadku
ese... a moze powiesz jaką szkołe trzeba skonczyć, żeby założyć firmę transportową i dowodzić ludźmi i decydować o ich pracy... To jest również ciekawy temat ; )

1

kierowca_z_przypadku
jak nie dużo ciekawszy i bardziej zastanawiający ; )
~kupa gnoju maciek
masz racje wszyscy to zlodzieje i lenie a ty kupujesz opony na wyprzedaż po 100zl i o czym dyskusja

-1

~katharsis
kierowca_z_przypadku
(2014-03-29 14:46:59) ese... a moze powiesz jaką szkołe trzeba skonczyć, żeby założyć firmę transportową i dowodzić ludźmi i decydować o ich pracy... To jest również ciekawy temat ; )


Ja mam ciekawszy temat: żeby wiedzieć, jaką umowę o pracę podpisuje się, nie trzeba kończyć żadnej szkoły: wystarczy umieć czytać i pisać. Wiele dzieciaków potrafi to jeszcze zanim podejmie edukację w szkolnych ławkach. Szkoda, że ta umiejętność zanika z wiekiem. Bo jak inaczej rozumieć żale osób, które na piśmie zgadzały się na konkretne warunki zatrudnienia, a później mają o to pretensje?

2

kierowca_z_przypadku
katharsis... jak rozumieć żale ludzi, którzy podpisali niekorzystną umowę ze spedycją, lub którzy biorą nieopłacalny fracht, a potem mają o to pretensje?Jak rozumieć żale ludzi, którzy podejmują się prowadzenia działalności i działalnośc ta jest prowadzona w taki sposób, że nie ma pieniędzy na wypłatę dla pracownika. Wiele dzieciaków ze szkolnych ław zna matematykę na poziomie wystarczającym do takich obliczeń. Nie uważasz?
kierowca_z_przypadku
kolejna sprawa... Moja umowa z pracodawcą to umowa legalna. Widnieje na niej jak najbardziej legalna kwota wynagrodzenia 1680zł brutto i mam prawo w tym kraju tyle zarabiać. Resztę stanowią moje diety. W momencie wypłacenia mi kwoty 1680zł brutto i pokazaniu środkowego palca, mam prawo założyć sprawę o zaległe diety. Umiem czytać i umiem też znaleźć najniższą ustawową pensję w tym kraju. Umiem przeczytać kodeks pracy. Żyje w takim kraju w jakim żyje i realia są jakie są.
~katharsis
kierowca_z_przypadku ,
Moje zdanie na temat matematyki? Uważam, że jest niekwestionowaną królową nauk. Szkoda tylko, że jest zaniedbywana.

1

kierowca_z_przypadku
katharsis... nie trzeba mieć doktoratu z matematyki, żeby obliczyć proste rachunki... nie trzeba się3 lata uczyć, żeby zostać kierowcą za 1680zł brutto... Natomiast przydałoby się skończyć chociaż licencjat z kierunku związanego z prowadzeniem działalności transportowej... z tego co widać, bo niektózy mają problem z podstawowymi zagadnieniami w stylu "jak obliczyć czy takie i taki sposób prowadzenia firmy, przyniesie mi zyski". Bo jak słysze tłumaczenia w stylu... "Jak Ci się nie podoba to sobie sam otwórz firmę i zobaczysz jaki to miód" to mnie krew zalewa. To po co coś robić z czego nie ma pieniedzy. Szef się męczy, kierowca się męczy... kto na tym zarabia prócz dziesięciu pośredników po drodze?
~katharsis
kierowca_z_przypadku
(2014-03-29 16:12:42)

Widzisz? Odpowiedź na Twoje rozterki jest bardzo prosta: wystarczy przed podpisaniem umowy zapytać potencjalnego szefa o jego kwalifikacje; >

(pomijając, że śmieszy mnie zakładanie, że "chociaż licencjat z kierunku związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej" miałby być gwarantem dobrego zarządzania; >)
kierowca_z_przypadku
katharsis... a mnie smieszy stwierdzenie "przed podpisaniem umowy zapytać szefa o jego kwalifikacje"... Także fajnie, że oboje poprawiliśmy sobie humor w to sobotnie popołudnie

1

~katharsis
kierowca_z_przypadku
(2014-03-29 16:22:15) katharsis... a mnie smieszy stwierdzenie "przed podpisaniem umowy zapytać szefa o jego kwalifikacje"... (... )

To wyrażenie było z założenie ironiczne.
kierowca_z_przypadku
no to jeśli to była ironia, to nie zjarzyłem.
Dlaczego więc Ciebie śmieszyła moja opinia, że przedsiębiorca transportowy powinien mieć podstawy teoretycznie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, w zakresie zarządzania... nie mówiąc o podstawach logistyki i organizacji pracy kierowców?
Jedyne co musi zrobić przedsiębiorca przed otworzeniem firmy transportowej, to zorganizowanie certyfikatu... gdzie certyfikat może mu ktoś użyczyć (tutaj wchodze na cienki lód, gdyż nie mam wystarczającej wiedzy na te tematy, dlatego popraw mnie jeśli się mylę). Dlaczego dopuszcza się do sytuacji, w której firmy transportowe prowadzą ludzie bez podstawowej wiedzy?
A może mój pracodawca faktycznie nie wie ile, że nie da się przejechać 1000km dziennie i że auto nie spali 20 litrów, tylko, żę zajmie to przynajmniej dwa cykle a auto w zaleznosci od terenu i obciazenia spali okolo 30litrów?Może on nie wie co jest opłacalną stawką?
No bo jak rozumieć sytuacje, w ktorej mój pracodawca twierdzi, ze nie ma pieniedzy na wyplaty, podczas, gdy wszystkie auta jezdza i plac jest pusty?

1

kierowca_z_przypadku
przydalaby sie tez podstawowa wiedza z zakresu biologii... lub innej nauki związanej z organizmem człowieka, bo dziad największy ze strefy przemysłowej... nie wiem... stolarz, kamieniarz... blacharz lakiernik... Każdy wie, że człowiek nie będzie pracował 24 godziny na dobe i każdy potrzebuje przerwy na regeneracje sił... na jedzenie... Każdemu przysługuje urlop... wolne. To wychodziłoby z tego, że przedsiębiorca transportowy jest najgłupszy ze wszystkich podmiotów prowadzących działalnośc gospodarczą i zatrudniających ludzi, bo nie ma pojęcia o niczym a w dodatku prowadzi działalnośc, ktora nie przynosi zysków. Czy to nie jest wystarczający powód do sugerowania dokształcenia w formie choćby studiów licencjackich z zarządzania?
Nadulak
kierowca_z_przypadku . Bardzo lubi czytać Twoje wypowiedzi, bo są rzeczowe i na temat. Pamiętaj, żeby nie dać wyprowadzić się z równowagi, bo większość tylko szuka dymu. Pozdrawiam ; -)
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 13.58.132.97

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce