Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Opinie RETOS / SILTRUCK transport Skoczów

ID: 87566


Witam. Jak w temacie... Jazda z lorą. Potrzebują kierowców... Miał ktos kontakt?Pracował albo pracuje ktos?Dzięki z góry za wszystkie opinie.

~Ander
*.dynamic.mm.pl

Posty (93)

~Praca dla kierowcy
s://www. facebook. com/pracadlakierowcy

2

~wol
fajnie je. robota dobro. dla de*ili. paru sie zwolnilo ale przydom nowe jelenie do golenia z kasy

2

~złoty
a ile płacą na wczasy pod gruszą?

2

~maro
na co?

2

~stary
MASZ PROBLEM Z UZYSKANIEM ODSZKODOWANIA - NAWET PO OTRZYMANIU ZAPŁATY? ZGŁOŚ SIĘ DO NAS !!!
KIEROWCO ! - Zgodnie z prawem należą ci się: Diety Noclegowe, Diety Żywieniowe, Płatne Nadgodziny. Czy wiesz, że pracodawca ma obowiązek zapewnić ci godne warunki noclegowe - poza ciężarówką, diety żywieniowe?. Jeżeli obecny lub były pracodawca nie stosuje się lub nie stosował do obowiązującego prawa? Masz prawo do odszkodowania!!!. Pomożemy wywalczyć najwyższe odszkodowanie wahające się od 50 000 do 80 000 PLN !!!. NAWET DO TRZECH LAT WSTECZ !!!, NIE POBIERAMY OPŁAT WSTĘPNYCH !!!. Prowizja, tylko za wygraną sprawę !!!.
WWW. SERVITUTES. PL : TEL: 732 737 300, 668 438 437.
Likwidacja szkód Zalaniowych, Pożarów, Katastrof budowlanych, Szkód rolniczych, Różnego rodzaju wypadków w zakładzie pracy, Wypadkach w gospodarstwie rolnym, Wypadkach Komunikacyjnych, Będąc pieszym, Pasażerem, Jadąc na rowerze Jak i osobom znajdującym się w pojazdach i Ich rodzinom., Korzystając z komunikacji miejskiej, Błędów medycznych, Zwrot środków z likwidacji polis!!!

2

~JANUSZ
firma ok. jeżdziłem tam z pierwsza osoba która tam zaczynała jeżdził tam włoskim PEGASSO NA LATA 90 BYŁ TO WYPAS POŻNIEJ MAGNUM. PAN MARIANGO BARZO BOBRZE GO ZNAŁ. MIAŁ PRZEZWISKO ''KLASA' MIAŁ 54 L. NAWET W LIER W GRULIACO PYTAJA SIE O NIEGO. POZDRAWIAM

2

pammpers8
firma ogolnie to do du.. , nie polecam, a kierowcy tak jak wszedzie, sa lizusy, podpier. noi rowni goscie, pozdrawiam ich oczywiscie,
~superasia
Ta firma to nasz podwykonawca,
prosze drzwonic najpierw do nas do Cat Kleszczow
a my wtedy zaproponujemy im jakas stawke.

2

~B.
Firma jest ok., lecz żeby pracować na autotransporterach, trzeba być harpaganem. Kasa jest ok. i zawsze na czas, sprzęt na bieżąco serwisowany. Firma nie łupie kierowców tak jak to robi niestety wielu, lecz sponsorem mandatów ani instytucją charytatywną też nie jest. Jeśli komuś nie chce się pracować bądź chce tylko w krawatce podjeżdżać pod rampę, niech wybierze inną formę transportu. To bardzo ciężka praca, na plandekach, lodówkach czy cysternach jest nieporównywalnie lżej, wiem, bo jeździłem. Zarobki ok. 6200 netto. 7000 z hakiem też można zarobić pod warunkiem wyrobienia się z normami paliwowymi, a to już twardszy temat, bo na bliźniakach i przy tak dużych oporach toczenia i powietrza 33 l można osiągnąć chyba tylko na pusto - Hiszpania odpada, tutaj 36 - 40 ltr. to normalka, sorry Winnetou. Pensji za przepały nie obcinają - po prostu nie dostanie się premii. Firma jest ok., uczciwa, lecz robota jak mówię naprawdę ciężka. Atmosfera w pracy jest taka jak wszędzie, jak pracujesz, to jest ok., jak ściemniasz - dostajesz opr. i tyle. Raczej się nie patyczkują i dla nierobów czy marud są ostrzy, uczciwych i pracowitych kierowców bardzo doceniają i szanują. Polecam firmę, można uczciwie zarobić uczciwe pieniądze, a jeśli ktoś jest * niech zmieni branżę tak jak ja, a nie marudzi. Tyle.

