etransport.pl > Forum > realne stawki 3, 5t
Grupa tematyczna: Giełdy ładunków, Zlecenia
ID: 85970

realne stawki 3, 5t

  
~piootrek
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (42) »

skocz na koniec stronyskocz na koniec strony

« poprzedni ekran 1 z 2
~meduza
(2011-01-19 18:09:19)
Nie będziesz się chyba ze mną kłócił, że takich nie brakuje? Z resztą jak to w życiu dziś jest fajnie, bierzesz kolejne auta i jest robota, a jutro już nie. Czyli taki i tak pojedzie chociaż by tylko po to żeby na rate zarobić. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kiero
(2011-01-19 18:14:31)
nie mam zamiaru kłócić sie z tobą o oczywiste sprawy, na nasze nieszczeście takich patafianów nie brakuje i mam tylko nadzieję ze któregoś dnia, któregoś miesiąca, zabraknie na ratę i zapuka do drzwi pan windykator i zabierze auto. To jest moje życzenie... czy sie spełni?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~meduza
(2011-01-19 18:25:06)
amen!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~zbyszak
(2011-01-19 18:33:47)
realna stawka to taka jaka rynek daje np, Grudzień to 1, 8netto styczeń 1, 1netto a od kwietnia do września to 1, 5nettoZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kiero
(2011-01-19 22:27:13)
:) Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~piotr
(2011-01-20 08:22:19)
do'' kiero'' czasami przeglądam forum i widze, że udzielasz sie w wielu tematach, ale po wpowiedziach wnioskuje, że jesteś malo znającym sie na transporcie i słabym przedsiębiorcom. Proponuje kolego zaimij sie imwestowaniem, ale inwestowaniem w merytoryczną wiedze której Ci niestety brakuje. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~sped.
(2011-01-25 13:43:29)
na dzis realna stawka do osiagniecia to 90 gr, a nawet mniej takie dostajemy oferty. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~toms
(2011-02-03 22:41:22)
często oferty są jednostronne tj chcą płacić 0, 74gr tylko w jedną stronę.
lub cena frachtu np. 200zł za 250km w jedną stronę. TO JEST KPINA !!!
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kier
(2011-02-04 15:22:14)
Powiedzcie mi koledzy czy przykładowa stawka 1, 2 zł/km jaką podajecie to jest to stawka w obie strony??
Czyli przykładowo jak do m-ca rozładunku jest 100 km to płacą 240 zł??
I jeszcze jedno pytanie. jak macie kilka miejsc rozładunku to doliczcie dodatkowo każde miejsce. Jak tak to ile.
Sorki za banalne pytania ale dopiero zaczynam się orientować w tej dzeidzinie. Z góry dzięki
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta SUPEROLOSUPEROLO
(2011-02-04 15:45:19)
jakby wiekszosc, mysle tu o okolo 60% psiewoznikow, nie jezdzila za byle ochlap, to bysmy nie musieli sie wnerwiac. dopoki patologia o nazwie "pojade za byle co" nie zostanie wytępiona, to normalnie nie bedzie. ale po co ja to pisze, normalni to wiedza przeciez
1
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kier
(2011-02-04 20:44:55)
Powtarzam pytanie. Czy stawki ok. 1, 20 / km obowiązują w obie strony?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~mar
(2011-02-04 20:56:57)
ja śmigam po 1, 20 około 15 punktów około 300, 400 km dziennie po odliczeniu wszystkich kosztów zostaje na chipsy takie realiaZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kier
(2011-02-04 21:29:18)
A tak poważnie jak to wychodzi po odliczeniu kosztów???Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~mar
(2011-02-04 21:41:16)
zostanie ci tyle co kierowcy tak wygląda transport nie suchaj bajek że za mniej niż 1, 50 nie jedzieZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~acza
(2011-03-01 10:45:21)
a ja potrzebuję raz w miesiącu transport z Bytomia do Brzeska i kasują mnie 3zł/km. Czy to jest wporzo?
za autko 3, 5 tony 10 palet.
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~pavel
(2011-03-01 10:49:25)
zlotowy biora z km po miescie 2 zeta a wy na miedzynarodowke busem z ladunkiem za zolke chcecie jezdzic poje. alo was na maxaZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta eseese
(2011-03-01 14:30:21)
~pavel- A jak to sie ma do cen n. p. w Niemczech? Masz rozeznanie?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~PPI
(2011-05-11 17:02:00)
~acza za 3 pln za km to jezdza duze zestawy 24tn, 13, 6 ldmZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~karlos
(2011-06-08 23:16:10)
witam tak sobie czytam sobie te wasze posty i sie zastanawiam czy kiedys w tej polsce sie polepszy czyba nigdy.. chciałbym załozyc firme transportowa mała chciałbym kupic auto plandeke do 3, 5t czy ktos pomogłby mi wejsc na rynek??? pomoc bede wdzieczny jak co to prosze o email infokarol1@o2. pl z gory dziekujeZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~łodziak
(2012-07-21 18:13:42)
Jak to wygląda w tym roku.? Ponoć transport wkracza w hossę!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~eulogistyka
(2012-07-21 18:25:28)
normalne stawki hmmm mi styka 0, 40-0, 45 ale niestety barany biorą po 0, 30 "byle kółka się kręciły" Największy problem w tym to fakt że cwane pseudo spedycje biorą z timo za 0, 4 i tym psimwoźnikom sprzedają na transie za 0, 20 jako doładunki!!!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~driver
(2013-09-18 19:42:04)
mam pytanko :) tak tu czytam i np. transport Katowice -> Ostrawa dwa kursy w jedna strone około 150km, czyli łącznie 600km x 1, 5zł wychodzi 900 plus 100 za dzień postoju bo jest taka potrzeba wychodzi 1000zł netto -> 1230brutto czy to uczciwa cena za opisana trase? :) wydaje mi się ze tak bo za mniej jezdzil nie będę ; ) Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta kosakosa
(2013-09-18 20:39:00)
Kazdy powinien umiec sobie to policzyc. Realna stawka to 0, 50 euro centa za km + zwrot za tunele, promy i płatne autostrady. Do tego płatność max 14 dni od momentu odebrania przez spedycje dokumentow.

