etransport.pl > Forum > SCANIA 144 530, V8, opinie.
Grupa tematyczna: Naprawa i serwis
ID: 86074

SCANIA 144 530, V8, opinie.

  
~Janusz
*.adsl.inetia.pl
Posty (53) »

skocz na koniec stronyskocz na koniec strony

« poprzedni ekran 1 z 2
~janusz
(2011-01-23 19:37:11)
dzięki radekv8. A co możesz powiedzieć jeszcze o tym aucie? Nigdy nie jeździłem scaniami, więc nie bardzo się orientuję. Jeździłem actrosem pare lat tam to blokada nie do zajechania jest tak jak i silnik, tylko że spalanie duże pod patelnią.
1
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~janusz
(2011-01-23 19:40:25)
kolega gadał, że w tych v-kach wały korbowe pękają, to prawda?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~radekv8
(2011-01-23 20:58:05)
nie wiem jak zaczowuja sie widlaste 4 mialem 3 i mi nigdy sie nie zdarzylo a silniki realnie nie byly do zamo*dowania (arabowie skupuja 143 zeby odzyskac z nich silnik do jakichs pomp wiec musza byc nie do zamo*dowania) w 144 460 nie slyszalem o takim przypadku watpie zeny 70km roznicy mialo na to wplyw.. scania widlasta musi miec obroty szczegolnie trzeba pilnowac tego pod gore szybciej zmienic o pol jezeli ma obroty to ciagnie dobrze do konca bez koniecznosci wajchowania jezeli nie pilnuje sie tego to mimo mocy trzeba sie szarpac pod gory wbrew pozorom nie przepala te silniki maja poprostu wyzsze obroty. na dzien dobry sprawdz wtryski jezeli trzeba zrob niech ci sprawdza kat wtrysku i wyreguluja zawory, wszystkie rury laczenia od turba do silnika wraz z intercoolerem (wizualnie) jezeli to co napisalem bedzie ok to bedzie miala moc i nie bedzie przepalac to sa najwazniejsze rzeczy w nich jezeli chodzi o spalanie filtry donaldsona lub hengsta filtrona ani innych tanich nie polecam olej castrol tection lub shell rimula a i olej w moscie i skrzyni a szczegolnie w moscie wymien jak bedziesz go zlewal przez spust wsadz palec i objedz dookola czy ktos juz tej zebatki od blokady nie obrobil generalnie nieawaryjne nie liczac zawieszenia kabiny raz na 1, 5-2lata pekajacej tylnej poprzeczki ramy (standard w kazdej) i korozji ramyZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kaka
(2011-01-24 03:31:52)
radek ale zes filozowa wystrugal ze w v8 trzeba redukowac przed górką zeby byly obroty. w r6 tez no i co zablysnales?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~radekv8
(2011-01-24 07:18:54)
dokladnie kaka filozof ze mnie na maxa. nastepnym razem jak chcesz cos klepnac to przynajmniej rozgrzej to co masz pod czupryna!!!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~janusz
(2011-01-24 12:01:49)
dzięki bardzo radek v8, o olejudo silnika to myślałem o schell rimula 15w40 r3x. Jak będe coś potrzebował to napisze. dzięki
1
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~były posiadacz
(2011-01-28 20:51:57)
Kolego miałem taką V8 i jedno co w tym aucie było naprawdę dobre to odgłos silnika a poza tym to lipa.
Jeżdżąc po naszych drogach paliła ok 35- 38 ltr. Ciągle jakieś awarie drobne bo drobne ale zawsze.
Co do oleju to ja jeździlem na mobilu a shell to prawie to samo.
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~radekv8
(2011-01-28 20:58:32)
byly posiadacz przelewalem samochody roznymi olejami najgorzej spisywal sie mobil mialeg go tylko raz i zrezygnowalem byl to olej mineralny na dlugie przebiegi nazwy nie pamieta bo bylo to kilka lat wstecz po 15tys samochody braly go (scanie) z shelem nie mialem tych problemow wiec prawie jak widac robi roznice byc moze lejesz mobila ulepszonego w por z tym co ja mialem i moze byc okZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Trans
(2011-01-28 21:02:27)
Radziu mącisz autorowi tematu w głowie, Ze 2, 5 miliona zrobi na silniku. Po 2, 5 milniona to z tego silnika tylko blok zostanie a i to niekoniecznie.
Zresztą, ja wiem ze kupuje sie samochody typowe, nie zadne wynalazki jak Vki i inne. A potwierdzenie tego odczujesz w portfelu przy pierwszej awarii.
Dochodzi oczywiscie temat paliwka, Vka żre jak głupia i tyle, poprostu nie oplaca sie tym jezdzic.
Pozatym bardzo bym chcial zobaczyc jak 360tka robi pod gore 420 (zakladajac ze zadna nie jest zajechana), oj bardzo.
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Trans
(2011-01-28 21:11:40)
Aha, mowisz ze Vke to na obrotach trzeba trzymac bo bardzo puchnie w góre? No to teraz to wyszlo kto jest teoretykiem.
Vka to przy 1000 obrotow ciagnie jak wścieknięta, ale paliwka troszke to kosztuje.
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta radekv8radekv8
(2011-01-28 21:30:33)
trans nie mace nie uprawimam pustoslowia nie jestem teoretykiem ani absolwentem EUP pisze wylacznie o wlasnych doswiadczeniach mialem okozje wymieniac uszczelke pod glowica w widlaku z 1, 6 przebiegu praktycznie zero progu na tulei widoczne poprzeczne pregi po szlifowaniu fabrycznym jezeli wal tuleje glowice sa ok to co sie ma skonczyc (dodam silnik ten napewno nie widzial remontu) scania v nie jest wynalazkiem roznica jest tylko w silniku i moscie reszta jak w rzedowce zgadza sie ze rzedowek jest wiecej i teoretycznie jest mniesze prawdopodobienstwo ze cos kleknie o te 2 gary. najlepszym samochodem jaki mialem byla v8 400 rok 91 zrobila u mnie 450tys topline skrzynia 10 bez polowek zrobilem w niej przez 5 lat wtryski1 tuleje resorowe 1 polos 2razy zawieszenie kabiny 2r zawor osuszacza tlumik palila do 30l nigdy nie stanela na drodze fhcze 420 plakaly pod anne i gdyby nie to ze szofer wywrocil ja dogory kolami podejrzewam ze prawdopodobnie trzymal bym ja do tej pory odnosnie tej 360 jest fenomenem ale wyjatkowo daja rade te auta innym silniejszym moja pierwsza 124 360 dawala rade 143 470 czasami wysylam samochody po kilka w jedno miejsce 124 400 nie ma czym jechac przy 360 mam 2 i obydwie sa silniejsze niz 400 taki hitZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta radekv8radekv8
(2011-01-28 21:31:43)
trans vka to nie iveco i przy 1000 ciagnie ale kierowce zeby redukowal przynajmniej serii3Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~janusz
(2011-01-28 23:46:04)
abs sie oświecił i 3 razy mruga swiatełko pomarańczowe pod klapkąZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~scania v8 power
(2011-02-12 18:38:08)
Więc tak mam scanie 144 460 z 99r silnik v8 oczywiscie przy prawdziwym 1, 6mln pek wał czytałem gdzieś ze na zachodzie była seria wadliwych wałów i ze były one wymieniane przez serwisy, ale niestty polska no nie zachłód wiec wał musiałem kupić z rozbiurki innej scani wał oczywiscie nominał z przebiegiem ok800tysi przy okazji zmieniłem wszystkie uszczelniacze uszczelki panewki i pierscionki z czesciami niebyło problemu koszty troche wieksze bo 8 cylków to nie 6 dodam jeszcze ze v-ki nieda sie zrobić w ramie i trzeba ja wyjmować wraz ze skrzynia roboty troche jest silnik jest wielki wiec swoje wazy remoncik poszedł bez problemów obecnie scania ma 2mln i niema z nia problemów spalanie ok 38litrów z obciazeniem 28 ton w obie strony Jak ktos ma pytania to chetnie odpowiem bo to niepierwsza moja v8 Jak ktos niewie o co chodzi to niech nieporównuje jej do rzedówki. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~v8 scania fan
(2011-05-04 17:50:44)
do scania v8 power- Problem w tym, że to auto nie chce jechać, słabe jest jak nie wiem co, podczas ruszania z ładunkiem długo się rozpędza i dymi na czarno i tak jakby silnikiem szarpie ( nie chodzi na wszystkie gary???) turbina się włącza normalnie bo 1200 obr. silnik oleju nie bierze. Aha spalanie po trasie z wywrotką około 45 litrów. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~v8 scania fan
(2011-05-28 19:10:16)
góraZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~piotr
(2011-07-04 17:00:58)
ja mam 144l 460 przebieg 1000060 super auto czujnik oleju pad a pozatym sprawy czysto eksplatacyjne zuzycie poliwa lato 33 zima 35 do 37 litrow ja zrobile niom 300000 tys wsumie niezle autko mam tagrze volvo fh 420 to pali wiecejZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~marcin
(2011-07-24 15:56:40)
mam scanie v 8 530 pękł mi blok i naprawde są duże problemy żeby kupici drugi dobry silnik albo blok znalazłem kilka sztuk ale wszystkie obrucło na panewce głównej, teraz już z rurznych zirudeł wiem że te silniki są bardzo awaryjne urywają się wały korbowe zacierają się wałki rozrządu pękają bloki i zazwyczaj zaciera się wał na 2 i 4 panewce głównej sam szukając bloku wszystkie kture znalazłem były tak pozacierane. co wy nato... Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~albert
(2011-11-01 10:55:31)
scania v8 power witam kolego daj nr. tell. chetnie porozmawiam przem3745@o2. plZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~albert
(2011-11-01 11:03:31)
witam mam v8 144 460 jechałem w jedna strone na pusto a w druga na pełno i wyszło mi 32. 5 wydaje mi sie ze to troche za duzo co powiecie na to i brak mocy na pełnoZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~tom
(2011-12-06 23:17:48)
Witam mam Scanię 420 i 530 norma z ładunkiem 47-51L próbowałem jeździc na różne sposoby. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~norb
(2011-12-26 09:12:58)
A ja pracuję na scani r420 2005r w cyklu mieszanym czyli budowa -miasto kawałek trasy też się trafi spalanie 39-40 ładunki oczywiście 33-35t jak to na wywrotce. Wydaje mi się że troche za dużo, próbowałem już różnych stylów jazdy i nic to nie pomaga. Nie wiem czy to spalanie jest dobre czy może za duże?Może ktoś podpowie coś ciekawego. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~albert
(2012-01-08 13:42:27)
144 460 wymieniłem koncówki wtrysków pompke paliwa firmy diseltechnika zawór gaszenia na pompie wtryskowej za 1700 zł i nic, raz na pusto spaliła 21 litrów z ruchoma podłoga a raz 41 na pełno 32 litry albo 70 litrów nie doszedłem do tego co ja bolało, byłem w serwisie i tez nic mi nie powiedzieli, kupiłem zawór dołsdowania turbiny i nic, juz ja sprzedałem ale nie stwierdziłem co ja bolało, wydaje mi sie ze była to wina zjechanego wałka rozrzadu bo dlaczego raz spaliła tak jak powinna a nastepnym razem o wiele za dużo, czy ktos moze mi powiedziec co było przyczyna takiego zachowania kupiłem teraz 114 380 pod ruchoma podłoge ze skrzynia gr900 bez połówk, zobaczymy czy ta da rade i jakie bedzie spalanie srednie bo w jedna strone jade z ładunkiem a w druga na pustoZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~operator
(2012-10-22 11:59:09)
albert mam to samo w mojej 530. Nie ma to jak rzędowa szóstka scanii, NO PROBLEMO. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~sin
(2012-11-22 19:09:18)
Panowie wsiadlem teraz na SCANIE R V8 500 2005r, niby wg serwisu i kompa wszystko ok a slaba i duzo pali. Filtry wszystkie wymienione, zapala dobrze a moc czassem dostanie na chwile a generalnie okolo 350KM. Spala 35-50/100. Dodam ze jezdzilem r420 i spalala mi 24-29/100Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta 8ziutekv88ziutekv8
(2012-12-28 23:05:26)
koledzy potrzebuje informacji na temat scanii V8 144L 460, mam problem ktory ciezko rozgryzc, pali jak palila ale do 1300 obr. jest cholernie mulasta jadac nawet samym koniem ma przejechane banke trzysta. PomozcieZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta 8ziutekv88ziutekv8
(2012-12-28 23:07:21)
szukam pomocy w sprawie scanii V8Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~krzysiek
(2013-03-10 10:00:33)
scania 144 530 jest bardzo dobrymZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~zmora
(2013-07-31 19:54:06)
scania 460 to super autko v8 to jest toZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~JRRDD
(2014-01-16 03:28:54)
Witam mam pytanie chcem kupić mosty do scanii 143H czy może ktoś pomóc jak sprawdzić czy są dobre. Mosty leza u gościa na placu już wymontowane i czy jest jakiś sposób na to żeby to sprawdzić czy aby na pewno są dobre. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
« poprzedni ekran 1 z 2

skocz na początek stronyskocz na początek strony

Twój adres IP: 54.227.12.4 = ec2-54-227-12-4.compute-1.amazonaws.com

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa.


a co ty o tym myślisz ?

Ile jest 3+5 ?
Masz dość spamu w wątkach? My TEŻ!
Skoro nie masz konta to poproszę o odpowiedź na to proste pytanie. Udowodnij, że jesteś człowiekiem. Raz odpowiesz i masz spokój, na dziś.


Podpis:



Moje konto
Zaloguj się Zarejestruj się
ZOBACZ TEŻ »
Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2014
trafficban.com

Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
© 2014 Novemedia Ltd, all rights reserved. etransport.pl logotype is registered trademark of Novemedia Ltd