2

~już nie tu
Biuro, biuro biuro się odezwało stara się gostek podszyć pod kierowcę niestety zbyt grube nici a firma syf i nic tego nie zmieni

2

~B.
Nie podszywam się pod kierowcę, tylko mówię jak jest. W biurze pracowałem, lecz się zwolniłem i wracam - na plandeki, bo przy autotransporterach zbyt dużo roboty za taką samą kasę. Jak komuś to odpowiada, to ok., mi nie. Krótka piłka. Firma jest ok. i mówię to zarówno jako kierowca jak i pracownik, który może się wypowiedzieć n/t polityki wewn., bo tam pracował. Wiem więc lepiej jak jest. Jak ktoś nie dopilnował, żeby było nie więcej niż 4, 20 przy siodłowych, płacił mandat. Jak dopilnował i nie płacił, to zarobił. Proste. A frustratów olać, nie chce się robić, to każda firma będzie be. Takich płaczków jest oczywiście dużo i piszą potem, że firma syf, a sami niezły syf robili w firmie.

2

~B.
Wiadomo, że są spiny i z reguły kierowcy nie lubią ludzi z biura. Z reguły też odwrotnie. Natomiast sam jestem świadkiem tego, że o kierowcach nie sprawiających problemów mówi się pozytywnie, natomiast jak ktoś jest gamoń i przynosi więcej szkód niż zysku, to trudno się nie wpieniać, szacun dla spedytorki, że jest w stanie wytrzymać psychicznie z niektórymi matołami z Ukrainy, ja bym dawno taką robotę ciepnął, dzwoni do technicznego gość i mówi, że jedzie i mu opona dymi, więc pyta, o ma zrobić. Jak tu nie zwariować? Pozdrowionka.

1

~byly
Jedyna dobra i madra osoba w ostatnich czasach to był Bartek reszta w biurze to sepy ktore gowno wiedza o tej robocie i wyzywaja sie na kierowcach sprzet zdezelowany czesto ponad milion przebiegu jazda na blizniakach a normy paliwa jak na plandekach. Co zarobisz to wydasz na mandaty i inne *ly panowie darujcie se te firme na plandekach zarobicie tyle samo a robota o wiele lzejsza i rzadko sie zdarza zeby ktos sie wydzieral po kierowcach jak agata i aneta *ete wiesniary ktore traktuja kierowcow jak scierwo

2

~byly
w ogole to jak nie jestes kolego znawca mechaniki i nie potrafisz naprawic rozlatujacego sie zlomu na srodku autostrady to daruj sobie. zatrudniaja ukraincow poniewaz jest tylko kilku kierowcow co tu pracuja od lat i nie wiedza ze sa inne mozliwosci natomiast inni kierowcy to mieso armatnie gorzej niz brak szacunku po prostu szmaty patrza na ciebie jak na gowno wlepione w bieznik nic wiecej. Idzcie koledzy gdzies indziej tutaj tylko stracicie

2

~J. M.
Dziadtrans omijac szerokim lukiem. Sprzety po milion dwiescie przebiegu a jak kupuja ciezarowki to powypadkowe. Spedytorki tylko sie wydzieraja nie znaja innego sposobu jak traktowac pracownikow. Robisz pauze w srodku nocy bo skonczyles to rano w polowie pauzy dzwoni spedycja i sie wydziera czemu stoisz. Zaladunki po 4-5h niezaleznie od pogody bo tutaj sprzet jest zdezelowany caly czas cos w tych zlomach sie sypie jak nie hydraulika to rdza. Nie polecam tej firmy.

2

~J. M.
A jaka atmosfera w biurze jest to kazdy wie ze nie da sie tam wytrzymac. Pozdrawiam kierowcow co sie stamtad zwalniaja slusznie robia.

1

~Robcio
Jazda z lorą kolego to 5 razy więcej roboty za takie same pieniądze, a do tego w ciasnej budzie. Jak to jednak ktoś lubi... Trzeba się przyzwyczaić albo poszukać roboty na innym sprzęcie.

2

~dżonek
Dajcie spokój z dziadtransem ciężarówki w żenującym stanie technicznym przebiegi ponad milion dobite przez ukraińców a po kierowcach się wydzierają i atmosfera frustracji. Szkodowość duża mandaty duże gabaryty ponadnormatywne roboty na lorach jest kilka razy więcej niż na innym sprzęcie za te same pieniądze. Kabiny są ciasne jak to na lorach nisko zawieszone. Ktoś to lubi ktoś nie robota jak robota lecz firma dramat. traktowanie kierowców jak mięsa armatniego hotel dla ukraińców to dwa pokoje zamieniają się łóżkami. System kołchoźniany. K O Ł C H O Z, trzymajcie się z dala chłopaki.

2

~gonzalez
sporo racji w tym jest co poprzednicy piszą. Ale dużo się u nich zmienia widziałem jakieś nowe auta.. chyba się obudzili i zdjeli klapki z oczu. Chyba nawet zaczynaja zwalniac tych ukraińców gadalem z kierowcą od nich na pompie.