Realnia niestety sa takie ze duze firmy dla DOBRA klienta (a nie kierowcy) obnizaja stawki swiadczonych przez siebie uslug jednoczesnie płacac mniej kierowcą a po za tym jak juz ktos wspomnial emeryci swoja oszczedna jazda po kraju 60 km/h na prostej drodze wykanczaja psychicznie innych uczestnikow ruchu. Stawka ma byc taka aby bez koniecznego oszczedzania dalo sie zarobic na auto, kierowce, opłaty i jeszcze z tego zostało.
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Jegac
(2014-01-16 02:47:18)
2X koszt paliwa + koszt amortyzacji + zysk + koszt kierowcyZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta jacek-kubajacek-kuba
(2014-01-16 03:32:12)
No no i kiełbasa w sklepie 400zł kg-matematycy profesjonaliści. Następny jeździ za 1. 20 w 4 strony, kolejny będzie wdzięczny jak mu wszystko policzysz i załatwisz spedycję-on tylko wyśle przelew na auto i będzie obserwował jak konto rośnie -strach czytać to forum powoli. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Wujek KIERO
(2014-01-16 05:41:26)
To nic-na BUSach juz jezdza spokojnie za 1, 20zl czy 1, 00zl to juz czasami norma ale sa desperaci co zbijają ndo 0, 80zl... I chcą latac na UE! Ku*** xD. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta jacek-kubajacek-kuba
(2014-01-17 23:42:24)
Długo nie pojeżdżą-1-2 traski po 3 tygodnie i komornik będzie pod drzwiami-nie widzę problemów. Jeżeli ktoś nie umie policzyć najprostszych elementów-to cóż zrobić. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~danio
(2014-01-19 10:27:28)
panowie mialem busa termin plat 7 dni i w koncu z miesiaca na miesiac ledwo wystarczalo to dobrze ze mam gospodarke po 3 latach sprzedalem zborze wykupilem auto i sprzedalem i poszlem do roboty panowie niebierdzie nowych sam w lis naraZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kulfon
(2014-01-19 10:30:39)
to po co kupujecie te zlomy, ja mam w robocie ponad 400 stowki na dzien i to piepszeZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~gość
(2014-01-19 10:36:48)
Realne staki na busa. Podam przykład. Nemcy zagłębie - Mińsk na Białorusi za 300 EUR. Białorusy biją się o takie frachty. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
« poprzedni ekran 1 z 2

skocz na początek stronyskocz na początek strony

Twój adres IP: 50.17.79.35 = ec2-50-17-79-35.compute-1.amazonaws.com

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa.


a co ty o tym myślisz ?

Ile jest 5+4 ?
Masz dość spamu w wątkach? My TEŻ!
Skoro nie masz konta to poproszę o odpowiedź na to proste pytanie. Udowodnij, że jesteś człowiekiem. Raz odpowiesz i masz spokój, na dziś.


Podpis:



WOTRANT S.L. ( Wtransnet )
Moje konto
Zaloguj się Zarejestruj się
OSTATNIO KOMENTOWANE »
Wątek forumZarobki operatora żurawia? (4382) »
Wątek forumDFL (13) »
Wątek forumdrew-trans. s. grudzien (2) »
Wątek forumNiemcy poszukują kierowców ciężarówek (62) »
Wątek forumAGRO-SKLAD POTWOPRÓW - co to ca firma? (13) »
Wątek forumDasse and Transopen (2) »
Wątek forumLORA NA 8 SAMOCHODÓW (191) »
Wątek forumtematrans indesit łódź praca (1) »
Wątek forumPRACODAWCY Z ŁÓDZKIEGO (23) »
Wątek forumPoszukiwani kierowcy A, B, C, E. D, E (13) »
Wątek forumSZUKAM SPEDYCJI DO POPROWADZENIA AUT DMC 3, 5TONY (58) »
Wątek forumktórędy na Pragę (7) »
Wątek forumKontrollbuch (18) »
Wątek forumspedytor poprowadzi auta (3) »
Wątek forumGiną kierowcy- List otwarty (270) »
Wątek forumlitewskie firmy transportowe (50) »
Wątek forumCukrzyca w UK, cofnięte pr jazdy, powrót do PL (39) »
Wątek forumSpedycja ADAR OPINIE (202) »
Wątek forumspedycja ADAR (9) »
Wątek forumrt trans szczecin (72) »
Wątek forumWypadek i nakaz rekultywacji gleby (2) »
Wątek forumZarobki busa na miedzynarodówce? (30) »
Wątek forumA może tak do kościoła? (3229) »
Wątek forumKBC Logistics Ltd (27) »
Wątek forumGardenia Pszczyna (9) »
Wątek forumDomino-Trans przewozy, paczki Polska Anglia (4) »
Wątek forumKurs ADR-ile on kosztuje, jakie grupy ADR są? (488) »
Wątek forumkierowca autobusu w Norwegii (238) »
Wątek forumRyczałty za noclegi w kabinach samochodów. (473) »
Wątek forumBAKOMA-> Elzbietów (2703) »
Wątek forumwemhoff forum (336) »
Wątek forumJAK SIE JEZDZI U SMEETS FERRY I JAK PLACA?? (1457) »
Wątek forumUwaga na firmę DSR CATARIN powiązaną z PPHU Pawe (1) »
Wątek forumfermy drobiu borkowski (181) »
Wątek forumZlecę transport busem 3 palet do Anglii (34) »
Wątek forumzabranie prawa jazdy w norwegii (34) »
Wątek forumKuznia Trans - opinie (356) »
Wątek forumWojciech Jaruzelski-postać negatywna czy pozytyw (721) »
Wątek forumAZ TRANSPORT LOGISTYKA (181) »
Wątek forumTRANSPORT SAMOCHODU WŁOCHY-POLSKA (3) »
ZOBACZ TEŻ »
Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2014
trafficban.com

Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
© 2014 Novemedia Ltd, all rights reserved. etransport.pl logotype is registered trademark of Novemedia Ltd