ID: 86074
SCANIA 144 530, V8, opinie.
ID: 86074
ID: 86074
Witam. Kupiłem taki ciągnik 99 rok na zwykłej pompie, chamulce tarczowe. Widziałem, że uszczelkę na deklu pomiędzy głowicami trzeba wymienić bo się dosyć dosyć moczy. Auto ma podobno przejechane ok 600 tyś km. Ciśnienie oleju między 3 a 4 ciepły czy zimny nie wacha się znacząco nawet przy dodawaniu gazu. W największe mrozy pali na dotyk. Powiedzcie na co zwracać uwagę przy tym samochodzie, jak one się wogóle sprawują? Jakie spalanie pod wywrotką po kraju non stop 26 ton ładunku? Auto jeździło na międzynarodówce, potem stało rok rozbite ( wymiana kabiny) i teraz znowu jeździło. Hydraulikę bede dokładać. Prosiłbym by jakiś fachowiec tego sprzętu się wypowiedział, nigdy nie jeździłem scanią. Z góry dzięki.
Witam. Kupiłem taki ciągnik 99 rok na zwykłej pompie, chamulce tarczowe. Widziałem, że uszczelkę na deklu pomiędzy głowicami trzeba wymienić bo się dosyć dosyć moczy. Auto ma podobno przejechane ok 600 tyś km. Ciśnienie oleju między 3 a 4 ciepły czy zimny nie wacha się znacząco nawet przy dodawaniu gazu. W największe mrozy pali na dotyk. Powiedzcie na co zwracać uwagę przy tym samochodzie, jak one się wogóle sprawują? Jakie spalanie pod wywrotką po kraju non stop 26 ton ładunku? Auto jeździło na międzynarodówce, potem stało rok rozbite ( wymiana kabiny) i teraz znowu jeździło. Hydraulikę bede dokładać. Prosiłbym by jakiś fachowiec tego sprzętu się wypowiedział, nigdy nie jeździłem scanią. Z góry dzięki.
~Janusz*.dynamic.inetia.pl
*.dynamic.inetia.pl
Posty (2)
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.