2

~niegonzales
~gonzalez coś tu marketingiem czuć. Nie wiem z kim gadałeś ale wątpię że z kierowcą. Te nowe auta kiedyś były faktycznie nowe. Zabudowy na nich to własna twórczość. A co do ukraińców to nikt ich nie zwalnia. Sami odchodzą. Deficyt kierowców jak wszędzie. Wezmą nawet eskimosa jeśli przyjedzie.

2

~andrzej
"niegonzalez' dziwna gatka, ja czasem jestem na serwisie w reno i tez widzialem chyba to nowe auta. ta nowa magnum i te mniejsze a czy ukraincy tam jeżdzo to nie wiem bo nikogo prawie nie bylo

2

~niegonzales
~andrzej Gatki mam jeansowe. Ta chyba nowa Magnum to Gama-T. Te mniejsze ponad milion przebiegu każdy. A Ukraińcy "jeżdzo" dalej mimo że nikogo nie było.

2

~Gonzalez
niegonzales: pracowałeś tam czy pracujesz, bo nikt z nas takich konkretnych informacji nie ma jak Ty.. ja mam ich tam w *, pisze to co widziałem lub słyszałem z rozmowy z ludźmi z nimi związanymi, a Ty wyglądasz mi na jakaś konkurencje, tego retosu pochwal się.

2

~Gonzalez
niegonzales. Ile mają ukraińców??

2

~Zbyszek
Ja moge sie wypowiedziec cos na wasz temat. Parkuje u nich na placu auto, nie trzeba sie domyslac jaka firma.. Porównujac retos kilka lat do tylu, to widze sporą roznice. Maja swoj serwis i robia auta na bieząco. Kilka dni temu organizowali zawody w ekonomicznej jezdzie w ktorej bralem udział gdzie miałem okazje rozmawiac z kierowcami retosa. Zaden nie bylo widac ze narzeka na auta, nie wiem ile zarabiaja bo mnie to nie interesuje. Owszem maja kilka nowych aut. Ukraincy jezdza dalej. Szerokiej!

2

~niegonzales
Zbyszku, skoro parkujesz na ich placu to zapewne Sz.. lub Pa.. Brałeś udział w zawodach więc Pa... Zawody organizował Retos a nie Retos-Transport. Ludzie często mylą te firmy. Kierowca R-T też uczestniczył. Gonzalez- komórka kontrwywiadu już działa (choć mam to w du... ) ale odpowiem Ci że Ukraińców jest więcej niż Polaków. Wśród tych Ukraińców są też dobrzy kierowcy tak samo jak są miernoty wśród Polaków. Nie jest moim celem wychwalać czy oczerniać firmę uważam jednak że forum powinno służyć informowaniu sie nawzajem przez kierowców podobnie jak firmy regularnie informują się wzajemnie n/t kierowców. (co może niektórych zaskoczy... ) Na plus tej firmy są terminowe wypłaty i szefowie p. Marian i jego żona. Niestety im niżej w hierarchii tym gorzej. Zarobki plus minus 5 do 8. górna granica to ciężkie transportery lub dobre plecy. Na minus na pewno atmosfera i spięcia na linii kierowcy- biuro. Ale trzeba uczciwie przyznać że się poprawiło bardzo w ostatnim czasie. Może i ktoś przejrzał na oczy dlaczego tylu dobrych szoferów odeszło. Ktoś kto jeździł na tzw. "lorze" wie jaka to praca. Są tacy którzy to lubią i pracują tam już długo a są tacy którzy się nie nadają albo jej nienawidzą a później odreagowują na forach. Każdy może tej pracy spróbować ale nie każdy się nadaje. Jak wszędzie. Gabaryty, spalanie, za i rozładunki, szkody transportowe to ciężkie tematy.

2

~Gonzalez
"niegonzales" jestem po telefonie w ramach zainteresowanego pracą z ogłoszenia, rozmawiałem z P. Maciejem i zapytałem gościa wprost ilu mają ukraińców bo mam uprzedzenia, ilośc jaką mi podał to 14 ukraińców 23 polaków. Proponował mi prace z kursem szkolenia załadunku i eko-drajving. kwote jaką moge zarobić to 6500-7000 na reke jeżdżąc z fiacikami. zadzwoń sobie sam i zobaczymy co Tobie ten gośc powie.

2

~niegonzales
Nie czuję potrzeby dzwonić do tego gościa. Powinieneś się pozbyć uprzedzeń. Na serwisie też ich spotkasz a szkoda zdrowia. Powodzenia.

2

~Szofer za fajery
Szukają kierowców nawet na nowe auta. Ktos cos sie wypowie jak w retosie teraz sie pracuje??

2

~do szofera
co tu duzo mówić
firma znacznie sie poprawila to nie ten retos co kilka lat temu. Nowe auta sa ale ciezkie lory, lekkie lory remontuja i maluja z tego co rzucilo mi sie w oczy.
Mi obecnie odpowiada jezdze na Bourg, ale w kazdej firmie sa tacy co narzekaja.

2

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.17.150.89

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels